Huomenta! Mitäs kuuluu lauantaihin?

  • Viestiketjun aloittaja "pinni"
  • Ensimmäinen viesti
"pinni"
Minulla ois tälle päivälle paljon suunnitelmia, saas nähdä mitä saan aikaiseksi tehdä. Imuroida pitäisi ja lasten vaatekaapit perata. Koirat harjata ja kynnet leikata. Kaupassa käydä ja pyykkiä pestä. Lisäksi haluaisin lukea tuon yhden kesken olevan kirjan loppuun ja käydä hiihtämässä.
 
Huomentapäivää.
Minä tässä just mietin, että pitäisikö keittää aamukahvien palanpainikkeeksi pannullinen aamupäiväkahvia ja nautiskella se koneen/kirjan ääressä. Vai pitäisikö jo pikkuhiljaa ryhdistäytyä ja lähteä keräilemään lapsiaan sieltätäältälästä takaisin kotiin...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppiäinen;22850320:
Huomenta! :)

Minä tässä valmistaudun ja oottelen että kello lyö 12. Silloin auton nokka kääntyy kohti kylpylähotellia. :heart:
Lähdetään siis koko perhe yhdeksi yöksi, tälläinen pieni arjen irtiotto.
Kuulostaa mukavalle.
Oikein hyvää reissua!
 
just joo
Huomentapäivää.
Minä tässä just mietin, että pitäisikö keittää aamukahvien palanpainikkeeksi pannullinen aamupäiväkahvia ja nautiskella se koneen/kirjan ääressä. Vai pitäisikö jo pikkuhiljaa ryhdistäytyä ja lähteä keräilemään lapsiaan sieltätäältälästä takaisin kotiin...?
villi veikkaukseni on että sinä istut koneella koko päivän...tuli tänne milloin tahansa niin sinä täällä kerrot....
 

Yhteistyössä