Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

[QUOTE="vieras";22780893]Lapsi on kaunis ihan itsenään. En kyllä haluasi hänen ympärilleen mitään rekvisitiittaa.[/QUOTE]

Minusta on hauska ottaa välillä noita rekvisiittakuviakin ja välillä täysin aseteltujakin... mutta makuasiahan se on, mistä kukin tykkää. :)
 
"Satunnainen vierailija"
Nuotiomakkara onkin hyvää sellaisellekin joka ei muuten makkaraa koskaan syö.
:)
No niin.. saahan sitä armoa joskus itselleen antaa. En tykkää syödä paljoa karkkeja, mutta kärvennetty makkara silloin tällöin ei tee pahaa. :p Ja kohta tulee varmaankin kommentteja lapsen vaatteista. Ei ole Ticketejä vuonna 1990, eikä myöskään sen jälkeen tullut mitään merkkivaatteita.
 
se sama Phoebsille
Melko erikoista päättelyä.
No voin mä sulle selittää mun järkeilynkin jos haluat. Sä olit kuin perseeseen ammuttu karhu vähän aikaa sitten. Haukuit, tiuskit, nälvit eli selvästi sua vaivasi joku. Sitten tuli tämä joulukortti episodi josta selvästi paistoi et sua otti suunnattomasti joku päähän siinä kuvassa. No, mä sitten laskin 1+1 yhteen ja päättelin et kuvassa oli varmaan jonkun tyttövauva. Teillä kun on jo poika, niin tietenkin teille pitää tulla seuraavaksi tyttö. Itsekin olet sanonut et toivot tyttöä. Eihän täydellisellä naisella nyt voisi 2 poikaa olla. Eli ilmeisesti sua oli stressannut ja vituttanut et mitä ihmettä sä teet jos ultrassa paljastuukin toinen kikkelin omaava. No, nyt sä olet selvästi paremmalla tuulella, suorastaan empaattinen ja kiltti verrattuna siihen millainen olit ennen. Ja ultra oli ja meni joten taas 1+1, ultrasta tuli toivottuja uutisia. Sä olet varmaan nyt tosi onnellinen ja tyytyväinen, täydellistä suorastaan.
 
Khimaira
[QUOTE="Kenguru";22781402]Kaikki varmaan kysyy just tätä samaa, mutta :O onko tuo "oikea naama"? Ettei siis meikattu?[/QUOTE]

Mä vähän ajattelin laittaa itsestäni erilaisemman kuvan mitä täällä on aiemmin ollut :vampire:
 
No voin mä sulle selittää mun järkeilynkin jos haluat. Sä olit kuin perseeseen ammuttu karhu vähän aikaa sitten. Haukuit, tiuskit, nälvit eli selvästi sua vaivasi joku. Sitten tuli tämä joulukortti episodi josta selvästi paistoi et sua otti suunnattomasti joku päähän siinä kuvassa. No, mä sitten laskin 1+1 yhteen ja päättelin et kuvassa oli varmaan jonkun tyttövauva. Teillä kun on jo poika, niin tietenkin teille pitää tulla seuraavaksi tyttö. Itsekin olet sanonut et toivot tyttöä. Eihän täydellisellä naisella nyt voisi 2 poikaa olla. Eli ilmeisesti sua oli stressannut ja vituttanut et mitä ihmettä sä teet jos ultrassa paljastuukin toinen kikkelin omaava. No, nyt sä olet selvästi paremmalla tuulella, suorastaan empaattinen ja kiltti verrattuna siihen millainen olit ennen. Ja ultra oli ja meni joten taas 1+1, ultrasta tuli toivottuja uutisia. Sä olet varmaan nyt tosi onnellinen ja tyytyväinen, täydellistä suorastaan.

OMG :D

(Ultrassa näkyi napanuora haarovälissä, ja mä olen kyllä toivonut toista poikaa :) Mutta kiitos seurailusta ja analyysista)
 
Turkilmas
[QUOTE="Satunnainen vierailija";22781069]Etsikää aamumaisemasta poika, joka on menossa papan kanssa kokemaan katiskoja.. Nää oli niitä elämäni parhaita hetkiä, kun mummokin vielä eli.

[/QUOTE]

Ihana kuva :heart:
 
Turkilmas
Mulla on kuulkaa kamala fiksaatio mun kulmakarvoista. Haluaisin että ne kasvais taas tuuheammiksi, mutta eihän ne kasva. Koitin sitten meikillä tehdä niistä vähän paksummat ja alkamaan vähän lähempää. Aika hassut tuli, jotenkin tosi tuima ilme :D. Jäi sitten kokeiluksi tämä, mutta laitanpa kuvan tännekin :).

(huom: ajan maksimaalista hyödyntämistä: tallennan epäonnistuneen meikkauksen samalla kun puhun puhelimeen :D :D )

 

Yhteistyössä