Mitä tekisit? (ne niin ihanat teinit..<3)

Olet menossa kauppaan vaunujen/rattaiden kanssa. Kaupan ovien edessä on kulkuväylällä kaksi betoniporsasta, joiden päällä istuen paikalliset yläasteikäiset tykkää viettää aikaansa. Vaunujen kanssa betoniporsaiden kiertäminen on vähän hankalaa (toisella puolella on portaat ja toisella pitäisi pujotella parkkeerattujen autojen välistä)

Tietenkin, kun siinä betoniporsailla nyt istutaan, kulkukäytävä menee tukkoon. Yleensä nuoret väistävät viimeistään, kun sitä pyytää.

No, nyt tulet siihen ja sanot: "hei, pääsiskö tästä ohi?" Ja saat vastaukseksi "Ei" eikä kukaan viitsi eväänsä väräyttää...:O Muutamat virnuilee toisilleen sellaiseen ovelaan heheh-tyyliin...

Mitä teet?
 
[QUOTE="vieras";24332032]Heitän kakkavaipalla.[/QUOTE]

jeesh, ens kerran ku meen kauppaan, ni pitääpä napata oikein mehevä "kranaatti" mukaan...:D

(no en khyl tiä..mä luulen, että ne ehkä ei enää tuki tietä mun edestä...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24332011:
No tunkean siitä välistä väkisin, enkä siinäkohtaa kato enää, kenet mennessäni jyrään.
Kaupassa ilmotusta henkilökunnalle, että käy ojentamassa nuorison rruotuun.
Niistä on vissiin pitkin kesää valitettu (tai ainaki olettaisin, koska muutamaan otteeseen olen nähny, ku joku myyjä niille siinä valittaa...)
Mutta ei se kaupan helkilökuntakaan varmaan oikein mitään voi tehdä, ku käsiksi ei saa käydä ja puhe ei näköjään tehoa (siis osaan ei tehoa.. on siinä monesti ihan fiksuakin porukkaa ollu:))
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24332079:
Mitä sinä ko tilanteessa sitten teit?
Kehtaanko kertoa edes?
tais tulla jotain tyyliin "nyt sitä persettä sivummalle siitä ja vähän äkkiä! Tää on yleinen tie eikä mikään apinatarha!" ja sit vaan rattailla kohti... väisti.. Ja kun tulin kaupasta pois, väistivät kiltisti taas...:O jotain vaimeaa napinaa kuulu, mutta siinähän pennut napiskoon..:D

Aika tavalla yllätin itseni..:O Vuosi sitten... olisin tasan kiertäny ne... en varmaan olis uskaltanu edes pyytää västämään, kun olisin pelänny, että sanovat jotain pahasti.. Mihin mun ujous on kadonnu? o_O
 
nappi suoritus
Kehtaanko kertoa edes?
tais tulla jotain tyyliin "nyt sitä persettä sivummalle siitä ja vähän äkkiä! Tää on yleinen tie eikä mikään apinatarha!" ja sit vaan rattailla kohti... väisti.. Ja kun tulin kaupasta pois, väistivät kiltisti taas...:O jotain vaimeaa napinaa kuulu, mutta siinähän pennut napiskoon..:D

Aika tavalla yllätin itseni..:O Vuosi sitten... olisin tasan kiertäny ne... en varmaan olis uskaltanu edes pyytää västämään, kun olisin pelänny, että sanovat jotain pahasti.. Mihin mun ujous on kadonnu? o_O
Mahtavaa! Hyvä Waahtera, sussa on munaa!!! :D
 
"mini"
ilmoittakaa henkiläkunnalle et nuoriso häiriöksi.
itse olen kaupassa töissä ja tätä nuorisoa siellä aika-ajoin notkuu...kaikkea ei henkilökunta nää, ainakaan liikkeen ulkopuolelle...jos asiakkailta tulee ilmoitusta et nuoriso on häiriöksi niin ilmoitamme vartiointiliikkeelle josta käyvät häätämässä ne pois...ja yleensä ne siltä päivää häipyvätkin.
 
"Vieras"
Mun kohdalle ei ole osunut nuoria, jotka ei väistyisi.
Ystävällinen, pääsiskö ohi -pyyntö on aina tehonnut. Ja tööt tööt -huutoni on herättänyt hilpeyttä, mutta onpahan väistytty.

Tosin useimmiten asioin vain lähikaupassa ja siellä ei ketään ole tukkeena.
 
[QUOTE="Vieras";24332286]Mun kohdalle ei ole osunut nuoria, jotka ei väistyisi.
Ystävällinen, pääsiskö ohi -pyyntö on aina tehonnut. Ja tööt tööt -huutoni on herättänyt hilpeyttä, mutta onpahan väistytty.

Tosin useimmiten asioin vain lähikaupassa ja siellä ei ketään ole tukkeena.[/QUOTE]

On tässäkin yleensä väistetty, kun olen pyytänyt.. Ja toki monesti ilman pyytämistäkin..:) Jotenkin jäi sellainen olo, että olivat etukäteen sopineet, että seuraavaa ei sit päästetäkään (heheh!).. Silleen salaliittotyyliin ovelasti silmäilivät toinen toistaan siinä...:D
Vissiin tuli sit säikähdys, ku joku sekopää ämmä alkaaki rähjäämään ja meinaa ajaa yli.. Ainakin tämä "ei":n sanonut nuori mies ponkas pystyyn kuin joku sähköiskun saanu murmeli..

En sit tiedä, mitä siinä olis tehny, jos se ei oliskaan väistäny.. Kun enhän mä nyt herrajumala oikeesti kenenkään päälle rattailla vedä..ainakaan, jos lapsi istuu niissä rattaissa.....
 

Yhteistyössä