Laitatteko samaan aikaan pyykkikoneeseen..

• Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En, miehen boxerit menee 60 asteessa ja lapsen (yleensä marimekon) ruokalaput menee muun värillisen kanssa 40 asteessa.

Jos se ruokalappu kestäis 60 astetta niin voisin pestä samassa koneessa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23432954]En, miehen boxerit menee 60 asteessa ja lapsen (yleensä marimekon) ruokalaput menee muun värillisen kanssa 40 asteessa.

Jos se ruokalappu kestäis 60 astetta niin voisin pestä samassa koneessa.[/QUOTE]

Näin mielläkin.

elkeekekkeekek
[QUOTE="heh";23432985]Toki. Meillä pyöri jopa kestovaipat ja sideharsorätit (joilla pyyhittiin pukluja vauvan naamasta) samassa koneessa.[/QUOTE]

En saattaisi kohdella omaa vauvaani noin! En vaan pystyisi!

"hanna"
Meillä tulee viikossa koneellinen pikkareita ja sukkia, joten niitä ei tarvitse sekoittaa muuhun pyykkiin. Ne ajetaan 90asteen ohjelmalla. Muu sekapyykki yleensä 40:llä.

Samassa kaikki... Ainut mitä erottelen on valko- ja kirjopyykki niin ja joskus miehen työvaatteet (jos sattuvat olemaan oikeen öljysiä tai vastaavaa).
Lakanat mä kyllä pesen 60 muut 40. Ei ole edes koskaan tullut mieleen alkaa erottelemaan esim kalsareita muusta pyykistä... :confused:

mieli on kumma paikka
Samassa kaikki... Ainut mitä erottelen on valko- ja kirjopyykki niin ja joskus miehen työvaatteet (jos sattuvat olemaan oikeen öljysiä tai vastaavaa).
Lakanat mä kyllä pesen 60 muut 40. Ei ole edes koskaan tullut mieleen alkaa erottelemaan esim kalsareita muusta pyykistä... :confused:
Mä aina jaksan ihmetellä tällaisia ihmisiä, joille ei _tule mieleen_ mitkään asiat. Onko se abstraksin ajattelun kyvyn puutetta vai mitä, että ei osata punnita mielessä erilaisia vaihtoehtoja, mitä voISI tehdä ja miten voISI toimia. Vaikka ei sitten toimisikaan niin.

Yhteistyössä