Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

"vieras"
No niin jos noin aattelee! Mä en oo ikinä ajatellut itseäni erityisen mukavana, tiedän, että olen hankala tyyppi usein.:)
Jos olet miehesi kanssa hengaillut 16-vuotiaasta saakka niin et sinä kovin hankala tapaus ole. Minä olen sitten jo suurin piirtein pyhimys, koska tuo mies on kestänyt minua jo yli 20 vuotta ;). Omasta mielestäni olen hankala. Toiset kuittaavat sen vain taiteilijaluonteena.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";22778964]Jos olet miehesi kanssa hengaillut 16-vuotiaasta saakka niin et sinä kovin hankala tapaus ole. Minä olen sitten jo suurin piirtein pyhimys, koska tuo mies on kestänyt minua jo yli 20 vuotta ;). Omasta mielestäni olen hankala. Toiset kuittaavat sen vain taiteilijaluonteena.[/QUOTE]

kaikki kunnia pitkille suhteille, mutta ei niistä kyllä voi päätellä sitä millainen ihminen on :D
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22778964]Jos olet miehesi kanssa hengaillut 16-vuotiaasta saakka niin et sinä kovin hankala tapaus ole. Minä olen sitten jo suurin piirtein pyhimys, koska tuo mies on kestänyt minua jo yli 20 vuotta ;). Omasta mielestäni olen hankala. Toiset kuittaavat sen vain taiteilijaluonteena.[/QUOTE]
No sanotaanko näin, että mun mies on aika pitkämielinen:)
 
oiski noin
[QUOTE="vieras";22778964]Jos olet miehesi kanssa hengaillut 16-vuotiaasta saakka niin et sinä kovin hankala tapaus ole. Minä olen sitten jo suurin piirtein pyhimys, koska tuo mies on kestänyt minua jo yli 20 vuotta ;). Omasta mielestäni olen hankala. Toiset kuittaavat sen vain taiteilijaluonteena.[/QUOTE]

Pitkästä suhteesta ny ei oikeen voi päätellä yhtään mitään.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22779038]Mun mieheni taas on tulisieluinen Oinas-pässi (minä erakko-Rapu), joten kai se on se 'kaikki se kestää kaikki se kärsii' -juttu. Rakkaus.[/QUOTE]
Kyllä minuun miehellä kipinöi. Me tapellaan paljon. Mutta rakkautta on paljon myös.
 
"vieras"
Valitkaa siitä Aijaan valikosta: pieni kuva, kopioikaa, menkää viestin kirjoitukseen -> lisää kuva -> esikatsele ja jos ei näy niin poistakaa ensin http-juttu ja uudestaan sama.
 
[QUOTE="vieras";22779187]Valitkaa siitä Aijaan valikosta: pieni kuva, kopioikaa, menkää viestin kirjoitukseen -> lisää kuva -> esikatsele ja jos ei näy niin poistakaa ensin http-juttu ja uudestaan sama.[/QUOTE]

Kiitos pittääki testata ensikerralla :)
 

Yhteistyössä