Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Olipas varsin mukavia kommentteja :D
Mutta luojan kiitos mua ei nähny ku vajaa 20 ihmistä mökillä 30 asteen lämmössä. Ja juu, en käyny meikkaajalla enkä kampaajalla sen suuremmin. En varsin meikkaa ikinä!
Ja onnex mun mies tykkää musta ihan tällasena, eikä tartte iskee montaa kiloo miekkiä naamaan :D, saatika että sitä haittais yhtään mun hikinen naama. Ja sehän on merkki siitä että minä oon urheillu, kävelin alttarille :LOL:

Hyvää huomenta vaan sinullekkin harmailija :D
 
Viimeksi muokattu:
Olipas varsin mukavia kommentteja :D
Mutta luojan kiitos mua ei nähny ku vajaa 20 ihmistä mökillä 30 asteen lämmössä. Ja juu, en käyny meikkaajalla enkä kampaajalla sen suuremmin. En varsin meikkaa ikinä!
Ja onnex mun mies tykkää musta ihan tällasena, eikä tartte iskee montaa kiloo miekkiä naamaan :D, saatika että sitä haittais yhtään mun hikinen naama. Ja sehän on merkki siitä että minä oon urheillu, kävelin alttarille :LOL:

Hyvää huomenta vaan sinullekkin harmailija :D
Mä pyörittelin ja silmiäni, että WTF :O Ihanko oikeesti kaikkien pitäis käydä monen sadan euron meikissä hääpäivänä? Onko se sitten omaa itseään, jos ei muutenkaa meikkaa... Eikä kuva mun mielestä ollut mitenkään ruma....

Ihania kuvia oli taas tullut lisää :) Mä yritän kommentoida toisten kuvia ja itekkin saanu komenttia omista kuvista. Nyt tosin löysin ketjun vasta ku oli 42 sivua jo, nii en jaksanu jokasta kuvaa erikseen kommentoida. Siispä vielä kerran : Ihania kuvia koko ketju täynnä : ))
 
"vieras"
ei ole mahdollista saada pitkää ketjua ilman provottavia idiootteja, eikö se ole selvinnyt jo? kyllä noita kateellisia, keskenkasvuisia elämänsä hukanneita löytyy ihan riittämiin, kun joku ketju on tarpeeksi pitkään etusivulla niin sinne varmasti löytää kaikenmaailman ällötykset typerine mielipiteineen, kuinka aina jossain on jotain vikaa heidän mielestään, joko on ruma, tyrkky, tyhmä tai jonkinlainen sekoitus edellä mainituista, nuohan ne toistuu tuolla provottajien kommenteissa.

Samaiset henkilöt ei ikipäivänä uskaltaisi laittaa oikeita omia kuvia näytille nettiin, joten jonkinlainen itsetunnon puutteen kompensoiminen on kyseessä , pitää vittuilla ja halventaa muita kun itse ei uskaltaisi edes olla niin rohkea että pitäytyy jossain rekisteröityneessä nettiprofiilissa ja uskaltaa näyttää kuvansa. Joten ainoa tapa reagoida siihen kun joku muu uskaltaa niin tehdä, kauhea arvosteluryöppy mielellään mahdollisimman loukkaavassa mielessä.

näistä ei tulla ikinä pääsemään eroon, eikä noista monen kiroamista mainosviesteistä, ennenkuin kommentointi on tehty mahdottomaksi ilman kirjautumista. ei sekään kokonaan poista ainakaan tuota provosointia, mutta vähentää massiivisesti kun ei voi hetken mielijohteen perusteella lähteä haukkumaan jotain pataluhaksi. tokihan jos suunnittelee etukäteen niin saahan senkin kierrettyä tekemällä useammat tunnukset jne, mutta ainahan pahimmat tapaukset löytää keinot aiheuttaa pahennusta.

olisipa kumminkin vähemmän tätä tekstisaastetta täälläkin, kun ei jokainen nallipää jaksaisi elvistellä kun sitä ei voisi tehdä nimettömänä vaivattomasti suoraan...
En ole ikinä ymmärtänyt omien yksityisten kuvien laittamista nettiin, jossa ne säilyy maailman tappiin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22776612:
Mä pyörittelin ja silmiäni, että WTF :O Ihanko oikeesti kaikkien pitäis käydä monen sadan euron meikissä hääpäivänä? Onko se sitten omaa itseään, jos ei muutenkaa meikkaa... Eikä kuva mun mielestä ollut mitenkään ruma....
Miksi pitää vetää ääripäähän? Minä kävin arvostelulla meikkaajalla mutta paskat se montaa sataa maksanut. Miksi vetää valkoinen, kaunis kolttu päälle ja sitten kontrastina paskaiset hiukset ja meikitön, hikinen naama. Ei liity mitenkään miehelle kelpaamiseen, VAIKKA ihan takuulla se mieskin kattoisi mieluummin itsestään huolehtivaa naista.
 
no joo
[QUOTE="vieras";22777236]Miksi pitää vetää ääripäähän? Minä kävin arvostelulla meikkaajalla mutta paskat se montaa sataa maksanut. Miksi vetää valkoinen, kaunis kolttu päälle ja sitten kontrastina paskaiset hiukset ja meikitön, hikinen naama. Ei liity mitenkään miehelle kelpaamiseen, VAIKKA ihan takuulla se mieskin kattoisi mieluummin itsestään huolehtivaa naista.[/QUOTE]

Mutta nuo arvostetut meikkaajat eivät välttämättä olekaan niin taitavia. Monta piloilla olevaan meikkiä nähnyt jotka on noiden arvostettujen meikkaajien tekemiä.
 
"vieras"
Mutta nuo arvostetut meikkaajat eivät välttämättä olekaan niin taitavia. Monta piloilla olevaan meikkiä nähnyt jotka on noiden arvostettujen meikkaajien tekemiä.
Jos on kyse meikkaajasta josta kuulee vain ja ainoastaan hyvää niin melko varmasti yllättyy positiivisesti. Ja suurin osa morsiamista käy kyllä ihan koemeikissäkin. Ja mistään julkkismeikkaajista en puhu.
 
rupsis
[QUOTE="vieras";22775278]Naamakuva on ollut täällä ja on kehuttu nätiksi. Hähää :D Mutta en tietenkään enää laita, palstahan keksi vaikka vittuillaakseen vikoja ;)[/QUOTE]

Jaa että palsta ihan keksii sitten niitä vikoja? Ehkä me vaan sitten oltais ihan yhtä rehellisiä ja suorasanaisia kuin sä. Ja ihan FYI, nätti = tavis, mitäänsanomaton. Se on vaan vähän kohteliaampi tapa ilmaista sama asia. Sä tosin et varmaan sellaisesta ymmärrä yhtään mitään.

Munkin kuva on täällä harmaana ollut muutaman kerran ja kehuja olen saanut. Se tosin oli sillon kun täällä oli jotenkin lempeämpi ilmapiiri. Ikinä en enää uskaltaisi sitä laittaa. Tästä huolimatta en itse koskaan ole sanonut mitään pahaa kenenkään kuvasta vaan aina löytänyt jotain kivaa sanottavaa. Luulisi et säkin tiedät miten kivalta se tuntuu kun kehutaan? Miksi et sellaista hyvää mieltä halua toiselle tehdä?
 
Kepsis
Jaa että palsta ihan keksii sitten niitä vikoja? Ehkä me vaan sitten oltais ihan yhtä rehellisiä ja suorasanaisia kuin sä. Ja ihan FYI, nätti = tavis, mitäänsanomaton. Se on vaan vähän kohteliaampi tapa ilmaista sama asia. Sä tosin et varmaan sellaisesta ymmärrä yhtään mitään.

Munkin kuva on täällä harmaana ollut muutaman kerran ja kehuja olen saanut. Se tosin oli sillon kun täällä oli jotenkin lempeämpi ilmapiiri. Ikinä en enää uskaltaisi sitä laittaa. Tästä huolimatta en itse koskaan ole sanonut mitään pahaa kenenkään kuvasta vaan aina löytänyt jotain kivaa sanottavaa. Luulisi et säkin tiedät miten kivalta se tuntuu kun kehutaan? Miksi et sellaista hyvää mieltä halua toiselle tehdä?
yksi syy palstan mahdolliseen koventumiseen (en voi tietää kun en ole ollut täällä vuottakaan...) voipi olla se että viimeisen parin vuoden aikana netinkäyttö on "tavis ihmisten" kohdalla noussut huimasti, sehän tarkoittaa sitä että kun käyttäjämäärät nousee niin myös paskan määrä.
 
[QUOTE="vieras";22777236]Miksi pitää vetää ääripäähän? Minä kävin arvostelulla meikkaajalla mutta paskat se montaa sataa maksanut. Miksi vetää valkoinen, kaunis kolttu päälle ja sitten kontrastina paskaiset hiukset ja meikitön, hikinen naama. Ei liity mitenkään miehelle kelpaamiseen, VAIKKA ihan takuulla se mieskin kattoisi mieluummin itsestään huolehtivaa naista.[/QUOTE]

Ääliö mikä ääliö!
Vaikka olisi kuinka nätti nainen kyseessä, nii tälläset "ihanat" ihmiset keksii niistä jotain haukuttavaa.

Ja mistäs sä tiedät esim. että pitääkö mun mieheni itsestään huolta, ja tykkää juurikin sen takia huolettomista naisista :D
Ja minä varsin tiedän etten ole kaunis, mutta se että ihan pitää varta vasten tulla haukkumaan nii on minusta aikasta mautonta.
Kukaanhan ei tiedä mitä tuon kuvan ottamishetkeen mennessä on tapahtunut. Ja sepä onkin hyvä vaan niin. Voi kaikki haukkujat ihan omissa pääkopissaan aatella, että mulla ei oo ollu meikkiä, eikä tukkaa oo laitettu mitenkään, saatika sitten pesty...

Se että edes viitsin kommentoida tällaisiin viesteihin on muu omaa heikkoutta :D
Mutta onneksi en nuin pienistä loukkaannu.
 
"vieras"
Jaa että palsta ihan keksii sitten niitä vikoja? Ehkä me vaan sitten oltais ihan yhtä rehellisiä ja suorasanaisia kuin sä. Ja ihan FYI, nätti = tavis, mitäänsanomaton. Se on vaan vähän kohteliaampi tapa ilmaista sama asia. Sä tosin et varmaan sellaisesta ymmärrä yhtään mitään.
Mieluummin tavis kuin ruma ;) Ja itse en kuulu niihin jotka tarvii palstalaisten kehuja, tiedän itsekin etten ole ruma :)
 
rupsis
[QUOTE="vieras";22777330]Mieluummin tavis kuin ruma ;) Ja itse en kuulu niihin jotka tarvii palstalaisten kehuja, tiedän itsekin etten ole ruma :)[/QUOTE]

Niin no se on sun mielipide, eiks niin? :) Se, että sun mielestä sä et ole ruma, ei tarkoita et se on mikään absoluuttinen totuus. Sopivasti jätit lainaamatta loput mun tekstistä joten kysyn uudestaan: miksi sä et halua tuottaa toiselle ihmiselle hyvää mieltä sanomalla jotain kivaa?
 
[QUOTE="Satunnainen vierailija";22777252]"Näkeehän sen, ettei se mikään lapio ole, vaan öljylamppu ylösalaisin"
Tuohan on selkeästi hela. Pohjanmaalainen?[/QUOTE]

Kyllä pohjalainen pohjalaisen tunnistaa. Varsinkin, kun sillä on hela rinnassa ;).
 
"vieras"
Niin no se on sun mielipide, eiks niin? :) Se, että sun mielestä sä et ole ruma, ei tarkoita et se on mikään absoluuttinen totuus. Sopivasti jätit lainaamatta loput mun tekstistä joten kysyn uudestaan: miksi sä et halua tuottaa toiselle ihmiselle hyvää mieltä sanomalla jotain kivaa?
Minä olen siinä mielessä tervejärkinen ihminen etten kaipaa itsetunnon pönkitystä muilta. Ei minua kiinnosta olenko palstalaisten mielestä ruma vai kaunis mutta ainahan te olette kuvia kärkkymässä jos kehtaa arvostella rehellisesti. Olen tässäkin ketjussa kehunut muita, valehtelemaan en rupea enkä edelleenkään ymmärrä miksei hääpäivänään viitsi naamalleen mitään tehdä JOS kumminkin pukeutuu hääpukuun ja muuten bileet pitää.
 
rupsis
[QUOTE="vieras";22777537]Minä olen siinä mielessä tervejärkinen ihminen etten kaipaa itsetunnon pönkitystä muilta. Ei minua kiinnosta olenko palstalaisten mielestä ruma vai kaunis mutta ainahan te olette kuvia kärkkymässä jos kehtaa arvostella rehellisesti. Olen tässäkin ketjussa kehunut muita, valehtelemaan en rupea enkä edelleenkään ymmärrä miksei hääpäivänään viitsi naamalleen mitään tehdä JOS kumminkin pukeutuu hääpukuun ja muuten bileet pitää.[/QUOTE]

Sekö sua nyt harmittaa? Oli mullakin hääpäivänä bileet ja hääpuku enkä mäkään käynyt missään satojen eurojen meikissä, koemeikeistä puhumattakaan. Kuitenkin meillä vieraat viihtyi, mä tunsin oloni mukavaksi ja aivan varmasti kelpasin miehellenikin. Voin mä tänne kuvankin laittaa jos haluat jotain muuta vaihteeksi haukkua.

Sä olet ymmärtänyt ihan väärin miksi tänne kuvia laitetaan. Tuskin kukaan niitä tänne laittaa sen takia kun haluaa kehuja ja pönkittää itsetuntoa. Laitoithan säkin :) Vai mistä siinä sillon oli kyse kun säkin kuvasi tänne laitoit? Rehellisyydellä ja ilkeydellä on ero. Saman asian voi ilmaista niin että toisella tavalla aiheuttaa kyseiselle henkilölle pahan mielen, toisella tavalla taas sama viesti menee kyllä perille mutta ilman sitä mielipahaa.
 
"vieras"
Ääliö mikä ääliö!
Vaikka olisi kuinka nätti nainen kyseessä, nii tälläset "ihanat" ihmiset keksii niistä jotain haukuttavaa.
Taas palstan tekopyhyyttä parhaimmillaan :D Minä olen kamala, ilkeä, paha ihminen kun kehtasin sanoa ääneen sen minkä kaikki muutkin näkee ( myös sinä itse ) ja sinä olet oikea kiltteyden huipentuma kun haukut minua ääliöksi. Minä olen kehunut tässäkin ketjussa Bootyä kauniiksi, samaten Turkilmas on todella kaunis nainen jopa ilman meikkiä, Leukistinen on upea mutta sinä olet RUMA.
 

Yhteistyössä