Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Mä en ymmärrä vieläkään, mikä tarve haukkua ketään rumaksi? Mitä tyydytystä ihminen siitä saa? Mielipiteensä toki saa jokainen ilmaista, mutta vois kai sitä silti miettiä mitä sanoo/näppikseltään suoltaa..

Kauneus on katsojan silmässä, mä en esim. pidä suurinta osaa misseistä/malleista kauniina, vaikka he jonkin mielestä sitä ovatkin.
 
Kepsis
[QUOTE="viera";22777955]Usko tai älä, ei ole multa pois. Aika huvittavaa että sä olet kehunut täällä itseäsi ja nyt paljastuikin että et itsekään mikään kaunis ole :D[/QUOTE]

onhan phoebsi kaunis :mad:
 
4:n äiti
Mä en ymmärrä tätä ilkeilyä. Mun mielestä Ticoticon kuva oli hauska ja ilonen ja onnellinen tunnelma välittyi varmasti. Mutta jos tarkasti ajattelee, niin mistä näki että kyseessä oli hääpäivä?! Että haukkujalle vaan sellasta näkökulmaa että kyseessä olis voinu olla esim aamu, ja vasta pukeutunut, meikkiä odottaen, tai vaan muuten joku sovitus...ihan vain mun mielipiteenä, kiinosti ketään tai ei. Kai se on tärkeintä että itsellä on hyvä olla,jos tuntis itsensä ihan pelleks niin ei kuvan tunnelma varmaan olis ollu niin onnellinen?!

Mutta kuitenkin; kauniita naisia ja lapsia! Kiitokset monin tavoin viihdyttävästä ketjusta, pakkohan se on ollu nauraa noita haukkuja... Itse en halua omia enkä lasteni kuvia nettiin,edes fb:ssa niitä ei ole,mutta onneksi on rohkeampia. Jotain hauskoja tilannekuvia olis kiva jos uskaltais laittaa, mut kun ei...
 
[QUOTE="vieras";22778259]Ai se tanakka ja hanakka (hänen oma ilmaisunsa, ja lisäisin vielä punakka) Tuksun näköinen morsian?[/QUOTE]

Luulitko kenties loukkaavasi tällä kommentilla :D
Olenhan Tuksun kanssa saman ikäinen, joten tottakai yhtäläisyyksiä löytyy :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4:n äiti;22778693:
Mä en ymmärrä tätä ilkeilyä. Mun mielestä Ticoticon kuva oli hauska ja ilonen ja onnellinen tunnelma välittyi varmasti. Mutta jos tarkasti ajattelee, niin mistä näki että kyseessä oli hääpäivä?! Että haukkujalle vaan sellasta näkökulmaa että kyseessä olis voinu olla esim aamu, ja vasta pukeutunut, meikkiä odottaen, tai vaan muuten joku sovitus...ihan vain mun mielipiteenä, kiinosti ketään tai ei. Kai se on tärkeintä että itsellä on hyvä olla,jos tuntis itsensä ihan pelleks niin ei kuvan tunnelma varmaan olis ollu niin onnellinen?!

Mutta kuitenkin; kauniita naisia ja lapsia! Kiitokset monin tavoin viihdyttävästä ketjusta, pakkohan se on ollu nauraa noita haukkuja... Itse en halua omia enkä lasteni kuvia nettiin,edes fb:ssa niitä ei ole,mutta onneksi on rohkeampia. Jotain hauskoja tilannekuvia olis kiva jos uskaltais laittaa, mut kun ei...
Sä puit sen sanoix mitä mie en oikein itte osannu siitä kuvasta sanoa :D Kiitti!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja 4:n äiti;22778693:
Mä en ymmärrä tätä ilkeilyä. Mun mielestä Ticoticon kuva oli hauska ja ilonen ja onnellinen tunnelma välittyi varmasti. Mutta jos tarkasti ajattelee, niin mistä näki että kyseessä oli hääpäivä?! Että haukkujalle vaan sellasta näkökulmaa että kyseessä olis voinu olla esim aamu, ja vasta pukeutunut, meikkiä odottaen, tai vaan muuten joku sovitus...ihan vain mun mielipiteenä, kiinosti ketään tai ei. Kai se on tärkeintä että itsellä on hyvä olla,jos tuntis itsensä ihan pelleks niin ei kuvan tunnelma varmaan olis ollu niin onnellinen?!

Mutta kuitenkin; kauniita naisia ja lapsia! Kiitokset monin tavoin viihdyttävästä ketjusta, pakkohan se on ollu nauraa noita haukkuja... Itse en halua omia enkä lasteni kuvia nettiin,edes fb:ssa niitä ei ole,mutta onneksi on rohkeampia. Jotain hauskoja tilannekuvia olis kiva jos uskaltais laittaa, mut kun ei...
Hän itse kertoi kuvassa olevan meneillään hääpäivän viime minuutit.
 
[QUOTE="vieras";22778827]Hän itse kertoi kuvassa olevan meneillään hääpäivän viime minuutit.[/QUOTE]

Itse varsinaisessa kuvassa ei käy ilmi mihin aikaan kuva on otettu... Ja vasta sitten kerroin asiasta, kun rupesitte kuvaa niiiin kovin haukkumaan, että olen kehdannut MUN hääpäivänä olla kuvassa meikittä ja ilman kampausta.
Jos kuvaa katsoo ilman että on lukenut koko ketjua, nii voipi olla vaikka huomisesta kyse, kun taasen puvun päälleni laitan :D
 
Vähän kömpelö kehu, ehkä?:xmas:
Jos ottaa huomioon, että ihan objektiivisesti ajatellen olet kaunis nainen (kuka tahansa voi haukkua vaikka Halle Berrya rumaksi, mutta se johtuu silloin muista asioista kuin ulkonäöstä, jos ymmärrät, mitä tarkoitan) niin kyllähän se on aikamoinen kehu, että jos mukavuutta ja kauneutta voisi mitata mittayksiköillä, niin olet kyllä sitten todella mukava, kun jo löhtökohtaisesti sinulla on kauneutta vaikka muille jakaa. Uskon, että oli ihan vilpitön kehu, omassa kotimaassani on usein tapana kehua tuollaisella lauseella :)
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22778894]No mut jos tässä haettiin sitä, että sun täytyykin olla ihan todella mukava jos kerran sun mukavuus ylittää nätteyden, koska kaikki näkee otsallaankin että tosi nätti olet. :)[/QUOTE]

No niin jos noin aattelee! Mä en oo ikinä ajatellut itseäni erityisen mukavana, tiedän, että olen hankala tyyppi usein.:)
 

Yhteistyössä