+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

Tervetuloa uudet!!

Iloksi ihanaa ku olit seuranamme ja todella surullista että luomu ei onnistu =(
yrittäkää nyt vahvistaa suhdettanne edellisestään ennen hoitoja ja onnea ensi vuodelle jos ei enää täällä palstalla törmäillä,kaikkea hyvää sinulle <3

Omassa navassa ei kummempia,menkat loppuivat eilen ja nyt siis mennään kp5/30-31..kuinka varmuudella tuo ovis sattuu samalle päivälle ku viime kierrossa?ajattelin ku viime kierros se oli kp16 ja 2 ovis testiä olis vaan enää jälel ja nyt ei rahaa tilailla.....nyt olen alkanu tonne FF:ään merkkaan aamulämpöjä jne...(ja mun piti ottaa ihan rennosti!!! =D)
 
Eilen loppu täti ja täytyy sanoa ettei koskaan näin lyhyttä kiertoa tai tädin kestoa ole piiiiitkäään aikaan tullut. Tosin kova selkäjomotus alkoi eilen illalla ja jatkuu koko ajan, voisi melkein epäillä ovis kivuiksi mutta jokainen tietää että se on nyt aivan mahdotonta.. Hämmentää tää kroppa tosiaan ja toi kipu on aika sietämätöntä jo:/
 
Tervehdys pitkästä aikaa - Tervetuloa uudet - Onnea plussanneille :wave:

Oon tässä joka päivä tikutellut tuota ovista.. ja ensikertailaisena oon vähän pihalla miten noita tikkuja nyt analysoisi.. eli aloitin jo kp 10 (liiankin aikaisin, mutta halusin varmuudella katsoa, kuinka viiva sitten vahvistuu) No, viiva vahvistui kp 17 ja kp 18 viiva oli yhtä paksu kuin kontrolliviiva, mutta väri ei ollut yhtä tumma. Kp 19 oli sitten jälleen yhtä paksu viiva, mutta selvästi haaleampi väriltään kuin kp18. Ja nyt kp 20 viiva on haalistunut entisestään. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että mulla oli ovis+ kp 18 eli maanantaina? eli onko nyt sitten dpo2?

Fiilis on nyt ärtyisä, siis tuntuu, että oon turvonnut joka suunnasta ja naama kukkii.. stressiä pukkaa kahdesta töistä ja koulusta.. päätä särkee etc. Tekis mieli vain heittää hanskat tiskiin ja käpertyä viltin alle sohvalle ja katsoa hömppäleffaa. :popcorn:

Onneksi tässä alkaa pian lepohetki, saa lapset nukkumaan ja mäkin saan hengähdystauon. :)
 
+++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++



keskiviikko 10.11.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
HelinäKeiju10..............kp53/?..................3. lapsi.......yk2
MyDream....................kp48/28.................1. lapsi.......yk10
vimmu.......................kp40/25-28....26v.....1. lapsi......yk5
Huldasharks...............kp35/40-44..............3. lapsi......yk5
macy gray..................kp30/30-34....30v.....2. lapsi......yk12
Okaasan....................kp29/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
skorpioni07.................kp26/31...................2. lapsi......yk2
iines83.......................kp25/32-34...............2. lapsi......yk4
Muffinssi....................kp25/28-30.....21v......1. lapsi
Viulu..........................kp24/28-30................4. lapsi......yk4
MolliMelooni................kp23/28-38.....32v.....2. lapsi......yk3½v
tätimoonika.................kp22/30....................2. lapsi......yk6
SiSa78.......................kp21/28-30.....32v.....2. lapsi......yk2
Kristen.......................kp21/31............22v.....2. lapsi......yk15
Manzu........................kp20/31..........26v.....3. lapsi......yk11
hemari.......................kp19/36.....................2. lapsi......yk3
Liina87.......................kp17/29.....................................yk5
Leo81.........................kp16/28-33...............3. lapsi......yk1
karvatonkoira..............kp16/?.............32v....4. lapsi......yk3
Pikku-Saara................kp15/35..........28v.....1. lapsi.......yk3
Viola30......................kp13/27............31v.....2. lapsi......yk4(6)
jonna_82...................kp12/29-32.......27v.....1. lapsi......yk6
Pumpuliini..................kp12/27...........28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp11/31...........31v.....4. lapsi......yk1/12km2
kolmannen haaveilja...kp11/28-30......28v.....3. lapsi......yk2
Mariel85....................kp11/?.............25v......2. lapsi.....yk1km2
Minnarun...................kp10/31...........30v.....3. lapsi......yk4
Gabrielle....................kp10/26...........28v.....1. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp7/28-32......27v.....1. lapsi......yk3
Mirage......................kp7/27-28.................2. lapsi......yk3
miimii10....................kp6/36......................................yk6
JiiMii82......................kp6/30-31......27v.....2. lapsi.......yk5
Barbamama35...........kp5/28-32.......35v.....3./4. lapsi...yk2
bluebaby...................kp1/28...........26v.....1. lapsi......yk3-4v
Lisey..............................................28v.....2. lapsi......yk0
mileon......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, MiiJane76, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, iloksi



PIINAILIJAT
vimmu.......................dpo26
iloksi.........................dpo11
Huldasharks...............dpo9
macy gray.................dpo9
tätimoonika...............dpo8
SiSa78......................dpo7
iines83......................dpo7
Kristen......................dpo3
hemari......................dpo3



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki............4.10. .....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85....7.10. .....kp26/27-29..............2. lapsi....yk1
tirpula.............17.10. .....kp30/30-32.....31v...2. lapsi....yk5
Mimmimami.....17.10. ....kp32/29-35.....29v....4. lapsi....yk4?
Hiipu1.............19.10.......kp30/27-29......27v...1. lapsi....yk4
skumppis.........22.10. ....kp28/28-30..............1. lapsi....yk1
sandemar........23.10. ....kp30/?.....................3. lapsi....yk1
Silva...............30.10. .....kp26/28..........28v....2. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta marraskuuta
 
Viimeksi muokattu:
Välillä on hiljaista, välillä tulee juttua niin, ettei perässä pysy :D

Tervetuloa uudet, en uista toivottelinko teitä jo :)

iloksi Harmi, että teidän kohdalla kävi näin. Edellisten tavoin, nauttikaa nyt joulusta sellaisena kuin se tulee ja ensi vuonna uudet yrityksen. Mitään kovin lohduttavaa en varmastikaan osaa sanoa, mutta jaksamista tulevaan! Mä varmaan odottelen sua täällä piinailijoissa, kun pääset takaisin :) :hug:

Manzu Mä en osaa sua kyllä noissa testeissä auttaa, niinkun aikasemmin avauduin musta ne on ihan syvältä ja täysin turha keksintö s ekoittamaan päätä :D Mulla lämpöjen mittaus on ollut se selvin tapa tietää koska ovulaatio on ollut, mutta eipä se auta, jos siitä tarvis tietää etukäteen.

OMAA; ov on selvästikin ollut, kun limailut ja valkkari on hävinnyt ihan olemattomiin. Nyt paleltaa, mutta outoa tässä on se, että rinnat tulivat vasta PÄIVÄÄ ennen oletettua ovista kipeäksi, ja ovat olleet sitä siitä lähtien. Yleensä mulla rinnat käy kipeeks useita päiviä ennen ja se kipu häviää ovulaation jälkeen heti, kunnes palaa taas vähän ennen menkkoja takasin. Nyt mä vaan kipuilen täällä; paleltaa ja väsyttää, ja aamullakin heikottaa.
No, oireilla en pysty ainakaan lyömään tulta pesään plussan toivossa, koska nämä ei selvästikään voi olla raskausoireita kun ilmestyivät oviksen aikoihin :D
Ehkä auttaa mua jaksamaan ilman testejä yli tuon kierron loppupuolen ;)

Ja mun vauvakuume senkun pahenee tuon pienen tapiaisen takia!! :kieh: :heart:

mg Mulla pitäis laskujen mukaan olla tänään dpo3 :) ja kp21, en tajunnut kattoa mitä se listassa oli :D
 
Viimeksi muokattu:
MG : Ihania piristyksiä oot tekstiin lisänny =)

Iloksi: Tosi pahoillani olen puolestasi... :hug:

Pumpuliini: miulla oli eilen ihka ensimmäinen ovistesti ikinä joten testaan tästä nyt edes päin joka päivä ja pähkäilen sitten miltä minun mahdollinen ovistelu testissä näyttää....

Huldashark: erehdyin käydä katsomassa tuolla toisessa keskustelussa ovistestien kuvia ja aika haaleatkin on ollu osalle plussia... no peitot on laitettu jo heilumaan ja toivotaan et viiva vahvistuu vielä muutaman päivän mut hieman on sellaisia tuntemuksia....

Muffinssi ja Mirage: tere tulemast ja kaikille muillekkin jos jonkun nimi on oikoluentani ansiosta jääny bongaamatta.

omaa.... innostuin aivan kamalasti ovistestistä miehen kanssa yhdessä tuumailtiin sitä =) onpahan nyt itten jo tässä vaiheessa jiertoa jotakin puuhaa ;) ajattelin tossa just et mitäs jos miun ovis on kp 12-15 välillä ja oon itse koko ajan ajatellut sen olevan siellä 17-18 ? mitä se nyt tarkoittikaan jos se ovisksesta vuotoon on yli 2 viikkoa ?
 
On jo puolipäivä ja minä olen edelleen ihan nukuksissa! :headwall: On ihan pakko saada nukuttua. Nukahtamislääkkeitä en haluaisi pyytää raskautumistoiveen vuoksi enkä muutenkaan ajatukselle lämpene. Jokin ratkaisu täytyisi silti löytää. Ilkeäisinköhän kysyä vanhemmiltani pääsisikö lapsi heille yökylään ja tulisiko minun sitten oikeasti nukuttua? Väsymys kun tulee yleensä samoihin aikoihin kun lapsi nukahtaa, mutta nukun huonosti mennessäni nukkumaan jo tuolloin. Jos lapsi ei olisi kotona, olisin jo saanut omaa aikaa. Täytyisi vain malttaa mennä nukkumaan, sillä hommat eivät mihinkään karkaa. (Joskin saisin tehdä niitä rauhassa)

Oireissa ei ole tapahtunut muutosta ainakaan vielä. Hieman on huono olo, koska ruokahalua ei ole enkä siksi saa oikein syötyä. Lisäksi kaikki maistuu jotenkin omituiselle. Illalla siemailin taas loppukierrolle tyypillisen puolikkaan viinilasillisen yhtään siitä nauttimatta ja kahvikin on aina yhtä pahaa. Loppukierrosta taitaa aina olla näin, joten en rakentele vauvantuoksuisia pilvilinnoja. Kohtahan tässä pääsee testailemaan, jos mieli muuttuu tai oireet selkenevät.

Manzu > Vaikea oikeastaan sanoa näkemättä kuvia testeistä, mutta itse ajattelisin olevan dpo2. Voiko oireista päätellä oviksen jo tapahtuneen tai olevan vielä tulossa? Ärtyisyys, akne, turvotus ja päänsärky kuulostaa pms-oireilta, jotka itselläni hyökkäävät joskus heti oviksen jälkeen.
 
Kristen > Hups! :D Päivitin tiedot eiliselle. :LOL: Käyn korjaamassa.

Minnarun > Aina en jaksa selailla linkitettäviä hymiöitä, mutta joskus on kiva hakea niistä vähän vaihtelua ja piristystä. :) (Your Smileys. Free Additional Smileys for Forums. Beautiful Dolls) Pitkästä luteaalivaiheesta en osaa valitettavasti sanoa vaikka itselläni keskimääräistä pidempi onkin.

bluebaby > Pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon! Toivottavasti saatte verikokeista hyviä uutisia. :)
 
Tervetuloa kaikille uusille!

Voihan iloksi, harmi kun jätät meidät.. :( Onpa surullinen tilanne. Tiedän ettei siinä mitkään sanat lohduta ja elämä on epäreilua.

macy gray, sulla alkaa olla jännät paikat! Toivottavasti ois tärpännyt. Jos sulla on mahdollisuus viedä lapsi hoitoon isovanhemmille, vie ihmeessä, että saisit itse levättyä. Mäkin veisin, jos ois vaan mahdollisuus. Oon tullut siihen tulokseen et -toistaiseksi- univelka oon pahinta vanhemmuudessa. Ja kun se vaan jatkuu ja jatkuu, ei siinä auta jos yhden yön saa nukuttua kunnolla, pitäs ainakin mun saada nukuttua pidempi pätkä kunnolla.

Ihana ois saada kristen tuollanen pikkunen hoitoon :)

Mä kans päätin etten testaile ovista tästä kierrosta, enkä mittaile lämpöjä, tuun vaan hulluksi kun tarkkailen itseäni liikaa. Ja eivätpä nuo oo aiemminkaan sitä plussaa tuoneet, joten nyt luotetaan ihan siihen itse asiaan. Sillähän niitä lapsia PITÄISI tulla.

Niin, muutekin aika luovuttanut olo tän asian suhteen, aatelkaa et puol vuotta ollaan kohta tahkottu. Tiedän et se on monelle lyhyt aika, mutta mulle se on tosi pitkä aika. Ja sanonpa senkin, että täytyy kyllä nostaa hattua kaikille teille, jonka seksielämä ei tästä yrityksestä kärsi. Meillä kärsii. Sillon kun pitäs huvittaa, niin ei huvita ja sillon kun huvittaa, niin siitä ei oo apua tähän hommaan. Siis haluan mutta kun ei huvita. Ei saa muudia päälle. Tai siis helppohan mun on olla, miehelle tässä paineet kerääntyy, parka. Ei kenenkään tarttee ees kommentoida tätä, koska tähän ei mitkään keskustelut tai "ota rennosti"-kommentit auta.

.) Viime kierrossa ovis oli kp15, joten ehkä se on vielä edessä. Jtp taktiikalla mennään, jos vaan onnistuu.

Posia muille (multa se aina välillä loppuu)!

Viola ja kp13
 
Viola30 > Auttaisikohan sinulla tuohon huvittamiseen, jos et tarkkailisi kiertopäiviä? Itse vaikka listaa päivitänkin en välttämättä ole kiertopäivistä ajantasalla (paitsi tässä kierrossa olen ollut ovistestauksen vuoksi) ja olen kokenut sen helpottavana asiana. Kyllähän siihen seksin harrastamiseen molemmilla paineita tulee, kun raskautta ei kuulu. Joskus haluja olisi, mutta väsymys vie voiton. Joskus keho on houkuteltavissa lemmenleikkeihin, mutta saattaa vaatia pitkänkin valmistelun. Ajatukset kun on vaikea saada päästä pois rentoutumista häiritsemästä. Voimia! :hug:
 
Samaa mieltä olen kuin Viola, että lapsi yökylään vaan, jos on mahdollista :) Jo yö tai kaksikin tekee ihmeitä omalle jaksamiselle. Meillä taisteltiin useampi viikko nukkumisten kanssa äskettäin, ja vaikka neiti nukkui ihan kiltisti sitten yön läpi ja itsekin sai ihan hyvänmittaiset yöunet, niin ne useamman tunnin nukutukset per ilta hulvattoman itkun kera söivät voimia. Lopulta vietiin neiti pariksi yöksi mummolaan, ja kaikki nauttivat: itse sai rauhassa nukkua pari pitkää yötä ja ladattua akkuja, ja tyttö taas oli onnessaan, kun pääsi vähän hemmoteltavaksi ja sai olla huomion keskipiste.

Tuosta huvittamisesta, että varmasti stressittömintä tosiaan olisi, jos pystyisi unohtamaan kiertopäivien laskemisen. Ja toisaalta olen ainakin itse huomannut, että luonto hoitaa asiaa niin, että haluja on enemmän kierron keskivaiheilla. Ja eihän sitä juuri ovikseen välttämättä tarvitse osua...

Mutta ymmärrän hyvin, että jos jollakin tavalla voi parantaa juuri tästä kierrosta tärppäämistä, niin toki sen käyttää itsekin hyväkseen: itsekin tulee tikutettua ja lämpöjä mitattua sun muuta. Vaikka se sitten lisäisikin stressiä. Ja kun tuohon heitetään vielä sekaan liian lyhyet unet ja normaalit parisuhderiidat "sopiviin" aikoihin, niin kyllähän se käy itse kunkin pinnan päälle :) Sitä vartenhan täällä myös kirjoitellaan, että saa tuulettaa päätään :) Mikä tahansa aika tuntuu pitkältä, kun jotakin tahtoo ja toivoo oikein kovasti.
 
Omaa napaa: On taas niin ristiriitaiset ajatukset. Toisaalta tuntuu, etä on hyvinkin voinut tärpätä ja testiin saisin ainakin hetken kestävän viivan. Sitten kuitenkin päivällä tuli tyypillinen menkkoja enteilevä halukkuuspuuska. Käyttämättähän se tietenkin jäi, kun mies on työreissullaan ja vaikka kotona olisikin, niin päiväsaikaan on lähes mahdottomuus saada parisuhdeaikaa ainakaan tuollaiseen tarkoitukseen. (Pitäisi äkkiä saada lapsi hoitoon eli käytännössä todella epätodennäköistä) Ovis on mennyt, joten sikäli ihan sama. Harmittaa vaan, kun viime viikonloppuna oli halut ihan pois eikä edelleenkään ole tuota hetkellistä puuskaa lukuun ottamatta ollut fiiliksiä. Haluaisin pitää seksielämän säännöllisenä, mutta kehoni oikuille en oikein mitään mahda. Lyhyeksi jää luteaaliaika, jos menkat alkaa jo viikonloppuna. Dpo14 on vasta maanantaina ja ennen Teroluteja mulla oli keskimääräistä pitempi luteaalivaihe. On siis ihan pelon ja toiveikkuuden sekaiset fiilikset, joita koitan tukahduttaa puuhailemalla jouluvalmisteluita ja muuta mukavaa.

Puhuin äitini kanssa yökyläilystä. Tällä viikolla ei onnistu, mutta ensi viikolla todennäköisesti saan ainakin vuorokauden olla yksikseni. Pärjään kyllä viikonloppuun ja miehen ollessa kotona saan lepäillä. Ehkä on helpompi mennä nukkumaankin, kun saa kainaloon käpertyä. Sunnuntaina nousen lapsen kanssa laittamaan aamiaista. Kortti on vielä tekemättä, mutta idea on mielessäni. Lisäksi lapsi varmaankin piirtää tai maalaa jotain ja postista odottelen pakettia saapuvaksi viimeistään perjantaina. Eiköhän tämä väsymyskin tästä, kun yritän ajoissa päästä nukkumaan ja ainakin yhtenä aamuna saan nukkua rauhass apitkään. Miehellä kun on tapana lähteä lapsen kanssa ulkoilemaan, etteivät ole häiriöksi.
 
iloksi: Onpa kurjia uutisia :hug: Toivottavasti pääset sitten ensi vuoden puolella takaisin kuumeilemaan tänne ja hoidot tuottaisivat nopeasti tulosta.

Täällä on ollut puhetta noista ovistesteistä. Mä kuulun kans siihen ryhmään joka ei koskaan saa liuskoihin "oikeata" plussaa. Siis sellaista niinkun ohjeissa sanotaan: yhtävahva tai tummempi viiva on vasta plussa. Joten en siis siinä asiassa osaa auttaa... Mutta onneksi saan kuitenkin digillä oviksen bongattua =)

MG: Hitsi kun sulla alkaa olemaan jännittävät päivät! Mua ihan jännittää sun puolesta :D Ois se vaan niin ihanaa kun pitkään kuumeilleet pääsisivät jo siirtymään odottajien puolelle =) Tosi kovasti nyt sinnepäin plussatuulia ja tarrasukkia!!!

ON: Olin tänään siinä verikokeessa, missä katotaan hormonit. Toisaalta oikeen toivon, että jotain vikaa löytyisi, mikä selittäisi noi mun ylimääräset vuodot. Olis se kuitenkin helpompaa korjata lääkkeillä jonkun hormonin toimintaa, kun tutkia endometrioosin mahdollisuutta (laparoskopialla). Jos multa ei siis löydy hormoneista vikaa, niin seuraavaksi on vuorossa aukiolotutkimus. Ja sitten vasta mahdollisesti se laparoskopia. Siihen ei kuulemma saa lähetettä ennen kun kaikki muut tutkimukset on ensin tehty. Tällasta tää on "alapäävammasen" kuumeilijan elämä :LOL:

Kaikkein paras ratkaisuhan tähän tietenkin olis, että oisin raskaana :D Mitään oireita mulla ei kylläkään ole...: / Tai no, jos oikein kuvittelen, niin alavatsassa on kyllä EHKÄ vähän jotain tuntemuksia. Se voi kyllä enteillä myös alkavaa välivuotoa, joka siis ei ole vielä alkanut. Mä niin toivon, ettei sitä tulisi... Niin ja itse tätikin sais mielellään sitten pysyä poissa!
 
Dpo 9 ja oireita olisi. Olen aloittanut testauksen ja valkoistahan se näyttää (10 miu/ml). En vaan jaksa kehitellä mielessäni, että mistä nämä oireet johtuu. Itselle ehkä helpompi nähdä se valkoinen liuska, kuin jännittää kaksi viikkoa ovisplussasta. Tulee rauhoitettua itseään sillä negalla, vaikka ei sen näkeminen mukavaa tietysti ole.
 
Maitohimo, marjahimo, vaahtokarkkihimo! Jano. Ei ruokahalua. (Saattaa johtua väsymyksestäkin) Harvinaisen ärsyttävä pms, jos en raskautunut ole. Muniksissa juilii ja istuesa tuntuu kuin kohdussa olisi vesi-ilmapallo. Tuo tuntemus kävi aikaisemmin, mutta oli monta päivää poissa. Menkkajuilintojakin tuntuu välillä. Tissikipuilu on inhottavan tuntuista, pistelevää. Sitten tuntuu sitä puutumisen tunnetta. Hölskyttelyarat eivät ole eikä mielestäni turvonneetkaan. En osaa enää olla tarkkailematta kaikkia mahdollisisa oireita. Testit polttelevat kaapissa, mutta tuskin vielä näyttäisivät mitään. (herkkyys 25) En sitten tiedä rauhoittaisiko se nega vai uskottelisinko silti itselleni plussan tulevan muutaman päivän kuluttua. :stick:

SiSa78 > Toivotaan selventäviä uutisia. :) Plussatuulia!
 
manzu jos sulla on sit ollu ovis+kp18 eli dpo-1,kp19 on dpo0 ja tänään dpo1. Eli kun plussa pärähtää ruutuun tapahtuu ovulaatio 24-36tunnin sisällä(eli plussapv on dpo-1).
kuukautiset alkavat 10-16pv ovulaatiosta.

Bluebaby pahoittelut tädistä :(

MG voimia ja todella rasittavaa tuollainen et tavallaan seksille pitää tyyliin varata aika,siis sillo ei saa ku haluttaa ja sit ku ei haluta niin olis mahdollisuus,mut niin se monesti on ja varsinki lapsiperheis..ja tiedän tunteen et jos on sit silleen et sillo ku pitäis haluttaa niin ei haluta ja pelkästään se alkaa jo ressaan ku ajattelee et "huomenna olis aikaa rakastella",jotenki fiilikset jo loppuu siihen...selitinkö ymmärrettävästi xD olen myös väsynyt töitä töitä ja töitä...
Ja yritähän levätä vkloppuna ja pitäkää kiva isänpäivä =)

Me askarreltiin eilen aamulla papalle kortti joka lähti tänään postiin...ja voih,miun pikkumuru oli tehny hoidossa isäpuolelleenkin kortin,suloinen :heart: se on varmasti ihana yllätys sunnuntaina!osaan odottaa tippaa isäpuolen linssissä... mietinkin et taidan jättää sen kortti jutun illaksi ku poika tulee oikeen isän luota kotiin,menee sinne la-su yöks...
 
Lisey: Onnittelut =)

MG: mie kyllä niin kovin toivon että oisit raskautunut =)

yleiseti kaikille ja yhteisesti:

tosiaan liika tieto tekee asioista hieman raskaampia.... mie meen kipsiin kun on "pakko" yrittää ,voi kun luonnollisesti asiat hoituiskin ja meistä ei kummastakaan ole oikein "pakolla" tekijöiks molemmat mennään fiilis pohjalla ja jos ei fiilistä ni ei siitä oikein mitään tulekkaan.... yritän pitää itse tässä kierrossa jtp taktiikkaa eli tänään olis sitten sellainen ilta tiedossa viime yön oli vieraita ja ikävä kyllä toivon etteivät tänään jäis... viime oviskin meni vieraiden takia ohi ! no toivotaan et ovis olis viikonloppuna ja silloin varmuudella meillä ei ole yövieraita ja hieman olen suunnitellu et laittasin lapset mummille....

Paineita on ja paljon ja minä ainenkin itse asetan itselleni paineet.

Ihanaa tänään jo torstai ja viikonloppu lähes ovella. Kaikille jaksamisia tässä harmaudessa :hug:
 
Lisey: Onnittelut yk 1:stä =)

ON: Turha toivohan se oli, että mun vuotohäiriöt olis itsestään parantunu... Tänä aamuna se ruskea tiputteluvuoto taas alkoi. Sitä siis sitten kestää taas se 6 päivää eli menkkoihin asti. Lasken menkat kuitenkin alkaneeksi vasta sitten kun alkaa kunnon (punainen) vuoto. Kyllä masentaa :'( Mä revin kyllä sit totaalisesti pelihousuni jos siinä hormonikokeessa ei ole muka mitään vikaa :mad: Luulis, että tän täytyy olla nimenomaan joku hormonaalinen juttu, kun toistuu näköjään joka kierto ja samaan aikaan. Eihän tämmönen voi olla normaalia??? :kieh:

Parempaa torstaipäivää teille muille :wave:
 
Onnea Lisley vuodosta, harvinaisempi onnittelumuoto täällä :D
Toivottavastisisa saa kokeista jonkun ratkaisun. Epätietoisuus on kaikista pahinta :(

Täällä pojat nukkuu nätisti, joten nyt on aikaa höpöttää :D Tai ei oikeestaan kyllä ole, mutta silti mä istun tässä! Meillä on vähän talonvaihtoprojektit menossa ja tää entinen pitäis saada rempattua, ennen kun voi laittaa myyntiin. Vauhtia pukkaa se, että ensimmäiset katsojat tulee jo viikon päästä!! Hyvähän se on, että saa ajatusta vähän muualle, mutta mietittiin mihene kanssa, miten me tää härdelli oikein hoidetaan jos mä olen hoitojen vuoksi huonommassa jamassa fyysisesti. Mitenkähän se menee, voiko julkiselle puolelle ilmottaa, että me jatketaan hoitoja sitten vuoden vaihteen jälkeen?
Nyt mä painun tyhjäämään tota olohuoneen seinustaa, josko mies sais maalattua sen jo vaikka tänä iltana!
 
Tervetuloa uusille :flower:

iloksi :hug: niin surullista mutta jaksamista kuitenkin :hug:

Ja toivottavasti Sisalle selviäisi pian mistä on kyse :hug:

ON: Täällä testattu tänään nega (dpo9) (minäkö malttamaton :whistle:). Onneksi jäljellä enää vain yksi raskaustesti, jonka käytän ehkä ensi viikolla. Menkat alkaa luultavasti ke-to. Mitään oireita ei ole. Ainoastaan toissailtana palelti, mutta johtunee tästä viimein tulleesta talvesta :) Ja tänä aamuna turvotti hirmuisesti, mutta johtui varmaan sekin jostain ruoka-aineesta :) Ja on etonutkin aina välillä, niinkuin koko tämän puolen vuoden ajan kun ollaan lasta yritetty saada alulle. Ja vasemmalta puolelta välillä nippailee... Mitähän vielä :D

Yritin tuossa muistella aikoja, kun rupesin esikoista odottamaan ja mulla ei muistaakseni silloin ollut minkäänlaisia oireita (en kyllä edes itseäni varmaan tarkkailutkaan näin suurennuslasin avulla). Positiivisen raskaustestinkin tein vasta kun menkat oli pari viikkoa myöhässä. Miten sitä silloin olikin niin rauhallinen ja ei-stressaava? Esikoista ennen söin pillereitä ja pillereitten lopettamisen jälkeen olin varautunut jopa vuoden yrittämiseen. Raskaaksi tulin kuitenki heti ensimmäisellä yrityskerralla. Jotenkin nuo monet yrityskerrat olisi silloin varmaan osannut ymmärtää paremmin, mutta nyt ei millään päähän mahdu tämä asia, että se lapsi ei niin helposti tulekaan :( Vielä kun ikääkin on jo yli kolmekymmentä halu saada ainakin se 3 lasta...: /

Plussatuulia kuitenkin kaikille :wave:
 
Kiitos kaikille onnitteluista. :D
macy gray: Edelleen pidän peukkuja teille!!! huldasharksille ja tätimoonikalle myös, niin kauan kun täti pysyy pois on toivoa. :)
sisa78: Mulla oli ennen esikoista melkein joka kierrossa (e-pillereiden lopettamisen jälkeen) ennen menkkoja viikko-puolitoista semmoista rusehtavaa tiputtelua. Sain gyneltä siihen jonkun keltarauhashormoni-kuurin, mitä olisi siis pitänyt syödä tyyliin oviksesta 7pvää eteenpäin tms. En muista just nyt lääkkeen nimeä, kaivan sen jostain...mutta jokatapauksessa, en ehtinyt sitä sitten kumminkaan aloittaa kun poika sai alkunsa. :) En tiedä mistä se tiputtelu johtui...jäi pois sitten eikä synnytyksen jälkeenkään palannut kuvioihin.
 
kommentoin vain omaa napaa... kp11 ja tänään ovistestin viiva vahvistui...

kysymyksenä kaikille kanssa tovereille ??? limaa tuli sillon kp9 kp 10 väsymys ja mielen herkistyminen ja tänään kp 11 alakulo valtasi hetkellisesti mielen ja olen aivan kamalan väsynyt ja nyt sain surakseni pahoinvoinnin...onko teillä ollut ennen ovista tälläisia tuntemuksia ? aivan kaamea väsymys.
 
Minnarun > Mulla on usein oviksen aikaan samanlaisia oireita kuin raskaus voi aiheuttaa.

Lisey > Onnea kiertoon! :)

tätimoonika > Malttamattomuus vaivaa minuakin. :D Täytyy pinnistellä aika kovasti, että maltan olla huomenna testaamatta. Tuolla dpo:lla nega olikin vielä todennäköinen, mutta toivottavasti muuttuu vahvaksi plussaksi. Mulla on testit herkkyydeltään 25, joten senkin vuoksi yritän malttaa odotella ainakin sunnuntaihin.

SiSa78 > :hug: Kurjia tuollaiset tihuuttelut. Hormonihäiriöltähän se kuulostaa, joten toivottavasti saat pian selvyyden ja oireen korjaavan lääkkeen.

Kristen > Usko, että hoitojen jatkon lykkääminen onnistuu. Teidän ehdoillannehan siellä edetään tai ainakin niin tulisi tehdä.

JiiMii82 > Voi kuinka ihana yllätys ja ele lapseltasi! :heart:

Kummallisesti huimailee välillä vaikka Terolutit loppuivat jo tämän kierron osalta. Ruokahalua on tänään ollut paremmin eli on tullut syötyä paremmin eikä vain naposteltua jotain verensokerin tipahdusta ehkäisevästi. Silti tekee mieli syödä jotain melkein koko ajan. Olo tuntuu raskautuneelta, mutta voi hyvinkin olla mielikuvituksen ja toiveajattelun tulosta. Sunnuntaina olen ajatellut testata, mutta en tiedä haluanko sitä pettymystä sille aamulle. Ei ole kiva mennä herättämään miestä aamiaiselle, jos olen hetkeä aikaisemmin testannut negan ja siitä mieli maassa. Huomenna on liian aikasita ja varmaan vielä lauantainakin. Maanantaille en varmasti malta odottaa, kun testejäkin on kaapissa useampi. Haluan myäs saada testillä kiinni, mikäli on taas kemiallinen.

Huh! Samaa levyä pyörittelen jälleen omasta navastani. Selkeästi ajatukset jumittavat raskautumistoiveessa ihan liikaa vaikka muutakin ajateltavaa olisi. Taidan poiketa jääkaapin kautta :p ja päivitellä listan. Mukavaa loppuiltaa!
 

Yhteistyössä