Ihana!! :heart:No ku muutki ni minäki... Meijän typy. :heart: :snotty: :xmas:
Aijaa.com - 7227153.jpg
Ihana!! :heart:No ku muutki ni minäki... Meijän typy. :heart: :snotty: :xmas:
Aijaa.com - 7227153.jpg
Poistuu, jos sä poistat sieltä kuvapalvelusta sen. Ellei joku lataa sitä omalle koneelleen jotain palvontanurkkausta varten.Poistuuko se kuva myös lainatuista teksteistä jos sen laittaa tähän näkyville ( ei profiiliin ) ja sitten poistaa myöhemmin?
Ip-osote ei todista mitään, ei edes sitä kirjotellaanko samasta talosta. Meillä on koko kerrostalossa sama ip-osote joten en ota vastuuta muiden törttöilystä.Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22774864:Kyllähän modet näkevät myös harmaiden ip-osoitteen, niin että kommentteja tarkistamalla näkevät, kirjoitetaanko samalta koneelta eri nikeillä tänne.
Juu ja muutaman kerran on joku mennyt aika hiljaiseks kun mode on 'käräyttänyt' sen siis tyyliin laittanut 'sä oot kirjotellut tähän ketjuun useammalla nikillä, tää menee nyt kiinni' ...Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22774864:Kyllähän modet näkevät myös harmaiden ip-osoitteen, niin että kommentteja tarkistamalla näkevät, kirjoitetaanko samalta koneelta eri nikeillä tänne.
:OPoistuu, jos sä poistat sieltä kuvapalvelusta sen. Ellei joku lataa sitä omalle koneelleen jotain palvontanurkkausta varten.
Voi luoja kun oletkin kaunis! Sinä olet palstan kaunotar.
:ashamed: niinno... niin mut laitetaaha sullekki monta samaa viestiä Mut ihan ansaitusti.. Siis ne kivat kommentit!!!:kiss:Tuntuuko susta, ettei kukaan kommentoi? Sä oot esimerkiksi niin kaunis, että monelle voi tulla hölmö olo laittaa, että oletpa kaunis, jos joku on juuri sanonut niin.
No ei läheskään aina laiteta yhtään mitään. Minä luulin nähneeni sullakin monta kommenttia, mutta en ole enää varma. Toivottavasti itse muistin sut kehua kumminkin.:ashamed: niinno... niin mut laitetaaha sullekki monta samaa viestiä Mut ihan ansaitusti.. Siis ne kivat kommentit!!!:kiss:
Joo, en vain ole saanut viime aikoina päivitetyksi, kun menee kaikki aika täällä palstalla Yhden ainoan rupusen postauksen koko joulukuussa :O No, on kyllä ollut muitakin kiireitä kuin palstailu, mutta kun vapaa-aika on meikäläisellä kortilla, niin käytännössä valitsen joko tämä palstailun, FB:n tai blogin välillä ja viime aikoina on palstailu voittanut. Uutuuden viehätystäHeii, Penaalin terävin kynä ja Candle Light, onks teillä blogit?
:heart: Ihana kuva! Ja kukas se väsyneen näköinen onkaan .
Ompa ihanan väriset silmät, näyttää hienolta tumman tukan kanssa. Et näytä väsyltä, mutta tuo pienenpi tyyppi haukottelee vissiin.
Olet kyllä todella onnekas, jos näytät tältä väsyneenä Esimerkki niistä naisista, jotka näyttävät hyvältä miten päin tahansa. Mutta kuinka ihana haukotus pikkuruisella :heart:
Heh, itse asiassa neiti mölyää tuossa, vaikka ihan haukotukselta näyttää:heart: Ihana kuva! Ja kukas se väsyneen näköinen onkaan .
Söpö kuva teistäMinä ja meidän pienin pimuli :heart: Äippä on vähän väsyneen näköinen..
Kiitos Omasta mielestäni näytän kyllä tosi valjulta tässä kuvassaAlkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22774984:Olet kyllä todella onnekas, jos näytät tältä väsyneenä Esimerkki niistä naisista, jotka näyttävät hyvältä miten päin tahansa. Mutta kuinka ihana haukotus pikkuruisella :heart:
no kyllähän mä jo siitä ekasta kuvasta näin että olet kaunis, mutta jösses mitkä silmät !
Miulla on kans välillä vaikeuksia pukea ajatuksiani sanoiksi. Tuntuu laimealta kirjoittaa kuvasta 'kaunis', varsinkin jos joku on sen jo siihen kommentoinut.Kommentoinnista minäkin ajattelin sanasen vielä sanoa. Mä olen hirmu huono kommentoimaan. Katson kuvaa ja ajattelen, että vau, mutta sitten en osaakaan pukea sanoiksi sitä, mitä tarkoitan. Johtuu varmaan siitä, kun itse on saanut niin paljon negatiivista kommentointia, niin on tullut tarkaksi siitä, mitä sanoo.
Tässä ketjussa - ja muutenkin viimeaikaisissa ketjuissa - olen saanut yllättävän kivoja kommentteja. Niin kuin aiemmin sanoin, niin siilin piikit vain meinaa olla edelleen pystyssä aika lailla... jos siis sanoo jotakin nättiä, niin eka reaktio on suunnilleen keskarin näyttäminen että niin varmaan joo.