+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

Noniin. Nyt on reissusta palattu ja vauvakuume ei ole helpottanut yhtään! :D Kotiintuomisina meillä oli tuollainen 10kk pojankolppi, joka on ihana kuin mikä :heart: Viikon hää nyt asustaa meillä :)

En tiedä tuosta ovulaatiosta. Testien ja kipujen mukaan se kyllä on ollut ja limailutkin vähän viittaa siihen. Tänään ov testi oli ihan haalea. Mutta rinnat aristaa edelleen aika paljon ja valkkaria on runsaasti, vaikkei ihan niin "limaista" enää olekaan. Pari päivää ennen oletettua ovta kerettiin peuhata ja vain sen pari kertaa, joten epäilen paukkujen riittävyyttä :( Nyt on jo liian myöhäistä. Huomenna soittelen polille, että mitäs nyt sitten.
Vähän hirvittää, kun siellä on se typerä nainen kuitenkin :(

Kaikkien teidän jutut olen lukenut, mutta reissun aikana tuli niin paljon tekstiä, etten osaa nyt tähän hätään mitään kenellekään kommentoida. Anteeksi siis
 
+++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++



maanantai 8.11.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Mischa10....................kp59/31........27v....2. lapsi.......yk7
HelinäKeiju10..............kp51/?..................3. lapsi.......yk2
MyDream....................kp46/28.................1. lapsi.......yk10
vimmu.......................kp38/25-28....26v.....1. lapsi......yk5
Huldasharks...............kp33/40-44..............3. lapsi......yk5
bluebaby....................kp29/28.........26v.....1. lapsi......yk3-4v
macy gray..................kp28/30?........30v.....2. lapsi......yk12
Okaasan....................kp27/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
iloksi..........................kp27/?...........28v.....1. lapsi......yk4,5v+
skorpioni07.................kp24/31...................2. lapsi......yk2
iines83.......................kp23/32-34...............2. lapsi......yk4
Viulu..........................kp22/28-30................4. lapsi......yk4
MolliMelooni................kp21/28-38.....32v.....2. lapsi......yk3½v
tätimoonika.................kp20/30....................2. lapsi......yk6
SiSa78.......................kp19/28-30.....32v.....2. lapsi......yk2
Kristen.......................kp19/?............22v.....2. lapsi......yk15
Manzu........................kp18/31..........26v.....3. lapsi......yk11
hemari.......................kp17/36.....................2. lapsi......yk3
Liina87.......................kp15/29.....................................yk5
Leo81.........................kp14/28-33...............3. lapsi......yk1
karvatonkoira..............kp14/?.............32v....4. lapsi......yk3
Pikku-Saara................kp13/35..........28v.....1. lapsi.......yk3
Viola30......................kp11/27............31v.....2. lapsi......yk4(6)
jonna_82...................kp10/29-32.......27v.....1. lapsi......yk6
Pumpuliini..................kp10/27...........28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp9/31............31v.....4. lapsi......yk1/12km2
kolmannen haaveilja...kp9/28-30......28v.....3. lapsi......yk2
Mariel85....................kp9/?.............25v......2. lapsi.....yk1km2
Minnarun...................kp8/31............30v.....3. lapsi......yk4
Gabrielle....................kp8/26...........28v.....1. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp5/28-32......27v.....1. lapsi......yk3
miimii10....................kp4/36......................................yk6
JiiMii82......................kp3/30-31......27v.....2. lapsi.......yk5
Barbamama35...........kp3/28-32.......35v.....3./4. lapsi...yk2
Lisey..............................................28v.....2. lapsi......yk0
mileon......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, MiiJane76, kissendaal, Aawatar, An-nie



PIINAILIJAT
Mischa10...................dpo43
vimmu.......................dpo24
iloksi.........................dpo9
Huldasharks...............dpo7
macy gray.................dpo7
tätimoonika...............dpo6
SiSa78......................dpo5
iines83......................dpo5
Kristen......................dpo1
hemari......................dpo1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki............4.10. .....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85....7.10. .....kp26/27-29..............2. lapsi....yk1
tirpula.............17.10. .....kp30/30-32.....31v...2. lapsi....yk5
Mimmimami.....17.10. ....kp32/29-35.....29v....4. lapsi....yk4?
Hiipu1.............19.10.......kp30/27-29......27v...1. lapsi....yk4
skumppis.........22.10. ....kp28/28-30..............1. lapsi....yk1
sandemar........23.10. ....kp30/?.....................3. lapsi....yk1
Silva...............30.10. .....kp26/28..........28v....2. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta marraskuuta
 
Viimeksi muokattu:
Kristen > Toivotaan parasta! Toivottavasti puhelimen päähän sattuu mukava ihminen ja siläkin osin sujuu mukavasti. Ihana tuollainen lainalapsi. :D Itsekin mielelläni hoidan ystävävieni lapsia, mutta yökylään en ole heitä vielä saanut.

Onpa täällä hiljaista. :confused: Toivottavasti keskustelu vilkastuu, etten pian täällä yksin omanapaile. :D
 
Täällä olisi yksi omanapailija ilmoittautumassa lisää ;) Toinen olisi kovasti toiveissa. Nyt mennään 6/27-28 ja yk 3 on menossa :) Ovista olen tikutellut viime kierrossa ja samoin merkannut lämpöjä tuonne tcoyf:iin, on minusta selkeämpi kuin fertility friend. Sinne kun saa syötettyä muutkin ovisoireet ja otetut lääkkeet ym, ei tarvitse itse pitää mielessä... Vielä kun se hoitaisi tuon raskaaksitulonkin ;)
 
No enhän mä mihinkän soittanut. Tai soitin, muttei siellä kukaan vastannut. Osaako kukaan sanoa mennäänkö tällasessa tilanteessa vaan kohti seuraavaa kiertoa? Kun tuskin ne mitään enää tässä kierrossa seuraa, kun ei ne ole mitään tehnytkään :confused:

Joo, meillä on lainalapsi ja sillä ihan yötä, kun asuvat niin kaukana. Ystävällä nyt niin paljon kaikkea että ihana kun saa auttaa. Ja vauvakuume ei helpota yhtään kun huomaa miten hyvin näiden kanssa pärjää :D

Lämmötr oli aamulla 36,85 eli sekin vähän viittaisi ovulaatioon... Elikkä jännätään nyt näillä päivillä ja ihmetellään sitten myöhemmin
 
Tiistaita kaikille! =)

On vissiin monella menossa alkukierto ja siksi hiljaisempaa? Täällä navassa ei uutta, lähinnä odottelen vaan sitä viimeistä tyhjennysvuotoa saapuvaksi, että voisi sitten ihan oi-ke-as-ti alkaa ihmettelemään oman kropan toimintaa. ;)

Mies on ihana, katselee mua kokoajan sillai nätisti ja sanoo kyllä, että ihan jännittää kun ne pillerit nyt todellakin on loppu...selkeesti hirveä vauvakuume vaivaa häntäkin. :heart: (jotenkin suloista kun iso mies on ihan täpinässä)

macy gray: Sehän siinä onkin, kun yrittää olla mahd. pessimisti kun pelkää sitä korkeelta-ja-kovaa putoamista... Enkä ihmettele kyllä, teilläkin on kuitenkin melkoisen pitkä "odotuksen odotus" -aika takana... :hug: Nyt pidetään vaan kovasti peukkuja ja jäitä hattuun (joopa joo :D ).

Kristen: Kummaa ettei kukaan vastannut, höh. :O

Mirage: :wave: En ole tuommoisesta tcoyf:sta kuullustaan... FF:ää käytin minäkin ennen esikoista muutaman kierron ajan.

Minnarun: Voin vaan kuvitella niitä kaksijakoisia fiiliksiä...ou mai gaad. :(

Hedelmällisiä hetkiä kaikille! ;):flower:
 
Lisey: Tuo tcoyf (taking charge of your fertility) on oikeestaan aika sama kuin ff, sitä käytin minäkin esikon kanssa, mutta tuossa tcoyfissa tuntuu olevan enemmän informaatiomahdollisuutta. Antaa tosiaan lisätä kaikki oviskivut, ovistestitulokset, lämmöt, otetut lääkkeet, limat, tuntemukset ym turvotukset samaan listaan. Mulla on auttanut paremmin hahmottamaan omaa kiertoa, ollut synnytyksen jälkeen niin sekaisin...

Kristen: Yhtään en tiedä, mutta ainakin soittelisin uudelleen ja kyselisin, josko olisi jotain testejä, joita voisi tehdä tässä vaiheessa kuitenkin. Ei sitten ainakaan mene mahdollisuus hukkaan... ja lainalapset ovat ihania :D Esikko oli juuri viikonlopun hoidossa, ja siitä nauttivat sekä hoitaja, vanhemmat että lapsi :)
 
Mirage Siis kun mulla oli ovulaatiotesti plussa lauantaina ja kaikista oireista päätellen ovis sunnuntaina. Ja inseminaatioon oltiin menossa, joka sitten niinsanotusti kusi kun ovulaatio sattu viikonlopulle. Eli siis tän kierron mahdollisuudet on jo menneet :D

Mä jossain vaiheessa yritin käyttää tota FF:ää, mutta mun englannin taidolla se oli jotenkin niin hankalaa, että annoin sitten olla. Kun on vaikea pitää mitään tarkkaa selontekoa, kun ei ymmärrä mistä pitäis pitää ja mikä kohta tarkoittaa mitäkin.

Lisey Toivottavasti sulla tuo vuoto nyt sitten pian alkaa, niin pääsette aktiivisesti harrastamaan tätä vauva puuhaa ;) Toivotaan vielä, että pian tärppääkin, mutta muista että pillereiden loputtua kierto ei yleensä ole alkuun ihan tasainen :)

Noi ovistestit on sitten muuten ihan vihonviimenen keksintö. Olis saanut jättää keksimättä :D Kun jo ohjeet poikkeaa toisistaan niin, että yksi sanoo että voi tehdä mihin vuorokauden aikaan vaan, toinen klo 10-20 välillä, yksi aamulla ensimmäisenä ja toinen kieltää ehdottomasti tekemästä aamulla. Sitten ei anneta selviä pidätysohjeita, muuta kuin että pari tuntia ennen kannattaa välttää juomista. Sitten vaikka noudattais ohjeita ihan pilkun tarkkaan, ne näyttää kuitenkin ihan mitä sattuu ja sitten saa arvailla missä mennään. Sitten kun saat plussan, etä voi tietää kestääkö se plussa yhden päivän, vai kolme päivää! Yritä tässä nyt sitten infota jollekin polille, että tänään tuli plussa, mutta se voi olla huomennakin. Ja sitten kun ne ei siellä edes vastaa :D

Siinä pieni avautuminen noista testeistä ;)

MG:llä alkaa olla jännät paikat! Pidän peukalot ja varpaat pystyssä täällä! Muuten, mun kierron pituudeks vois laittaa nyt sitten vaikka 31. Tuosta ovulaatiosta laskeskelin, eli on sitten helpompi seurata koska uskallana alkaa testailemaan :) Päivät pitää olla reippaasti meinaan yli tuon, ennen kun mihinkään tikkuun kosken! (juupajuu :D ) Vaikka näkeehän sen sitten noista dpo:istakin mutta ei näytä niin avoimelta...
 
Kristen: Niinpä, sitähän tässä sisimmässä pelkään, että kroppa menee sekaisin niinkuin edellisellä kerralla... :( Kierto yli 80 pvää, puhumattakaan niistä muista kivoista oireista, esim. mieletön ihon kukkiminen. Hope not. :| Ihan hanurista noi o-testit. :O
macy gray: Tuli vielä mieleen, kun netissä surffasin... löyty tämmönen sivu: Early Pregnancy Symptoms | Countdown to Pregnancy :D :D (ei mitenkään vettä myllyyn, mutta kivahan noita oli lueskella...kauheesti peukkuja kumminkin!)
 
Moikkamoi. Ehkä uskallan nyt itsekkin liittyä tänne. vauvaa on ollu toiveissa jo muutamia kuukausia. :) en oo uskaltanu liittyä tänne aikasemmin, kun huradan sitten ihan liian kovaan vauvakuumeeseen!! Mutta nyt kuitenkin. ikää 21 kp 24/28-30 eka lapsi toiveessa.
 
Muffinssi: Tervetuloa :wave: Ja joo, täällä vauvakuume todellakin ottaa vallan :D Kaikki oireetkin saa hyvin kuviteltua itsellensä kun lueskelee muiden juttuja :D

ON: Mulla on nyt eilisestä asti ollu inhottavaa polttelua/kirvelyä alavatsassa. Ettei vaan olis virtsarakon tulehdus tai hiiva... :( Virtsistä mulla ei ole ollu kun pari kertaa, ja viimeisestäkin on yli 10 vuotta aikaa. Hiivaa mulla ei taas puolestaan ole ullut ikinä. En siis sen takia oikeen osaa tunnistaa, että kumpaa tämä voisi olla (jos siis kumpaakaan). En vaan keksi mitä muuta tämä tämmöinen voisi olla :confused: Mulla ei siis ole kipua pissalla käydessä, mutta ei toisaalta myöskään kutinaa. Ainakaan vielä! Alakerrassa vaan siis polttelee ja kirvelee koko ajan. En oikeen osaa edes paikallistaa tarkemmin missä se tuntuu... Kyllä rupee ärsyttämään nämä kaikenmaailman alapäävaivat :kieh: :mad: Kohta varmaan alkaa sit lisäksi taas se tiputtelu/tuhrutteluvuoto (se kun alkoi viimeksikin just tasan viikoa ennen menkkoja)... :headwall:
 
Tervetuloa uudet! :wave: Teitä olikin useampi, kiva! :)

Hiljasempaa ollu mun osalta ku on tää tylsä alkukierto.. :whistle: Täti otti ja lähti lopultakin ja nyt vaan odotellaan.. ovistestit tuli tänään raskauskeijulta ja nä ohjeet on aika hämmentävät! lukee toi tuttu että vaalea viiva ei ole + ja että yhtä vahva tai vahvempi on. MUTTA sitte on laitettu kuvat joissa ei viivaa lainkaan ja hyvin haalea testiviiva on nega, mutta sitten LH:n kohoaminen olis myös kun testiviiva on vahva mutta ei edes yhtä vahva kuin kontrolli. Kyllä taidan tilata CB:n digit ja varmistella sitte niillä ku alkaa vahvistuu...

Kovasti toivon et ovistesti viivat alkais vahvistuu ja ovis tulis täs kierrossa! Tikutuksen alotan varmuudeksi jo kp12 mutta sinne kp20 paikkeille oon toivoni pistäny. Ärsyttävää olla pitkäkiertolainen... Nyt on onneksi monenlaista touhua niin jospa aika menis nopeesti.

+++++++++++++++++++++tuulia puhaltelen!!!!! puuuuuuh!! :whistle:
macy grayllä ainakin lupaavia oireita. :)

Ja Lisey toivotaan että kroppa on vastaanottavainen pillereiden jäljiltä. Jostain oon kuullu et nimenomaan tuo eka kierto pillereiden jälkeen ois erittäin hedelmällinen! ;)

Sisa78 tsemppiä alapäävaivojen kanssa! onneksi on loppukierrossa niin ei haitanu talletuksia.. Hiivan oireet mulla on vaan kirvely ja inhottava olo.. ei siis mitään kutinaa! ja pari pvää kirvelyn jälk alkaa sellanen kokkareinen valkovuoto jonka jälkeen tiiän hakea canestenia.

Muutama piinailija näkyi olevan aikas korkeilla päivillä jo.. mitähän heille kuuluu????
 
mä ostin kans tossa vähän aikaa sitten ton Donna oivis testin, se mikä otetaan syljestä. Mies on ihan innoissaan aina tutkimassa "mikroskoopilla" tuloksia :D

Todellakin tulee kuviteltua ja yli herkästi huomioitua oman kehon kutkutuksia.
Nyt on ollu vaan aika paljon kaikkee, oon luullu jo viikon et menkat alkaa. Kun on ollu kipuja, rinnatkin on ollu kipeet ja turvoksissä toista viikkoa. Ja vähän epäilen jos tulis plussa loppuviikosta et hedelmöittyminen oliskin tapahtunu jo viime kuussa.. mut tiedä sit mikä näistä on kuviteltua..... :D
 
nopeasti oma napa kun on pakko kertoo....kp 9 tuli limat ja halut...mitä ihmettä...koetan tehdä ovistestin tulee kyllä laihasta näytteestä, mutta mie niin kovin uskon että jos on kunnon kohoumat ni kyllä se jonkinlaisena näkyy... meni tää nyt ihan hassuks... eilen alko jo halut nousemaan

nyt alan lukemaan muiden juttuja ja sitten kommentoin... mitä luulette tilanteesta ?

testi tehty ja haalea viiva siihen saatu(ei läheskään yhtä vahva kuin kontrolli viiva mutta viiva)... ihka ensimmäinen testi ja viiva siinä voitte kuvitella vain tätä riemua... huomen iltana teen sitten paremmasta pissistä testin. Onko kokemusta siitä että tuleeko testiin aina jonkinlainen viiva ? Onko oviksesta aina tosi vahva viiva ? Hieman olen ymmälläni...lapset nukkumaan ja peitot heilumaan =)
 
Viimeksi muokattu:
Mariel85: Mulla oli kans viime kierrossa raskauskeijusta tilattuja ovistestejä. Se ohje on tosiaan epäselvä! Luulisin, että se "kirjallinen" selostus LH:n kohoamisesta on oikein, ja siihen kuvaan on vaan tullu joku virhe. Tai sitten se vaan tarkottaa, että haaleakin viiva on jonkinasteinen LH:n kohoama, mutta ovulaatioon tarvii olla samanvahvuinen tai tummempi viiva. Digitestit on kyllä ihan parhaita, kun ei tarvi arvuutella mitään viivoja. Harmi kun ne on niin kalliita.

Muffinssi: Mistä ostit sen sylkitestin ja mitä maksoi? Onko se helppokäyttöinen?

Minnarun: Mulla ei ainakaan tule ovistestiin aina viivaa. Ovulaatiosta on kyllä tullu vahva viiva.

Tänään (kp11) tein tämän kierron ensimmäisen ovistestin ja ihan haalean haalea viiva oli vielä. Varmaan vasta loppuviikosta päästään tositoimiin :D. Kovin on toiveikas olo taas! Oli muuten hassu juttu, kun tein sen testin ja olin jo heittämässä sitä pakettia roskiin, niin huomasin, että siellä olikin vielä toinen testi sisällä. Mikäs siinä, saan sitten huomenna testailla sillä "kaupanpäällisellä" ;)

Paljon plussia testeihin kaikille!!!
 
macy gray minut voit napata sieltä listalta ja siirtää taustailijoihin. Tuli sen verran paha mieli, kun miehen hormonikokeet tulivat ja oikeastaan veivät toivon luomuplussasta. Meillä suuntana on ICSI sitten alkuvuodesta.
Yritän tässä nyt keskittyä ihan muihin juttuihin tämän loppuvuoden.

Oikein paljon plussatuulia muille.

surullisin mielin,
iloksi
 
Minnarun: Mulla tulee AINA molemmat viivat. Mutta lh-nousu on vain silloin kun viivat ovat yhtä vahvat tai testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva. Mutta kaikissa ovistesteissä sanotaan, että viivojen on oltava vähintään yhtä vahvat tarkoittaakseen lh-nousua. Tylsää, mutta näin se taitaa olla suurimmalla osalla naisista.
Sitten on joitain sairauksia ( esim. pco), joiden takia ovistesteihin ei tule yhtä vahvoja viivoja.(Kaikilla ei tule yhtä vahvoja, siksi monet testataa myös digillä, joka sitten vahvistaa (eri asioista mittaa lh-nousua) tai on vahvistamatta oviksen).
 
Viimeksi muokattu:
iloksi: Voi miten surullista luettavaa... Harmittaa tuommoset huonot uutiset, muutenkin tää vauvantekotouhu ihan riittävän stressaavaa. Koitahan jaksaa, paljon voimia. Toivotaan, että hoidoilla saadaan tuloksia aikaan ja tuuthan pian takasin tänne meidän seuraks? :kiss:
 
iloksi suuri lohdutushali! Nyt tosiaan koittakaa löytää jotain muuta kivaa ajateltavaa loppuvuodeksi ja oikein paljon onnea ja tsemppiä matkaan ensi vuoden alkuun!

Uusille tervetuloa! :wave:

macy gray sulla alkaa olla jännät hetket käsillä, milloin aiot testailla?

Itellä kierto alkaa myös olla loppusuoralla, jos täti ei kurvaa ennen sitä paikalle, niin testaan isänpäivän aamuna. :)
 
Mahtavaa aktivoitumista!

Muffinssi ja Mirage> Lisäilen teidät listalle seuraavaan päivitykseen. :)

iloksi > Onneksi tunnelin päässä näkyy ainakin häivähdys valoa ja sinne tunnelin päähän on vain parin kuukauden matka. Voimia tilanteeseesi!

skorpioni07 > Tarkoitus olisi tuonne perjantaihin asti ainakin odotella, mutta yritän malttaa sunnuntaihin tai maanantaihin asti. Maanantaina pitäisi menkkojen alkaa, jos alkavat saman pituisella viiveellä Terolut-kuurista kuin viime kierrossa enkä raskaana ole. Plussaonnea sunnuntaille jo valmiiksi!

Lisey > Kiitos linkistä! :flower: Täytyykin laittaa kirjanmerkkeihin ja käydä tutustumassa. :)

Minnarun > Sittenpä vain iloa harjoituksiin tuloksekkaita treenejä!

Ehdin avata koneen vasta illalla ja meni tovi, ennen kuin pääsin tähän kommentointivaiheeseen asti. Päätin jättää päivittämisen väliin, kun meni niin myöhäksi. Vielä pitäisi yksi homma hoitaa ennen unille pääsyä. :stick: Jos malttaisin aina pysyä tärkeysjärjestyksessä, niin hommat olisi jo hoidettu. Olen ollut väsynyt, koska nukkumaan alkaminen on vaikeaa ja sitten päiväkin käynnistyy hitaasti.

Oikeastaan sen ihmeempiä ei omaan napaan kuulukaan. Epäuskoisella fiiliksellä, mutta silti toiveikkaana odottelen viikonloppua. Huomenna yritän hyvissä ajoin päivitellä tuon listan ja ehkä sitten on jotain uutta kerrottavaakin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kristen: Hups :whistle: Nyt vasta ehdin lukea pinon läpi... Ikävä juttu, mutta toivottavasti ensi kerralla ajoistus osuu paremmin. Kyllästyin itse kanssa tuohon ff:iin samasta syystä. Tuntui jotenkin sekavalta ja kun sinne sai merkittyä oikeastaan vaan lämmöt, niin en kokenut siitä olevan iloa... Tuo tcoyf vaati parin avainsanan suomentamista, mutta kun ne sai selvitettyä, niin on ollut helppo käyttää. Saa nyt nähdä, miten pitkään sitäkään jaksaa :)

Minnarun: Kyselin aikanaan esikosta tikuttaessani ihan apteekista noiden viivojen tulkinnasta, ja ainakin sieltä sanoivat samaa kun Huldasharkskin. Eli hyvin voi tulla jokaiseen testiin hailu viiva, mutta vasta tasavahva tai vahvempi testiviiva on se plussa. Tikutin silloin jo hyvissä ajoin, kun kierto oli epäselvä, ja jonkinlaista viivaa tuli jatkuvasti. Toivottavasti saat plussan napattua kiinni :)

Iloksi: En tahdo ylläpitää turhia toiveita, mutta ystäväni esikoinen sai alkunsa luomusti vastaavassa tilanteessa. Vasta toista yrittäessään kuulivat lääkäriltä, että esikoinen on lottovoiton tasoinen ihme.. Icsi kuitenkin auttoi heitä, toivottavasti tekin saatte siitä avun :hug:
 
Muffinssi: :wave: Jännä tommonen sylkitesti, onko se helppo tulkita?
Minnarun: Mulle tuli kans aina joku viiva o-testiin...mutta voihan se olla (muita oireita aatellen) että tuliskin aikaseen tässä kierrossa? Peukut sille!!!
Sisa78: Kurjia oireita. :(
Mariel85: Toivotaan. :) Oon lueskellu netistä paljon aiheesta "raskaaksi pillereiden jälkeen" :D ja yllättäen kokemukset vaihtelee äärestä toiseen...mutta toivomme parasta. :)
Iloksi: :( Paljon voimia.
skorpioni07: Plussaonnea! Oliskin ihana isänpäivälahja. ;)
macy gray: Peukut pystyssä!!! :)

Omassa navassa ei uutta...tädin (tai mikä lie tyhjennys-teko-täti onkaan) pitäisi kurvata huomena.

Jään jännäämään teidän testejänne. :heart:
 

Yhteistyössä