Hakutulokset

  1. Tsirppiäinen

    Jep jep. Odotin sitten 7 tuntia päivystyksessä tänä yönä.

    Hyh, onpa ollut pitkä aika odoteltavaksi. Itse olen odottanut hengitysvaikeuksista kärsivän alle vuoden ikäisen kanssa 2 tuntia päivystyksessä ja sekin jo tuntui todella pitkältä. (hengitti apulihaksilla ja sairaalaan päädyttiin) Uskomattomalta myös tuntui se että muutkin potilaat...
  2. Tsirppiäinen

    Huomenta! Mitäs kuuluu lauantaihin?

    Kiitos paljon. :)
  3. Tsirppiäinen

    Huomenta! Mitäs kuuluu lauantaihin?

    Huomenta! :) Minä tässä valmistaudun ja oottelen että kello lyö 12. Silloin auton nokka kääntyy kohti kylpylähotellia. :heart: Lähdetään siis koko perhe yhdeksi yöksi, tälläinen pieni arjen irtiotto.
  4. Tsirppiäinen

    4-v kuorsaa ja nukkuu tosi levottomasti

    Flussan jälkeenhän hengitysteillä voi kestää palautua useita viikkoja, meidän tyttö on yleensä kuorsannut hieman viikon-pari hengitystieinfektion jälkeen. Tietty jos huolestuttaa niin kannattaa lääkärillä käydä jotta sulkee esimerkiksi uniapnean mahdollisuuden pois. :)
  5. Tsirppiäinen

    kuukauden ikäinen vauvani sa flunssan,kokemuksia???

    Seuraile vointia ja vie noin pieni herkästi lääkäriin. Tarkkaile sitä kuumetta/sen mahd. nousua myös koska muistaakseni myös ohje on että jos alle 3 kk ikäiselle nousee kuume niin suoraan päivystykseen. Sitten nää peruskeinot kuten höyryhengitys kylppärissä, sängynpäätyä ylemmäs ja tarjoa...
  6. Tsirppiäinen

    Iltapäiväkerhon ohjaaja käytti lapsia hyväkseen

    Oikein 210 euroa sakkoa ja ehdollista... :mad:
  7. Tsirppiäinen

    Miehen ymmärrys sos.tilanteiden pelon suhteen? Itkettää ja harmittaa...

    Mulla oli vastaavantapaista lievempänä ennen lapsen syntymää. Maha meni sekaisin, oksetti ja ahdisti ajatellakin "ylimääräisiä" ihmiskontakteja. Lapsen synnyttyä kuitenkin joku muutos tapahtui hiljalleen, sairaala-aikana juttelin hoitajille ja lääkäreille ja yhtäkkiä ei sos.tilanneet...
  8. Tsirppiäinen

    Onks teillä kaikilla lemmikkejä? Mitä?

    Kaloja kahdessa altaassa. Kissoja ja koira oli aikaisemmin, mutta jouduimme heistä luopumaan. Siispä karvaisia ei enää meille tule allergian takia.
  9. Tsirppiäinen

    Milloin lapsi kiinnostuu syömisestä lusikalla?

    Meidänkin 1 v tyttö tarvitsee vielä apua. Lusikan hyvin ottaa käteen ja saa vietyä suorassa suuhunkin mutta suun jälkeen se kääntyy ja ruoka lentää joka paikkaan, suuhun jää murto-osa lusikan sisällöstä. :)
  10. Tsirppiäinen

    Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

    :popcorn: Mielenkiintoinen nenäfiksaatio. Kiitos kuitenkin, toivoisin että omistaisinkin pottunenän noitanenän sijaan. =)
  11. Tsirppiäinen

    G : Miten juhlistat vuodenvaihdetta eli mitä tänään suunnitelmissa? Kertokaas tunnelmianne.. :) :)

    Ollaan kotona, sauna lämmitetään ja katotaan ikkunasta kun naapurit rätyyttää rakettinsa. :)
  12. Tsirppiäinen

    Arvuutellaanko mistä nyt on kyse? (1v itkukohtauksista)

    Meillä on 1v tytöllä nyt hetken ollut sellaista että saattaa kerran yössä herätä aamuyöstä itkemään, haluaa tutin suuhun ja jatkaa unia. Veikkaan että meillä tuo liittyy hampaisiin tai sitten vaan johonkin kehitysvaiheeseen. Kipuitkua se ei ole ja terveenäkin on nyt kuukauden päivät onneksi...
  13. Tsirppiäinen

    Hyväääää Huomenta!

    On juu. Tyttökin kukkuu seurana hereillä miehen töihinlähdön takia, mutta epäilen sen sammuvan takasin yöunille kohta. :) Yleensä nukkuu tonne yheksään.
  14. Tsirppiäinen

    Hyväääää Huomenta!

    Huomenta! Onneksi on perjantai, huomenna saapi nukkua pidempään. Kahvikupponen edessä ja telkussa pyörii Disney channel. :)
  15. Tsirppiäinen

    G: Jos olisit tullut 16-vuotiaana vahingossa raskaaksi, uskoisitko, että olisit pitänyt lapsen vai päätynyt aborttiin tai adoptioon?

    Pitänyt olisin, 16 vuotiaana olin seurustellut nykyisen mieheni kanssa 2 vuotta ja just oltiin muutettu yhteen. :)
  16. Tsirppiäinen

    Lapsen astma..

    Meillä myös. 6 kertaa vuorokaudessa 1-2 suihkausta kerralla flunssan aikana tarpeen mukaan. Lisäksi jos alkaa ahdistaa enempi niin saadaan lääkärin ohjeen mukaan antaa 2 suihkausta 20 min välein neljästi perättäin. Meillä on 1-vuotias tyttö jolla epäillään infektioastmaa.
  17. Tsirppiäinen

    Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

    Kiitos. :) Nanna85 on tosiaan kaunis, niinkuin todella moni muukin tässä ketjussa. Kaikkia sivuja en ole ehtinyt plärätä edes läpi. :)
  18. Tsirppiäinen

    "Ei se ollut mies, vaan kaapin ovi"

    Vauva-aikana tytär nappas mua sormella suoraan avonaiseen silmään. Koko päivän silmä vuoti aivan järkyttävästi, punoitti ja kirveli niin että näytti varmasti siltä että itken. Oltiin juuri ideaparkiin menossa ja kyllä, sääliviä katseita tuli kun käveltiin vaunujen kanssa pikkuperheenä ja...
  19. Tsirppiäinen

    Minkä ikäisenä sait ensimmäisen lapsen?

    Olin muutaman kuukauden vaille 20. Vakituinen työpaikka löytyy. :)
  20. Tsirppiäinen

    Saiko teidän kaikkien muiden lapset isovanhemmiltaan joululahjoja?

    Ei tainnut kaikilta tulla, mutta syy on yksinkertainen. Lapsella on synttärit 3 päivää ennen joulua ja tällöin sai paaljon lahjoja. :)

Yhteistyössä