Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Pannaas kuvaa mun pienokaisesta, hän osaa olla oikea enkeli halutessaan


Toisaalta hän on myös hirveä heviäijä


En sitten katsonut onko keittiö siinä kunnossa että siellä voi ottaa kuvan, ainakaan että sen voi plussalle laittaa...
 
"vieras"
Pannaas kuvaa mun pienokaisesta, hän osaa olla oikea enkeli halutessaan

En sitten katsonut onko keittiö siinä kunnossa että siellä voi ottaa kuvan, ainakaan että sen voi plussalle laittaa...
Tää on muuten ihanaa et aina kun joku laittaa tänne kuvan niin mukana on aina nää selitykset: "joo, mä tiedän et on sotkusta", "kyllä, näen itsekin et verhot ei sovi lapsen paidan väriin", "jep, valotus on pielessä ja sohva so last season" :D En mä ainakaan koskaan kotona kun kuvia näytän kavereille esitä samoja selityksiä mutta aivan varmasti kun tänne kuvaa laittaa niin noi kommentit on siinä mukana :D Täällä kun osataan aina keskittyä siihen olennaiseen ;)
 
[QUOTE="vieras";22779578]Tää on muuten ihanaa et aina kun joku laittaa tänne kuvan niin mukana on aina nää selitykset: "joo, mä tiedän et on sotkusta", "kyllä, näen itsekin et verhot ei sovi lapsen paidan väriin", "jep, valotus on pielessä ja sohva so last season" :D En mä ainakaan koskaan kotona kun kuvia näytän kavereille esitä samoja selityksiä mutta aivan varmasti kun tänne kuvaa laittaa niin noi kommentit on siinä mukana :D Täällä kun osataan aina keskittyä siihen olennaiseen ;)[/QUOTE]

Harmi kun mulla ei ole tallella sitä ketjua missä kovasti arvosteltiin mun keittiön lattian kuntoa ja sitä että siinä on kuvottavan näköinen harmaa muovimatto :D
Katsos ajattelin laittaa valmiiksi tuon kommentin niin ei tarvii käyttää aikaa turhuuteen vaan vaikka keskittyä katsomaan sitä lasta josta on kuva.
 
v
Grace
*Vesi kielellellä* Lettuja mullekin. Tässä lapsi ja isä makkaranpaistossa pojan koululla. Mulle on ihan hirveen tärkeää tuo nuotiomakkara vaikka pilkkireissulla. Ja mustaksi paistettuna karsinogeeneistä viis!

 

Yhteistyössä