"Ei se ollut mies, vaan kaapin ovi"

  • Viestiketjun aloittaja leuka turvoksissa
  • Ensimmäinen viesti
leuka turvoksissa
Mä en kehtaa lähteä yhtään mihinkään. Leuka ja alahuuli ihan turvoksissa. Kunnon mustelma siinä loistaa. Näyttää juurikin siltä kuin nyrkillä olisi siihen lyöty. Totuus on kuitenkin vielä nolompi :) Se ihan oikeesti oli kaapin ovi :) Kumarruin avaamaan alakaappia ja jotenkin onnistuin iskemään sen suoraa tohon alaleukaan/alahuuleen. Sattui aivan perkeleesti ja siltä se nyt näyttääkin. Mutta millä mä kehtaan nyt ton ukon kanssa mihinkään kauppaan edes mennä kun "tietäviä" katseita varmasti satelee? ;)
 
tuttua
Mä en kehtaa lähteä yhtään mihinkään. Leuka ja alahuuli ihan turvoksissa. Kunnon mustelma siinä loistaa. Näyttää juurikin siltä kuin nyrkillä olisi siihen lyöty. Totuus on kuitenkin vielä nolompi :) Se ihan oikeesti oli kaapin ovi :) Kumarruin avaamaan alakaappia ja jotenkin onnistuin iskemään sen suoraa tohon alaleukaan/alahuuleen. Sattui aivan perkeleesti ja siltä se nyt näyttääkin. Mutta millä mä kehtaan nyt ton ukon kanssa mihinkään kauppaan edes mennä kun "tietäviä" katseita varmasti satelee? ;)
mä tein saman mutta yläkaapin oven alakulma iski silmäkulmaan kun nousin ja käännyin vauhdilla (unohdin että ovi oli auki) ... Kiva mennä töihin... :whistle:

Mut pakkohan se vaan on =)
 
No mä olin saanu turpaani, mut en mieheltä vaan muutamalta muijalta, siinä olikin kiva kulkea kylillä poikaystävän kainalossa... :whistle: Kuristusjäljet kaulassa, silmän ymärys keltasena, nenä murtuneena..Jee jee.. :LOL:
 
"kohtalotoveri"
Mä olen tällä viikolla käynyt kaupassa, katsastusasemalla, poliisilaitoksella ja viimeisimpänä eilen (miehen kanssa yhdessä) rakenneultrassa. Poski komeasti mustana. Muutama ilta sitten nukutin taaperoa, joka nousi sängyssä ylös, heittäytyi siitä pitkäkseen ja paukautti päänsä poskiluuhuni. Tosi kivaa joo liikkua julkisesti, etenkin sinne äitiyspolille mies käsipuolessa. :ashamed:

Mutta tätä tämä elämä näkyy tällä hetkellä olevan... ;)
 
trr
Sattuuhan sitä. Sain joskus mustan silmän, kun lapsen kanssa kisutessa pamautettiin päät yhteen. Toisen kerran oli nenä turvoksissa ja vino. Tulihan se huomattua, että jos naisella on naama ruhjeilla, niin monet ihmiset automaattisesti ajattelevat, että mieheltä on turpaan tullut.

Ja jos miehillä on joskus naama ruhjeilla, niin sehän tarkoittaa automaattisesti, että hän on päissään tapellut jonkun kanssa.
 
minmin
Mulla oli aikanaan poski aivan turvoksissa ja mustana viisaudenhampaan leikkauksen jäljiltä. Käytiin kävelyllä silloisen poikaystävän kanssa ja kävelyn jälkeen jätkä totesi että sitten hän ei näyttäydy mun kanssa missään julkisella paikalla ennen kuin tuo poski on parantunut kun hän sai niin kiukkuisia katseita kaikilta vastaantulijoilta. :D
 
Meillä taas oli tässä yhdessä vaiheessa sekä itsellä että miehellä naama naarmuja täysi. Melkein teki mieluummin mieli valehdella, että miehen kanssa riidellään railakkaasti kuin tunnustaa, ettei näköjään ole leikattu tarpeeksi huolellisesti tytön kynsiä :whistle:
 
Mutta mielummin vaan reippaasti, pää pystyssä ihmisten ilmoille, jos sinne pitää mennä ennen kun ”vaurio” on parantunut.
Ajattelisin ainakin itse, että enemmän puheita aiheuttaisi sellainen kömpelö ”piilotteluyritys” huivien ym kanssa ja sellainen pää painuksissa seiniä ja nurkkia myöden hiippailu.
 
harmu
Mä sain kerran pahat jäljet naamaani, kun kaaduin fillarilla. Eräs mies sitten hyrisi oikein tyytyväisyttään, kun näki ne pahat jäljet naamassani! Hän sanoi ääneen avoimesti, että tykkää näkemästään. :( Hän varmaan luuli, että se oli mun mies, vaikka kuinka sanoin, että tapaturma kävi. Ihan yksinasuva olin enkä seurustellut! (Mies oli sinkku ja luuli varmaan, että otan hänet nyt "tilalle". Siinähän luuli.)
 
Vauva-aikana tytär nappas mua sormella suoraan avonaiseen silmään. Koko päivän silmä vuoti aivan järkyttävästi, punoitti ja kirveli niin että näytti varmasti siltä että itken.

Oltiin juuri ideaparkiin menossa ja kyllä, sääliviä katseita tuli kun käveltiin vaunujen kanssa pikkuperheenä ja äiti näyttää siltä että itkee silmät päästään. :D
 
Mutta mielummin vaan reippaasti, pää pystyssä ihmisten ilmoille, jos sinne pitää mennä ennen kun ”vaurio” on parantunut.
Ajattelisin ainakin itse, että enemmän puheita aiheuttaisi sellainen kömpelö ”piilotteluyritys” huivien ym kanssa ja sellainen pää painuksissa seiniä ja nurkkia myöden hiippailu.
Joo ihan totta, ja jos itse näkisin esim. naisella oikein ison laastarin, niin ei varmasti tulisi ensimmäiseksi mieleen, että kotiväkivaltaa, koska sellaista alkaa epäillä enemminkin silloin, kun nainen yrittää jotekin salailla ja meikkailla ruhjeitaan. Eli oikein iso ja näkyvä Aku Ankka -laastari naamaan, niin johan ihmiset alkaa ihan uteliaana kysyä, että mitä sulle on tapahtunut ja saat itse selittää, kuinka kömpelö olet. :)
 
Tiiän tunteen...

Mulla oli aikoinaan (miehen kotimaassa vielä asuimme) silmässä tulehdus/sieni (yök!) jonka ansiosta koko silmänympärys oli mustana. Ihan läheltä näki, että se on ihottumaa, mutta keskusteluetäisyydeltä se näytti ihan perinteiseltä mustalta silmältä.

Kadulla kävellessä oli kivaa, kun tuikituntemattomat brittituristitkin uhitteli mun miehelle ja sanoi mulle että hani, sä ansaitset parempaa :D

Onneksi osaava silmätautien lääkäri sai silmän kuntoon, juuri sopivasti ennen häitä, ettei tarvinnut mustalla silmällä vihille mennä.

Olen myös aikoinaan sinkkuna onnistunut kyntämään kivirappuset alas naama edellä, jälki oli sen mukaista tietty, ja mieheni veli (jonka tunsin jo ennen mieheeni tutustumista) vakuutteli mulle monen monta kertaa, että mun pitää vaan vihjaista heille kuka se mies oli, ja he hoitelee asian :xmas:

Pää pystyssä vaan julkisille paikoille :)
 
Bkäääh
Mulle tuli pari päivää sitten pieni finni tohon kulmakarvojen alapuolelle, aamulla kun heräsin niin silmäkulma mukavasti turvoksissa ja tumma. tää itse syypää punottaa mukavasti mutta koska se on niin pieni niin eihän sitä näy juurikaan. Turpiinsa saaneelta näytän ja huomenna juhlat:(
 
"vieras"
Mä sain kerran pahat jäljet naamaani, kun kaaduin fillarilla. Eräs mies sitten hyrisi oikein tyytyväisyttään, kun näki ne pahat jäljet naamassani! Hän sanoi ääneen avoimesti, että tykkää näkemästään. :( Hän varmaan luuli, että se oli mun mies, vaikka kuinka sanoin, että tapaturma kävi. Ihan yksinasuva olin enkä seurustellut! (Mies oli sinkku ja luuli varmaan, että otan hänet nyt "tilalle". Siinähän luuli.)
Mä olisin varmaan kysynyt että aijaa, omistatko fillarikorjaamon vai muuten vaan valmis fiksaamaan tän aiheuttajan :saint: :LOL:
 
Niiiiin tuttua :D

Mä sain osuman koiralta jolloin mun nenä murtui. Kumarruin maassa makaavaa koiraa kohti ja koira päätti samaan aikaan nousta ylös. Riks vaan kuului kun koiran kuono osui mun nenään ja se oli sitten siinä. Auts.

Lääkäri kysyi kuka sen teki ja kun vastasin, että koira. Niin kysyi vielä uudestaan. Taisi kysyä kolmannenkin kerran, jonka jälkeen aloin nauramaan. Kerroin Herra Lääkärille, että jos mun nenän ois tosiaan murtanut mies, niin mä olisin sikäli tyytyväinen että mä saisin isot kipurahat ja hyvät korvaukset. Nyt sain valitettavasti vain saakelin kipeän nenän. Nenä jouduttiin jopa leikkaamaan ja lastoittamaan, joten toipuminen kesti piiiitkään.
 
Mun sisko klapitti kerran puita ja klapi lensi silmän alapuolelle...Kiva oli kuulemma olla kaupassa miehen kanssa, kun kaikki kuulemma katsoivat "säälivällä" ilmeellä, et kuinka vielä olet tuollaisen miehen kanssa :LOL: Vahingonilo paras ilo :ashamed:
 
Mä näytin aivan turpaani saaneelta viime keväänä. Kiitos hammaslääkärin jonka laittama puudutuspiikki puhkaisi verisuonen poskesta :O Naama oli turvoksissa ja poski roikkui ja oli tunnoton ja haalea mustelma siinä myös oli. Aivan järkyn näköinen.
Kuulun vielä koulun vanhempainyhdistykseen ja osallistun kaikkiin lasten harrastus ja koulutapahtumiin todella aktiivisesti, ja niitä kemujahan sitten keväällä riitti :whistle: Ei kukaan sanonut mitään mutta melkoisia katseita sain osakseni....
Mies kieltäytyi lopulta menemästä munkaa kauppaankin kun sai niin murhaavia katseita osakseen. :xmas:
No onneksi naama palautui normaaliksi ulkonäköä ja tuntoa myöten.
 

Yhteistyössä