+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

Kristen: Mä oon kans sitä mieltä, että itseasiassa sun viivahan on aika tumma siihen nähden, että menkat eivät ole edes virallisesti myöhässä vielä =) Musta siis tuo vaikuttaa todella lupaavalle! Nousiko sulla esikoisestakin noin nopeesti hormonit?

ON: Mulla siis nousee ilmeisesti aika hitaasti hormonit. Toivottavasti tämä viivojen vaaleus on vaan sitä... Nyt siis on jo dpo 17. Kiitos MG kommentista =) Yritän rauhoittua ja testailla parin päivän päästä uudelleen. Mä siis testasin esikoisesta vasta rv 5+0 ekan kerran, johtuen "valetuhruttelumenkoista". Niin siks en oikeen tiedä miten tuo hormoni mulla nousee näin ihan alussa... Mutta siis sillonkaan se Apteekin omaan saatu viiva ei ollu vieläkään yhtä tumma kuin kontrolli, vaikka oli jo rv 5+0. Että ehkä tässä vielä jotain toivoa on.... Mä oon vaan niin hullu, että pelkään, että mua nyt jotenkin rangaistaan siitä, että tämä kakkonen tärppäsi niin nopeesti. Oon mä varsinainen sekopää :D

Tässä vielä tän aamunen aamupissasta tehty testi ihan testiajan lopulla (5min tekemisestä).


Anteeksi, että roikun vielä täällä, mutta en vain uskalla kokonaan vaihtaa odottajien puolelle, ennen kun nuo mun viivat vahvistuu :ashamed: Lisäksi te olette niin ihania :heart:
 
Hormoonista joo, esikoisesta nous nopeesti. En osaa noihin testeihin verrata, kun en tiedä yhtään missä vaiheessa mä testasin. Oli niin epäsäännöllinen kierto, enkä seuraillut ov:ta tai muutakaan, mutta kun varhaisultrassa käytiin, eikä siellä näkynyt vielä mitään, tää lääkäri laittoi lähetteen verikokeeseen ja sano, että jos hcg on yli 1000, sillon se on kohdun ulkopuolinen. No hcg oli jotain päälle 1700, eikä ollut, että mä tuosta päättelen hormoonin nousseen nopeesti :) Ja onneks eivät olleet yhtä "uunoja" julkisella puolella :)

Toivottavasti te oviksen bonganneet tulette pian perässä tuonne odotuspuolelle :heart:
 
Tännehän on tullut roppakaupalla haamuilijoita taas lisää. Onnittelut teille!
Kristen sullahan on tosi hienot viivat. :)
Viola30 tsemppiä tuhrutteluun, toivottavasti sulla merkkais samaa kun sisalla ;) Mulla tota tuhruttelua on ollut jo 6 tai 7 kiertoa ja se alkaa aina tossa kp 17-21. Ja se on todella tylsä vaiva. : /

Täällä kp1. :'( Aika lyhyeks jäi kierto kun vaan 26 päivää mutta samapa tuo kun tota tiputtelua oli niin eipä sitä raskaanakaan voi olla. Menis äkkiä kierto niin pääsis alottamaan ne terot. Tosin en oo vielä reseptiäkään hakenut kun en ole kehdannut. :ashamed: Kaikki on tuttuja siellä mistä se tarttis hakea. Ärsyttävää, ehkä laitan miehen hakemaan sen. :D
 
Kiitos onnitteluista. Kyllä se varmaan täytyy uskoa että plussa tuo on ku oli viiva tänään eilisestä vahvistunut :D Plussauspäivä oli siis 19.11 ja kp 30/30, viime kierto oli tosiaan tuo 30 ja sen mukaan nyt testailin :) Yk jotain 4-5.. Ja Kristen, aivan normaalia on monenkinlaiset juilinnat ja vuotelut raskausaikana. Muistaakseni jossain aiemmassa raskaudessa mulla juili menkkamaisesti jopa liki 20 viikolle asti päivittäin mutta kuitenki kaikki meni kuitenki hyvin. Suunnilleen samalta näyttää mun testiplussat ku mitä sulla on nuo ollu :)

Tervetuloa perässä kaikki odottelemaan! :)
 
Ohoh, nyt vasta katsoin tuon Kristenin viimeisimmän plussatestikuvan. Tuossahan on jo vahvat viivat että mitä ilmeisimmin sulla on pikkukaveri mukana ja vahvasti :) Ei mulla sentään ihan nuin vahvoja viivoja ole vielä näkynyt. Ja muutenkaan ei kyllä ole raskautunut olo mutta sitä ne testit vain väittää :)
 
Valtava määrä plussi täällä! Onnea kaikille tasapuolisesti. Voi kun itse pääsisi joukoon mukaan. :D

Ja onnea oviksen bonganneille!!!

Kristen: Kyllä siellä kaikki hyvin on. Niin selkeitä viivoja noilla dpo:lla. Itsellä esikoisella sain haamun vasta dpo14 ja toisella dpo13, jotta tuo on todella hyvin. Niin ja mieti kuinka haaleita ne sun viivat esim. niissä kemiallisissa on ollu. Tosi haaleita. Ihan mahtavaa! pitkä yritys teilläkin takana.

).( ei mitään kuulu. Jotenkin sellainen vaisu fiilis. Ei oikein tiedä onko oireita vaiko ei. Yksi sellainen mitä tässä olen vähän ihmetelly on tuo nivusten kinnaus ja varsinkin tuo oikea puoli ....miten sen nyt kuvailis...tuntuu koko ajan. Alaselkäsärkyä jnkin verran. Mä en muista onko tuokin ollu normi kierroissa. Kierukalla oli kyllä niin paljon kaikenlaista, jotenkin kaikki tuntui tuolla alakerrassa ja paikat oli hälytystilassa koko ajan. Jälkeenpäin olenkin miettiny, että oliskohan ollu jotain allergiaa sille kuparikierukalle. Nyt on niin huomaamaton olo ollut sen poiston jälkeen. Ei turvota alakertaa ym. ei turhia vuotoja ym.
 
Liinalle kp1 pahoittelut! :hug: Olitkos se sinä jolle lääkäri oli niitä minipillereitä määränny? saako tyhmä kysyä, että mitä minipillereitä ja siis mihin tarkoitukseen. Mulle tulee vain mielen minipillerit jotka yleensä estää raskautumisen.
 
Täältä tosiaan taitaa tulla joukkoryntäys tuonne odotuospuolelle :O On nii monella jo plussia ja haamuja.
Mä tein aaamulla uuden testin ja kyllä siinä kaksi viivaa näkyy, ilman tihrustamisia ja punaista sävyäkin mukana.
Mulla on myös tissit hieman arat ja välillä on jotenkin yököttävä olo. Kaupan päälle kunnon räkätauti ja silmätulehdus molemmissa silmissä.
Toivotaan että menkat pysyvät poissa, eihän ne ole vielä myöhässäkään...pitäs alkaa huomenna tai maanantaina luulisin.
 
J84
Pakko tulla kommaan Kristenille tuosta liuskatestistä :)

Sillo, kun ite plussasin liuskalla niin en saanut sitä koskaan tuon tummempaa. En tiedä mikä siinä on, että nuo r.testi liuskat ei tunnu koskaan tummenevan toisen viivan tasolle. Tein monen monta liuskaa kunnes oli pakko ostaa CB:n testi johon pärähti tumma plussa. Joten pakko sanoa, että tuo on tosi tumma viiva liuskassa jonka olet nyt saanut :D Onnea!!!
 
Valtavasti onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille :flower: :heart: :flower:

Tosiaan tuntuu siltä, että tämä pino hiljenee kertaheitolla, mutta jäähän meitä kuumeilijoita tänne vielä =) Tervetuloa uusille! En minäkään täällä ole kauaa ollut ja lämpimästi on otettu vastaan. On se hyvä, että tänne tulee uusia plussanneiden tilalle =)

mg: Kiitos! Kellistin miehen silloin kuumeesta huolimatta ja varmistettukin on :LOL: Silti en jaksa uskoa, että nyt olisi tärpännyt. Jos kierto on saman mittainen kuin viimeksi, menkat alkaa 1. joulukuuta. Niin vahvat ovisoireet oli kyllä ma-ti, että taitaa pitää paikkaansa tuo arvio. Jos kierto on muuttunut näin lyhyeksi, ehditään jännittää joulukuussa vielä toisenkin kerran :) Olisihan se plussatesti kiva joululahja ;)
 
Kiitos kaikille potkusta persiille. Kai sitä vaan itse panikoi ihan kaikesta, kun tausta on mitä on... Siihen mä yritän itsekin tukeutua, ettei ne viivat kemiallisissa ole koskaan noin vahvoja olleet, mutta samalla mä olen kuitenkin ihan varma, ettei tässä hyvin voi käydä...
Toivottavasti helpottaa, kun päästää viikonlopun yli, vaikka tuskin kokonaan missään vaiheessa :D
 
Tervemenoa plussanneille ja tarrasukkia ja samaan syssyyn tervetuloa uusille :wave:

Kristenille piti tulla tuosta valkovuodosta ja juilinnoista kommentoimaan, että esikkoa odottaessa joku samassa kuukausiketjussa oleva totesi osuvasti, että valkkaria tulee läpi raskauden niin paljon, että saisi ämpärillä istua :) Ja nuo juilinnatkin ovat varmasti ihan normaaleja, ovat varmasti vaan merkki siitä, että siellä on pieni, joka kasvaa aktiivisesti ja joka tekee itselleen tilaa laittamalla kohdun kasvamaan. Mutta huolihan sitä kulkee silti mukana läpi raskauden eikä se synnytykseen lopu :) :hug:

mg aika varma olen, että esim tässä kierrossa ovis oli viimeistään dpo 0, epäilen jopa, että oli jo dpo -1 iltana. Eikös sitä "kananmunanvalkuaista" tule juuri oviksen aikoihin? Minulla tulee sitä aina vaan ihan pienen hetken, ja sitten limat loppuu täysin. Ja tuolloin dpo -1 tuli nuo ovislimat ja plussa testiin, dpo 0 lämmöt nousi perustason yläpuolelle, limat loppui täysin ja oireet muutenkin ja sitten dpo 1 oli jo täysin normaali päivä, mitä nyt lämmöt dippasivat. No, aika sama, kunhan ihmettelen niin kuin ei muutakaan tekemistä olisi :D
 
Ovis ohi ja täällä eilen oli kiukku ja tänään itkettää varsinkin kaikkin äiti&lapsi/isä&lapsi jutut...palakurkussa koko ajan ja kyyneleet nousemassa mahajuilii eilen tuntui nipistelyä kohdun puolella ja nyt on menny neljä aamupäivää semmoisessa huimaus&kuvotus&päänsäryssä, joko oireet oviksesta tai sitten ihan jännitys päänsärkyä ilmenee just aamupäivästä, googletin illalla nyt pitäis pikkujouluihin lähteä ja on jotenkin niin herkkä mielentila... no eiköhän tämä taas tästä... pitkät piinaavat päivät alkoi =)

Mistä nämä kaikki plussat yht äkkiä tuli +++ voi kun se imaisis meidät kaikki mukanaan. Mie oon vähän laskeskellu et jos tää kierros meni ni seuraava on on jätetävä väliin ajoitus olisi maailman huonoin, esikoinen aloittaa koulun ni ei kovin mukavaa jos just siihen olisin viimeisilläni. Niin paljon jo muutoksia pojalle. Täytyy sanoa et oli kyllä hyvä kokemus tuo oviksen testailu olen paljon paremmin perillä kehostani... mie oon ollu koko aikka muutamaa päivää etuajassa ja viime kierrossa kun ajattelin et olis kiinnittymis yritystä ni se olikin varmaan ovis. Aika myöhäisillä kiertopäivillä... jos se olis nyt sitten ollu kp19 ni jää luteaaliaika suht lyhyeks korkeintaan 12 päivää... saa nähdä. Nyt tää mamma lähtee saunomaan syömään ja laulamaan karaokesta =) Mansikka-lime siideri saunasiideriks, ihan parasta =)
 
Leo81 juu mulle lääkäri määräs minipillerit kp 15-24 ja niiden piti korjata tota loppukierron tiputteluvuotoa. Minipillerithän on keltarauhashormonia mutta ihan minimäärä. Mulle ei ainakaan vaikuttanut mitään mutta raskautta niiden ei pitäisi tollasessa käytössä ehkäistä.
 
Anteeks pitkähkö hiljaisuus, oon kyllä käyny lukemassa teijän juttuja mut en oo ehtiny kirjotteleen mitään, yritän taas aktivoitua!

:heart:JÄTTIONNITTELUT KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!! :heart:

Teitä onkin paljon, hyvä niin! Voi kun me loputkin päästäis pian perässä nyt kun on oma pinokin perustettu odottajien puolelle, kiitos siitä Kristen! Komeita plussia täällä, ihastelin niitä vielä uudestaan.

).( Terot toimi hienosti ja bongasin oviksen kp 15 (maanantaina), jonka varmistelin vielä CB:llä. Pupuiltiin tiistaina ja keskiviikkona, voi kun tärppäis! Tänään siis dpo 4. Nyt sit piinaillaan, enempää ei voi tehdä. Pitäiskö sinä päivänä jo kun saa sen plussan pupuilla? Tuleeko teillä nännit kipeiks oviksen aikoihin? Mulla oli pari päivää ja sit ei enää niinkään...
 
Gabrielle: Kannattaa pupuilla mieluummin ennen ovista kuin sen jälkeen. Munasolu elää vain hetken, mutta siittiöt useamman päivän. Siis jo siinä vaiheessa, kun viivat alkaa vahvistua, kannattaa aloittaa ahkerat pupuilut esim. joka toisen päivän taktiikalla ja jatkaa ovisplussasta vielä jokunen päivä eteenpäin.
 
Yötä ! Taas kaivelin ovistesti rivistöni ja kyllä se vahvin viiva on kp 18 sunnuntaina kp21 joten eikös se silloin olis jo dpo2 ihan selvä ero niissä on. Kyllä tästä raskaushaaveesta on tullu ajarus ensimmäisenä aamusta ja viimeisenä illalla ja välissäkin useamman kerran...välillä oon miettiny et meinaako tää mennä jo vähän yli. Tähän kiertoon on nyt ladattu paljon toiveita ja yritetty ihan oikeasti yrittää toivottavasti se riittää.
 
Minnarun: Ihan samat ajatukset minullakin. Vauvajutut on mielessä koko ajan. Vaikka on vasta toinen yrityskierto menossa tällä erää, tämä vauvan yritys aloitettiin jo viime keväänä. Tuntuu, että tähän menee ikuisuus ja välillä iskee epätoivokin - tuleeko meille sitä vauvaa ollenkaan??? Jos kaikki olisi mennyt edellisessä hyvin, jäisin kohta äitiyslomalle. :'(

Nyt käytössä on jo: foolihappo, d-vitamiini, c-vitamiini, pieni punaviini tujaus iltaisin oviksen jälkeen ja viime kierrossa käytin greippimehua ennen ovista (tällä kertaa jätin väliin ja ensi kierrosta taas). Mieskin ottaa foolihappoa ja on vähentänyt alkoholin käytön lähes nollaan tämän projektin vuoksi. Mitähän tässä vielä ehtii keksiä... Kaikkensa sitä tosiaan tekee jotta tärppäisi. :ashamed:

Jotenkin vaan tämän kaiken keskellä pitäisi pitää pää kylmänä eikä toivoa liikoja. Olen koittanut keskittää ajatukset seuraavaan kiertoon, jottei tästä tulisi paineita. Olen jo katsellut valmiiksi koska mahdollisesti olisi ovis (jos kuukautiset alkaa ajallaan), koska pääsisin tekemään testiä ja koska olisi laskettu aika. Kyllä se on osittain helpottanut tätä kiertoa, mutta seuraavassa on tietty hirveät paineet. :stick:
 
Anteeks mä nyt vaan paniikissa täällä omaa napaani kommentoin.
Aamunen apteekin testi näytti tältä (ylin toissapäivänen)
Aijaa.com - 7074519.jpg
Eli ei vahvistumista :(
Säästin kuitenkin testin, kun ajattelin sen tummuvan kuvuessaan ja useampi tunti myöhemmin testi näytti tältä:
Aijaa.com - 7074520.jpg
Eli ehkä hitusen tummempi, tai sitten ei, mutta tuplaantunut se ei ainakaan ole!
Sitten RFSU:n testi, joka oli näin HAALEA:
Aijaa.com - 7074521.jpg

Edelliseen liuskatestiin verrattuna aika onneton : /

Nyt alkoi jälleen tosissaan pelottamaan, vaikkei merkkiä vuodosta olekaan. Jotenkin tuntuu, että ne viivat on vaan haalenemaan päin :'(
 
Kristen: Ei tuon tummempaa viivaa saa juuri kukaan, että älä huoli. Rfsu:n liuska on muistaakseni 50 se mihin reagoi!!! Jostain joku päivä justiin joku oli kysynyt sen herkkyyttä ihan sen valmistajalta! Nou hätä. Ikinä ei noin tummia viivoja ole tullut. Ne mitään haalene höpsö!!! :heart:
 
Minnarun: Täällä samat mietteet aamusta iltaan ja välillä vähän yölläkin. Pitää vähän seuraavassa kierrossa rauhoittaa... (niiiiin varrrrmaaan :LOL:).

Vitamiinia syön ihan perus multivitaa. Aluksi ostin multitabsia, mutta vasta kotona huomasin, että siinä onkin a-vitamiinia. Eihän niitä tablettia ollutkaan kuin 250kpl...:LOL:. Ei auttanut muutakuin uutta lähteä hakemaan. Siirryn sitten raskaus ajan vitamiineihin kun sen tarve tulee. Mikäs se onkaan sellainen vtamiini pommi mitä kaupassakin myydään joka on kiellettyjen listalla odotus aikana. Se oli joku ihan suosittukkin... tuttu söi sitä tietämättään alkuraskaudessa ja vasta neuvolassa sai tietää sen olevan haitaksi sikiölle. Ei saa mieleen sitä nyt enkä voi mennä siltä kysymäänkää koska alkaa heti kyselemään mitä mä sellaisia kyselen.

Onneksi sain pidettyä itseni irti testitikuista. Mä pelkään sen verran sitä negaa, etten nyt jaksa sitä katsella. Huomenna varmaan joudun antamaan periksi itelle. MEnkkajomotukset onneksi pahimmat katos illalla, Vasemman puolen nipistelyt on siirtynyt onneksi myös oikealle. Ei muuta raportoitavaa. Perus tissikivut ja loppukierron kylmyys. Tää odottelu tekee hulluksi. 6 testiä on kaapissa ja vielä illalla ajattelin, että aamulla dippailen, mutta koska edellisestä negasta on 2 päivää niin sain pidettyä pääni. Arvatkaa kierränkö niinkuin kissa kuumaa puuroa tuota kaappia mistä testit löytyy... :sekoo:
 

Yhteistyössä