Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Joko mä olen sisäpiiriä (W00t w00t!) tai sitten tässä ketjussa tosiaan on jokainen jotain kommentteja saanut :) Mä en koe, että minkäänlaiset piiriläiset tässä olis toistensa kuvia kehunu kilpaa :D Ellen mä sit kuulu johonkin piiriin yhtäkkiä, jee!!

Ja toi netti-ilkeily on jotain niin so last season. Miksi, oi miksi? Mitä nautintoa tollasesta voi saada?
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22775278]Naamakuva on ollut täällä ja on kehuttu nätiksi. Hähää :D Mutta en tietenkään enää laita, palstahan keksi vaikka vittuillaakseen vikoja ;)[/QUOTE]

Tosi surullista, että vaikka sulle on sanottu kivoja asioita, et osaa sanoa muille mitään kivaa. Luulisi, että hyvä mieli leviää ympäriinsä, jos sitä on. Mutta ei taida olla?
 
Heh, kun oli tuolla aiemmin juttua tytön näköisestä pojasta tai toisinpäin, niin meidän poikaa luullaan ihan poikkeuksetta tytöksi, johtuen hiuksista ja kasvonpiirteistä. Mutta ei se haittaa yhtään, miksi ihmeessä pitäisi haitata. Minuakin luultiin lapsena usein pojaksi, kun oli usein lyhyt tukka.

Tässä pojan kuva jouluaattona suklaata naamassa. Niin ja ennen kuin joku ehtii tuomita, niin YHDEN suklaakarkin sai joulun kunniaksi. :cool:

Suloinen! Onko tukkaa vaikea pitää takuttomana? Meidän pojan kiharat oli pakko leikata, kun takkuja alkoi olla niin paljon ja eihän se poika jaksanut kammattavana istua :D
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22775305]Ota pää pois perseestä ja lue kommentit muuten kuin valikoiden. Vasta edellisellä sivulla kehuin Bootyä kauniiksi.[/QUOTE]

On olemassa ihmisiä, jotka eivät osaa koskaan kehua ketään, samalla lyttäämättä toista. Lienet sitä tyyppiä. En arvosta.
 
joo tosta panostamisesta...itse en käynyt ollenkaan kampaajalla, kunhan vaan länttäsin tiarantapaisen päähän,rasvoittuva ja kuumuuden takia kosteakin otsa muutti alunperin suht pöyheän polkkaotsiksen kosteiksi könteiksi... ja tuolta se näytti joka hemmetin kuvassa
 
"vieras"
"vieras"
joo tosta panostamisesta...itse en käynyt ollenkaan kampaajalla, kunhan vaan länttäsin tiarantapaisen päähän,rasvoittuva ja kuumuuden takia kosteakin otsa muutti alunperin suht pöyheän polkkaotsiksen kosteiksi könteiksi... ja tuolta se näytti joka hemmetin kuvassa
Mun mielestä sä näytät freesiltä ja kauniilta. Et ollenkaan hikiseltä ja punaiselta niin kuin ticotico.
 
[QUOTE="vieras";22775374]Mun mielestä sä näytät freesiltä ja kauniilta. Et ollenkaan hikiseltä ja punaiselta niin kuin ticotico.[/QUOTE]

toi kuva tuli aika pienenä, isompana versiona otsan häikäisevä kiilto näkyy paremmin, klöntissä olevasta otsatukasta puhumattakaan
 
joo tosta panostamisesta...itse en käynyt ollenkaan kampaajalla, kunhan vaan länttäsin tiarantapaisen päähän,rasvoittuva ja kuumuuden takia kosteakin otsa muutti alunperin suht pöyheän polkkaotsiksen kosteiksi könteiksi... ja tuolta se näytti joka hemmetin kuvassa
Näytät tosi onnelliselta! :heart: Kukapa silloin ehtii jotain etutukkaa tarkastelemaan :)
 

Yhteistyössä