G: Jos olisit tullut 16-vuotiaana vahingossa raskaaksi, uskoisitko, että olisit pitänyt lapsen vai päätynyt aborttiin tai adoptioon?

"vieras"
[QUOTE="huhhuh";22784442]Mistä päättelit että kyseinen hlö haluaa lapsia? Uskomatonta miten moralisoivia te uskikset olette. :mad:[/QUOTE]

Heti jos on aborttia vastaan, on uskovainen? Ennemminkin uskomatonta, miten tuollaista ajattelutapaa on vielä.
Tappamista se on, ja vielä omaan kohtuun. Itse en pystyisi elämään sellaisen taakan kanssa.
 
hmmm...
Luulen että olisin tehnyt abortin. Ja nyt sitten katunut sitä, nyt 33vuotiaana ajattelen että ei se olisi mikään maailman loppu ollut, mutta sillon ehkä olisin voinut ajatella niin. Luultavasti vielä en olisi saanut tukea lapsen pitämiseen mistään.

Mutta sillon oli ajat erilaiset kun olin 16v, ei ollut normaalia että lutkaillaan ympäriinsä siinä iässä ja tullaan raskaaksi. Nopeasti ne ajat muuttuu...
 
meini
olisin pitänyt ja luultavasti myöhemmin päätöstäni katunut..

tai siis kun eka pikkuinen lähipiiriin tuli niin olin vähän alle 19v. ja 19-vuotissynttäreiden tienoilla tuli sellainen olo etten taida haluta lapsia ollenkaan kun oli vauvaa läheltä katsellut tarpeeksi kauan.. nyt kun tuo vauva on jo iso poika olen taas alkanut miettiä että ehkä sittenkin lapsia.. mutta jahka seuraava pieni tulee maailmaan niin luultavasti se tunne taas muutamaksi vuodeksi häipyy..

mutta vielä 16-vuotiaana oli suunnitelmissa 6 lasta :D
 
"kolmekymppinen"
En olisi tehnyt aborttia. Tein ennen seksin aloittamista päätöksen, että yhtään lasta en tapa. Neitsyyteni menetin raiskauksessa, valitettavasti... olin 16 :( mutta vaikka olisin tullut raskaaksi, en olisi tehnyt aborttia silloinkaan.
 
nkj
Tulin ja tein abortin. Päivääkän en ole katunut. Ei 16-vuotias ole äiti.
On 16 vuotiaitakin äitejä ja hattua nostan :) Ovat kyllä niin hyvin hoitaneet asian, ite olisin ollut niin laiska ja itsekäs etten olisi ollut hyvä äiti silloin. Ystäväni on mega-ahkera ja paras äiti koskaan lapselleen. Ihmettelen miten fiksu voi 16v jo olla että voi hoitaa asiat niin hyvin.

Sain lapseni 22vuotiaana ja ehkä 20 vuotiaana tuntui ensikertaa valmiilta, ennen sitä olisin ollut aika taukki, etenkin alle 18v :D
 
hlk
[QUOTE="Mari";22785014]Jos olisin tullut raskaaksi alle 25-vuotiaana, niin ehdottomasti abortti! Onneksi en tullut kun ehkäisystä pidin aina huolen monista kumppaneista huolimatta.[/QUOTE]

Aika hassua, minä kävin jo alle 25vuotiaana lapsettomuushoidoissa :D
Aika eri tahtia kehitytään elämässä jne :)
 

Yhteistyössä