+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

noniin moi kaikille ja ONNEA RASKAUTUNEILLE! pääsin kirjaston koneelle katsomaan mitä täällä tapahtuu ja ei tullut yllätyksenä että plussia on sadellut<3

omaa napaa: kaksipiippunen juttu, tiedän että ovis on mennyt ja liukkaat paikat jatkuu jota mulla ei oviksen jälkeem tapahdu vaan tulee rutikuivuus:D toisaalta mun kroppani ei oikeastaan Km/kystän jälkeen ole toiminut niinku pitäisi joten tämäkin voisi olla pelkästään "normaaliin" palautumista:D muita mahdollisia raskausoireita ei ole joten olen aika skeptinen ja valmiina uutta kiertoa kohden ilman sen suurempia stressejä:)

eli peukut pystyyn vaan:D
no eipä muuta kun onnea ja minä tuun taas moikkaamaan kun pääsen jollekkin koneelle. ja Mg mun kaikki tiedot ovat ajantasalla:)
 
Ihania plussia!! :) Paljon onnea!
Mä täältä tuli huhuilemaan teitä tonne odotuspuolelle, kun lista vaan pienenee :( Ja ihan tiedoks MG, vaikka sun lista onkin paaaaljon nätimpi, mä en päästä sieltä enään ketään tänne :kieh: :D

Plussapuhureita vaan kaikille tasapuolisesti :heart:

Niijuu, ja olihan mulla ihan asiaakin :D
Jos joku halajaa 5 mammaksin 25mIU testiä ohjeineen + 1ov testi, jossa ohjeet on siinä paketissa englanniks postikulujen hinnalla (olisko jotain 1,60e) niin laitathan yksityisviestiä.
Ne jäi ihan yli ja mun on varmaan tässä vaiheessa enää ihan turha testialla mitään kun ei värit kohta riitä niihin viivoihin :LOL:
 
Täällä ensikertalainen kirjottelemassa kanssa, itsekkään en oikein tienny mihi tänne liittyä joten ajattelin tämän olevan hyvä :) . täällä on ensimmäinen yritys tosissaan menossa vauvan suhteen , mutta ku olen näin kokematon ni kysyisin että mitä tarkoittaa tää ; 15.12-20.12.2010 pitäisi olla hedelmöittymis aika ja 18.12.2010 suunnilleen pitäisi olla ovulaatio. . Joten 14.12.10 alettiin kihlattuni kanssa peitto hommii ja eilen kanssa. Onko toi se aika milloin nainen on ns parhaimillaan jos haluaa raskaaksi ? :) Onnitteluita kaikille plussaneille ja yrittäjäille ! :flower::heart:
 

Yhteistyössä