+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

MG No onpas ollu ilkee hoitsu,itelki alko ärsyttään ku tekstis luin,oottele puol vuotta,ei täs kuumees paljon aleta lykkäilee puolel vuodel-vuodel eteenpäin...Kyl sinuna ottaisin yhteyttä julkiselle puolelle tai toiseen yksityiseen gyneen..:hug:

Minnarun juu niinhän se menee et oireet alkaa aikaisemmin,minullakin alkoi tänään ja ovis on varmaan vasta sunnuntaina...

Kristen oih ihanata haalee viivahan siellä pilkoittelee,tarrasukkia ja viivan vahvenemista!!!:heart:

Manzu kyl siel näkyy viiva ja helposti =) varovaiset onnittelut!!! :heart:

ON: Oviskipuilut alkoi tänään,on kyllä nippaillut koko alkukierron välil oikeeta ja välil vasenta mut nyt alko se alavatsankipu,ovistesti oli haamu eli nega mut mie epäilenkin et ovis on vasta sunnuntaina niinku viime kierros,testitikut loppu nyt enkä tiedä onko oikee varaa ostaa lisää kaupasta:kieh:...haluttais kyllä varmistaa toi la-su:whistle:...
Lämmöt oli pompanneet tänä aamuna 36.07:stä tuonne 36.71,normilämpö ku on sen 36.2 (keskiarvo):confused:.tissit on olleet kipeenä jo maanantaista asti. Käytän siis tota FF ihan vaan et saan noi ylös.HEIIII kuis muute,voidaanko miehiltä ottaa jotai hedelmällisyysjuttuja verikokeista??ihan niinku jostai olisin lukenu...ajattelin vaan ku miehel verikokeisiin meno maanantaina et jos se on mahollista...........ja paljos maksaa yksityisellä tutkimukset?
 
JiiMii82: Mä en ole kyllä kuullut, että miehiltä vois verikokeella testata hedelmällisyyttä... Joten en siitä tiedä, mutta lapsettomuuden perustutkimuksiin kuuluu miehiltä siemennestetutkimus, naiselta hormonikokeet (verestä), gynegologiset tutkimukset (ultralla) ja sitten munajohtimien aukilotutkimus. Toi miehen simppojen tutkiminen olis maksanu tässä eräällä pk-seudun yksityisellä lapsettomuusklinikalla 51 euroa Kela-korvausten jälkeen. Ei musta kovin paha hinta... Mut siis siihen asti me ei keretty mennä, kun tärppi kävi =) Multa kerettiin ottaa noi homonikoneet, jotka makso 172 euroa. Ja sit tehtiin pari gynegologista tutkimusta ultralla (makso noin 100 euroa per kerta Kela-korvausten jälkeen). Sitä munajohtimien aukilotutkimusta mulle ei keretty tekemään, mutta se olis maksanu 170 euroa. Että kyllä tähän muutama satanen kerkes hurahtamaan :D Mutta mulla oli siis niitä vuotohäiriöitä, niin sen takia halusin noihin tutkimuksiin lähteä...
 
aa niin just :D no toivottavasti lykästää täälläkin..ensin ajattelin että ens vuoden alkupuolella vois johonki mennä mut katellaan nyt vuosi tuoko plussaa tullessaan :) aika kallistahan tuo on mutta saa jotain tietoa kuitenkin ja mielenrauhaa.kiitoksia tiedoista =)
 
Nyt vaan törkeesti omaa napaa nopsaan kun on kiire..
Eli soitin tänään neuvolan terkkarille ja selitin tätä ongelmaa kun ei nuo minipillerit oo auttanut yhtään siihen tiputteluun. Se terkkari on kyllä niin ihana. :) Hän varas mulle sit soittoajan siltä neuvolan lääkäriltä joka ne minit määräsi. Lääkäri sit soitti parin tunnin päästä ja sano heti että hän aikoo tehä musta gynen paperikonsultaation! Mun mielestä aika aikasessa vaiheessa mutta en valita. :) Sitten hän meinas että jos jatkan vielä yhen kierron mineillä mutta sit sanoin että mä en enää haluais kun ei ne auta. Terolutit se sitten kirjotti mutta sanoi että ei voi taata että ne vaikuttais. Gynen mielipiteestä hän soittaa kunhan sen saa tietää eli parin viikon päästä suunnilleen. Nyt olen kyllä niin onnellinen, sain sen mitä halusin eli ne terot ja ruetaan muutenkin selvittämään tilannetta. =) Eli ei muuta kun hyvää sanottavaa.
 
Kristen: Ihanaa, onnea! :flower:
mg: Semmoiselta kun millan.net. :) Olipas kökkö gyne, voi helkkari, luulis että yksityisellä sais kunnon palvelua, mutta ei!!! :mad:

Höh, toi aijaa.com ei ainakaan mulla näytä kuvia tällä hetkellä... :confused:

Omassa navassa ei uutta...yritän toki tarkkailla "oireita" kropan mahdollisesta käynnistymisestä, vaan ei mitään... Ei parane liikaa tarkkailla. :D
 
:LOL: pakko kertoo;mies tuli töistä kotiin ja kävi suihkussa,sanoi että odottaa mua makkarin puolella :D No nyt on simpat laitettu taas matkaan jos vaik ovis oliski ennemmin...on meinaan nyt päällä toi jtp ja eilen oltiin niin väsyneitä..
 
Aijaan kuvat ei tosiaan näköjään toimi tällä hetkellä.

ONNEA KRISTEN!! IHANAA! :flower: :heart: Mihin sulla osuu laskettu aika? Mulla vähän laskureista riippuen 23.-27.7. Oon vielä niin riippuvainen teidän kaikkien kuulumisista, että käyn täällä päivittäin lukemassa, tuolla odottajien puolella on vaan niin isoja pinoja, etten oikein tiedä mihin liittyä.

Ja onnittelut Manzu selvästä haamusta! :heart:

MG todella törkeää käytöstä gyneltä! Varmaan huono päivä ja juuri niinkuin sanoit, saattoi ottaa luonnonpäälle, kun saitkin parempia ohjeita kunnalliselta puolelta, mutta silti ala-arvoista! Älä asioi kyseisen lääkärin kanssa enää koskaan ettet turhaan pahoita mieltä lisää! Haleja :hug:
 
Viimeksi muokattu:
JiiMii Ihana mies sulla :D

Skorpioni Jos mä selviän viikonlopun yli ilman vuotoa (pelottaa muuten vietävästi) Laskettuaika olis oviksesta laskettuna 31.7, mutta neuvolan mukaan menkoista 27.7, eli siis Heinäkuun loppupuolella joka tapauksessa, samaan pinoon voidaan siis sitten hypätä :) Ja olisi tulossa maailman paras synttärilahja kun omat syndet on 5.8 :heart:
 
+++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++



torstai 18.11.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
HelinäKeiju10..............kp60/?..................3. lapsi.......yk2
MyDream....................kp56/28.................1. lapsi.......yk10
Okaasan....................kp37/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
MolliMelooni................kp31/28-38.....32v.....2. lapsi......yk3½v
Kristen.......................kp29/31............22v.....2. lapsi......yk15
Manzu........................kp28/31..........26v.....3. lapsi......yk11
hemari.......................kp27/36.....................2. lapsi......yk3
Liina87.......................kp25/29..........23v......1. lapsi......yk6
Leo81.........................kp24/28-33...............3. lapsi......yk1
karvatonkoira..............kp24/?.............32v....4. lapsi......yk3
Pikku-Saara................kp23/35..........28v.....1. lapsi.......yk3
Viola30......................kp21/27............31v.....2. lapsi......yk4(6)
jonna_82...................kp20/29-32.......27v.....1. lapsi......yk6
Pumpuliini..................kp20/27...........28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp19/31...........31v.....4. lapsi......yk1/12km2
kolmannen haaveilja...kp19/28-30......28v.....3. lapsi......yk2
vimmu.......................kp19/25-28......26v.....1. lapsi......yk6
Mariel85....................kp19/?.............25v......2. lapsi.....yk1km2
Minnarun...................kp18/31...........30v.....3. lapsi......yk4
Gabrielle....................kp18/26...........28v.....1. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp15/28-32......27v.....1. lapsi......yk3
Mirage......................kp15/27-28.................2. lapsi......yk3
miimii10....................kp14/36......................................yk6
JiiMii82......................kp13/30-31......27v.....2. lapsi.......yk5
Barbamama35...........kp13/28-32.......35v.....3./4. lapsi...yk2
Muffinssi....................kp9/28-30.......21v......1. lapsi
bluebaby...................kp9/28............26v.....1. lapsi......yk3-4v
Lisey.........................kp8/?..............28v.....2. lapsi......yk1
macy gray.................kp6/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
iines83......................kp6/30-34.................2. lapsi......yk5
Huldasharks...............kp3/40......................3. lapsi......yk6
mileon......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, MiiJane76, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, iloksi



PIINAILIJAT
Kristen......................dpo11
hemari......................dpo11
manzu.......................dpo10
Leo81........................dpo8
kolmannen haaveilja...dpo8
Viola30......................dpo6
Mariel85....................dpo4
Pumpuliini.................dpo4
Mirage......................dpo1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ sandemar ~ Silva

PLUSSANNEET 2010 marraskuu:
tätimoonika.....15.11.....kp27/30?...................2. lapsi....yk6
skorpioni07.....15.11. ....kp31/31...................2. lapsi....yk2
Viulu..............16.11. ....kp31/28-30...............4. lapsi....yk4
SiSa78...........16.11. ....kp27/28-30.....32v.....2. lapsi....yk2



HAAMUILIJAT
Manzu............17.11. ....kp27/31..........26v.....3. lapsi....yk11
Kristen...........17.11. ....kp28/31..........22v.....2. lapsi....yk15




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta marraskuuta
 
Kristen > Ihan selvä plussa sulla! Onnea ja tarrasukkia! :flower: Laitoin sinut haamuilijoihin. Haluatko siirtä plussanneisiin vai odotteletko vielä viivan vahvistumista? =)

manzu > Sama kysymys sinulle. Haamuiletko tovin vai joko on plussannut fiilis? =) Tarrasukkia ja onnitteluita sinullekin! :flower:

JiiMii82 > :D Mukavia päivän piristyksiä tuollaiset. Harvemmin meillä onnistuu lapsen vuoksi, mutta sitten tilaisuuden tultua sitä arvostaakin ihan erityisesti. :) Hieno avatar sinulla. :)

Lisey > Kiitos! :flower: Käyn tutustumassa sivustoon. :)

Liina87 > Hienoa, että asia edistyy. :)

Kiitos myötäelämisestä! :flower: Melkoinen järkytys tuo gynen käytös tosiaan oli, kun tänäänkin on vielä itkettänyt. Muuten on ihan hyvä mieli ja toiveikkaana suuntaan katsetta loppuvuoteen. Mietin vielä toisen gynen kanssa keskustelua, mutta luultavasti odottelen aikaa neuvolalääkärille. Jospa teroilu ja ovistikuttelu toisi toivotun tuloksen, kun kerran kiertokin pysyi normaalina kuurin aloituksen lykkäämisestä huolimatta. Toivottavasti luteaali on riittävän pitkä tässä kierrossa eli ovis tulee ajoissa.

Yritän huomenna ehtiä päivittelemään jo aamulla, sillä koko päivä ollaan menossa. Saadaan miehen kanssa viettää aikaa kaksin, mutta mitään romanttista ei tällä kertaa ole luvassa. Arkisia puuhia, jouluun valmistautumista ja valmiissa pöydässä syömistä. Ehkä lasin viiniä voi ottaa aterian kanssa, kun ei sitten tarvitse heti ajaa. Jos siinä sitten vähän söpöilisi. :D

Kohta pääsee saunaan ja sitten istahdan käsitöiden pariin. =) Mukavaa iltaa!
 
Apua kanssasiskot....:D
Ostin sitte ovulaaatiotestejä cittarista ja tällanen oli tän illan tulos......

Aijaa.com - 7063307.jpg

Onko toi nyt sitte kuitenki viel nega ku ei yhtä vahva?:confused:nyt kuite menossa vasta kp13,viime kierros oli ovis kp16...ihan kyl yllätyin tuosta ku aamulla tein davidin viimisen liuskan ja se oli ihan puhas nega....kokemuksia te jotka oletta tuolla testillä testanneet ja muutenki ovista bongailleet??
 
MG Kyllä mä pysyn haamuna niin kauan, että vkl on ohitettu ja viiva on tosiaan vahva... Jotenkin vaan kokoajan odottaa, että vuoto alkaa tai että seuraava testi onkin taas ihan olematon :(

JiiMii Mulla tuollanen oli plussa, mutta ohjeiden mukaan se kai on kuitenkin nega. Eli testaa huomenna ja kato sitten oliko plussa vai nega :D
 
Kristenille suuren suuret onnittelut, teillä olikin jo jonkin aikaa yritystä takana! Tosi mahtavaa!!

Mä en tajua mikä mun kropalla on :( Lämmöt tippuneet ja tänään (kp21/28) tuli ruskeaa tuhrua. Onkohan mullakin jotain vikaa kropassa ja siks tää ei onnistu.. :( Eipä oo muistaakseni tämmöstä ennen tullut, kunhan nyt vaan menkat ei ala jo nyt!
 
Voi sydämmelliset onittelut plussanneile ja toivon niin ettette tule enään tänne kuumeilun puolelle paitsi vaan moikkaamassa <3 tein eilen ovis testin vaikka ovis olis 24-30.11 sain tosi tumman viivan taas joten ajattelin aloittaa tikuttelun huomenna:)

Nyt kun kiertoni meni 14päivää pienemmäksi en tiedä lyheneekö se entisestään joten vedetään nyt varman päälle ja puuhastellaan "normaaliin" tapaan ;) toivottavasti saadaa lisää plussia pinoon <3
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut uusille plussille =).
Eilen kirosin ovistestit pirun keksinnöiksi, koska haalea viiva ollu jo viikon ihan saman värinen eikä tummunu yhtään. Tänään tulikin jo tosi vahva viiva =) Huomenna testaan vielä ku en ole ihan varma oliko kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Näytti aika samalta kuin JiiMii82:n viivat
 
Kiitos teille kaikille :heart:

Mutta nyt mulla on ihan oikea kysymys: Jos noi viivat ei nyt häviä multa, niin lauantaina olis yhdet synttärit, tossa sadan metrin päässä, jossa on tarjolla alkoholia, ja jos ne viivat ei nyt häviä, minähän en sitten voi juoda (ja hyvä syy onkin :) ). Mutta mitä mä sanon niille syyks kun ihmettelevät kuitenkin? Kun nyt en voi käyttää yleistä "olen kuskina" kun tosiaan juhlat on tossa sadan metrin päässä :D Ja lapsikin on hoidossa ja boolia on tarjolla...
 
Kaikki kyllä taitavat nykyisin tietää että juoda saa alkoholia vaikka olisikin antibiottikuuri menossa. Ainoastaan kolmio lääkkeiden kanssa ei saa ottaa alkoholia. Antibiottikuureista aina vaan sanotaan ettei saisi alkoholia ottaa, mutta itse ohjeissa ei ikinä lue alkoholista mitään. Vatsa kyllä voi mennä sekaisin.
 

Yhteistyössä