+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

Kristen: ONNEA!!! :flower: Ihan selvä plussa :heart:

skorpioni07 ja Kristen: Mullakin osuis LA samoille paikkeille kun teillä, jos pikkuinen matkassa vaan pysyy =) Laskurien mukaan se olis 27.7. Kertokaahan sitten mihin pinoon hyppäätte, olisi niin mukavaa mennä samaan pinoon "tuttujen" kanssa =) Mä en ole uskaltanut vielä ajatella noita odottajien pinoja kovin paljoa, mutta varovaisesti olen vähän käynyt kurkkimassa... :D Pelottaa vaan niin kamalasti, että vuoto alkaa kuitenkin ja testit alkaa näyttää negaa...

Tää on muuten ollu aivan ihana pino kuumeilla =) Kiitos siitä teille kaikille ihanille naisille :heart:
 
Joo, mä aattelin kanssa tota antibiootti juttua, mutta mietin sitä, että aika moni voi kyllä tietää, ettei se pientä juomista estä. Mietin sitten, että syönkö mä nyt vaikka tulehuskipulääkekuuria tulehtuneeseen olkapäähän, joka välillä mua oikeesti vaivaa, vai sanonko aamulla iskeneen migreenin, jonka uudelleen tulemista estän särkylääkkeillä vielä huomiseen, vai mitä ihmettä mä sanon, etten aiheuta lisäkysymyksiä :D
Ei hirveesti tee mieli sanoa vielä mitään, kun sitten kuitenkin sunnuntaina alkaa jo vuotamaan :(
 
SiSa samaa toivon minäkin, että voitais kaikki mennä samaan pinoon eli että meillä kaikille, myös Kristenillä kyytiläiset pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin! :heart: Tää on tosiaan aivan ihana pino!!

Mulla on sama ongelma kuin sulla Kristen eli työpaikan pikkujoulut tulossa 3.12. ja ne on kanssa ihan kävelymatkan päässä eli ei voi sanoa, että tulin autolla ja antibioottikuurikaan ei mene läpi meillä, kerran yks työkaveri yritti samaa työpaikan kesäjuhlissa ja jäi "kiinni" eli heti alko kauheet kyselyt, että etkai sä vaan ole raskaana kun et juo ja työkaveri punasteli siihen malliin, että asia oli sen jälkeen kaikille selvä. Mä en missään nimessä halua kertoa ennen vuodenvaihdetta ainakaan (jos nyt sinne asti päästään). Se työpaikka mihin laitoin hakemuksen maanantaina taitaa kyl jäädä, en halua kertoa heillekään raskaudesta vielä, kun sen projektin pomo on puolituttu ja tosiaan siihen projektiin pitäisi sitoutua täysillä seuraavaksi kahdeksi vuodeksi ja jos meille tämä pikkukakkonen suodaan, niin haluan kyllä olla kotona sen pari seuraavaa vuotta lasten kanssa. Hyviä ehdotuksia siis otetaan vastaan, miten luistella pikkujouluissa sujuvasti juomatta? ;)
 
skorpioni07 ja Kristen: Mulla on kans yhdet juhlat tulossa parin viikon päästä. Mutta mun onneksi ne on mun parhaan ystävän järjestämät ja hän tietää asiasta. Lupasi laittaa mulle pommackia viinilasiin ja sanoi että kukaan ei varmasti huomaa mitään :D Varsinkaan kun mä en muutenkaan ole koskaan kovin humalassa (olen siis aina juonut aika vähän ja ollut yleensä aina se porukan selvin). Mutta tollaset työpaikan juhlat on kyllä pahoja luistella juomisesta... Pitäisi keksiä tosiaan joku niin vahva lääkekuuri, ettei varmasti saa juoda tipan tippaa. Tai sitten joku meno seuraavaksi aamuksi (työkeikka, lastenhoitokeikka tai joku muu mihin tarvitsee ajaa autolla aikasin aamulla).
 
Viola30 > Kiinnittyminen voi aiheuttaa lämpödipin. :) Plussaonnea!

Antibioottikuuria voi käyttää tekosyynä. Itselläni on ollut samaan aikaan kahdet kolmiolliset antibiootit leikkauksen jälkeen ja vielä vuorokausi viimeisen lääkkeen jälkeenkin yksi pieni maistiaishuikka aiheutti pahan päähän nousun ja piti käydä huuhtomassa suu puhtaaksi. Maistoin niin vähän, ettei ollut edes nielastavaksi. Johonkin olkapäävammaan saattaa sellaisia saadakin, joten ihan pätevä syy. Jos kuitenkin porukassa sellaisella syyllä jää herkästi kiinni, niin sitten käyttäisin itse mieluummin seuraavan aamun aikaista tärkeää menoa tai vaikka migreeniä. Itse olen ihan ilman raskautta jättänyt pariin kertaan alkoholit väliin, koska olo on ollut jo valmiiksi humalaisen tuntuinen migreenin jälkipöhnässä.

Epa_88 > Mistäs sinä tänne tupsahdit? :) Oletko taustaileva kuumeilija vai muuten vain lueskelemassa meidän juttuja? Rohkeasti mukaan vaan, jos koet pinon omaksesi. :)

Oma napa on ennallaan. :D Odotan jo huomista vaikka päivä tuleekin olemaan melkoista hulinaa. Tai ehkä juuri siksi. :LOL: Nään myös lapsuudenystäväni pitkästä aikaa. :heart:
 
jiimii ja jonna: Parissa kierrossa olen testannut just noilla cittarin ovistesteillä, ja minulla tuo oli vielä nega. Seuraavana päivänä siitä paljon puhutusta toisesta pissasta oli sitten yhtä vahvat viivat :)

Juomisesta Onko omat pullot mukaan -ajatuksella vai yleisellä tarjoilulla? Otin viimeksi raskaana ollessani opm-juhliin siideripullon, jonka täytin vedellä. Täydestä meni kun pullonsuusta hörppi :) Sukulaisille käytin tuota lääkejuttua, että on ab-kuuri. Kun sanoivat, ettei se lasillista estä, niin sanoin vaan, että ei estä, mutta periaatteesta en tahdo ottaa sekaisin alkoholia ja lääkkeitä.
 
Joo, täytyypi kehitellä jotain. Kaikki taitaa tietää, että kärsin ajoittain migreenistä, joten voisin sanoa, että sen takia jouduin syömään kovia lääkkeitä, joten en viitsi juoda, ja "onpahan sitten kuski jos tarvitsee" :D

Tänä aamuna tällainen: ylin eilinen r-testi vertailun vuoksi, sitten tän aamun testi, sitten ov testi ja erimerkkinen r-testi kun en luota tuohon Davidiin :D


Mutta mua ette potki siltikään mihinkään, ennen kun vkl on selvitty!
Ja tänä aamuna pahoinvointi alkoi muistuttamaan ihan urakalla itsestään :$
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa, kuinka vahva viiva ilmaantui Kristenille :heart: Onnea!

Tässä on minun aamuiset testit - Juu, täytyi tehdä 3 eri testiä! :D Pöhkö ku oon. Mies vain totesi aamulla, että tuota mäkin ymmärrän, kun katsoi Clearblueta. ;)



Mutta tässä vielä jännäillään maanantaihin asti.. silloin kun pitäisi menkat alkaa.. eli piinailu jatkuu vielä sekä testailu.. täytyyhän sitä nähdä kuinka viiva tummuu. :D
 
macy gray: Heh, olen ollut lueskelemassa ja jännäilemässä muiden puolesta! :) En ole viitsinyt ennen keskusteluun yhtyä kun täällä tuntuu olevan niin tiivis porukka! Mutta siis olen eräässä toisessa keskustelussa mukana, mutta kai mä tännekin voisin ilmoittautua. Jos sopii? =) Eli nyt on menossa Kp 7/30 ja hilloviikot alkaa olla ohitse, meillä alkaa siis yk 2 avokin kanssa ja esikoista yritellään tulee jos on tullakseen meiningillä eli ovista en tikuttele. Olen kova stressaamaan ja saisin varmaan hepulin jos alkaisin tikuttelemaan.
 
Manzu Ihanat viivat sullakin :heart:

Anteeks nyt tällasta keskittynyttä kommentointia plussanneille, mutta miten te Sisa, Skorpion, Manzu ja olikos meitä muita, joilla suht sama la (?), meinaatte siirtyä tonne odotuspuolelle? Kun mä mietin, että olis kiva mennä sinnekin jo jakamaan ajatuksia,m utten taida vielä uskaltaa... Että tehdäänkö sitten alkuviikosta tai loppuviikosta kun kaikkien pahin on ylitetty, sellainen ryhmä ryhtäys heinäkuisiin? Vai tehdäänkö ihan oma, jonne voi sitten kaikki täällä plussanneet tulla? :D

MG:lle mukavaa päivää :heart:

Epa Vaikka on tiivis porukka, kaikki uudet pääsee tiiviisti mukaan :) Eli tervetuloa ainakin mun puolesta :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihania viivoja täällä näin viikonlopun kunniaksi :D :flower:

Epa Ruhtinaalliset viikon tai kaksi mukana olleena totean vaan, että hyvin pääsee mukaan vaikka onkin tiivis porukka :D tervetuloa :)

Kristen ei potkita vaikka tahtoisit :D ;)

Muutkin plussanneet pistäkääs meille perässä tuleville se plussapino pystyyn! Voihan sitä roikkua parissa pinossa odotuspuolellakin. Nimim. perässä tuleva, jo dpo 2 oleva optimisti :D

ON tuo edellinen rivi varmaan kertoikin ihan kaiken, onneksi on viikonloppu ja mukavaa ohjelmaa siihen, niin pari piinapäivää hujahtaa huomaamatta. Joululahjoja olisi tarkoitus lähteä miehen kanssa kaksin katsastamaan, kun saadaan esikoinen hoitoon mummilaan koko päiväksi ja päästään vähän isompaan kaupunkiin shoppailemaan :)

Niin ja vielä utsin teiltä, jotka mittailette lämpöjä. Miten nopeasti teillä oviksen jälkeen on nousseet lämmöt? Mittailen nyt aktiivisesti toista kiertoa, ja mulla näyttäisi dpo 0 olevan lämpö vähän viivan päällä ja dpo 1 tulevan pudotus tuon peruslinjan alapuolelle. Näin siis jo kahdessa kierrossa. Sitten hiluttautuu hitaasti dpo 5 asti sinne puolisen astetta viivan yläpuolelle. Ihmettelen vaan tuota dpo 1 dippiä, että mikä se on? :confused:
 
Kristen Viikonlopusta selviydyttyä, niin voisi siirtyä.. mutta mulle kelpaa mikä ryhmä vain.. olisi kiva päästä samaan! :D Mulle neuvolan laskurin mukaan olisi la 29.7, mutta mun oman mukaan 1.8.. tiedä nyt mikä on se oikea? Mutta neuvolaan en uskalla vielä soittaa.. vasta maanantaina sitten. :D

Noista tulevista pikkujouluista ja joulusta sen verran, että työpaikan pikkujouluihin menen autolla, mutta jos vain ravintolasta löytyy, niin ajattelin ottaa alkoholittoman punaviinilasin ruuan kanssa. (nehän on 0linjaa) Niin en kovasti porukasta sitten poikkea. Mutta jouluna, miten selvitä joulusta ilman että kertoo sukulaisille? Meillä on ollut tapana jouluruuan kanssa ottaa pari lasillista viiniä? Miten kieltäytyä ilman että paljastuu?

Tervetuloa joukkoon Epa_88! Rohkeasti mukaan! :D
 
Manzu toimettomana kävin kurkkaamassa että jos sulla tänään kp 29 ja menkat alkoivat viimeksi 22.10. ja kierto säännöllisesti tuon 31 pv, niin la olisi 1.8. :) Siitä taulukosta katsoin, minkä sain aikanaan esikon neuvolasta. Ne on tehty 28 pv kierrolle, joten siihen taulukon antamaan päivään täytyy lisätä tuo 3, minkä kiertosi on normaalisti 28:n "keskiarvoa" pitempi :) Ei kun pinoa korkkaamaan ;)
 
Mirage Mulla lämmöt yleensä nousee seuraavana päivänä ovulaatiosta sieltä 36,2-36,4 sinne 36,8 tietämille ja nyt kiinnittymisen yhteydessä dpo5 sitten vielä päälle 37, saman teki viime kierrossa, jossa jotain yritystä oli ollut apteekin testin viivasta päätellen...

Ainnin, sitten teille, jotka voivottelette ajotuksen ontumista oviksen kanssa, niin jos yhtään lohduttaa, meillä oli tässä kierrossa tosi vähän mitään säpinää ja viimeisin kerta ennen ov:ta oli 3 päivää ennen, eikä sen jälkeenkään pitkään aikaan! Joten kolmen päivän ennakko varastointikin voi näköjään tuottaa tulosta :)
 
Ja tosta LA jutusta vielä, että se on typerä neuvolassa kun ne laskee aina sen 28 kierron mukaan ja muutamalla päivällä eivät lähe laskettua aikaa siirtämään. Eli papereihin tulee sen 28 kierron mukaan, jos kierto on esim ton 31 pvää niinkun mulla ja manzulla. Kuulemma pitää olla yli viikon heitto, ennen kun lähtevät muuttamaan?? Eli mä varmaan lasken 27 pvän mukaan, vaikkakin varhaisultraan aion mennä kyllä 31 pvän mukaan, jos sinne asti selviän...
 
Joo minulla menee yleensä muuten samalla tavalla, mutta tosiaan dpo 1 tulee tuo ihme dippi viivan alle... Ei se ovis oikein siinäkään voi olla, koska dpo 0 olen kyllä tuntenut ihan selvät oireet. Vai tulisiko vasta 48 tuntia plussasta tosiaan? No, saa nähdä.

LA:sta vielä kanssa: meillä esikon kanssa tuunattiin laskettu aika sen 27 pv kierron mukaiseksi. Np-ultrassa eivät lähde täällä muuttamaan laskettua aikaa ellei tule yli viikon heittoa mittauksissa.
 
Viimeksi muokattu:
Kristen: Joukkoryntäys kuulostaa hyvälle :LOL: Ja ensi viikolla käy hyvin =) On sitten varmaan jo vähän varmempi olo... Ja tosiaan paino sanalla vähän :D Hieno plussarivi sulla, ei kyllä jää mitään epäselvää asiasta =) Mulle ei ole väliä, mikä pino se on, kunhan vaikuttaa mukavalta ja TE ihanaiset (jotka tästä pinosta ootte plussanneet) olette siellä :heart:

Epa_88: Tervetuloa :wave: Tämä on loistava pino, joten rohkeasti mukaan vaan =)

ON: Tänään tein aamupissasta sellasen viikkonäytöllisen digin ja voi ahdistuksen määrää kun se näytti "vaan" Raskaana 1-2 viikkoa! Mullahan pitäs olla rv 4+2 eli eikö sen pitäisi näyttää 2-3 viikkoa?! Nyt on pakko lähteä kauppaan ja apteekkiin hakemaan lisää testejä... Taas lisäänty pelko siitä, että jos ne menkat sieltä kuitenkin vielä tulee :(
 
Huomenta tässä miun ovistesti rivistö...hieman olen ymmälläni... luulis jo et tässä vaiheessa alkais viivat rauhoittumaan...



kp9-17 testit on otettu ihan miten sattuu pääsääntöisesti illalla ja aika lyhyestä pidätyksestä

kp 18-19 on otettu sitten ihan aamusta ensimmäisellä käynnillä...hieman harmittaa kun ei tullut noudatettua samaa testiaikaa koko kierrolla. No tää on ensimmäinen testikierros ja en pahaks panis jos pääsisin sisan,skorpparin, manzun ja kristenin matkaan ;)
 
Sisa Se hormoonimäärä vaihtelee niin paljon ihmisestä riippuen, että tossa vaiheessa voi hyvinkin näyttää vielä varhasempaa vikkomuotoa. Mun piti taas tilata toinen digi, että jos ens viikolla uskaltaisin sen ekan tehdä, niin vois sitten seuraavalla viikolla seurata, onko viikot kasvanu :D

Minnarun Noi ovistestit on kyllä niin hankalia tulkita! Noi kaks viimestä on jo aika lähellä, että jos testaisit vielä muutaman päivän, saisitko plussan kiinni?
 
Epa_88 > Komppaan Kristeniä. Tämä on muotoutunut tiiviiksi porukaksi, mutta hyvin pääsee uudetkin mukaan. Ei sitä vähän aikaa keskustelun jatkuttua edes muista kuka on ollut täällä minkäkin aikaa. :) Lisään sinut listalle seuraavan kerran päivittäessäni. Tervetuloa! =)

Kristen > Ei kiirettä, viivy rauhassa. =)

En nyt ehdikään päivittää listaa, kun nukkuminen vähän venähti ja kohta pitää lähteä. Toivottavasti illalla on aikaa. Luulisin kyllä. :) Silmäilin tekstit nopeasti läpi, joten kommentitkin jää nyt vähäisiksi. Perehdyn paremmin sitten myöhemmin, kun on lisääkin tullut. Mukavaa päivää kaikille!
 
Epa88 ilman muuta tännekin ;) jos vaan aikaa kirjoitteluun riittä,itsekin olen 2keskusteluissa..JA tottakai senkin takia et täältähän porukkaa aina lähtee tonne odottajien puolelle ;)

Manzu,hienot on viivat kuten myös Kristenillä!! =)
Ja miten olis jos perustaisitta sinne toiselle puolelle oman ryhmän ja voitais sitte mekin siirtyä sinne jahka plussaamme :D??

MG kiitos,toi avatar kuvaa hieman mua ja toiseks tykkään hirveesti gootti/manga jms kuvista :D
seuraava tatuointi minkä otan tulee oleen toiseen käsivarteen tollanen goottimangatyttö ;) mulla noita tatuointeja jo hieman tullu :D

Minnarunylimmät näyttää jo aika tummilta mut ei kuitenkaan saman vahvusilta,jos tosiaan viel testaat pari pv..
Tässäpä mun tän aamun kp14 testi;

Aijaa.com - 7065518.jpg

Eli katellaas joko illal tai huomenna alkais plussa näkyy..ja mulla tosiaan noi cittarin pregchekit käytös nyt :) (ja viel muistutuksena et edellinen ovis oli kp16,paitsi et en kyl silloinkaa saanu ihan samanvahvuista viivaa ja testaamisen lopetin siihen.....)
 
Viimeksi muokattu:
Joo, toi oma ryhmä vois olla ihan kiva, sillä tänään mietin, että jos pääsen plussanneisiin hyppäämään, on niin typerä, että te, ketkä plussaatte lähitulevaisuudessa menisitte ihan eri kuun ryhmään...
Täytynee siis kehitellä sitäkin sitten :)

muoks*
Siellä on nyt sitten meidän pinolaisille +++ 2010 alkaen plussanneet ja haaveilleet +++ pino, kunhan joku uskaltaa ilmottautua mukaan :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä