Voi häpeä! Nolasinpa itseni..

Meninpä tuohon meidän lähikauppaan. Otin vihanneshyllystä kurkun ja kävelin vaa'an luo.. Vaaka ei antanut sitä lappua, kun painoin numeroa 38 (kurkun numero).
Ja sopivasti sattui kaupan myymäläpäällikkö olemaan juuri siinä vieressä.. Aloin sit sille valittamaan, että kun tämä vaaka ei taaskaan toimi.. ei toiminu viimeviikollakaan, eikö sitä saa korjattua ja tuo teidän pullonpalautusautomaattikin on aina rikki.. Valivalivali..

Aikani urputettuani huomasin, että ei helv*, se kirottu kurkkuhan on mulla edelleen kädessä! Ei kait se vaaka ny mitään lappua anna, ku ilmaa punnitsee..:ashamed: Ei ees hävettäny! Varmaan pääsen vielä aasiakkaaseen...

Ja mä en edes oikeesti ikinä saa mitään kamalia urputus-/valituskohtauksia julkisilla paikoilla.. paitsi tän yhden ainoan kerran elämässä..
Vissiin pitää jokunen kuukausi käydä toisessa kaupassa, kun en tasan kehtaa mennä tonne vähään aikaan..:(
 
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli
"miki"
Mä kans kerran urputin hobbyhallin myymälässä kuinka joku pleikkapeli maksaa verkkokaupassa paaljon vähemmän. Kunnes hetken keuhkoomisen jälkeen tajusin, että se kädessä oleva peli olikin aivan eri peli. Anteeksipyynnön sain sanottua ennen kuin poistuin vähin äänin takavasemmalle :D
 
Ken guru
Meninpä tuohon meidän lähikauppaan. Otin vihanneshyllystä kurkun ja kävelin vaa'an luo.. Vaaka ei antanut sitä lappua, kun painoin numeroa 38 (kurkun numero).
Ja sopivasti sattui kaupan myymäläpäällikkö olemaan juuri siinä vieressä.. Aloin sit sille valittamaan, että kun tämä vaaka ei taaskaan toimi.. ei toiminu viimeviikollakaan, eikö sitä saa korjattua ja tuo teidän pullonpalautusautomaattikin on aina rikki.. Valivalivali..

Aikani urputettuani huomasin, että ei helv*, se kirottu kurkkuhan on mulla edelleen kädessä! Ei kait se vaaka ny mitään lappua anna, ku ilmaa punnitsee..:ashamed: Ei ees hävettäny! Varmaan pääsen vielä aasiakkaaseen...

Ja mä en edes oikeesti ikinä saa mitään kamalia urputus-/valituskohtauksia julkisilla paikoilla.. paitsi tän yhden ainoan kerran elämässä..
Vissiin pitää jokunen kuukausi käydä toisessa kaupassa, kun en tasan kehtaa mennä tonne vähään aikaan..:(
:LOL:
 
Ja mä olin kuvaamassa sillosien poikaystävän benjihyppyä Kaivarissa aikoinaan. Just hetkeä ennen sen hyppyä alan keuhkoomaan kun videokamera lakkasi toimimasta. Juoksin sitten pää kolmantena jalkana sinne hyppypisteelle samalla kovaan ääneen huutaen, että kamera ei toimi. Ja voin kertoa, että hävetti kun poikaystävä sitten hiljaa totesi, että sulla on linssisuojus päällä :LOL:

Näitä siis sattuu ja ne kuuluu elämän keveisiin hetkiin, onneksi näistä hetkistä voi nauttia täysin rinnoin yleensä kaikki muutkin :D :D
 
No, näköjään on saman tyylistä ollut muillakin..:D
Nyt vähän alkaa jo itseäkin naurattamaan..vaikka hävettääkin edelleen.. Kiva oli siinä kurkku kourassa takellella jotaki epämääräistä anteeksipyyntöä tyyliin "Aisorieisiinävaa'assamitäänvikaaolekaansorisori".. ja oli vaan pakko punnita se kurkku ihan pokkana ja juosta kassalle naama punasena..

Huomisaamuna juodaanki sit tässä taloudessa mustaa kahvia, kun en siinä lähtökiireessäni ostanut maitoa... tai mitään muutakaan sen kurkun lisäksi...:D
 

Yhteistyössä