Hakutulokset

  1. P

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Kyllä se nyt on pakko uskoa, että raskaana ollaan! Tämänaamuinen testi (Davidin liuska) näytti tältä: Aijaa.com - 7121245.jpg Haamusta ei varmaan enää voi puhua :D. IHANAA, meille tulee elovauva :heart:
  2. P

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Minnarun: Ei ne kivut välttämättä tarkota tädin saapumista! Mulla alkoi "menkkakivut" tässä kierrossa poikkeuksellisen aikaisin ja vahvoina, eikä silti oo tätiä kuulunu. Ja aamulla tehdyssä raskaustestissä oli taas hitusen selvempi viiva :). Jospa sullakin ne kivut tietäis vaan hyvää, että joku...
  3. P

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Kiitos kaikille onnittelijoille! Itsellä vielä HYVIN epävarma olo, uskon ehkä sitten kun testiin pärähtää tulipunainen viiva. MG Laita vaan mut haamuilijaksi :) Mariel85 Älä vielä luovuta! Mirage Mikä testi on niin herkkä, että lupailee tuloksen jo dpo6? Mäkin oon niin utelias, että...
  4. P

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Tässä tämänaamuinen testi, Davidin herkkä raskaustesti siis: Aijaa.com - 7096493.jpg Ehkä joku muukin näkee hennon viivan tai sitten mulla on silmissä vikaa :D. Miehen mielestä tuo ei vielä ole positiivinen. No, katsellaan miten käy! Jännittävää on.
  5. P

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    macy gray :hug: Olipas mieltä kohottava tuo libressekalenterin viesti. Bileet vaan pystyyn joka kuukausi... Zanca: Tervetuloa! Toivottavasti teillä tärppää pian :) ON: Tein tänään Davidin herkän raskaustestin, ja siihen tuli juuri ja juuri erottuva viiva :O. Yritin kuvata sitä tikkua...
  6. P

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Onnea Kristen! Sano että sulla on sellanen antibioottikuuri ettet voi juoda alkoholia ;). Käytin samaa tekosyytä pikkujouluissa esikoista odottaessa ja täydestä meni :D
  7. P

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Hurjasti onnea plussanneille :)! Kuinkahan tässä malttaa taas odotella viikon-pari omaan testailuun? Menossa siis vasta dpo2. Paleltaa kovasti, toivottavasti ei ole mikään flunssa tulossa...
  8. P

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Onpas tänne tullu paljon tekstiä! Hyvä juttu tietysti :). En ole ehtiny muutamaan päivään koneelle juuri ollenkaan. Nyt on isänpäiväkakut syöty ja kohta pitäisi alkaa tositoimiin tämän kierron osalta :D. Mulla on tänään siis jo kp16, ja aamupäivällä tehty ovistesti näytti vahvaa plussaa. Ekaa...
  9. P

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Mariel85: Mulla oli kans viime kierrossa raskauskeijusta tilattuja ovistestejä. Se ohje on tosiaan epäselvä! Luulisin, että se "kirjallinen" selostus LH:n kohoamisesta on oikein, ja siihen kuvaan on vaan tullu joku virhe. Tai sitten se vaan tarkottaa, että haaleakin viiva on jonkinasteinen LH:n...
  10. P

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Repesin :laugh:. Mulla oli ihan sama fiilis viikko sitten, ennen kun menkat alkoi. Toivotaan että sulla ei alkais kuitenkaan. Ootko tehny raskaustestiä?
  11. P

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Onnittelut Silvalle plussasta! Tylsiä nämä kierron alkupäivät, ei ole oikein mitään raportoitavaakaan! Ovistestejä pitäisi varmaan kohta tilailla tai hakee kaupasta. Davidit on toiminu mulla ihan hyvin, viime kierrossa tuli selvät yhtä vahvat viivat tikkuun. Mitä ne Pregcheckin ovistestit...
  12. P

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Onpas hieno uusi pino, kyllä tänne kelpaa kirjotella. Puhtaalta pöydältä on mukava aloittaa :) macy gray Mut voi poistaa tuolta piinailijoista tällä erää. Eilen alkoi menkat ja tänään siis kp2. Oli aika pettynyt olo eilen, enkä viitsiny edes kirjotella tänne kun harmitti niin paljon. Nyt on...
  13. P

    + + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

    Ensiksikin onnittelut plussanneille :)! Silva Mulla on noita samoja testejä, ja tänään dpo10. Ihan puhdas nega oli, ei näkyny edes minkäänlaista viivanpaikkaa tai haamua vaikka kuinka tihrustin. Kaivoin sen testin vielä kerran roskiksestakin, mut ei siinä mitään näkyny myöhemminkään ;)...
  14. P

    + + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

    Leo81 Onpas "kivoja" noi clearbluet! Mä olisin ainakin luullu plussaks tota sun tulosta. Enpä taida ostaa itselle kyseisiä testejä :rolleyes:. Tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon! Tekis niin mieli jo alottaa testailu, vaikka tiedän ettei siinä ole mitään järkeä!! Yritän siis sinnitellä ainakin...
  15. P

    + + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

    macy gray ja tirpula: Kiitos selvennyksestä dpo:n suhteen. Nyt olen viisaampi =) kissendaal: Kyselit millä dpo:lla muut on saanu plussaa. Katoin huvikseni vanhasta kalenterista mun merkinnät, ja laskin että esikoisesta sain heikon plussan just dpo11 niinku sinäkin. Aiemminkin muistaakseni...
  16. P

    + + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

    JiiMii82 Ihana toi sun poikas :heart:. Ehkä se pikkusisko sieltä piankin tulee! Isosisko vois olla tosiaan vähän hankalampi järjestää... macy gray Nyt taitaa olla meneillään kp 17/27, eli täällä on jännät paikat loppukuusta =). Mites muuten, kun se ovulaatiotesti oli positiivinen...
  17. P

    + + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

    JiiMii82: Tyttö on 1 v 3 kk, että aika pienihän tuokin vielä on. Välillä mietin, että onko liiankin pieni? Mutta toisaalta, voihan tässä mennä pitkäänkin ennen kuin tärppää! Sulla näky testissä vahvat viivat, kohta taitaa olla h-hetki lähellä :D iloksi : Kiitos! Toivottavasti täältä...
  18. P

    + + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

    Heippa! Mahtuuko mukaan kuumeilemaan? Olen 28-vuotias yhden tytön äiti, ja nyt on alkanut tuntua siltä, että pikkusisarus olisi tervetullut :). Ensimmäinen yrityskierto siis meneillään, ja ovulaatiotesti näytti plussaa maanantaina. Sovittiin miehen kanssa, että ei oteta paineita tästä...

Yhteistyössä