G: Jos olisit tullut 16-vuotiaana vahingossa raskaaksi, uskoisitko, että olisit pitänyt lapsen vai päätynyt aborttiin tai adoptioon?

Cik
Varmaan olisin tehny abortin. Tosin seksiäkään en ollu sillon vielä harrastanu, joten mene ja tiedä.
Kuitenkin sain esikoisen 20v. Ei kovin korkea ikä sekään. Nyt kakkonen tulossa, ikää 22v. :)
Tämän nuorempana en vois kuvitellakkaan haluavani lapsia, saati että elämäntilanne ois semmonen että onnistuisikaan. Ei ois kiva asua vanhempien nurkissa oman lapsen kanssa.
Nimim. Sivusta seurannut..

Sillon kun olin 16v. Niin kaikki aika meni hevosten kanssa ja vannoin etten koskaan aijo synnyttää, koska sen täytyy olla jotain aivan kamalaa ja hirveää, eihän siitä kivusta voi selvitä hengissä!
Eikä todellakaan olis ollut sillon mitään edellytyksiä pitää lasta.
Nyt esikoinen ja vielä masussa oleva lapsi on kuitenkin parasta ja juuri sitä mitä haluankin!
 
Miuski harmailee
16-vuotiaana seurustelin "vakavasti" ensimmäisen poikaystävän kanssa. Raskaus olisi ollut hyvinkin mahdollinen, vaikka ehkäisyä aina käytettiinkin. Jos olisin tullut raskaaksi olisin varmaan pitänyt vauvan. Ja ollut jumissa siihen ensimmäiseen poikaystävään lopun elämäni *huoh*. Nyt mulla olisi 22v lapsi - voisin olla mummokin *jaiks*.
 
v
Minua ei olisis jos äitini olisi tehnyt abortin 16-vuotiaana. Tosin vuotta myöhemmin teki. Joskus mietin millasta ois ollu kasvaa lähes samanikäisen sisaruksen kanssa. 7-vuotta myöhemmin sain veljen.

Niin ja kyllä olisin itsekkin vauvan pitänyt jos 16- vuotiaana raskaaksi olisin tullut.
 
hm
en minäkään ollut vielä harrastanut tuolloin seksiä. harrastin vasta lukioiässä ekan kerran.

Luulen, että ehkä olisin tehnyt abortin. Olin itsekin vielä lapsi noin 30-vuotiaaksi. verrattuna siihen mitä nyt tiedän ja ajattelen.
 
opetus
[QUOTE="huhhuh";22784442]Mistä päättelit että kyseinen hlö haluaa lapsia? Uskomatonta miten moralisoivia te uskikset olette. :mad:[/QUOTE]

Me uskikset? Mistä sä päättelet mua uskikseks heti? :D
 

Yhteistyössä