Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Joo siltä se kyllä näyttää, että enimmäkseen kommentoidaan tiettyjen tyyppien kuvia, muita kans mut huomattavasti vähemmän. Sit jos on kovin erikoisen näköinen joku "sisäpiirin" ulkopuolelta, ni sit kans tulee kommenttia.
Niin niikuin Blumen jälkeen oli useampikin (Maizzu? ym.) uusi nikki jotka teilattiin suoraan Blumeksi ja haukuttiin pystyyn ihan vaan kun oli freesejä ja nättejä naisia niissä kuvissa. Ketään niistä nikeistä ei oo näkyny niitten ketjujen jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22774760:
Joo, voihan se niinkin olla, että oma asenteensa on vaikuttanut, itse tykkään hänen tavastaan pitää blogia, mutta olen lukenut vasta tänä vuonna enkä tiedä, mitä aiemmin on tapahtunut :) Ja tokihan sen ip-osoitteen saa helposti selville kuka tahansa blogin pitäjä (myös blogspotteriin saa ladatuksi), mutta kun päivittäin käy tuhansia ihmisiä lukemassa, niin ei sitä kovin helppoa ole selvittää, jos yhtenä päivänä kirjoittaa yhtä ja toisena toista. Siis sen ilkeän ip-osoitteen laittaa varmasti nopeasti muistiin, mutta eihän hän voi millään katsoa läpi niitä kaikkia mukavia kommentoijia. Mutta tuo nyt tuli vain itselle mieleen, kun osa näistä kommenteista alkoi muistuttaa niitä Kalastajan vaimon blogin kommenttilootan taistoja... : /
Käsittääkseni ainakin tuolla indiedaysissä IP osoite tulee automaattisesti näkyviin ja helposti katsottavissa mitä ja millä nimimerkillä samasta osoitteesta on aiemmin kommentoitu.

Älä vaan, oisko samat tädit liikenteessä täällä ja KV:ssa ;)
 
Ihania kuvia!!:flower:

TUosta blogi-kommentti asiasta. Musta tuntuu, että ilkeitä kommentteja tulee herkästi suosittuihin blogeihin, kuten Kalastajan Vaimolle, ihan vaan sen takia kun ne on suosittuja. Kai siellä on jonkin lainen kateuskin takana, että kun muuta ei voi, niin sanotaan ilkeästi. En kyllä ymmärrä miksi pitää sanoa yhtään mitään, jos ei ole mitään mukavaa sanottavaa.

Heitän tähän vielä yhden kuvan, tyttö taisi nähdä jotain balleriinaunia.
 
Käsittääkseni ainakin tuolla indiedaysissä IP osoite tulee automaattisesti näkyviin ja helposti katsottavissa mitä ja millä nimimerkillä samasta osoitteesta on aiemmin kommentoitu.

Älä vaan, oisko samat tädit liikenteessä täällä ja KV:ssa ;)
Hah, no se on kyllä huippujuttu tuo indiedays-palvelimen osoitetunnistus, eipähän ainakaan minun tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa siitä, etten ole "käräyttänyt" tätä tyyppiä, joka ei todellakaan ole erityinen ystävä, oli vain jonkin aikaa blogini lukija ja sain selville tahtomattani joitain asioita ;)

Ja ainakin muistan lukeneeni, että ne negatiiviset kommentit alkoivat vasta, kun Kalastajan vaimon blogi oli täällä kaksplussan foorumissa esillä, niin että kieltämättä en yllättyisi, vaikka saisin selville, että samat ihmiset kirjoittavat sekä siellä että täällä. : /
 
Ihania kuvia!!:flower:

TUosta blogi-kommentti asiasta. Musta tuntuu, että ilkeitä kommentteja tulee herkästi suosittuihin blogeihin, kuten Kalastajan Vaimolle, ihan vaan sen takia kun ne on suosittuja. Kai siellä on jonkin lainen kateuskin takana, että kun muuta ei voi, niin sanotaan ilkeästi. En kyllä ymmärrä miksi pitää sanoa yhtään mitään, jos ei ole mitään mukavaa sanottavaa.

Heitän tähän vielä yhden kuvan, tyttö taisi nähdä jotain balleriinaunia.
Näinkin tän blogissa, sain päivän hihitykset tästä. Niiiin ihana :D Itestäni on kans pienenä samantyylinen kuva.
 
Nyt mä olen varmaan ihan perseestä taas kun kommentoin tätä meidän ihkua "sisäpiiriä", mutta Freiyalla on nätti kuva taas. :) Sulla vaihtuu toi tukka niin usein, etten vaan ikinä pysy perässä minkälainen kampaus sulla milloinkin on. :)
 
miiiissssä
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22774829:
Hah, no se on kyllä huippujuttu tuo indiedays-palvelimen osoitetunnistus, eipähän ainakaan minun tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa siitä, etten ole "käräyttänyt" tätä tyyppiä, joka ei todellakaan ole erityinen ystävä, oli vain jonkin aikaa blogini lukija ja sain selville tahtomattani joitain asioita ;)

Ja ainakin muistan lukeneeni, että ne negatiiviset kommentit alkoivat vasta, kun Kalastajan vaimon blogi oli täällä kaksplussan foorumissa esillä, niin että kieltämättä en yllättyisi, vaikka saisin selville, että samat ihmiset kirjoittavat sekä siellä että täällä. : /
Siis voiko jostain katsoa onko joku kirjotellut kaksplussalla kahdesti?
 

Yhteistyössä