+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

Minnarun Mullakin ovulaatio aiheuttaa ihan raskaus tyypisiä oireita!

Mä nyt vaan törkeesti jatkan oman navan ympärillä pyörimistä, on jo kiire nukkumaan :D
Mitä mieltä olette, voiko ns. raskausoireet vaan jatkua oviksesta ja päätyä hyvään lopputulokseen? Mulla kun ei siis tässä kierrossa ole ollut muita apuja kuin clomit kp 3-7. ovulaatio oli joskus kp18. Oireet avulaatiosta alkoi päivää ennen ovista, eli sinä päivänä kun sain plussan ov testiin. Siitä asti ne vaan voimistuu ja lisääntyy. No väsymys ja lämmönnousu nyt voi mennä mihin piikkiin vaan, mutta sitten toi rintojen aristus ja eritoten niiden kasvu ihmetyttää!
Mietin vaan että olsiko mahdollista, että keho yrittää toista ovulaatiota lääkkeiden vuoksi?
Ehkä kannattaisi varmaan jatkaa niiden ov testien tekoa, josko ne antais vastauksen tähän ihmetykseen. Mieskin sanoi, etä rinnat on kasvanut :O
 
MG hui miten maltat olla testaamatta ;) mie kyl testaisin sinuna jo lauantaina niin ehtis suurin pettymys tasaantua sunnuntaiks ja sit jos saisitki plussan niin voisit jännätä sitä su aamuun ja kertoa miehelles :heart: ja edelleen jos olis nega niin mahdollisuushan on aina tädin tuloon asti!
mut mie olenkin tällanen joka ei pysty pitää näppejä erossa testeistä :LOL:
Olen päättänyt testauspvn tälle kierrolle ja se on SU 5.12 koska meillä on työporukan pikkujoulut luultavasti silloin ja tietää et miten siel käyttäytyy.............sillo pitäis olla dpo14 jos menee samallalailla ku viimeks....
 
JiiMii82 > Esikoisesta plussasin haamun menkkojen ollessa myöhässä, joten en osaa odottaa aikaista testissä näkymistä nytkään. Silti ne testit polttelevat, mutta sinnikkäästi yritän malttaa vielä pari päivää. Vaikka raskautunut olo onkin, niin olen varma negasta. Toisaalta haluankin pitää sen ajatuksen, sillä plussa olisi sitten positiivinen yllätys.

Mies valloitti koneen välillä, joten nyt sitten se päivitys.
 
Iloksi: Voimia teille sinne!!!! :hug:

Sisa: Tuo tuhruttelu on niin ärsyttävää. Toivottavasti saat selvyyden asiaan. Mulla kesti tuolla kierukalla menkat usein pitkälle toista viikkoa juurikin tuon alun tuhruttelun vuoksi.

Minnarun: Mulla myös pahoinvointia ovulaation aikaan ja vähän ennen menkkoja. Tai voiko sitä ihan pahoinvoinniksi sanoa, sellaista ellotusta.

Kristen: Mulla turpoaa aina oviksen jälkeen rinnat (ja nännit), en tiedä mikä hormoni sen aiheuttaa. Lämmöt myös nousee aina kierron loppua kohden ja mulla laskee vasta oikeastaan kun muutama päivä uutta kiertoa on menty. Oikeastaan niissä kierroissa missä olen alkanut odottamaan noita poikia, ei suurempia eroja tavalliseen kiertoon ole ollut. Oireet mistä on voinu epäillä on ollu verisuonten nouseminen pintaan tuossa rintojen yllä ja rinnoissa, kiinnittymisen aikaan sellainen tunne vatsalla jotta menis vatsalihakset maitohapoille, niinkuin olis tehny kauhean treenin. Ekasta kirjoitin töissä raporttia istuen kun tuli sellainen tunne vatsaan. En sitä mitenkään osannu yhdistää kiinnittymiseen, vasta jälkeenpäin ajattelin sen mahdollisesti liittyneen siihen. Kummastakin on vain ollu sellainen tunne, että onkohan tää nyt sitä... Sitä tunnetta ei osaa edes kuvata. toisesta vielä paremmin aavisti, kun oli eka raskaus takana. Mutta siis jos näin pidemmän kaavan kautta pääsee vastaamaan kysymykseen niin kyllähän ne voi jatkua ihan siitä ovulaatiosta plussaan asti, koska on niin samanlaisia ne oireet. Näin mä ainakn ajattelen. ;)

Kp17 ja ovis o nyt melko varmasti ollu. Katsotaan mihin tuo ff sen lopullisesti piirtää. On nyt vajaan viikon pitänyt sitä kp9 kohdalla. Nähtäväksi jää. :) mä liitän sitten käppyrää tänne kun vähän selviä. =D

Oireita saa tässä alkaa kehitellä viikon sisään. :)
 
+++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++



torstai 11.11.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
HelinäKeiju10..............kp54/?..................3. lapsi.......yk2
MyDream....................kp49/28.................1. lapsi.......yk10
vimmu.......................kp41/25-28....26v.....1. lapsi......yk5
Huldasharks...............kp36/40-44..............3. lapsi......yk5
macy gray..................kp31/30-34....30v.....2. lapsi......yk12
Okaasan....................kp30/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
skorpioni07.................kp27/31...................2. lapsi......yk2
iines83.......................kp26/32-34...............2. lapsi......yk4
Muffinssi....................kp26/28-30.....21v......1. lapsi
Viulu..........................kp25/28-30................4. lapsi......yk4
MolliMelooni................kp24/28-38.....32v.....2. lapsi......yk3½v
tätimoonika.................kp23/30....................2. lapsi......yk6
SiSa78.......................kp22/28-30.....32v.....2. lapsi......yk2
Kristen.......................kp22/31............22v.....2. lapsi......yk15
Manzu........................kp21/31..........26v.....3. lapsi......yk11
hemari.......................kp20/36.....................2. lapsi......yk3
Liina87.......................kp18/29.....................................yk5
Leo81.........................kp17/28-33...............3. lapsi......yk1
karvatonkoira..............kp17/?.............32v....4. lapsi......yk3
Pikku-Saara................kp16/35..........28v.....1. lapsi.......yk3
Viola30......................kp14/27............31v.....2. lapsi......yk4(6)
jonna_82...................kp13/29-32.......27v.....1. lapsi......yk6
Pumpuliini..................kp13/27...........28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp12/31...........31v.....4. lapsi......yk1/12km2
kolmannen haaveilja...kp12/28-30......28v.....3. lapsi......yk2
Mariel85....................kp12/?.............25v......2. lapsi.....yk1km2
Minnarun...................kp11/31...........30v.....3. lapsi......yk4
Gabrielle....................kp11/26...........28v.....1. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp8/28-32......27v.....1. lapsi......yk3
Mirage......................kp8/27-28.................2. lapsi......yk3
miimii10....................kp7/36......................................yk6
JiiMii82......................kp7/30-31......27v.....2. lapsi.......yk5
Barbamama35...........kp6/28-32.......35v.....3./4. lapsi...yk2
bluebaby...................kp2/28...........26v.....1. lapsi......yk3-4v
Lisey.........................kp1/?.............28v.....2. lapsi......yk1
mileon......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, MiiJane76, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, iloksi



PIINAILIJAT
vimmu.......................dpo27
iloksi.........................dpo12
Huldasharks...............dpo10
macy gray.................dpo10
tätimoonika...............dpo9
SiSa78......................dpo8
iines83......................dpo8
Kristen......................dpo4
hemari......................dpo4
manzu.......................dpo2



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki............4.10. .....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85....7.10. .....kp26/27-29..............2. lapsi....yk1
tirpula.............17.10. .....kp30/30-32.....31v...2. lapsi....yk5
Mimmimami.....17.10. ....kp32/29-35.....29v....4. lapsi....yk4?
Hiipu1.............19.10.......kp30/27-29......27v...1. lapsi....yk4
skumppis.........22.10. ....kp28/28-30..............1. lapsi....yk1
sandemar........23.10. ....kp30/?.....................3. lapsi....yk1
Silva...............30.10. .....kp26/28..........28v....2. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta marraskuuta
 
Ei vieläkään muuttanut käppyrä oviksen paikkaa. Mä alan kohta kehitellä niitä oireita. :)

Tässä käppyrä. Analysoikaa siitä. :D Siinä on mun mielestä kolme vaihtoehtoa. joko nyt on dpo9, 6 tai 2. Varsinaisia oviskipu tuntemuksia on ollut kp9 ja kp13. =D Tissit kipeyty kp14. Ota nyt sitten selvää.

18ea74 Ovulation Charts
 
Leo: Minusta ovis on ollut selvästi kp 9 :) Dippi, jota seuraa noin hieno nousu ja sen jälkeen kolme perättäistä lämpötilaa, jotka pysyy tuon basal linen yläpuolella. Luin jostakin itse edellistä omaa käppyrää tuijottaessani, että pari päivää oviksen jälkeen tulee joku (estrogeeni?) hormonipaukku, joka pudottaa hetkeksi lämpöjä. Ja tuo kp 16 dippi osuisi silloin hyvin dpo 7... ;)

Olen käyttänyt itse tota englanninkielistä tcoyf:ia kartoittamiseen, mutta siellä on käytössä termi implantation dip, joka tarkoittaa, että kiinnittymisen aikaan noilla paikkeilla lämmöt putoaa päiväksi jopa ton perusviivan alle ja pomppaa heti takaisin ylös (triphasic chart). Tuo valkovuoto taas viittaisi myöhempään ovikseen, mutta itselläni esikoista odottaessa valkovuoto jatkui suoraan oviksesta positiiviseen testiin. Ja jos tarkoituksenani oli yhtään hillitä noiden oireiden kehittelyä, niin tämä varmasti auttoi asiaa :D

Oma napa on yhä paikoillaan, oviksen odottamista odottaessa :) Mukavaa perjantaita!
 
Kiitos mirage analysoinnista! :D Mitään erikoista oireilua ei oikeastaan ole. Kaikki perus setit oviksen jälkeen. =) Jotain sellaista erikoista on ollu, mutta parempi kun en niitä vielä tuo esille, koska luultavasti ei merkkaa mitään. =D
 
Kristen mulla oli myös ovis kp 18 ja nyt olis dpo4 meneillään. Sulla juuri samat oireet kuin mullakin.. väsymystä, rintojen arkuutta ja eilen huomasin kuinka rinnat oli "kasvanut" kun napitin paitaa kiinni, niin rintojen kohdalla teki tiukkaa saada kiinni (normaalisti väljä).. sitten vielä turvottaa, naama kukkii, väsy ihan mieletön koko viikon ollu.. ja niin pirun kylmä koko ajan.. (voi johtua myös säästäkin :) ) Tällä hetkellä tuntuu, että kyllä se täti sieltä tästäkin kierrolta saapuu.. huoh. Noh, yli viikko tässä pitäis jaksaa piinailla.

MG nyt testit kehiin! :) Pidetään peukkuja ylhäällä.. kyllä se + sieltä esiin tulee :)

Hyviä pe päivän jatkoa! :)
Manzu kp 22/31 dpo 4
 
Dpo 11 ja 10 herkällä testillä ei muuta kuin väritöntä viivanpaikkaa. Eilen ja tänään teki testi sellaista, että kun se neste alkoi nousta liuskassa, niin siinä testiviivan kohdalla/kohdalle jäi selvä punainen viiva ja kun koko testi oli kastunut (noin minuutin kuluttua) niin viiva hävisi. Siis samalla kun se väriaine hävisi muualta testistä. Koskaan ennen ei ole tehnyt tuollain, että olisi ensin tullut viiva ja sitten hävinnyt kuin pieru saharaan. Jopa mun skeptinen mieskin kerkesi sen viivan näkemään, ennenkuin hävisi. ???????????????
 
Mä vaan ihmettelen täällä. Siis kun yleensä ja tähän asti aina mulla on ov oireet alkanut useemman päivän ennen ovulaatiota ja hävinneet oviksen jälkeen heti. Sitten vajaa viikko ennen menkkoja oireet on taas palannut. Nyt jatkuu ja jatkuu vaan.
tein tänään ov testin ja sen viiva oli sellainen että hädintuskin erotti. Kuitenkin tossa ennen kymmentä tuli ihan kamalat menkkajomotukset, jotka lieveni n. 10 min kuluessa. Jäljelle jäi vain pieni tunne, että jotain on vääntänyt jossain, sellainen pienen pieni paine.
Kiinnittymistä? en tiedä :(

MG:lle vaan pitkää pinnaa odottamisessa, jotta jaksat pinnistellä :D

Leo, kyllä mustakin näyttää, että se ov on ollut sillon kun ton käyrän mukaan pitikin. Niin selvät lämpökäyrät siihen nähden :)

Jos vuoto ei ala, mä varmaan testailen vasta joskus 21-22.11 kun vuodon pitäis oviksesta laskien alkaa 20 pv. Eipähän tarvi tihrustella mitään eikä nähdä niitä viivoja, jotka ei pysy kyydissä... Niijuu ja tänään tosiaan dpo5

hudasharks, mulla on joku testi tehny ihan samalla tavalla joskus. Että heti kastuttuaan se viiva näkyy selvästikin, mutta kun koko liuska on kastunut ja etenkin mitä pidemmälle testiaika menee, sen vähemmän se viiva näkyy ja kun testiaika on täynnä, ei siinä näy kun hätänen viivanpaikka. En kyllä osaa sanoa, mistä moinen johtuu, mutta tosi typeriä sellaset kun ei tiedä mitä ne meinaa!

Ainiin, osaisko joku neuvoa, miten mä saan näytön taas isommaks kun tein jotain ja kaikki on nyt ihan pikkiriikkistä! Hyvä kun tekstiä näkee :D
 
Leo81 > Minä tulkitsen myös oviksen olleen kp9. Plussatuulia!

Huldasharks > Toivottavasti tuo tarkoittaa ujostelevaa haamusta, joka sitten muutaman päivän päästä on jo selkeä plussa. :D Testaatko huomennakin? Itse ajattelin testipäivää ensin huomiselle, mutta se ei taida sopia yhteen minun pitkien aamu-unieni kanssa. Sunnuntaille on sitten jätettävä, sillä tänään pidin liian aikaisena. Ei ole yhtään herkkää testiä kaapissa, joten on pakko maltta vielä.

Piinaava viikonloppu alkamassa. Olisin jo testannut, jos kaapissa olisi herkkiä testejä. David 10 oli mulla niin epäluotettava, että en ole nyt uskaltautunut niitä ostamaan. Jotain toista merkkiä voisin kyllä kokeilla, jos nyt ei tärppää. On myös tullut sellainen olo, että raskausepäilyn kohdalla testaan kyllä dippailut aloitettuani vähintään joka toinen päivä, että saan varmasti kemialliset kiinni. Olisipa sitten todisteita kiinnittymisongelmasta, jos vielä jatkuu.

Kummallista muuten kuinka ristiriitaisia tunteita ilmenee näin kuumeilun pitkittyessäkin. Tässä kun on pikkujouluaika alkamassa ja sitten joulu, viiniä ruokapöydässä ja sellaista, niin olisihan se helpompaa olla raskautumatta vielä. Ihan alussa en haluaisi paljastua, mutta lähipiirissäni varmasti paljastun herkästi, mikäli alkoholittomilla vaivihkaa huijaaminen ei onnistu. Tietenkin toivon plussaavani ja kerron sitten asiasta läheisilleni tarvittaessa suunnittelemaani aikaisemmin. Ihana uutinenhan se jouluna olisi kertoa. :)
 
mg: Meinaan testata joka päivä kunnes menkat alkaa :)

Varasin jo 1½viikon päähän lapselle hoitajankin ja mulle ja miehelle ansaitun remu-illan. Ihan sillä uhalla, että saisin perua koko homman, jos plussa vielä jostain ihmeestä testiin ilmestyisi. :D Kieroa :xmas:
 
Meks! Luen kyllä päivittäin, mut ei vaan tuu kirjotettua mitään. Varmaan tuo alkukierto on vaan tylsää odottelua. '
Mut nyt on mahassa ja alaselässä kummaa jomotusta, just kun menkkojen aikoihin. Ja niihinhän on vielä aikaa ainakin 10 pv.
Kiva kun mg päivittelet listaa ja pidät huolen meidän kieropäivistä. Ei olis muuten hajuakaan päivistä :flower:
 
Hui, täällä alkaa monella olla jännät paikat... :) Meinaatko mg malttaa odottaa sunnuntaille asti ettet eksy apteekkiin ennen sitä ostamaan herkempää testiä? ;)

Itellä on nyt tosi ristiriitaiset tunteet... oireita ei oikein ole puoleen eikä toiseen, viime kierrossa näitten kp aikoihin oli tosi kipeet tissit ja paleli ja oli huono olo ja tuloksena menkkojen alkaminen parin päivän päästä. No nyt ei oo mitään noista, alamaha on turvoksissa ja hiukan kipeenä, tosin sekin lukeutuu mulla menkkaoireisiin. No lisää hämmennystä tuli tänään, kun sain kuulla yhdestä mulle unelmatyöstä, se alkais tammikuun alussa ja kestää 2 vuotta! :eek: Mulla on kyllä nytkin ihan vakivirka, mutta tää kyseinen työ on just sitä, mitä mä olen halunnut tehdä valmistumisesta saakka ja vieläpä entisellä kotiseudulla eli työympäristö olisi mulle tuttu. Hakuaika tähän kyseiseen työhön loppuu 16.11. eli just samana päivänä, kun voisin ainakin varmuudella jo luottaa testitulokseen. Mitä jos saankin plussan testiin (mitä toki toivon), kehtaanko laittaa hakemuksen menemään?? No turha varmaan vielä pohtia, teen nyt ainakin hakupaperit valmiiksi ja katson mitä lähipäivien testit näyttää.
 
minnarun, mulla on koko kierron ajan kaikenlaisia oireita, joita vois kuvitella raskausoireeks. Mutta nyt, kun en oo kytännyt itseäni juurikaan (tässä kierrossa siis), oireita tuntuu olevan paljon vähemmän :D Mulla siis aivan psykologinen juttu :)

Toivon macy gray sulle niin plussaa!! Ihanaa jos maltat isänpäivään asti olla testaamatta ja sitten tulisikin plussa.

skorpioni07, hienoa että unelmien työ on haettavissa. Miltä susta itsestä tuntuu? Malttaisitko pitää muutaman kk taukoa vai onko toisen lapsen kaipuu kovempi? Työjutut on mun mielestä aina vähän hankalia (varsinkin jos on määräaikainen projekti), mutta toisella puolella painaa halu isommasta perheestä. Mä olen loistoesimerkki jahkaamisesta töiden ja lapsen välillä, odotettiin muutama vuosi valmistumisen jälkeen, pääsin unelmatyöhön (mikä nyt on paljastanut ettei tää nyt ehkä mun unelma enää ookkaan), olin vuoden töissä ennen kun jäin äitiyslomalle. Olin poissa vaan äitiysloman, en jäänyt hoitovapaalle ja nyt siis yritetään kakkosta. Mulla tosin on määräaikainen sopimus, tiesin että voin tulla takaisin äitiysloman jälkeen vielä vähäks aikaa ja nyt sopimusta taas jatkettiin vuodella. Paitsi kun nyt sitä kakkosta ei kuulukaan, puoli vuotta tulee tän kuun lopussa yritystä täyteen. Mikään tilanne ei oo joko tai vaan sun pitää itse miettiä mitä oikeasti haluat. Vauvakuumeessa se vaan voi olla vaikeaa :)

Huldasharks testaile vaan joka päivä, me täällä innokkaina odotellaan tuloksia!! Ja Manzullakin lupaavia oireita!

.) Ovis on kai/on ollut näinä päivinä, viimeks oli kp15, mutta tänään (taas siis kp15) ei oo enää limoja ollut, tosin en oo niin tarkkaan tutkinutkaan. (Kuvitellut) oireet on kyllä vähentyneet, kun en oo mittaillut lämpöjä enkä tikuttanut ovista. Jtp ollaan puuhailtu, eilen tosin epäilen et saiko mies (kysyin, mut siitä on jotenkin nolo keskustella tuommosista), joten en tiiä miten ajoitus on osunut. No, yritän (huom. yritän) olla tarkailematta itseäni liikaa seuraavan parin viikon ajan (se jää nähtäväksi).

Viola ja kp15 (p.s. tule vauva, tule vauva, tule vauva..)
 
Iloksi :hug: sulle! toivottavasti saatte pian homman etenemään ja tuut takas tänne! :)

Leo81 veikkaan siksi et ois dpo6 et kp9 kuulostaa tosi aikaselta.

minnarun mulla ovis voi aiheuttaa kiukkusuutta jne. "raskausoireita". siis sillee pari pvää ennen ovista.

Kristenillä lupaavia oireita! :whistle:

Loppukuun puolelle tuleekin varmasti kunnon plussa puhuri ku vielä ei oo + näkynyt.. Jee! Jännittävää! :)

Tänään mulla on ihan hyvä fiilis tän kierron suhteen! Oon ollu aika epäuskonen, mut nyt on sellanen kutina et jospa sieltä ovis kuiteski tulis.. :)
Talletukset on jo hyvässä alussa ja tikutus eilen alotettu. Digitestit tuli tänään, toivottavasti niille tulee käyttöä! Sellasen uhraan vasta jos viiva alkaa vahvistumaan.

Hyvää mieltä ja rentouttavaa viikonloppua! :wave:
 
Kiva, että olette käyneet kirjoittelemassa. :) Täytyy mennä ihan kohta syömään ja sitten kauppaan, joten kommentoin sitten paremmalla ajalla. Nyt vähän omaa napaa.

Eli pelko tädin saapumisesta nostaa päätään ihan kunnolla. Ei voi ainakaan vielä sanoa tuhruttavan, mutta siihen suuntaan olisi viitteitä. :( Viimekin kierrossa menkat alkoivat niin, että ensin tuli värjäytynyttä valkovuotoa pieniä määriä ja sitten aukesi hanat. Taisi alkaa pari päivää ennen vuodon alkua. Nyt vaikuttaisi täti olevan lähempänä, mutta vielä en periksi anna. Juilintojakin on enkä tiedä mistä johtuvat, joten taidan testailla jo huomenna. Apteekissa en meinaa käydä vaikka kaapissa olevat testit eivät herkkiä olekaan. Jos tulos on epäselvä, niin voin dipata apteekin oman. Uskon siihen piirtyvän ainakin hailakan haamusen, jos raskaana olen. Tädin tuloa en voi estää, jos se on saapuakseen, mutta tiedänpä ainakin onko ollut kiinnittymisyritystä. Lämmöt ovat nyt olleet hieman aikaisempaa alempana, mutta koholla kuitenkin. Raskautuneeni en senkään vuoksi usko, kun ei ole oviksen jälkeisestä noususta lisää kohonnut.

Onkohan mitään järkeä testailla tänään ovistestillä? Onko kenelläkään 25 herkyinen Sofi näyttänyt raskautta ja vieläpä näin pienellä dpo:lla? Tänään on siis dpo11. Voisin illan aikana dippailla, kun niitä muutama jäi oviksen tikuttamisesta. Eiväthän ne kalliita ole, joten paljon en menetä vaikka negaa näyttäisikin.
 
MG pikaisesti vaan kommentoin, että viime kierrossa mulla ei ov testiin tullut missään vaiheessa plussaviivaa. Jonkinnäköset ja selvät viivat kyllä oli, muttei lähellekään plussaa. Eli itse en käyttäis noita ov testejä kuin testihimon hillitsemiseen :D
Mitä olen kuitenkin kuullut on se, että jos ov testi näyttää raskauden, sen pitäisi näyttää se suurinpiirtein samoihin aikoihin herkkien raskaustestien kanssa, eli noin dpo 10-11 paikkeilla. Eli jos kuulut näihin onnekkaisiin, joilla näyttää luulisi näyttävän jo :)
 
Kristen > Entäs kun nuo minun ovistestini ovat herkkyydeltään 25? Tarkoitit varmaan 10 herkkyisiä ovistestejä, jotka näyttävät ehtä aikaisin kuin herkät raskaustestit. En tiedä pystynkö pidättämään riittävän kauan, mutta luultavasti kokeilen sitä ovistestiä dipata. Riittääköhän kahden tunnin pidätys? (Pitempään en luultavasti kykene edes jalat ristissä) Huomenna sitten raskaustestillä vaikka joutuisin nousemaan kesken unien testaamispuuhiin. :D

Ulkona on melkein nollakeli eli ei kovin kylmä. Silti pitää suojata rinnat kaulaliinalla ettei kylmä niitä kiusaa. En muista tämmöistä oiretta olleen silloin, kun en raskaana ole ollut. Ehkä siellä siis sittenkin on jotain yritystä tai ainakin haluan niin kovasti toivoa. Kemiallinen ei kylläkään yhtään lohduta, mutta toiveita onistuneesta raskautumisestahan on niin kauan, kun täti älyää pysyä poissa.

En vieläkään ole saanut syötyä. Koko päivä on mennyt pienillä välipaloilla eli lähinnä hedelmien voimin. Eilistä ruokaa olisi vielä, mutta en tehnyt sitä itselleni sopivaksi. Eilen söin sitä kyllä, kun unohdin tuon sopimattomuuden nälissäni ja olen nyt oireillut. Ei millään jaksaisi alkaa laittaa erikseen itselle, mutta pakkohan se on jotain kunnollista saada syötyä. Toivottavasti huomenna on hyvä ruokahalu kuten eilenkin, sillä olemme päättäneet syödä isänpäiväpäivällisen jo huomenna ja olisi sääli olla nauttimatta hyvästä ateriasta.
 
Viimeksi muokattu:
Macy gray, nyt huis pois kaikki tuhruttelut!! Tulehan sitten heti kertomaan testin tulokset.:)

Skorpioni07, itsellä vähän samantyylisiä ongelmia. Uusi työ on alkamassa vuodenvaihteessa, ja vähänkö nolottaa jos olisin jo melkein 3. kuulla raskaana (jos siis tässä kierrossa tärppäisi). Mutta ei sille sitten mitään voi, antakoon vaikka sitten koeaikaan vedoten fudut.

Vielä kommentoin Viola30 tuota sinun tekstiä: voin sanoa että tässä yk 3:llakin tuo makuuhuone-elämä on vähän kärsinyt... Laadusta siis kiikastaa, on vähän sellainen liian "tekemisen meininki". Mutta luulen, että tuo digimittaus voisi oikeasti melkeinpä auttaa tähän, koska silloin voi rauhassa vain oleilla muina päivinä ja keskittyä niihin 2-3 päivään oviksen kohdalla. Eli jää sitten muu stressi pois, kuten "apua, pakko pupuilla nyt kaksi seuraavaa viikkoa jtp!!!"

ON: tässä kierrossa bongasin taas tutut ovislimat, eli kannatti jättää greippimehu pois.:) Muttamutta, onko siis niin että ovulaatio tapahtuu limojen jälkeen? Eli nyt on noin 3 päivää ollut vähän limailua, ja tänään oli sellaista kananmunanvalkuaista. On ollut vähän hiljaista tuolla makuuhuoneen puolella, pitäisi aktivoitua sen suhteen. Jos nyt ei tärppiä tule, niin ensi kierrossa otan avuksi Clearbluen digitaaliset ovistestit.
 
Viimeksi muokattu:
Pikku-Saara > Ovis on yleensä viimeisenä limailupäivänä. Mars petipuuhiin siitä! :whistle:

Kyllä taitaa täti olla ihan ovella. Ainakin tuntuu siltä. :headwall: Tulen raportoimaan illan edetessä, ehkä piankin. Dippaan ovistestin ja mahdollisesti yhden raskaustestinkin miehen tultua saunasta. Toivottavasti niihin piirtyisi testiviivat ja täti menisi vaikka naapuriin. (Ei millään pahalla naapuria kohtaan tosin. Tässä talossa ei muita vauvakuumeisia asu kuin meidän perhe)
 

Yhteistyössä