Uskallanko laiduttaa? (vatsanahka-asiaa)

Argh! Raskauskiloja on vielä jäljellä vaikka kuinka ja olen tässä miettinyt, että vois pikkuhiljaa ruveta hankkiutumaan niistä eroon...
Mutta mietin tässä seuraavaa: kun toi vatsanahka on vähän "löysä" eli on ylimääräistä ihoa edelleen.. Mitenhän käy, jos tuo läski tosta lähtee? Jääkö tuo nahka roikkumaan sellasena jumalattoman isona, tyhjänä pussina vai vetäytyykö se laihtumisen tahdissa silleen, ettei "ylimääräisen ihon" määrä kummiskaan kasva enää?
Luulis että se nahka nyt olis puolessa vuodessa vetäytynyt sen verran kuin sen on mahdollista?

Mulla on ihan älyttömän elävä ja karu mielikuva siitä, että laihdun ja sit mun mahanahka lerppuu essumaisesti polvissa.. Olisin vähän niinku Muumimamma, ku siinä mun lähes valkeassa nahkaessussa olis punasia raitojaki.. Yäks..:D
Ei siinä muuten mitään, mutta haluaisin henkisesti valmistautua, jos niin tulee käymään..:D
 
"vieras"
Palautuminen on ihan yksilöllistä. Yleensä laihtuessa iho palautuu mukana (ei kannata laihduttaa liian nopeasti!), mutta jos on jo valmiiksi roikkuvaa nahkaa, laihtuminen ei tietenkään sitä korjaa, vaan korkeintaan aika tai kirurgin veitsi.

Kyllä mä sinuna uskaltaisin laihduttaa :)

Palautuminen lienee huomattvasti hankalampaa, jos kiloja on vaikka 50 ylimääräsitä, verrattuna siihen, että niitä olisi 10-20...
 
"vieras"
Mulla nahka roikkuu. Olen pudottanut 20kg. Mut ei toi mua hirveesti haittaa. Olen pysynyt nyt 8kk samassa painossa. Vatsassani on myös raskausarpia joten se jo varmaan kertoo, että vatsankudokset eivät ole kovin hyvin palautuvia.
 

Yhteistyössä