+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

Minnarun Meillä esikoinen tärppäs kierrosta, jossa ov oli vasta joskus kp 20 tietämillä, vähän päällekin...

Huijui, täällä on alkanut taas voimistumaan menkkajuilinnat ja valkkaria lorahtelee housuun... Alkoi taas pelottamaan, että tässä käy kalpaten :(
 
Heips!
Muutaman päivän ollut alaselässä " menkkajomotuksia " ja sit välillä menee vilunväreitä, myös pissillä käyn aika usein ja hiukset rasvottuvat ihan hirmuisesti ja mulla on finnejä, joita mulla ei ole koskaan ollut, kuin korkrintaan 1 pieni. Ruoka ei myös maistu...
Tilasin rakautestejä ja tänään päivä postin mukana tulivat, en siis malttanut olla testaamatta. Ja siinä näkyy ihan haalea punasävyinen viiva :O
Taidampa tehdä uuden testin aamulla :D
Elikkäs täällä haamuillaan :heart:
 
Hei, mitäs sanotte kun tänään tein huvikseni ovistestin (dpo12) ja testiviiva on melkein yhtä vahva kuin kotrolli! Siis sellainen kuin minkä oon tulkinnu aina plussaks, en oo ikinä saanu täysin yhtävahvoja viivoja. Onko jollain kokemuksia? Kristen oli myös tehny näköjään ov-testin ja saanu viivat :) Ja raskaana oot :) Mulla tuli vielä vähän vahvempi viiva ku Kristenillä, mutta onko jollain kokemusta että olis ennen menkkoja saanu ov-testillä plussan mut ei olis ollu raskaana? Jännittää!!!
 
karvatonkoira, MiiJane ja hemari Toivottavasti viivat vahvistuu ja pääsette tonne plussanneiden pinoon :)

Kääk että mua alkoi nyt oikeasti pelottamaan, sillä nää juilinnat on aika kovia :( Pitäis huilata, mutta eihän toi esikoinen anna. Itkujen itkut jos tääkin oli nyt tässä!!
 
Kaikilla on niin lupaavia oireita et taidan kohta jäädä yksin tähän ketjuun :(

Kp 22 ja ruskea vuoto jatkuu. En tajua mun kroppaa :( Lyhin kierto (ikinä) on ollut 26, joten miks ne menkat alkaa jo nyt?! Surullisinta tässä on se, et tässä kierrossa oikeesti yritettiin kunnolla jtp taktiikalla et pantu on ja paljon. Ja kaikki hukkaan :(

Anteeksi omanapaisuus :(
 
Kristen: Toivottavasti olis vaan asiaan kuuluvia juilintoja =) Koita levätä, jos vaan jotenkin pystyt :hug:

ON: Mulla ei ole vahvistunut viivat testeissä yhtään kahdessa päivässä :( Tein äsken saman Pregcheckin puikkotestin kun kaks päivää sitten. Olin 4 tuntia juomatta ja pissaamatta ennen näytteen ottoa eli ei voi olla kyse näytteen laimeudesta... Voi itku :'(

Muoks.
Tässä kuva vielä noista testeistä. Alempi on se keskiviikkonen ja ylempi tänpäivänen. Vanhempi testi on tietysti jo ihan kuivahtanu, mutta kyllä se tuoreena näyttti ihan samalta kun tuo tänpäivänen.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä testattu aamulla nega, mutta onneksi on vasta dpo9. Pitäis malttaa sinne keskiviikolle niin silloin jos ei mitään näy niin sitten vasta luovutan. Nyt vain pitää toivoa että nuo tämän päiväiset menkka kivut ei ennusta tätiä tulevaksi vaan ihan muuta. TÄnään siis pikkujoulut tiedossa ja nyt voin ehkä vähän maistaa jotain niin ei ainakaan uteliaat ala kyselemään alkoholittomuudesta. :whistle: Lähden tästä valmistautumaan iltaa varten. ostin oikein yhden siiderin pohjaksi. :D

Mutta onkos ens viikon alkupuolella testaavia. Maanantaina olis dpo12, voi kun malttais sinne keskiviikolle asti odotella. Muisteli tuossa, että esikoisesta sain haamun dpo14 ja toisesta haamun dpo13. Jotta ei paha vielä ollenkaan. Pää pystyssä etenpäin. :heart:
 
Kristen mun täytyykin tulla tuonne sun laittamaan pinoon, kun hyppäsin heti suinpäin Heinäkuisiin, varasin ultran ja neuvolankin... Ja mun kun piti ottaa ihan rauhallisesti katsoen epäluuloisena tämä alku keskenmenoa peläten:ashamed: No tulee mitä on tullakseen...

Onnea myös Manzu:flower:
 
Mulla kanssa apteekin testi antoi nyt illalla selvän, ei yhtä vahvan viivan. Josko nää juilinnat sitten kuuluis asiaan?
Käskin miehen tuoda kaupasta lisää testejä että mä voin sitten rauhotella itseäni :D
 
Tulinpa taas kurkkimaan mitä tänne kuuluu ja mitä näenkään!! Hurjasti onnea Kristen ja tarrasukkia pikkuiselle!! Mantsu ja Hemariko saivat myös plussat? Onnea!
Saankos minäkin hypätä sinne jatkopinoon odotuspuolelle? En ole nimittäin vielä mihinkään odotuspinoon ilmoittautunut.. Kesäkuisia olen lukemassa käynyt, mutta en vaan ole hypännyt mukaan, kun ei ole tuntunut siltä vielä. Väsymys on edelleen kaverina, ällötys on ollut pari päivää sentään vähemmällä ja mahaa löytyy jo eli raskaana ollaan ja siltä tuntuu, MUTTA en vaan osaa ajatella odottavani vauvaa siltikään : / Katsellaan.. :wave:

mimmimami ja rv 8+3/9+1
 
Hei! Liittyisin kuumeilevaan joukkoonne.. Esikoinen on puolitoistavuotias ja toinen lapsi olisi toiveissa. En ole esikoisen syntymän jälkeen käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä ja kierrot ovat olleet ihan ihmeellisiä. Nyt viimeisin oli sen normaalit n. 30 päivää, mutta kaksi sitä edeltävää olivat noin 45 päivää pitkiä.

Mutta nyt olisi kp 3 ja yk1.
 
Taustalta ilmottelen että plussa näyttäis tulleen tännekkin :) Tänään testasin ja niimpä tuohon testiin näky toinenki viiva testiajalla piirtyvän että kaippa sitä uskaltaa ajatella plussanneensa. Toki pitää vielä varmistella parin päivän päästä mutta näillä mennään :D

Ja hurjasti onnitteluja muillekkin plussanneille. Teitähän olikin jo aika monta :)
 
+++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++



perjantai 19.11.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
MyDream....................kp57/28.................1. lapsi.......yk10
Okaasan....................kp38/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
MolliMelooni................kp32/28-38.....32v.....2. lapsi......yk3½v
Kristen.......................kp30/31............22v.....2. lapsi......yk15
Manzu........................kp29/31..........26v.....3. lapsi......yk11
Liina87.......................kp26/29..........23v......1. lapsi......yk6
Leo81.........................kp25/28-33...............3. lapsi......yk1
karvatonkoira..............kp25/?.............32v....4. lapsi......yk3
Pikku-Saara................kp24/35..........28v.....1. lapsi.......yk3
Viola30......................kp22/27............31v.....2. lapsi......yk4(6)
jonna_82...................kp21/29-32.......27v.....1. lapsi......yk6
Pumpuliini..................kp21/27...........28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp20/31...........31v.....4. lapsi......yk1/12km2
kolmannen haaveilja...kp20/28-30......28v.....3. lapsi......yk2
vimmu.......................kp20/25-28......26v.....1. lapsi......yk6
Mariel85....................kp20/?.............25v......2. lapsi.....yk1km2
Minnarun...................kp19/31...........30v.....3. lapsi......yk4
Gabrielle....................kp19/26...........28v.....1. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp16/28-32......27v.....1. lapsi......yk3
Mirage......................kp16/27-28.................2. lapsi......yk3
miimii10....................kp15/36......................................yk6
JiiMii82......................kp14/30-31......27v.....2. lapsi.......yk5
Barbamama35...........kp14/28-32.......35v.....3./4. lapsi...yk2
Muffinssi....................kp10/28-30.......21v......1. lapsi
bluebaby...................kp10/28............26v.....1. lapsi......yk3-4v
Lisey.........................kp9/?..............28v.....2. lapsi......yk1
macy gray.................kp7/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
iines83......................kp7/30-34.................2. lapsi......yk5
Epa_88......................kp7/30......................1. lapsi......yk2
Huldasharks...............kp4/40......................3. lapsi......yk6
lisse..........................kp3/30-45.................2. lapsi......yk1
mileon......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, iloksi, HelinäKeiju10



PIINAILIJAT
Kristen......................dpo12
manzu.......................dpo11
Leo81........................dpo9
kolmannen haaveilja...dpo9
Viola30......................dpo7
Mariel85....................dpo5
Pumpuliini.................dpo5
Mirage......................dpo2
jonna_82...................dpo-1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ sandemar ~ Silva

PLUSSANNEET 2010 marraskuu:
tätimoonika.....15.11.....kp27/30?...................2. lapsi....yk6
skorpioni07.....15.11. ....kp31/31...................2. lapsi....yk2
Viulu..............16.11. ....kp31/28-30...............4. lapsi....yk4
SiSa78...........16.11. ....kp27/28-30.....32v.....2. lapsi....yk2
hemari...........19.11. ....kp28/36....................2. lapsi....yk3



HAAMUILIJAT
Manzu............17.11. ....kp27/31..........26v.....3. lapsi....yk11
Kristen...........17.11. ....kp28/31..........22v.....2. lapsi....yk15
karvatonkoira..19.11. ....kp25/?............32v.....4. lapsi....yk3
MiiJane76.......19.11.
valtsukka........19.11.




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta marraskuuta
 
MiiJane76 > Onnea ja tarrasukkia! :flower: Kerrotko tietoja, niin lisään ne tuonne haamulistalle? =)

valtsukka > Onnittelut myös sinulle! :flower: Kerrotko sinäkin puuttuvat tiedot (ja jos päiväys on väärin)? =)

Mimmimami > Kiva, että piipahdit. :) Tulehan uudestaankin kertomaan kuulumisia ja kommentoimaankin olet tervetullut. Onnea odotukseesi!

Leo81 > Lupaavalta vaikuttaa. :) Vauvaliimaisia plussatuulia!

Viola30 > Minäkin viivyn täällä vielä, joten yksin et jää. :hug: Harmillista tuollainen tuhruilu. Toivottavasti pian tärppää. bd

karvatonkoira > Onnea ja tarrasukkia!

JiiMii82 > Minä en ole niinkään mangaihmisiä, mutta pidän kyllä kuvista. Goottityyli ihan yleisesti kiehtoo ja näkyy se myös ulospäin sekä levyhyllyssäni. :D Tatuointeja mulla on vain yksi, mutta lisää on tulossa muutamia. Miehenikin on tatuoitu. :heart:

SiSa78 > Digitaalinenhan näyttää viikot hedelmöittymisestä ja hcg:n nousu on yksilöllistä. Mielestäni ei ole syytä huoleen. :)

Mirage > Lämmöt yleensä dippaavat ovispäivänä. Olisikohan sulla ovis kuitenkin tapahtunut päivän myöhemmin eli kivut olleet ennakoivia ja plussasta mennyt se noin kaksi vuorokautta ovikseen? Ei se ole tuolla piinailijoiden listalla niin tarkkaa vaikka päivällä heittäisikin. Voin kyllä korjata, jos haluat. :)

Kristen > Olen myös tuon yhteisen pinon kannalla vaikka osa porukasta kirjoittelisikin myös kuukausipinossa. Tämä on niin mukava porukka, että olisi mukava jatkaa sitten plussan tultua. :) Toivottavasti me loput päästään sinne pian perässä. Hienosti on kyllä nyt plussia tullut, joten eiköhän sinne porukkaa kerry. Runsas valkovuoto ja menkkajuilinnat on ihan normaalia raskaudessa, joten ole huoletta ja nauti. :)

Oli pitkä päivä, mutta meni nopeasti. Kotiuduttiin vasta illalla. Mielessä on pyörinyt entä jos -ajatukset raskautumisen osalta, sillä rintojen ja kohdun kipuilu jatkuu. Teen jonain päivänä testin, jos en muuten pääse ajatuksesta irti. Tiedän, että tämä johtuu paineesta, jonka lapsettomuuspolilähete aiheuttaa. Kunpa saataisiin edes talokuume päätökseen, niin en ehtisi ajattelemaan jossitteluja. Unelmatalo vaan taitaa olla liian kallis, joten odotella täytyy sitäkin. Onneksi joulu on ihan pian. Se lohduttaa, sillä joulu mieheni perheen kanssa on yksi vuoden kohokohdista.
 
MG KIITOS päivityksestä =) juu siis en miekää mitenkäämangatyyppi ole,tykkään vain just noista kuvista ja monesti manga ja gootti on sekoitettuna piirrustuksissa...Gootti en ole mutta en juuri käytä muita vaatteita kun mustaa ja musiikkityyli on melodinen metalli,ei sellanen örinä huutohevi :D lähinnä dead by april,Soilwork,Trivium,Bullet for my valentine,jne jne jne... Musiikkimaku on kyl niin laidasta laitaan et välillä pitää saada pendulumia,armin van buurenia :) Myös mun ukko on tatskattu :)

Mie epäilen nyt et onko noi testit ihan ok:confused: ku sen ottaa siitä pussukasta niin se dippipää on jo sieltä hieman tumma ja sit ku sen on kastanu niin se väri ei mee tasaisesti vaan hieman levahtaa,ihan niinku olis jo kastunu mut ei siin punasta näy ennen....
no tänään tuli eilispäivää huomattavasti haaleempi viiva ja oli jo eilen illal haalistunu joten melkee sit veikkaisin et olisko tänään dpo0,oviskivut kyl on viel päällä joten testeen kyl viel illal ja huomen aamulla....ellei sit nyt vaan ollu ovuloimaton kk,mut jos oviskivut niin voiko olla..??

Oukkei mut nyt tää painelee töihin,kivaa vkloppua kaikille :heart:
 
Möh, tänään testi näytti tältä:
Aijaa.com - 7069708.jpg

Mä en tiedä pitäiskö mun olla huolissani kun tuo toinen viiva ei ole tuon tummempi :( Kuitenkin tänään tai viim. huomenna pitäis menkkojen alkaa... Ja mulla taitaa olla jo dpo 14

Ja vihlonnat ja juilinnat senkun jatkuu alavatsalla :( Voi että mua pelottaa!
 
Viimeksi muokattu:
Kristen: monetihan ne sanoo että toista testi muutaman päivän päästä anna nyt muutaman päivän rauha testailusta, kyllä se vahvistuu =)

omaa napaa....testi viiva haaleampi kuin eilen joten ovis alkaa tän kierron suhteen olla ohi... jtp menny nää päivät ja täytyy tänään talletella ennen kuin lähden illalla pikkujouluihin tarkoitus jäädä yök. Huojentavaa että tämän kierron osalta enää voimme vain toivoa aika rankaa on tuo yrittäminen, hieman pupuilu on työtä miulla raksuttaa kp:t vaan mielessä... onko se tänään miulla dpo 0 ?

ihan hurjaa mikä hutina täällä käy plussien suhteen ja minä myös yhdyn olispa mukava jos voisimme yhteisen odotus ajankin jakaa, on nää yritys tunnelmatkin jaettu yhdessä =)
 
Hienot viivat sulla Kristen, sinuna en olisi huolissaan yhtään! Vähän on päiviä sulla vasta ja jo noin tummaa! Hyvin se menee! :kiss:

Minnarun: Ovis + on se päivä kun sulla oli kaikkein tummimmat viivat. Eli dpo -1. Sitä seuraava dpo 0, eli oletettu ovispäivä. Ja dpo 1 on kaksi päivää siitä tummimasta viivasta :)
 

Yhteistyössä