Hra Majuri
[QUOTE="SSS";22790582]opcorn:
Näytäppä uudestaan. Kiitos.[/QUOTE]
Ei makeeta mahan täydeltä
Näytäppä uudestaan. Kiitos.[/QUOTE]
Ei makeeta mahan täydeltä
No höh! Miks pitäis??Tee seuraavaksi niinkuin tuo kissa kun joudut valokuvaan
sitä minäkin ihmettelenNo höh! Miks pitäis??
Kuka täällä vittuilee sinusta niin mainiosti, että moiseen skabaan kuuluisi?Osataanpas täällä vittuilla. Muutamien tyyppien kannattaisi osallistua vittuilun sm-kisoihin.
Pettäjä-Loden rinnalla tämän ketjun vittuilijat ovat aloittelijoita?Kuka täällä vittuilee sinusta niin mainiosti, että moiseen skabaan kuuluisi?
:heart:Susu :heart:
Jos tarkoitat tuota silma kuvaa niin siina onnellinen Avatar linssien omistaja - minusta ne ovat aivan jarkyttavat kanssa enka voi vaan olla tuijottamatta ja kauhistelematta. Mutta yksi on OnneLLinen!!pelottava kuva
Jos tarkoitat tuota silma kuvaa niin siina onnellinen Avatar linssien omistaja - minusta ne ovat aivan jarkyttavat kanssa enka voi vaan olla tuijottamatta ja kauhistelematta. Mutta yksi on OnneLLinen!!
Ihana Vähän niinku mä aamuisin :saint: hihi, hauska
Mua naurattaa vieläkin nuo kuvat. Veli sanoi siskonsa kuvan nähtyään: kunnon juppi![QUOTE="vieras";22793390]Tässä kuitenkin noista rakkaista kuva
Suloisuutta! :heart:
Edit: tuosta pikkulikasta tuli sitten 20 vuoden jälkeen kiukkuinen punatukkainen tyttö, joka rakastaa eläimiä. Hän on nykyään hevosen hoitaja/raviohjastaja.Mua naurattaa vieläkin nuo kuvat. Veli sanoi siskonsa kuvan nähtyään: kunnon juppi!