Huhuu reenaajat/laihistelijat/karpit yms yms, neuvoja?!?!?!

Katsokaas, kun minun ongelmana on se, että mitä voisi/pitäisi/saisi tankata ennen treeni tuntia tai jälkeen???
Mitä te alan harrastajat syötte, juotte??

Käyn siis kerran viikossa kahvakuulassa ja noin 4-5 kertaa lenkillä (ns intervalli? tyylillä eli juoksupyrähdyksiä ja sykkeen madallus jne jne).
Ruokavaliota epätoivoisesti sihtaan vhh:n tyyppiin... :whistle: En siis mikään totaalikarppi ole vähän sinne suuntaan menossa.

Mutta olisin erittäin kiitollinen, jos olisi hyviä vinkkejä tosiaan noihin tankkauksiin ennen ja jälkeen. :D

"vieras"
Itse käyn salilla töiden jälkeen, ja syön proteiinipatukan sitä ennen kun muuten tulisi kaamea nälkä. Viikonloppuisin käyn lenkillä ennen aamupalaa. Salin jälkeen otan palautusjuoman ja reilu tunti sen jälkeen syön päivällisen jossa on myös hiilareita vähän mukana.

Huom harmaana
Minä syön proteiinipatukan treenin jälkeen personal trainerin neuvosta. Ennen treeniä en syö mitään, vaikka käyn töiden jälkeen.
Aamulla pistän proteiinijauhetta jogurttiin tms ja muuten on ateriarytmi ihan normi eli lounas, välipala ja illallinen.

Kiitoksia kovasti...
Noita proteiinipatukoita ja -jauheita olenkin kaupassa pyöritellyt muutamaan otteeseen, mutta kun tietotaito on vähän niinkuin vuodelta nakki ja jotain. :)
Kokeilenpa niitä sitten ensi kerralla.

Yhteistyössä