+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

Anteeksi ).( taas... Eli kyllä se täti sieltä kurvasi paikalle eilen (ei siis tod. kyse mistään kiinnittymisvuodosta), eli kp 2 ja yk 4 voi siis merkata minulle tänään :( Pidetään ne kiertopäivät vielä 28-32 ja toivotaan että tämä kierto oli nyt ensimmäinen ja viimeinen 22 päivänen kierto. Mistä tällainen lyhyt kierto voi johtua? Kertooko siitä että kroppa on sekaisin kuin seinäkello? Eilen oli kyllä kieltämättä masentava päivä mutta pakko vain nyt ryhdistyä ja keskittyä tähän uuteen kiertoon. Ajattelin myös ottaa järeämmät aseet mukaan ja aloittaa ovistikuttelun... Mikä olisi paras merkki, mitä suosittelette?
 
Pahoitteluni tädeistä ja negoista! :hug:

Samoissa mennään eli täällä kp1! Mulla ei eläessäni ole näin lyhyttä kiertoa ollut! Mut sinäänsä ihan jees, ettei tarvinnu uutta yk:a odotella.. Nyt vaan joulukuuta suunnittelemaan! Greippimehukin jo alotettu! :)
 
:confused: Kp15/30-34 on nyt meneillään ja omituisia oireita jälleen kerran havaittavissa. Nyt harmittaa, että ovistestit lopuivat ja joudun odottamaan maanantaihin saadakseni lisää. Ällövaroitus! Eilen pupuiltiin miehen kanssa ja tänään on sitten tihkuttanut veren sekaista valkovuotoa, joka on vetistä. Alaselkää vähän jomottelee, mutta saattaa johtua ihan lihasjumeista. Kohdun seudulla on tuntunut nippailuja ja vähän vasemmassa muniksessakin. Voisikohan nyt olla oviksesta kyse? Teroluteja en ole vielä aloittanut, mutta alkuviikosta varmaankin kannattaisi.

Yöunet jäivät taas lyhyiksi ja tänään ollaan oltu menossa aamusta pitkälle iltapäivään, joten en jaksa keskittyä vielä kommentointiin. Koitan illan aikana päivitellä ja lukaista teidän kuulumiset. :) Mukavaa iltaa kaikille! :wave:
 
Voihan paska, kaikki teksti hävis jonnekin. Hitto!!! ARGG!!

Minnarun ja Jiimii82, ei kun vaan uusia testejä kehiin! Teilla on niin alhaiset dpo:t vielä, että ne voi hyvinkin muuttua :) Muistaakseni mulla näkyi esikoisesta roskishaamu kp 28/28 (luulin et dpo oli 14) ja siitä sitten hiljalleen lähti tummenemaan.

Kaneli83 (ja Mariel85), mulla oli sama juttu tässä kierrossa, lyhyt kierto siis! Normaalisti on 27-28 ja nyt oli vaan 24. Tuhruilu alkoi jo kp21, mikä on ennenkuulumatonta. Meillä nyt jo seitsemäs yrityskierto.. Esikoinen tärppäs ekasta yk:sta.. Epäilen et mussa jotain vikaa ja olenkin päättänyt, et meen gynelle ens vuoden alkupuolella, jos ei parissa kierrossa nyt tärppää. Luin jostain et tuhruilu, lyhyt kierto ja kemialliset voi olla merkki keltarauhasen vajaatoiminnasta. Tai siis ettei keltarauhashormoni erity kunnolla. Jos mulla nää epämääräisyydet jatkuu, niin tosiaan käyn yksityisellä tarkistuttamassa tilanteen. Mulla on kyllä älyttömästi stressiä, toivon et tää elimistön temppuilu johtus siitä..

Ens viikon puolessa välissä aattelin ruveta testailee ovista, tässä kierrossa en jaksa jtp taktiikkaa. Tehdään pari-kolme täsmäiskua ja sitten muuten fiiliksen mukaan.

Mulla on kans hartiat ihan jumissa, enkä raaski mennä hierojalle. Oon tosi laiska jumppailemaan kotona..
 
Lauantai-iltoja :)

Minulla kans viimeaikoina on tämä kommentointi ollut niin vähäistä, että ihan hävettää... mut jos sitä ees vähän koittais katsella kuulumisia. Minulla vaan on tuo pää niin hatara, että edellisen sivun jutut unohtuu, kun uuden sivun avaa :whistle:

mg minulla on kovastikin tuota niska-hartia ongelmaa, muttei ole siitä kyllä huimausta tullut. Toivottavasti vaivasi paranee ja loppuu tuommoset huimaukset :) Minä pyörittelin juuri tänään käsissäni vanhoja, viimetalvena aloitettuja neuloksia ja meinasi kyllä inspiraatio iskeä. Onneksi se sitten meni ohi, kun muistin, että joulusiivous on edessä (jonka aion tänävuonna hoitaa ajoissa ja huone kerrallaan). Yksi huone on tänään aika hyvään kuntoon saatu. Vaikka vielä on kyllä tekemistä, mut voiton puolella ollaan :) Jospa sitä sitten joulun jälkeen ehtisi aloittaa kudinten kilkuttelun :)

Minnarun äääh, pahoittelut negasta :/ Onhan sitä tietysti vielä toivoa, kunnes ne öljynvaihtoviikot alkavat. toivottavasti ei ala :)

JiiMii
sinulle negapahoittelut kans. Ärsyttävää. Miten se raskaaksituleminen VOIKIN OLLA niin vaikeaa? Minä muuten kävin aktivoitumassa tuolla FF:ssä kans. Huomasin viimeksi sitä käyttäneeni 2008 vuonna... Täytyy ihan uudestaan opetella käyttämään. Ties vaikka siitä olisi apua. Vaikka noh, onhan sitä testit ja lämmönmittaukset, joista osaan sitten itsekin päätellä tuloksen. Mut ompa jotain tekemistä samalla kun elättelee toiveita. Toivottavasti synttärilahjaksi tulee paljon viivoja (tai ainakin kaksi). :) Jännä juttu muuten tuo 29.11. Minulla on sillä päivällä monta synttärisankarikaveria. Hmm.. oletkohan yksi heistä ;) No et ehkä, se ainoa kanssani samanikäinen ystävä, jolla on synttärit 29.pv ei taida olla sairastunut vauvakuumeeseen :)

Kaneli83 sinulle menkkapahoittelut :( Yhtä pahoittelua tämä kommentointi :/ Toivottavasti uusi kierto sitten olisikin se plussakierto :) Tsemppiä uuteen kiertoon!

Ja samoin Mariel85 menkkapahoittelut! Sekä Hirrrveästi onnea uuteen kiertoon!

mg Siis hetkinen. Onkos meillä samat kiertopäivät (oon omistani ihan pihalla eikä päivitysviestiä ole tällä sivulla, joten en voi ees tarkistaa :LOL: heh)? Toivottavasti oltais sitten tuossa reippaan parin viikon päässä sitten testaamassa plussia :) Ja siis Ou Mai Gaad, huomasin tuossa ENNEN kun luin viestisi ja huomasin et suunnilleen samoilla kp:illä mennään, että VASENTA munista vihloo.
Minullahan on tuo oikea puoli ollut vain toiminnassa, mut nyt sitten vihloo vasemmalle.
TÄMÄ ON JOTAIN JOHDATUSTA! Sano mun sanoneen, että plussaksi me vielä muututaan :D ;)

Viola30 ärsyttävää tuo viestien katoaminen. Minä olen muutaman kerran kans kadottanut viestejä ja nykyään kopioin aina kirjoittamani viestin ennen kuin lähetän sen. Aika usein niitä virheitä tapahtuu, että viestit katoaa. On ihan yli-ärsyttävää sitten alkaa uudestaan kirjottamaan jotain .
Minulla on tuo kuntosaliharrastuksen aloittaminen auttanut hirveästi niskahartiaseutuun. Ja ihan parhaimmaksi olen huomannut treenaamisen kahvakuulalla. Se on sitten mainio väline tuo kahvakuula.
Sen kanssa kyllä pääsee tuskistaan, jos vaan viittii treeniä tehdä ;)

) . ( Täällä tilanne on kovasti odottava. Vielä ei lämmöissä näy mitään muutoksia... tai no hieman kohoamista, muttei siis dippia ole tullut. Ovistestin viiva ei ole vahvistunut.. ehkä ennemmin haalistunut tässä pikkuhiljaa (aloitin testaamisen kp 10), mut ovis ei ole kyllä vielä mennyt. Valkkari on vähän lisääntynyt ja halut myös. Nyt täytyy yrittää käyttää tämä viikonloppu hyödyksi, kun viikolla meinaa aina olla aikatauluongelmia, jos sitä vauvaa tarvitsisi tehdä. :D
Viikolla pitäisi aina herättää toinen unesta joko aamuyöstä tai iltayöstä, jos jotain tahtoo puuhastella. Ja minä en ainakaan ole erityisen suotuisalla päällä jos minut unesta herätetään. :D

Mutta sellasta tällä kertaa. Lauantai-illan siivoukset ovat kesken ja pitäisi ne saada pikkuhiljaa tehtyä, että pääsisi edes huomenna sitten nauttimaan puhtaasta kodista. Ihme homma, että joka kerta pitää miehen kanssa tapella siivoomisesta. Tänäänkin otettiin asiasta matsi (toisinto viimeviikonlopusta ja sitä edellisestä ja sitä edellisestä jne. ). Onneksi kumpikaan ei ole pitkävihainen, joten asia sovittiin sitten siinä samalla. Mutta meni siinä pari tuntia hyvää siivousaikaa hukkaan riidellessä.

Mukavaa illanjatkoa!
 
Kaneli83 toivotaan tosiaan, että olis nyt vaan ton yhden kerran noin lyhyt kierto! Tosi tylsää, kun täti kurvaa noin pian paikalle. Toisaalta nyt pääsee nopeammin uuden kierron jännille päiville. Jotain positiivista sentään. :)

Pahoittelut myös Mariel85. :hug:

Mites muut yläpään piinailijat? Hyviä uutisia?!? :)

MG sun oireet kuullostaa kyllä lupaavilta! Josko sunkin ovis olisi aikaistumaan päin. :)

).( Täällä bongattu ovisplussa tänään! :) On ne Terolutit saanut sentään sen aikaiseksi, että ovis on aikaistunut huomattavasti! Ensimmäinen Terolut-kierto --> ei ovista. Toinen Terolut-kierto --> ovisplussa kp 21. Kolmas Terolut-kierto --> ovisplussa kp18 ja nyt siis ovisplussa jo kp15! :D Ja mullahan oli se tilanne, että Teroja en saa aloittaa, koska mun pitää mennä labraan ottamaan oviksesta noin viikon päästä keltarauhasarvot. Niistä sit näkee tarttenko tujummat lääkkeet ensi kiertoon luteaalivaihetta tukemaan. Toivotaan nyt kuitenkin, ettei ensi kiertoa tulisi vielä piiiitkään aikaan. ;)

Eli MG laitatko listalle dpo-1, kiitti. :)
 
Viimeksi muokattu:
Päivittäminen jää huomiselle ja kommentointikin, sillä lueskelusta huolimatta en jaksa keskittyä vastailuun. Olo on ajoittain ihan sellainen kuin täti kolkuttelisi yllätysvisiitille. Nytkin jomottelee ja taitaa olla vähän vatsa sekaisin. Saunominen ja suihkussa lojuminen helpotti, mutta on taas alkanut uudestaan. Toivottavasti ei tarvitse turvautua särkylääkkeeseen nukkumaan mennessä. Kohta pitäisi vähän venytellä ja kömpiä sitten unille vaikka saankin aamulla nukkua vähän pitempään. On pakko yrittää kerryttää unta tasaamaan vajetta, ettei tuleva viikko mene ihan koomassa ja viikonlopun reissu yliväsyneenä.

Plussailuonnea puhallellen toivottelen levollisia unia! :)
 
Pikaisesti omaa napaa, tein uuden testin tänään aamulla, ja se oli ihan hento haamu. Katsotaan, mihin suuntaan menee.. Vähän jomottelee siihen malliin, että täti voi kuitenkin tulla ensi viikolla. Palailen viimeistään huomenna lukemaan paremmin läpi :)
 
Huomentapäivää!!


Viulu sitten taaaas tipahti tänne takaisin:mad: Eilen alkoi vuoto 5+6 ja peli oli melkoisen selvä heti. Eli siis hyppäisin vaikkapa taustalle mg tai mikäpä ettei mua voisi laittaa heti listallekin ja merkitä siis kp 2/28-30 tänään. Mieli on ihmeen hyvä tai siis en ole niinkään surullinen vaan kiukkuinen paremminkin:kieh: No kun itsehän tälle asialle en mitään voi, iin ei muuta kuin kohti uusia koitoksia!!
Seuraavalla kerralla jos plussaan, niin jään kyllä tänne palstalle viikolle 20 asti odottelemaan, että joko pysyy:D
 
Viulu > Voi ei! :hug: Voimia tilanteeseen! Tervetuloa myös takaisin vaikka näin ikävän takaiskun takia tänne palaatkin. Toivottavasti pian tulee kestävä plussa ja pääset odottelemaan nyytin syntymän asti.

Mirage > Jee! Varovaiset onnittelut, vauvaliimaa ja plussan vahvistumista! :flower: Lisään sinut haamuilijoihin. :)

iines83 > Onnittelut ovisbongauksesta! Toivottavasti peittojen heilutelut tuottavat tulosta eli vauvaliimaisia plussatuulia! :)

iloksi > Ei ole ihan samat kiertopäivät, mikäli olen päivitellyt listaa oikein. Yhden päivän näyt olevan edellä. :) Plussaksi toivottavasti muututaan ihan pian. Ainakin tilanne alkaa vaikuttaa lupaavalta oman kiertoni osalta. :) Sulla olisi korkea aika päästä odottajien puolelle vauvan valmistumiseen asti, joten erityisvahvoja hedelmöityspuhurreita ja vauvaliimaa! Edellisten sivujen juttuja on muuten helppo lueskella, kun avaa toisen välilehden lueskelua varten ja kirjoittaa toiselle. :)

JiiMii82 > Plussatuuliset ja vauvaliimaiset synttärionnittelut! Olen hieman ajoissa, ettei pääse hajamielisyyksissä unohtumaan. :D Jaksamista selkävaivojen kanssa! Mulla on myös skolioosi sekä paikoitellen yli- ja aliliikkuvuutta. Melkoinen viritelmä tuo rankani, mutta jotenkin se kasassa kestää. :D Nyt on taas haastellinen tilanne, sillä jumppa ja venyttelyissä skarppaaminen pahentaa väliaikaisesti tilannetta. Onneksi huomiseen mennessä todennäköisesti alkaa helpottamaan.

Oma napa on oireikas. Jos en olisi tottunut oviksen aikaisiin raskausoireiluihin, niin heräisi toiveita edellisen kierron osalta. Eilen oli iltalämmöt päivälämmön tasalla eli puolisen astetta tavallista matalammalla. Nyt on lämpö normaali (tyypillinen päivälämpö), joten seurailen milloin tulee kohoaminen. Uskon oviksen tapahtuneen eilen ja rohkenen liittyä piinailijoihin. Viikon päästä pikkujouluillaan, joten pyrin pysyttelemään ruokajuomissa. En halua häiritä mahdollista kiinnittymistä runsaammalla alkoholin käytöllä. Hämäyksen vuoksi pakkaan mukaan alkoholitonta siideriä, sillä omien juomien nauttiminen on mahdollista.
 
+++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++



sunnuntai 28.11.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Okaasan....................kp47/28-30......33v......4. lapsi.....yk8
Pikku-Saara................kp33/30-35......28v.....1. lapsi.......yk3
Shiny.........................kp32/?.............23v....1. lapsi.......yk3
jonna_82...................kp30/29-32.......27v.....1. lapsi......yk6
Pumpuliini..................kp30/27...........28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp29/31...........31v.....4. lapsi......yk1/12km2
kolmannen haaveilja...kp29/28-30......28v.....3. lapsi......yk2
vimmu.......................kp29/25-28......26v.....1. lapsi......yk6
Minnarun...................kp28/29-31......30v.....3. lapsi......yk4
Gabrielle....................kp28/26...........28v.....1. lapsi......yk3
Mirage......................kp24/27-28.................2. lapsi......yk3
miimii10....................kp24/36......................................yk6
JiiMii82......................kp23/30-31......28v.....2. lapsi.......yk5
Barbamama35...........kp23/26...........35v.....3./4. lapsi...yk2
Muffinssi....................kp19/28-30.......21v......1. lapsi....yk3
bluebaby...................kp19/28............26v.....1. lapsi......yk3-4v
Lisey.........................kp18/?..............28v.....2. lapsi......yk1
iloksi.........................kp17/30-32.......28v.....1. lapsi......yk4,5v
macy gray.................kp16/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
iines83......................kp16/30-34.................2. lapsi......yk5
Epa_88......................kp16/30......................1. lapsi......yk2
Huldasharks...............kp13/40......................3. lapsi......yk6
lisse..........................kp12/30-45.................2. lapsi......yk1
Zanca........................kp10/27-31.................1. lapsi......yk4
Liina87......................kp9/29............23v......1. lapsi......yk7
sandemar..................kp8/?.........................................yk2
MolliMelooni...............kp7/35...........32v.....2. lapsi......yk3½v
Viola30......................kp7/27............31v.....2. lapsi......yk5(7)
Leo81........................kp5/28-33.................3. lapsi......yk2
kaneli83.....................kp3/28-32......27v.....1. lapsi......yk4
Viulu.........................kp2/28-30..................4. lapsi.....yk1/5
Mariel85....................kp2/?..............25v.....2. lapsi.....yk2km2
mileon.......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10



PIINAILIJAT
kolmannen haaveilja...dpo18
Pikku-Saara...............dpo16
Pumpuliini..................dpo14
Gabrielle....................dpo12
Mirage.......................dpo11
JiiMii82......................dpo9
Minnarun...................dpo9
jonna_82...................dpo8
miimii10....................dpo7
Lisey.........................dpo4
Muffinssi....................dpo2
macy gray.................dpo1
iines83......................dpo0



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream

PLUSSANNEET 2010 marraskuu:
tätimoonika.....15.11.....kp27/30?...................2. lapsi....yk6
skorpioni07.....15.11. ....kp31/31...................2. lapsi....yk2
SiSa78...........16.11. ....kp27/28-30.....32v.....2. lapsi....yk2
Manzu............17.11. ....kp27/31..........26v.....3. lapsi....yk11
Kristen...........17.11. ....kp28/31..........22v.....2. lapsi....yk15
karvatonkoira..19.11. ....kp25/?............32v.....4. lapsi....yk3
hemari...........19.11. ....kp28/36....................2. lapsi....yk3
valtsukka........19.11. ....kp30/30..................................yk4-5
HelinäKeiju10



HAAMUILIJAT
MiiJane76.......19.11.
Pumpuliini......25.11. .....kp27/27.........28v.....2. lapsi....yk2
Mirage...........28.11. .....kp24/27-28..............2. lapsi....yk3




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta marraskuuta
 
Minä en ole kirjoitellut, kun ei ole oikein kirjotettavaa :D Toisin sanoen, jos viime kiertoon on uskominen, menee teroluteista 2vkoa siihen että täti tulee vasta kylään. Joten vast ensi torstaina suunnilleen pitäisi jotain tapahtua sen suhteen, eli odotellaan vielä kun testejäkään ei enään ole kaapissa.

Ja jos ei tärppää niin täytyy soittaa lääkärille ja kysyä pitäisikö tuota terolut kuuria tehostaa, kun näin kauan joutuu niiden jälkeen odottelemaan..
 
Minäkään en ole kirjoitellut kun ei ole ollut mitään kirjoitettavaa. Yritän hillitä itseäni kauhealta kuumeilulta jotta ei loppukierrosta tarvitsisi pettyä, on meinaan ihan sellanen olo että tämä kierto ei ole se the kierto. :| Olen myös yrittänyt analysoida itseäni ja oireitani mutta ei mitään mainittavaa. Eli siis hiljaiseloa saatan viettää täällä loppukiertoon asti.
 
Täällä myös hiljaisia kierron viimeisiä päiviä. Aion perjantaihin asti malttaa ja vasta sitten testata jos ei täti sitä ennen yllätä. Oireita on ilmaantunut, mutta yritän karista ne mielestä ettei herätä turhia toiveita.
 
mg no niimpä näyttääkin, että menen päivän edellä :) Kiitos toivotuksista. Epätodennäköistä se minun kohdalla on se plussaaminen, mut ehkä joskus.
Tuossa joulusiivouksen yhteydessä kaappeja kolutessa löysin kaksi muovikassillista vauvanvaatteita. Olen niitä joskus siskoltani saanut, kun hän antoi niitä minulle myytäväksi kirpparilla. Ei vain ole tullut sitä kirpparipöytää perustettua.
Toisen säkillisen menin tuossa läpi, kun siskolleni on syntymässä talvivauva ja ajattelin, josko sieltä löytyisi vaatteita, joita annan takaisin uutta vauvaa varten. Kylläpä se kirpasee niitä katsella. Työnsin ne syvemmälle kaapinperälle piiloon. Olkoot siellä.

Ovulaatioo ei ole vielä kuulunut ja viivat näyttäisi testissä vaan haalenevan. Lämpö ei kuitenkaan ole vielä loppukierron lukemissa, joten ovista odottelen edelleen. Jospa lämpödippi tulisi huomenna, että pääsisi tässä sitä loppukiertoa jännittelemään.
 
Tuulimunan jälkeen kyttäillään nyt tuntemuksia, että missä tässä ollaankaan menossa. Vuoto hiljalleen loppumassa ja edellisen keskenmenon jälkeen raskauduin samantien, joten eipä ole odotukset korkealla, eipä!! Ovulaatiota siis odotellessa :)
 
iines onnea ovisplussasta ja oviksen aikaistumisesta! Toivottavasti nyt tärppäisi :)

viulu pahoittelut :( näitä ei toivoisi kenellekään.

jiimii hyvää syntymäpäivää! saitko sen parhaan lahjan? ;)

Viikonloppu meni hujahtaen joulujutuissa, otetaan tänä vuonna odotuksesta kaikki irti, kun esikoinen asiasta jotain jo alkaa ymmärtää :) Viepä hyvin ajatuksia muualle tästä kuumeilusta. Jotenkin pelkään kemiallista, kun esikoisesta oli oireita kovasti jo useita päiviä ennen kuin tikku tiesi kyytiläisestä kertoa, ja nyt ei mitään... Jomottelee vaan kuin ennen menkkoja. No, ainakin elimistö edelleen toimii... Pessimisti täällä tänään näköjään, päivää :D
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)

JiiMii82: Onnea synttäripäivän johdosta! :flower: Mites testi? ;)
viulu: Suuret pahoittelut. :(
mg: Peukutukset ovikselle! Varmasti hämäävää, kun tukee noin "rajuja" oireita, aina raskausoireista menkkaoireisiin...huh.

Oma napa: Vaikeuksia pitää jalat maassa. Väkistenkin lähtee toiveet ja haaveet lentoon... :rolleyes: Kyllä sitä ihminen on NIIN höntti!!! Dpo siis nyt 5 (tissikivusta laskettuna) ja kylläpäs sitä ollaan niin vaaleanpunaiset(siniset) lasit silmillä että oksat pois... :headwall: Yskä vaan jatkuu täällä, kuumetta ei onneksi ole ja ääni on palautunut, mutta nyt on sitten vatsalihakset yskimisestä hellänä. Ja tietenkin pieni vauvahuuruinen pää alkaa pohtimaan, että josko ne onkin repäisykipuja tuolla alavatsalla eikä mitään yskäkipuja...voi hyvää päivää. :LOL: Muuten siis ei mitään ns. oikeita oireita, tissit edelleen arat ja eilen oli vähän jomottelua tuolla kohdunsivulla...mutta siis ihan vain keltarauhasesta johtuvia juttujahan nämä ovat. :D

Katselin eilen tuota raskaustesti-ketjua...ja määääkin haluuuuuuun...:heart::heart:
 
Hyvää päivää kanssasisaret! Synttärisankarin kuulumisia minäkin odotan ja tietysti toivon olevan plussan merkkisiä. :) Päivittelen listaa iltapäivän tai illan aikana, joten uutisoida ehtii päivän kuluessa itse kukin. :)

Lisey > Onhan tämä melkoista, mutta tähän alkaa tottua. :D Vauvakuumeen höperöittämänä välillä sorrun elättelemään toiveita, mutta pääasiassa jalat pysyy maassa. Kroppa on alkanut rauhoittumaan oireilun osalta, sillä niin ovis- kuin menkkakivutkin ovat helpottamaan päin ja oviksen ennakkokivut ovat vähäisemmät. (Tai sitten en ovuloi niissä kierroissa, joissa ennakkojuilinnat puuttuvat tai ovat todella vähäisiä :headwall:) Varmaan tämä kuumeilu ja kehon tarkkailu korostavat oireita. Osaa oireista kun ei voi olla huomaamatta vaikka yrittäisikin keskittyä muihin asioihin ja sitten toiveajattelu pääsee vauhtiinsa. :rolleyes:

Tihkuttelu jatkuu edelleen, mutta entistä vähäisempänä. Runsasta tämä ei ole ollut missään vaiheessa, joten välivuodoksi en tätä usko. Kohtua juilii. Muita tulehdusoireita ei ole kuin tihku ja jomottelu, joten tuskin sellaisestakaan on kyse. Ajattelin kuitenkin asian tarkistaa, jos tämä ei ala ohi mennä. Tuskin ovisvuotokaan kovin kauaa kestää. Loppumisen merkkejä on kyllä, sillä eilen jo oli matkallaan selkeästi viipynyttä verta. Lämpö on edelleen normaali ja se hieman hämmentää. Ehtii se vielä nousta, sillä joskus kohoaa viiveellä. Ovistestien pitäisi tipahtaa laatikkoon tänään, joten iltaan mennessä toivottavasti pääsen dippailemaan. Sitä ennen hemmottelen itseäni kampaajan tuolissa lojuen. Ihanaa saada uusi look pikkujouluihin. :)
 
HEippa!!!!!

Kiitokset onnitteluista :heart: nyt ollaan taas lähenmpänä 30 eli 28v tuli sitte täyteen...
ja testitulos oli nega:( mutta toiveet edelleen sillä kpthän vasta niin vähäiset.....
Eilen alkoi tissikivut mitä ei ole ollu juurikaan koko kierrossa...lämmöt nousussa tän aamuinen 36.81(normi n.36.10)eli dippauksen jälkeen edelleen noussu joten toivoa viel on ja siinä on hyvä elää...tiputaan kyllä lujaa ja korkealta jos negana testit pysyy,loppuviikosta sit testiä kehiin ellei täti tule ennen sitä..
Anteeksi omanapaisuus,nyt täytyy alkaa siivoilemaan :ashamed:
 
KP19 ja 9yk, en ole pitkään aikaan kirjoitellut pistää mielen matalaksi se edellisen kierron kemiallinen.:(
Me ollaan otettu lapsettomuushoidoissa eka askel, tk:sta lähete verikokeisiin ja mieheltä simppa näyte. mussa ei ollut ainakaan alustavasti mitään vikaa miehen tuloksia odotellaan, mutta nää onkin näitä alku kokeita katsotaan nyt kun päästään ultraan kurkistelemaan ym....
 
Pääsiskös tänne takaisin joukkoon mukaan kuumeilemaan?

Tänään alkoi vuoto :'( Kesken meni siis rv 5+5 :'( Mä kyllä osasin odottaa jo tätä kun mun hcg-arvot oli aivan liian matalat... Tiesin, että km on tulossa ja olen kerennyt jo asiaa suremaan jonkin verran. Onneksi se alkoi nyt eikä myöhemmin. Sitten vaan katse eteenpäin ja uutta matoa koukkuun! Onneksi on Joulukin tulossa, niin on jotain mukavaakin ajateltavaa :heart:

MG: Voisitko poistaa minut plussanneista... Nyt siis kp 1/28 ja yk3. Ikäähän oli tuo 32v. ja toisesta lapsesta haaveilen. Kiitos :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä