Jos olet miehesi kanssa hengaillut 16-vuotiaasta saakka niin et sinä kovin hankala tapaus ole. Minä olen sitten jo suurin piirtein pyhimys, koska tuo mies on kestänyt minua jo yli 20 vuotta . Omasta mielestäni olen hankala. Toiset kuittaavat sen vain taiteilijaluonteena.No niin jos noin aattelee! Mä en oo ikinä ajatellut itseäni erityisen mukavana, tiedän, että olen hankala tyyppi usein.
Onpa pirteä kuva, tästä tulee ainaki hyvälle mielelle
Ihana!
Mun mieheni taas on tulisieluinen Oinas-pässi (minä erakko-Rapu), joten kai se on se 'kaikki se kestää kaikki se kärsii' -juttu. Rakkaus.No sanotaanko näin, että mun mies on aika pitkämielinen
Oi! Hurjan kaunis nainen!En ole pitkään aikaan kirjotellu, mut lukenu olen asioit ku oon keren.
enkä ossaa lisätä kuvvaa ku vaa laittamal linkin...
Aijaa.com - 7229434.jpg
Todella kaunis kuva Ja aivan erityisesti huomio kiinnittyi tuohon nenään, en ole varmaan eläissäni nähnyt kenelläkään noin täydellisen suoraa nenää :OEn ole pitkään aikaan kirjotellu, mut lukenu olen asioit ku oon keren.
enkä ossaa lisätä kuvvaa ku vaa laittamal linkin...
Aijaa.com - 7229434.jpg
Ihana kuva, kummallakin valloittava hymy, mutta tietenkin erityisesti pirpana sulattaa sydämen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppiäinen;22779154:
PeesiOi! Hurjan kaunis nainen!