Sack´n Seat - kokemusta kellään?

Käydään aika usein sukuloimassa naapurikaupungissa ja ollaan yleensä koko viikonloppu. Yövytään/oleskellaan useammassa eri paikassa, joten tällainen helposti mukana kulkeva syöttötuolinkorvike voisi olla näppärä nyt, kun turvakaukalokin on käymässä pieneksi (aiemmin siis syötettiin vauva siinä)..

Mutta toimiiko tämä vai onko ihan susi? Pysyykö lapsi tässä hyvin? Ja sopiiko oikeasti moniinkin erilaisiin tuoleihin?
 
"tuoli"
Meillä on ollut ja hyvin toimii! Esikoinen pysyi siinä reilu vuosikkaaksi, sitten kun alkoi syödä itse niin lopetettiin sen käyttö kun piti viritellä sitten jotain tyynyjä alle niin ei oikein toiminut enää. Kuopus on nyt istunut hetken aikaa syöttötuolissa ja ajattelin juuri että pitää taas lisätä se pussi hoitolaukun varustukseen.

Ainoa miinuspuioli on, että ei mene kovin korkealla selkänojalla varustettuihin tuoleihin. Niihin käy sellainen In the Pocket Baby -merkkinen (ystävillä on se).
 
"vieras"
Toimii tosi hyvin kyllä siinä suhteessa, että käy lähes kaikenlaisiin tuoleihin, kunhan selkänoja ei ole liian korkea (mikä kyllä oli vähän aikaa sitten muodissa) ja lapsi pysyy siinä hyvin. Ongelmia tulee siinä vaiheessa kun lapsi alkaa syödä itse, lapsi kun ei yllä pöydän reunalle. Mutta syöttämisvaiheeseen tosi näppärä ja hinta on kyllä sellainen, ettei haittaa vaikka käyttöikä ei niin kovin pitkä olekaan.
 
wer
vaatii tosiaan matalan selkänojan, mutta toimii. Sellainen on helppo tehdä itsekin, niin että selkänoja voisi olla pidempi. Tuo on siis pitkä suorakaide. Toinen pää taitettu pussiksi, toisessa päässä narut pikalukolla lapsen kiinnittämiseksi selkänojaan ja vähän keskikohdan jälkeen narut pikalukolla tuolin alta mentävksi.
 
vaatii tosiaan matalan selkänojan, mutta toimii. Sellainen on helppo tehdä itsekin, niin että selkänoja voisi olla pidempi. Tuo on siis pitkä suorakaide. Toinen pää taitettu pussiksi, toisessa päässä narut pikalukolla lapsen kiinnittämiseksi selkänojaan ja vähän keskikohdan jälkeen narut pikalukolla tuolin alta mentävksi.
No hö! Voi mua palikkaa..:D Itehän mä tuollasen väsäänki..Miten ei tullu mieleen, vaikka muuten khyl ompelen vähän vaikka ja mitä?
Käyn vielä tossa lastentarvikeliikkeessä vähän vakoilemassa ja kattelen tarkemmin, jotta miten se pussukka on tehty ja paan ompelukoneen laulamaan..

Mutta kiitos kaikille vastanneille.. Nytpä tiedän, että tuollanen systeemi ylipäätään voi toimia.. Vähän epäilin aluksi, ku en ollu aiemmin moisesta kuullutkaa..
 

Yhteistyössä