G:Ketään muuta kellä kiltti ja ihana anoppi?

• Viestiketjun aloittaja "miniä"
  • Ensimmäinen viesti
*A*
Mulla oli exän kanssa ollessani aivan ihana anoppi, jonka kanssa pidettiin yhteyttä vielä vuosia eron jälkeenkin. Olin oikeastaan enemmän harmissani anopin/apen menettämisestä kuin exän.

ihana anoppi
minä oon tyytyväinen:) vaikka joskus saattaa tulla erimielisyyksiä,mut just ykspäivä mietin et ompa mulla kiva anoppi:)ja oon sanonutkin sille et miten tärkee se on meille ja ihana ihminen.

Mun anoppi on ihana. Mielettömän ihana, lämmin, ystävällinen ihminen. Vaikka meillä on suurensuuret erot kulttuurin, uskonnon yms suhteen niin silti hän on aina hyväksynyt minut 100% ja minä hänet.

Ex-(avo)anoppini on myös ihana, ja jutellaan mukavia kun tavataan :)

"miuku"
Mulla myös ihana anoppi. Maailman kiltein ja ystävällisin ihminen, eikä koskaan ole neuvojansa tuputtanut, vaikka on esimerkiksi lapsia hoitanut koko ikänsä. Muutenkin semmoinen mutkaton ja joustava ihminen. Ei tarvitse miettiä onko joka nurkka puhtaana kun se tulee kylään :)

anoppi
Täällä kans ihana anoppi. Samoin oli kyllä ex(avo)-anoppi, jonka kanssa ollaan vieläkin tekemisissä. Olen kyllä aika lailla tykännyt kaikkien poikaystävieni äideistä. Ei nyt tule heti mieleen ketään hirveää.

Yhteistyössä