Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

[QUOTE="vieras";22777684]Taas palstan tekopyhyyttä parhaimmillaan :D Minä olen kamala, ilkeä, paha ihminen kun kehtasin sanoa ääneen sen minkä kaikki muutkin näkee ( myös sinä itse ) ja sinä olet oikea kiltteyden huipentuma kun haukut minua ääliöksi. Minä olen kehunut tässäkin ketjussa Bootyä kauniiksi, samaten Turkilmas on todella kaunis nainen jopa ilman meikkiä, Leukistinen on upea mutta sinä olet RUMA.[/QUOTE]

Ja juurikin niin, en todellakaan tarkoittanut itseäni kun puhuin kauniista...
Ja tiedän miltä näytän, joka päivä kumminkin katson peilistä :D
En vaan yksinkertasesti käsitä sitä, että tuo RUMA pitää sanoa ääneen, eikö silloin voi vaan olla hiljaa, jos ei näe kuvassa mitään hyvää.

Ymmärtääkseni (ja taidan olla nyt taasen väärässä), nii nää kuvaketjut ei oo sitä varten että tullaan haukkumaan ja pahoittamaan muitten ihmisten mieli. Jos minä en tykkää jonkun ihmisen ulkonäöstä, nii emmä sitä mene sille sanomaan... Rajansa kaikella.

Pitäisin sua jopa vähän enemmän uskottavampana jos olisit mustunut, sulla olis ees jonkinmoiset kasvot, vaikka niitä et uskalla näyttää :D
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Ja juurikin niin, en todellakaan tarkoittanut itseäni kun puhuin kauniista...
Ja tiedän miltä näytän, joka päivä kumminkin katson peilistä :D
En vaan yksinkertasesti käsitä sitä, että tuo RUMA pitää sanoa ääneen, eikö silloin voi vaan olla hiljaa, jos ei näe kuvassa mitään hyvää.

Ymmärtääkseni (ja taidan olla nyt taasen väärässä), nii nää kuvaketjut ei oo sitä varten että tullaan haukkumaan ja pahoittamaan muitten ihmisten mieli. Jos minä en tykkää jonkun ihmisen ulkonäöstä, nii emmä sitä mene sille sanomaan... Rajansa kaikella.
Totta, olet oikeassa. Ei tarvitse sanoa ääneen. Sanoin siksi, että järkytyin MORSIAMEN ulkonäöstä.
 
[QUOTE="vieras";22777820]Totta, olet oikeassa. Ei tarvitse sanoa ääneen. Sanoin siksi, että järkytyin MORSIAMEN ulkonäöstä.[/QUOTE]

mutta sinä olet RUMA... Näin kirjoitit äsken. Vai onko mulla luetun ymmätäminen jotenkin vinksallaan
 
[QUOTE="viera";22777955]Usko tai älä, ei ole multa pois. Aika huvittavaa että sä olet kehunut täällä itseäsi ja nyt paljastuikin että et itsekään mikään kaunis ole :D[/QUOTE]

Ajatella, että joku voi pitää itseään kauniina vaikka ei muiden mielestä sitä ole :)
 
[QUOTE="vieras";22777929]Juu, niin sanoin. Järkytyin rumasta morsiamesta. Kaikki tuntemani ovat panostaneet edes jotenkin.[/QUOTE]

Mutta sepä onkin hyvä...
Tiedätkö sinä moneltako vihkiminen oli, missä mut oli meikattu ja tukka laitettu ja monenko aikaan... Mihinkä aikaan tuo kuva on otettu?
Tuosta kuvasta et voi mitenkään päätellä minkälainen meikki tahi kampaus mulla on alkujaan ollut. Varsinkin, ku niistä ei oo kuvassa niin minkäänlaista tietoo :D
 
Mitä se sisäpiiriys oikeen vaatii? Mua jäi mietityttämään kun sain tosiaan sen 3 kommenttia... pitääkö täällä notkua joka päivä 08-22 vai riittääkö kerran viikossa? Eihän helkkari soikoon ketään ehdi täällä päivittäin tuntikaupalla kirjotella?? Vai onko täällä jotain tapaamisia missä pitää käydä, että sais ittensä sisäpiiriin tungetuksi:)
 
sössönsöö
Tahtoisin nähdä näiden arvostelijoiden kuvat. Ovat varmaan kauniita?
Niin et joistakin saa olettaa et on ruma,ja sanoo sen ääneen,,mut joistakin pitää olla et hyshys?

Juu ja en ymmärrä tota et pitää tahallaan pahottaa toisten mieli.Vitsin lapsellista haukkua,vois pitää suun ummes jos ei mitään kivaa keksi.
Mut en ymmärrä sitäkään et jos joku avaa turpansa pahassa mieles,niin sit oletetaan et tää on ruma ja et hänen pitäis kans laittaa kuvansa levitykseen nettiin...
 

Yhteistyössä