Hakutulokset

  1. W

    mikä lastenlaulu?

    Aika hatarat muistikuvat, mutta ehkä joku tietää/tunnistaa: Siis tässä lauletaan siitä, kun sormet kiipeää yksitellen puuhun(?) ja putoaa sieltä.. ja sitten aina soitetaan lääkärille, joka antaa jotain hoito-ohjetta (tyyliin laita laastari tms.) Ja tähän liitty joku kiva leikki, jossa käsillä...
  2. W

    Apua! varvasta kutittaa hulluna :O

    Joo, ja ei ole vitsi, vaikka siltä vois vaikuttaa.... Kutittaa niin pirusti yhtä varvasta.. en käsitä! Ihan yhtäkkiä alko kamalan, kamalan, kamala kutina.. Raapiminen ei auta, mutta toisaalta ei pysty olemaan raapimattakaan.. osasta varvasta lähteny jo iho ja veri lentää, kun olen...
  3. W

    Mitä hiljaista tekemistä 11kk vauvalle aamuksi?

    Mitähän tolle keksis, kun kaikkea pitää hakata lattiaan ja heitellä? Ja pehmeät lelut on nöynöy... ei kiinnosta, kun niillä tosiaan ei saa kamalaa meteliä aikaan.. Olen yrittäny heitellä ilmapalloa ja antaa lapsen johdata sitä... se on überkiva ja kiinnostaakin joskus jopa puoli tuntia.. Mutta...
  4. W

    Mihin soitan, jos haluan kierukan? (Oulussa)

    Juu, saatta olla maailman tyhmin kysymys, mutta kysyn kummiski...:ashamed: Olen tässä lueskellut kierukoista ja moisen haluaisin.. tai ainakin jutella asiasta jonkun ammattilaisen kanssa.. Mutta mihin otan yhteyttä? Ja siis Oulussa asun..
  5. W

    Help! Miten öljyläikät pois lastenrattaista?

    Nonni, nyt on sit pojun rattaat öljyssä, stna... :(:mad: Pyykkikoneessa ei kait saa öljyisiä pestä eikä ehkä öljy lähtisikään? Millä mä nuo kankaat pesen?
  6. W

    Miksi vauva huutaa isän sylissä?

    no joo, tyhmä otsikko, mutta enpä parempaakaan keksinyt..:D Muttamutta... Vitsit kun mua häiritsee, kun en keksi mikä tuota 9kk pojua isässä rassaa... Isä tulee kotiin ja poju on ihan intona: sätkii, hihkuu, juttelee ja nauraa... Sitten syödään ja isä ottaa pojan syliin... Pitkän aikaa poju...
  7. W

    Olipa outoa..:D

    Olin laittamassa ruokaa, kun yhtäkkiä aloi kuulumaan vaimeita, epämääräisiä ääniä... vikinää, vinkunaa ja outoa tuuttailua... Tätä jatkui melko pitkään... Sitten yhtäkkiä ne änet muuttui oikeaksi, kauniiksi musiikiksi..:O Menin parvekkeelle katselemaan ja oho: tuossa meidän pihalla kökötti...
  8. W

    Mitä tekisit? (ne niin ihanat teinit..<3)

    Olet menossa kauppaan vaunujen/rattaiden kanssa. Kaupan ovien edessä on kulkuväylällä kaksi betoniporsasta, joiden päällä istuen paikalliset yläasteikäiset tykkää viettää aikaansa. Vaunujen kanssa betoniporsaiden kiertäminen on vähän hankalaa (toisella puolella on portaat ja toisella pitäisi...
  9. W

    Vauva 8kk puree rintaa

    Mitähän tuolle keksis tehä? 8kk vauva on alkanut järsiä rintaa syönnin lomassa.. Joskus pari kk sitten puri ensimmäisiä kertoja, mutta silloin säikytin vauvan (vahingossa!) sen verran pahasti, että sai lohduttoman paniikki-itkukohtauksen, mutta lopetti puremisen joksikin aikaa.. Mutta nyt...
  10. W

    Mitä rasvaa vauvalle?

    7,5kk vauvalle ilmestyi rintakehään ihottumaa ihan yksi kaks.. Näyttää, että ihossa on miljoona pienenpikkuruista punoittavaa, kuivaa näppylää ja lisäksi pari n.3cm halkaisijaltaan olevaa, hilseilevää länttiä siellä joukossa... Isällään oli lapsena paha atooppinen ihottuma eli vois varmaan olla...
  11. W

    Mistä voi ostaa lanoliinia? (ei netistä)

    Nyppii noiden postimaksujen maksaminen, kun ei tarvis mitään muuta tällä hetkellä ostaa ku sitä lanoliinia.. Kiva tilata yks rupinen 5€ purnukka ja maksaa postareita toiset 5€ siitä...:kieh: Myydäänkö lanoliinia jossain kangaskaupoissa tms.? Normaaleissa marketeissa en ole moista ainetta...
  12. W

    Uskallanko laiduttaa? (vatsanahka-asiaa)

    Argh! Raskauskiloja on vielä jäljellä vaikka kuinka ja olen tässä miettinyt, että vois pikkuhiljaa ruveta hankkiutumaan niistä eroon... Mutta mietin tässä seuraavaa: kun toi vatsanahka on vähän "löysä" eli on ylimääräistä ihoa edelleen.. Mitenhän käy, jos tuo läski tosta lähtee? Jääkö tuo...
  13. W

    Voi häpeä! Nolasinpa itseni..

    Meninpä tuohon meidän lähikauppaan. Otin vihanneshyllystä kurkun ja kävelin vaa'an luo.. Vaaka ei antanut sitä lappua, kun painoin numeroa 38 (kurkun numero). Ja sopivasti sattui kaupan myymäläpäällikkö olemaan juuri siinä vieressä.. Aloin sit sille valittamaan, että kun tämä vaaka ei taaskaan...
  14. W

    Sack´n Seat - kokemusta kellään?

    Käydään aika usein sukuloimassa naapurikaupungissa ja ollaan yleensä koko viikonloppu. Yövytään/oleskellaan useammassa eri paikassa, joten tällainen helposti mukana kulkeva syöttötuolinkorvike voisi olla näppärä nyt, kun turvakaukalokin on käymässä pieneksi (aiemmin siis syötettiin vauva...
  15. W

    Mikä lapsessasi on ihaninta?

    Kiinnostaa vain tietää..:D Mikä on ihaninta omassa lapsessasi/omissa lapsissasi? Tai jos lapsesi vaan sattuu olemaan ihan kokonaan ihana, niin kerro, mikä hänessä on aivan erikoisen ihanaa.. Useampiakin asioita saa laittaa! Itse aloitan: -iloisuus -hassu röhönauru, joka ei ole lainkaan...
  16. W

    Vierashammasharja?!

    Meninpä erään sukulaisperheen luona kyläilemään. Mukavassa seurassa aika riensi, ilta tuli ja edessä olisi ollut pitkä ajomatka kotiin. Ehdotettiin, että voisin jäädä yöksi ja mielelläni jäinkin. Sitten kerrotiin, että voin käyttää heidän vierashammasharjaansa, joka löytyy vessan kaapin...
  17. W

    Oletko rauhallinen nukkuja?

    Tuli tuosta toisesta unikeskustelusta mieleen.. Nukutko rauhallisesti suht' paikoillasi vai kuluuko yösi potkunyrkkeilyn parissa? Oletko pudonnut sängystä aikuisiällä? Entä puhutko unissasi? Mun käy mun miestä melkein sääliksi: riehun ja potkin, herään sängystä värinpäin tai istualteni...
  18. W

    Miten nukahtaminen voi olla näin vaikeeta? (valitusta)

    Miks en saa ajatuksia rauhoittumaan? Miten voi olla niin vaikeeta? Ymmärtäis, jos olis jotain edes oikeita huolia, joita pienessä päässään pyöritellä, mutta kun ajatuksissa pomppii vain asiota tyyliin "pitääpä huomenna muistaa ostaa pyykinpesuainetta" enkä siksi saa unta! :headwall: Ei...
  19. W

    Vauvan ikenessä kova, vaalea näppylä/patti?

    ...ja ei, se EI ole hammas..;) On yläetuhampaan paikan yläpuolella ja näyttää aivan miliumilta... mutta ei kait miliumi voi ikeneen tulla? Ei punoita eikä vaikuta aristavan.. Ihmettelen vaan, että mikähän tuo mahtaa olla.. Kellään mitään arvauksia tai jopa tietoa?
  20. W

    Mitä pesuainetta ostan kestovaipoille?

    Pitäis mielellään olla nestemäinen ja hinnaltaan kohtuullinen.. ja sellainen, joka käy kaikille kestovaipoille.. Kävin kaupan pesuainehyllyllä taivastelemassa, mutta en saanut ostettua mitään.. hyvä yrittää rauhassa valita pesuaine, kun ukko mankuu vieressä ja vauva parkuu vaunuissa...:D...

Yhteistyössä