Haaveena vauva 2025

vierailija
Sama vierailija täällä että kans vannoin etten lähtisi liian aikaisin testailee mut nyt tekisi kyllä tosi kovasti mieli!

Vaikka nyt on odotukset korkealla (juurikin seksin ajoituksen suhteen tässä kierrossa koska se osui just nappiin) niin olen henkisesti valmistautunut siihen että menkat alkaa.. mun pms oireet on aina muutenkin joka kierrossa tosi voimakkaita ja vaihtelevia (nippailua, painetta alavatsalla, rinnat kipeet, mielialan heittelyä yms) että ei pysty niiden perusteella sanoa mitään. Pitää vaan toivoa ja sit toisaalta olla pettymättä liikaa jos menkat alkaa.

Nyt siis mulla on kp 28 /28-35..
 
Täällä myös mennään kierron lopussa kp 28/26-31. Oviksen jälkeen kipeytyi rinnat ja kaikenlaista nippailua, painetta ja jomottelua on alavatsalla ollut viime päivät. Perus pms oireet, joten eiköhän ne menkat ala huomenna tai ma viimeistään. Ei tässä vaiheessa enää jaksa toivoa muuta lopputulosta näillä oireilla. En varmaan testaakaan ollenkaan, jos menkat alkaa ajallaan.

Onnea @Liilja plussasta!❤
 
vierailija
Jaa, mut on poistettu kiertolistalta. En oo käyny kirjottelee aikoihin ja käyn lueskelee sillon tällöin. On tehny hyvää, vaikka en oo kokenut että tästä haittaa ois, mutta vähemmän mielessä vauvajutut, niin ehkä hyvä niin. Vaikka eihän niitä mielestä saa pois.

Mut vois lisätä kiertopv listalle. Nyt menossa kp24/25-29.

Meillä siis on jo 5 lasta ja aikasemmin pisin yk on ollut yk6.ä, kun on tärpänny. Nyt on jo ikää 40v ja toukokuussa tuli yritystä jo 1v. Pitkä aika on ollut. Kyllähän sitä miettii, että saadaanko enää pientä. Kaikenlaisia mietteitä on käyny läpi, vaikka vielä ei olla kovin maassa.. Toivoa ehkä vielä on.

Ihania plussauutisia täällä ollut! Onnea!
Täällä toinen, jolla viisi lasta, ja sylissä olisi vieläkin tilaa. Raskaudet alkaneet yleensä suunnilleen jo pelkästä ajatuksesta, mutta nyt ei ole hetkeen enempää kuulunut. Itselläkin jo neljä vuosikymmentä tullut täyteen.

Itse yritän olla liikaa miettimättä raskausasioita, vaikka kyllähän se mielessä pyörii. Sen sijaan olen päättänyt, että jos ei tule uutta raskautta/ vauvaa, niin mennään nykyisten kanssa reissuun keväällä. On ainakin muuta ajateltavaa, kun seurailee lento- ja hotellitarjouksia...
 
Kiitos kaikille onnitteluista 🥰

Yritin jotenki olla noteeraamatta mitään mahdollisia oireita tässä kierrossa, koska kokemuksesta tiedän että mieli tekee helposti kepposet... 🙈 Joten lievät närästykset, hajuherkkyydet, pissa hädät ei siis herätä itsellä enää toiveita juurikaan, mutta kyllä noi jomotukset alamahassa oli jotain sellasta mistä tiesen että nyt tuolla täytyy jotain tapahtua! 🤔Liian aikaista olisi ollu menkoille ja toisalta välillä ei ollut niinkään kipua, vaan sellaista paineen tunnetta kohdun seudulla ja välillä sellainen kylmyys myös alavatsalla mikä tuntui tosi jännältä. 😁

Ja joku heitti, että voisikohan olla kaksoset niin sepä jää nähtäväksi! Hetihän sitä itsekki mietti kun normaalisti olen vasta kuukautisten oletetun ekan päivän aikaan saanut suunnilleen tuota vahvan viivan...🙂
 

Yhteistyössä