Haaveena vauva 2025

Mut voi poistaa piinailijoista, yk4:n kp1.

Jos jotain positiivista niin oma lyhyt kierto (26pvä) is back, eli ilmeisesti vain edellinen kierto oli poikkeava. Eli alle neljä viikkoa seuraavaan pettymykseen.

Vinkkejä siihen miten olla päästämättä pelottavat ajatukset (mitä jos ei onnistukaan tai projekti vauva vie ihan hirveästi aikaa) valloilleen. Omassa ystäväpiirissä tuntuu että on ihan oikeasti vain näitä a) yk1 jee raskaana ja b) saatiin lapsi mutta se vei X vuotta ja Y hoitomuotoja.

Ja typerä asia, nyt seuraavien kiertojen LA menis just aivan keskelle kesää ja ajatuksena tuntuu tosi tylsältä Koko kesä menee sitten loppuraskauden kököttelyyn ja kotona olemiseen + vauvakuplaan ja kaikki mökkeilyt yms mulle todella tärkeät jutut jää pois. Tekis melkein mieli olla yrittämättä pari-kolme kiertoa mutta en uskalla "heitää mahdollisuuksia hukkaan". Eli positiivisiset asiat kesävauvoista saa myös kertoa
Paljon samoja ajatuksia!
Mä olen aina raskautunut melkeinpä samantien (tiedän olevani onnekas!) nyt YK 5 ja tää on outoa ja niin pelottavaa, mitä jos en raskaudu enää 😳 yritän ajatella järkevästi että 6-12kk on ihan normaalia, kroppa tarvii nyt vähän enemmän aikaa. Ehkä kaikki menee kuitenkin niinkö on tarkotettu..?

Jos meillä nyt tärppää niin la olisi juhannuksena ja ”se vielä menee” 🙈😅 ajattelen kesästä samoin että menee hukkaan ensin loppuraskaus ja sitten vastasyntynyt, ei sillon paljon reissata tai tehä juuri mitään. Eihän tällä oikeasti ole merkitystä! Kesässä on hyvätkin puolet (kaverisynttärit myöhemmin helppo kun voivat olla ulkona 😂)

ei tarvi ahtaa itteä takkeihin ja kenkiin, vaan saa lähteä släpäreillä synnärille 😅 vauvan kans on helppo piipahtaa ulkona, isommat lapset on paljon pihalla eli itse saa pesiä vauvan kanssa 👍
 

Yhteistyössä