Haaveena vauva 2025

Päivitin listaa, voi olla että joku jäi huomaamatta välistä. Muutkin saa listaa päivittää :)

Miulla eka letrokierto tuotti eilen digitaaliseen ovistestiin plussan, eikä tuo olisi jäänyt huomaamatta ilman testejä. Halut oli jotain omaa luokkaansa 😁 Eilen jaksoi 6-päiväisen työviikon jälkeen keräämässä vielä puolukoita.
 
vierailija
Moikka! Minulla alkoi muutama päivä ovulaation jälkeen tissit aristamaan ja mietinkin, voisiko tämä olla ensimmäinen raskausoire? Joskus PMS-oireiden takia myös tällaista, mutta se yleensä alkaa vasta juuri ennen menkkoja, eli tämä on nyt aika ajoissa. Onko aiemmin raskautuneet huomanneet mahdollisia oireita jo piankin ovulaation jälkeen?
 
Piinailin tossa pari viikkoa sitten täällä että oisko raskaus onnistunu puolivahingossa vaikka toukokuisen imetys on vielä käynnissä. No eipä sit onnistunutkaan mikä toki sikäli tosi hyvä että ehdin nyt paremmin palautua synnytyksestä ennen seuraavaa. Sovittiin tän episodin jälkeen että jätetään ehkäisy pois ensi toukokuussa ja tähtäimenä siten noin kahden vuoden ikäero. Mutta miten mä nyt jaksan odotella 8kk ennen ku päästään edes yrittämään, sit piinailemaan et missä kierrossa onnistuu jos onnistuu ees ja sit vasta alkaa se varsinainen vauvan odotus :D

Onko kellään ollu samaa tilannetta että olis halunnu yrittää raskautta jo pian edellisen vauvan jälkeen mutta tilanne syystä tai toisesta se ettei vielä pääse yritystä aloittamaan?
 
vierailija
Moikka! Minulla alkoi muutama päivä ovulaation jälkeen tissit aristamaan ja mietinkin, voisiko tämä olla ensimmäinen raskausoire? Joskus PMS-oireiden takia myös tällaista, mutta se yleensä alkaa vasta juuri ennen menkkoja, eli tämä on nyt aika ajoissa. Onko aiemmin raskautuneet huomanneet mahdollisia oireita jo piankin ovulaation jälkeen?
Moi, ehdottomasti selkeä oire! Mulla oli hedelmöittymistä seuraavasta aamusta alkaen nännit arat ja tuntui melkein kuin olisivat nöpöllään kokoajan. Hitaasti ja varmasti alkoi myös paineen tunne ja arkuus kohdun kohdalla ja alue tuntui lämpimämmältä kuin muu vatsa. Tiesin heti että tärppäs.

Pidän peukkuja että teillä tärppäs!! <3
 

Yhteistyössä