Ai se tanakka ja hanakka (hänen oma ilmaisunsa, ja lisäisin vielä punakka) Tuksun näköinen morsian?Ei se varsinainen hääkuva ole... Kuva musta ja siskosta, hääpäivän viimisiltä minuuteilta
Tää kuva sai miut haukottelemaan samantien Söpö tyttö ja kaunis äiti =)
Minusta kans Scarlettilla on kaunis tyttö.Kaunis neito!
No kiitos kovasti ketju täynnä Söpöjä ja ihania.Leukistinen on aika söpö ettei jää epäselväksi.
Sä puit sen sanoix mitä mie en oikein itte osannu siitä kuvasta sanoa Kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja 4:n äiti;22778693:Mä en ymmärrä tätä ilkeilyä. Mun mielestä Ticoticon kuva oli hauska ja ilonen ja onnellinen tunnelma välittyi varmasti. Mutta jos tarkasti ajattelee, niin mistä näki että kyseessä oli hääpäivä?! Että haukkujalle vaan sellasta näkökulmaa että kyseessä olis voinu olla esim aamu, ja vasta pukeutunut, meikkiä odottaen, tai vaan muuten joku sovitus...ihan vain mun mielipiteenä, kiinosti ketään tai ei. Kai se on tärkeintä että itsellä on hyvä olla,jos tuntis itsensä ihan pelleks niin ei kuvan tunnelma varmaan olis ollu niin onnellinen?!
Mutta kuitenkin; kauniita naisia ja lapsia! Kiitokset monin tavoin viihdyttävästä ketjusta, pakkohan se on ollu nauraa noita haukkuja... Itse en halua omia enkä lasteni kuvia nettiin,edes fb:ssa niitä ei ole,mutta onneksi on rohkeampia. Jotain hauskoja tilannekuvia olis kiva jos uskaltais laittaa, mut kun ei...
Peesi! Eteerinen!onhan phoebsi kaunis
Ahaa, ilmeisesti rakenneultrassa sitten selvisi että tyttö tulossa?Tahtoisin nähdä näiden arvostelijoiden kuvat. Ovat varmaan kauniita?
Hän itse kertoi kuvassa olevan meneillään hääpäivän viime minuutit.Alkuperäinen kirjoittaja 4:n äiti;22778693:Mä en ymmärrä tätä ilkeilyä. Mun mielestä Ticoticon kuva oli hauska ja ilonen ja onnellinen tunnelma välittyi varmasti. Mutta jos tarkasti ajattelee, niin mistä näki että kyseessä oli hääpäivä?! Että haukkujalle vaan sellasta näkökulmaa että kyseessä olis voinu olla esim aamu, ja vasta pukeutunut, meikkiä odottaen, tai vaan muuten joku sovitus...ihan vain mun mielipiteenä, kiinosti ketään tai ei. Kai se on tärkeintä että itsellä on hyvä olla,jos tuntis itsensä ihan pelleks niin ei kuvan tunnelma varmaan olis ollu niin onnellinen?!
Mutta kuitenkin; kauniita naisia ja lapsia! Kiitokset monin tavoin viihdyttävästä ketjusta, pakkohan se on ollu nauraa noita haukkuja... Itse en halua omia enkä lasteni kuvia nettiin,edes fb:ssa niitä ei ole,mutta onneksi on rohkeampia. Jotain hauskoja tilannekuvia olis kiva jos uskaltais laittaa, mut kun ei...
No mut jos tässä haettiin sitä, että sun täytyykin olla ihan todella mukava jos kerran sun mukavuus ylittää nätteyden, koska kaikki näkee otsallaankin että tosi nätti olet.Vähän kömpelö kehu, ehkä?:xmas:
Jos ottaa huomioon, että ihan objektiivisesti ajatellen olet kaunis nainen (kuka tahansa voi haukkua vaikka Halle Berrya rumaksi, mutta se johtuu silloin muista asioista kuin ulkonäöstä, jos ymmärrät, mitä tarkoitan) niin kyllähän se on aikamoinen kehu, että jos mukavuutta ja kauneutta voisi mitata mittayksiköillä, niin olet kyllä sitten todella mukava, kun jo löhtökohtaisesti sinulla on kauneutta vaikka muille jakaa. Uskon, että oli ihan vilpitön kehu, omassa kotimaassani on usein tapana kehua tuollaisella lauseellaVähän kömpelö kehu, ehkä?:xmas: