:stick: Käännä ny vielä veistä haavassa....Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22767384:missäs alkossa kävit, teen ilmotuksen että nuorisolta ei ole kysytty papereita :O
"lähialkossa"
:stick: Käännä ny vielä veistä haavassa....Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22767384:missäs alkossa kävit, teen ilmotuksen että nuorisolta ei ole kysytty papereita :O
jaa, kun ei vaan olis sama missä minä käyn..:stick: Käännä ny vielä veistä haavassa....
"lähialkossa"
Jaa-a, sitähän ei sit tiedäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22767451:jaa, kun ei vaan olis sama missä minä käyn..
Suloinen tytsy =)
aivan ihana kuva=) ja todella onnellisen näköinen äiti=)
Katsotaan toimiiko tämä. Tää on syksyllä otettu, nykyään oon tummatukkaisempi. Sain piennettyä kuvan. Eri väriset silmät meillä on ja Joonaksella jo rivi hampaita alhaalla ja ylhäällä
Pojaksi oisin luullut.
No vaikka tolla tytöllä olis vaaleanpunainen pinni päässä on silti pojan näköinen naamasta.Ai niin, tytöillä pitää olla pinkit vaatteet ja miljuuna pinkkiä pinniä hiuksissa ja glitteriä nassussa.
Millä vuosituhannella sä elät??!!
Ihana, meillä on myös Louna <3Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen;22767750:
Mua saa ainakin vongata ihan niin paljon kuin lystää. En kuitenkaan tajua, ja jos tajuankin, en anna .Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22766392:tarkkana nyt ettei kohta syytetä vonkaamisesta
Mä en kerenny näkee majuriiVanhan väsyneen Majurin kuva on profiilissa näytillä 2 seuraavaa minuuttia ja aika alkaa nyt