Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

"vieras"
[QUOTE="vieras";22783819]Turkilmas on pelottavan näköinen nainen ja mehän nähtiin siellä laivan lähtöjuhlissa. Olit tulla silmilleni, kun mies haki minua tanssimaan.[/QUOTE]

Älä nyt, sä olet varmasti erehtynyt henkilöstä =) Koska eihän nämä hyvällä itsetunnolla varustetut naiset tunne sanaa mustasukkaisuus kun heille on aivan sama kenen kanssa miehensä tanssii tai ulkoilee tai soittelee/tekstailee tai vaikka naapurin naisen kanssa yhdessä ulkoilee, niin sehän on vaan heille "mitä sitten onko siinä sitten jotain outoa" hymistelyä.
 
hohhoijaa sekopää
[QUOTE="vieras";22783819]Turkilmas on pelottavan näköinen nainen ja mehän nähtiin siellä laivan lähtöjuhlissa. Olit tulla silmilleni, kun mies haki minua tanssimaan.[/QUOTE]

Jeesus, että säkin jaksat vuosi tolkulla jauhaa tota samaa: Turkilmas on kohdellut sinua väärin ja törkeästi. Kas kummaa, kun nuo sun jutut vaan loppuvat kuin kananlento aina siinä vaiheessa, kun Turkilmas kyseli sulta jotain tarkentavia juttuja. Mielenkiintoista, että koet olleesi tuollaisessa tilanteessa, jota kertomuksesi toinen puoli (saati hänen miehensäkään) ei tiedä edes tapahtuneen. En tajua, miten joku ( =sinä ) kehtaa jauhaa tuollaista peetä täällä vuodesta toiseen. Sun kantsis mennä hommaamaan joku lääkitys tai käydä tarkistuttamassa nykyinen annostuksesi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22783153:
No minulla on just sellaiset töpöt maantienharmaat "kulmakarvat", joita en soisi pahimmalle vihamiehellenikään, mutta käytän joka päivä Lumenen kulmakarvavahaa, sillä ne saa muotoiltua ihan siedettäviksi, pysyvät paikoillaan, tummenevat just yhden sävyasteen verran ja hiukan pitenevät, kun tummennan enemmän päistä. Mutta liian tummaa koitan välttää, kun luin jostain, että vanhentaa, varmaan siksi minulla on se fiksaatio, että kaikkien muidenkin pitäisi pitää kulmakarvat mahd. vaaleina :D
Tämänkö tekstin kirjoittaja pitää itseään 'penaalin terävimpänä kynänä'?
 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";22783819]Turkilmas on pelottavan näköinen nainen ja mehän nähtiin siellä laivan lähtöjuhlissa. Olit tulla silmilleni, kun mies haki minua tanssimaan.[/QUOTE]

Ihanaa että tämäkin juttu selvisi :D. Mä olen ihan pikkuisen ollut oikeasti huolissani että olenko ollut jollekin töykeä tietämättäni. Pyrin aina olemaan ystävällinen ihmisille, mutta tosiaan vähän jännäsin olenko sittenkin loukannut jotakuta tietämättäni. No, tämä viestisi viimein todisti, että palturiahan sä puhut :D. Kiitos siis tästä :).

Ensinnäkin: sä olet koko ajan puhunut niistä viime vuoden juhlista. Silloin oli mun vuoroni juoda viiniä, mies ajoi auton kotiin. Mieheni on selvinpäin sangen hillitty ja ujokin. JOS mun mies olisi hakenut jotain naista tanssimaan, niin mä en olisi katsonut pahalla vaan pyörtynyt järkytyksestä. Toisekseen: mun mies ei tanssi. Ei tanssittu edes häävalssia samaisesta syystä. Harmillista mun kannalta, mutta minkäs teet. Ja kolmannekseen: tuolla juhlissa ei tanssittu :D. Se oli coctail- tilaisuus, jonka jälkeen ruokailtiin. Ei ollut tansseja, ei lainkaan :D :D :D :D
 
"vieras"
Ihanaa että tämäkin juttu selvisi :D. Mä olen ihan pikkuisen ollut oikeasti huolissani että olenko ollut jollekin töykeä tietämättäni. Pyrin aina olemaan ystävällinen ihmisille, mutta tosiaan vähän jännäsin olenko sittenkin loukannut jotakuta tietämättäni. No, tämä viestisi viimein todisti, että palturiahan sä puhut :D. Kiitos siis tästä :).

Ensinnäkin: sä olet koko ajan puhunut niistä viime vuoden juhlista. Silloin oli mun vuoroni juoda viiniä, mies ajoi auton kotiin. Mieheni on selvinpäin sangen hillitty ja ujokin. JOS mun mies olisi hakenut jotain naista tanssimaan, niin mä en olisi katsonut pahalla vaan pyörtynyt järkytyksestä. Toisekseen: mun mies ei tanssi. Ei tanssittu edes häävalssia samaisesta syystä. Harmillista mun kannalta, mutta minkäs teet. Ja kolmannekseen: tuolla juhlissa ei tanssittu :D. Se oli coctail- tilaisuus, jonka jälkeen ruokailtiin. Ei ollut tansseja, ei lainkaan :D :D :D :D
Opi lukemaan ja edes ymmärtämään luettu teksti. Mies ei ole yhtä kuin miehesi.
 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";22785381]Opi lukemaan ja edes ymmärtämään luettu teksti. Mies ei ole yhtä kuin miehesi.[/QUOTE]

Ai sori :D. Mä varmaan oletin että puhut miehestäni, sillä sähän olet aiemmin syyttänyt mun miestä naisiin meneväksi :D.

No joo, kyllä mä varmaan aika hitaasti olisin katsonut ainakin sitä jotain miestä, joka olis hakenut naista tanssimaan... kun ei tosiaan ollut niitä tansseja :D :D. Olisin varmaan mielessäni miettinyt että onkohan mies ottanut muutaman liikaa ;)
 

Yhteistyössä