+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

Minnarun tuossa vaiheessa (oviksen jälkeen) aika usein pysähtyy tai ainakin hidastuu niin, että tuntuu kuin pysähtyisi. Päivät matelevat luvattoman hitaasti eteenpäin.
Toivottavasti teillä on tarttunut sinne kyytiin pieni ihmisenalku :) <3 Tsemppiä loppupiinailuun!

Ja kiitos tervetuloatakaisin toivotuksista. Ihmeellinen on tämä naisen mieli. Olin varma lähteissäni, että olkoot kaikki. Mieli oli maassa ja olin valmis antamaan periksi. Mutta näin tässä kävi, että kuultuani hoitojen aikaistumisesta tulikin mieli, että pitää tämä viimeinen kierto vielä yrittää.

Sandemarin uutiset kävin myös lukemassa ja todella pahoillani olen lukemastani. Voimia sinulle:hug: Toivottavasti vuoto lakkaa pian ja pääsette uuteen yritykseen. Kaikkea hyvää sinulle!

Kristen iloisia uutisia siis :) :flower: Onnea! Äläkä tule takaisin! ;)
 
Sandemar: Onpa kurjia uutisia, voi itku :'( Voimia teille menetyksestä toipumiseen :hug: Vaikea löytää edes sanoja lohduttamaan, kun kaikki tuntuu niin laimeilta ja mitättömiltä... Toivottavasti tulevaisuus on paljon valoisampi ja plussatuulet puhaltavat sinnepäin nopeasti :hug: :heart:
 
Sandemar, olipa surullisia uutisia, voi harmi.

Tervetuloa takaisin, Iloksi! Ja Kristen, kyllä tuo on vahvaakin vahvempi plussa :) Tervemenoa!

Minnarun, tiedän tunteen :) Aika matelee oviksen jälkeen, miten se voikaan mennä niin hitaasti?!? Ja sitten taas/jos pitää aloittaa alusta ja taas oottaa kuukausi.

.) Tuhruilu alkoi siis viime torstaina ja tänään 4 päivää etuajassa näyttää myös menkat alkavan. Kierroksi tulee siis vaan 24. Jee. Älä vielä mg laita mulle kp 1, katon huomiseen ja ilmoittelen, et onko se tää vai huominen päivä.

Oon muuten huomannut sen, että mua ei enää kp 1 harmita niin paljon, vaan ennemminkin viikko oviksen jälkeen, kun lämmöt on alhaalla eikä oo mitään oireita. Nyt jo taas on katseet uudessa kierrossa. Tosin mielialat vaihtelee päivittäin ihan älyttömästi, tänään on hyvä päivä, saa nähdä millanen huomenna.
 
Kiitos Viola30 :)

Tässä on ihan erilaisella fiiliksellä taas, kun pääsi "oikaisemaan" nuo kierron alkupäivät ja pääsi hyppäämään kelkkaan tässä vaiheessa. Onneksi soitin sinne klinikalle.
Vaikka en oikein vieläkään tiedä, että olenko iloinen vai en. Toisaalta, kiva kun hommat etenee...

Ja sinulle pahoittelut kp1:stä.
Tiedän tuon fiiliksen, kun se suurin ahdistus on jo ennen menkkojen alkua. Itselleni asia selvisi myös pari päivää ennen vuodon alkua, kun lämmöt tippuivat (eivätkä edes kovin korkealla käyneet). Vuoto oli sitten vaan helpotus.
Tsemppiä uuteen kiertoon!
 
Sandemar: VOi ei! kovasti voimia teille sinne!!! :'( :hug:

Kristen: Tsemppiä lähipäiviin sinulle!!! :hug: Hieno plussa tänään!

Täällä testattu nega aamulla ja ff siirsi oviksenkin kp18 joten tänään taas dpo10. No jos nega ketutti niin sai ainakin kaksi lisäpäivää jännätä ja nega ei niin harmitakaan. Mä kyllä melkein tiesin tuon jo silloin kp18, mutta kun olin niin sitä ennen hehkuttanut, että nyt se on varmasti ollu jo niin en kehdannu sitä hirmuisesti mainostaa... :ashamed:. Silloin iski tissikipu tuplana ja tärinäkipua vatsalla melkoisestikin. Uuta testiä loppuviikosta jos vielä jotain testattavaa. En kyllä jaksa juurikaan plussaan enään uskoa.
 
Kerrankin kunnolla aikaa koneella ja kommentoida teille. :)
Ensin täytyy tietysti onnitella kaikkia uusia plussanneita! :flower:

Kristen: Tuo vuoto tuntuu enemmän olevan sääntö kuin poikkeus kun lapsia saaneita on kuunnellut. Pidän sulle peukkuja, että kaikki sujuu tästä eteenpäin hyvin ja hcg lähtee nousemaan ja saat huokaista helpotuksesta. Helppo sanoa, mutta yritä rentoutua ja levätä.

mg: Olin aivan varma, että tänään olet päivittynyt plussanneihin. Pakkohan noilla sun oireilla joku syy on olla, ovat niin vahvojakin. Toivotaan, että saat pian selviyttä oireiden aiheuttajasta. Mistä tuo PCO johtuu, miten se vaikuttaa raskautumiseen ja miten sitä hoidetaan?

iloksi: Tervetuloa takaisin kuumeilijoihin. Noinhan se menee, että kun on päättänyt, että olkoon ja keksitään jotain muuta, niin sillon tulee muutos suunnitelmiin.

Sandemar: Kamala, miten korkealta teidät on pudotettu. Todella paljon voimia ja tsemppiä uuteen yritykseen :hug:

Minnarun: Täällä samat piinat. Dpo2 menossa ja pitää ensi viikon loppuun asti odottaa testaamista. Toivottavasti molemmat päästään testaamaan plussat =)

).( Aika matelee, mutta onneksi olen keksinyt paljon ohjelmaa seuraavaksi kahdeksi viikoksi niin saa muutakin ajateltavaa. En ole aikaisemmissa kierroissa huomannut mitään ovisoireita vaikka kuinka olen kuulostellut. Tässä kierrossa ainoana oireena huomasin selvät ovislimat. Mahtaako olla aktiivisesti litkityn greippimehun ansiota? Olen lukenut, että greippimehua ei saisi juoda oviksen jälkeen, mutta syytä tähän en ole löytänyt. Onko jollain tietoa? Mehusta olen oppinut pitämään niin paljon, että mielellään joisin vieläkin päivittäin.
 
Viimeksi muokattu:
Sandemar osanottoni :hug: todella surullista..

Karvatonkoira onnea plussasta =)

TE jotka mittailette lämpöjä oviksen aikaan,milloin tulee lämmönnousu?dpo1??

MG älä viel muuta,anna olla tolleen niinku oli 3/5 ,kiitos =)

Iloksi tervetuloo takaisin =) ja toivotaan että ihme tapahtuis ja plussaisitki luomulla ;)
 
Viimeksi muokattu:
Sandemar: Suuri osanotto. Mitkään sanat ei riitä kertomaan kuinka pahoillani olen. Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan sitä mitä käyt läpi... Lämmin rutistus...

Viola30: :hug:

Kristen: Ihan normaalia hermoilla, minkäs sille voi, tuommoset vuodot ei ole oman pään kannalta mukavia mutta varmasti alkuraskauteen liittyvää niin kun muutkin on sanoneet. Komeat viivat sulla kyllä on!! Tuhannet onnittelut vielä!

Leo81: Kyllä se plussa sieltä siis vielä tulee! Peukut pystyssä!!

iloksi: Tervetuloa takaisin tännekin! Kiva kun päätit tulla takaisin! Nyt supersuuret peukut vikaan luomukiertoon!!! :kiss:

MG: Tommosia oireita ei sais olla jos testit näyttää negaa, grrrr!! :mad: Kyllä niitä sitten jaksaa jos syy on se toivottu mutta muuten ei kivaa huimaukset sun muut.

JiiMii82: Kiva saada piinailuseuraa, mulla dpo 6. Voidaan vertailla sit oireita, mulla ei kyllä vielä oo mitään paitsi oviksen jälkeistä juilintaa sivuilla ja nivusissa.

Minnarun
: Miten aika voikin madella niin hitaasti?? Mullakin pe pikkujoulut ja kovasti haluaisin testata ennen niitä (varsinkin kun on työpaikan ja rupeehan joku kyseleen jos ei mitään juo), mutta sillon vasta dpo 10, tuskin näkyis mitään...

).( Kp 22 (helppo laskea tässä kuussa :)) ja dpo 6. Oliskos tänään ehkä kiinnittymispäivä? Toivon kovasti niin! Valkkaria tulee kyllä aika huolella, ihmetyttää kun eikös oviksen jälkeen pitäis olla kuiva kausi?? Oireita ei oikeestaan ole, jotain nipistelyä ehkä mahassa ja perus oviksen jälkeiset juilinnat (tai terojen aiheuttamat) sivuilla ja nivusissa.
 
iloksi: Peukkuja viimeiseen luomukiertoon. :hug:
Kristen: Upea viiva! :heart:
Viola30: :( Voi itku...jaksuja.
JiiMii82: Mulla ainakin nousee lämmöt dpo 1 aamuna. :)
Gabrielle: Peukkuja kiinnittymisen puolesta!
jonna_82: En ole tuommoisesta "mehukiellosta" kuullut...onko jollain parempaa tietoa?
karvatonkoira: Onnea paljon! :heart:

Äääääh, pääsisipä itsekin pian laskemaan dpo:ita... Miten niin malttamaton??? :D Tärinäkipua vasemmalla alavatsalla, ollut koko päivän...toivotaan toivotaan...

 
Viola pahoittelut tädistä,saamari sitä...

MG Eli siis mulle voi sit laittaa ton dpo5...

Lisey normaalia malttamattomuutta :LOL: ensin odottaa et menkat loppuu ja sit et ovis lähestyy ja sit odottelee mahd.alkavia kuukautisia...hullua....

Kävin sit kattoo lasketun ajan,se olis sama pv ku mun poika täyttää 5vuotta =D ja ajattelin et maanantaina kun itellä on synttärit niin teen 1. testin,olis niin mahtavaa saada sellainen synttärilahja ja mitään muuta en toivois!!!
 
MG, mulle voisi merkata kp2/35-38, sen pituinen vaikuttaisi ainakin toistaiseksi olevan mun normaali kierto.

Kristenille onnittelut! Kuin myös karvatonkoira lle. :)

Sandemarille isot pahoittelut. :hug: Elämä on välillä niin epäreilua ettei halua tajutakaan. :(
 
Sandemar: :hug: Olen todella pahoillani teidän puolesta :'(

mg: Varaa ihmeessä aika lekurille. Pikkuista ei taida olla kyydissä, mutta jostain nuo oireet tulee. Toivottavasti asiat selviää ja saat apuja. :hug:

iloksi: Tervetuloa takaisin! Toivottavasti tärppää joko nyt luomuna tai kohta avustettuna =)

karvatonkoira: Onnea :heart:

Viola: Pahoittelut tädistä :hug:

JiiMii: Meilläkin osuisi la kuopuksen synttäreihin, jos nyt tärppää =)

(.) Nyt on taas ihan ihme tuntemuksia. Olen ihan pihalla :O Siis tänään on kp 17 / 26. Viime viikon ma ja ti oli tosi kovat menkkamaiset juilinnat alaselässä ja alavatsalla ja etenkin ti vatsaan sattui tosi kovaa (kp 11). Päättelin sen ovikseksi ja se täsmäisi tuohon 26 päivän kiertoon. No nyt illalla on taas selkä ja vatsa juilinut menkkamaisesti ja välillä vatsalla tuntuu kipua. Mitä ihmettä tämä nyt on??? Voisiko ovis olla sittenkin vasta nyt? Vai voiko kiinnittyminen tuntua näin? En ole ennen bongannut kiinnittymistä, mutta eipä sitä ole ennen tullut tarkkailtuakaan.
 
Barbamama,varmaan sulla on jotai kiinnittymisjuilintoja...
peukut pystyyn et saatais kunnon synttärilahjat lapsille ;) muistan kun itse täytin vuosia ja sain puhelun että hyvää syntymäpäivää,sinulla on sisko =) eli siis mun pikkusisko maanantaina 7v ja mie puolestaan 28v :D

Mirage niin tosiaan meinasin maanantaina testata jos saisin itelle sen synttärilahjan =)
Silloin dpo12 joten pitäis jo jotai näkyä jos on näkyäkseen....

Gabrielle mulla ei nyt ole ollut 4pvn oviskipujen jälkeen mitään,no eilen oli töissä kohdun kohalta kipee,tissejä vihlonu sillee viiltomaisesti:)D) mut ei juuri muuta...Tissit ollu normaalisti paljon kipeemmät mut ei nyt...ja limoja voi tulla oviksen jälkeenkin,yksilöllistä,niinku monet muutkin asiat :)millois testailet ;)
 
+++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat+++



tiistai 23.11.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Okaasan....................kp42/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
Manzu........................kp33/31..........26v.....3. lapsi......yk11
Leo81.........................kp29/28-33...............3. lapsi......yk1
karvatonkoira..............kp29/?.............32v....4. lapsi......yk3
Pikku-Saara................kp28/35..........28v.....1. lapsi.......yk3
Shiny.........................kp27/?.............23v....1. lapsi.......yk3
jonna_82...................kp25/29-32.......27v.....1. lapsi......yk6
Pumpuliini..................kp25/27...........28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp24/31...........31v.....4. lapsi......yk1/12km2
kolmannen haaveilja...kp24/28-30......28v.....3. lapsi......yk2
vimmu.......................kp24/25-28......26v.....1. lapsi......yk6
Mariel85....................kp24/?.............25v......2. lapsi.....yk1km2
Minnarun...................kp23/31...........30v.....3. lapsi......yk4
Gabrielle....................kp23/26...........28v.....1. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp20/28-32......27v.....1. lapsi......yk3
Mirage......................kp20/27-28.................2. lapsi......yk3
miimii10....................kp19/36......................................yk6
JiiMii82......................kp18/30-31......27v.....2. lapsi.......yk5
Barbamama35...........kp18/26...........35v.....3./4. lapsi...yk2
Muffinssi....................kp14/28-30.......21v......1. lapsi
bluebaby...................kp14/28............26v.....1. lapsi......yk3-4v
Lisey.........................kp13/?..............28v.....2. lapsi......yk1
iloksi.........................12/30-32.........28v.....1. lapsi......yk4,5v
macy gray.................kp11/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
iines83......................kp11/30-34.................2. lapsi......yk5
Epa_88......................kp11/30......................1. lapsi......yk2
Huldasharks...............kp8/40......................3. lapsi......yk6
lisse..........................kp7/30-45.................2. lapsi......yk1
Liina87......................kp4/29............23v......1. lapsi......yk7
MolliMelooni...............kp2/35...........32v.....2. lapsi......yk3½v
Viola30......................kp2/27............31v.....2. lapsi......yk5(7)
mileon......................................................5. lapsi
sandemar


TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, HelinäKeiju10



PIINAILIJAT
manzu.......................dpo15
kolmannen haaveilja...dpo13
Leo81........................dpo11
Mariel85....................dpo9
Pumpuliini.................dpo9
Gabrielle...................dpo7
Mirage......................dpo6
JiiMii82.....................dpo6
Minnarun..................dpo4
jonna_82...................dpo3
miimii10...................dpo2



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream

PLUSSANNEET 2010 marraskuu:
tätimoonika.....15.11.....kp27/30?...................2. lapsi....yk6
skorpioni07.....15.11. ....kp31/31...................2. lapsi....yk2
Viulu..............16.11. ....kp31/28-30...............4. lapsi....yk4
SiSa78...........16.11. ....kp27/28-30.....32v.....2. lapsi....yk2
Kristen...........17.11. ....kp28/31..........22v.....2. lapsi....yk15
hemari...........19.11. ....kp28/36....................2. lapsi....yk3
valtsukka........19.11. ....kp30/30..................................yk4-5



HAAMUILIJAT
Manzu............17.11. ....kp27/31..........26v.....3. lapsi....yk11
karvatonkoira..19.11. ....kp25/?............32v.....4. lapsi....yk3
MiiJane76.......19.11.




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta marraskuuta
 
Osanotot Sandemarille :hug:

On tää niin... Odottaa taas yli kolme viikkoa ennen seuraavaa ovista... Tai siis enää noin 17 päivää...

Yhtä hemmetin odottamista. Mitähän odottamista se odotusaika on??? Tämähän se vasta odottamista on kun odottaa sitä odotuksen alkua :D
 
Kaikille plussatuulia, eiköhän ne tavalla tai toisella meille kaikille tule :)

).( Täällä odotellaan, tuleeko täti kylään vai ei. Eilen tein hätäpäissäni jo yhden herkän testin, ei vielä näyttänyt mitään. Mutta odotankin, että vasta ehkä loppuviikosta jotain näkyisi testissä,jos on näkyäkseen.

Kohta täytyy käydä uusimassa terolut-resepti, mutta jos ei tästä tai seuraavasta kierrosta ala tärppäämään, marssin lääkäriin ja pyydän clomit. Ellen malttamattomana tee sitäkin jo heti tämän kierron jälkeen, jos niikseen tulee :D
 
dpo 4 ja pelottaa... jotenkin nyt on toiveet raskauden suhteen niin korkealla, kaikki oireet/ tuntemukset työnnän pois koetan koko ajan "puhua" itselleni jrkeä etten niin korkealta putoaisi. No täytyy kertoa että tänä aamuna nukuin pommiin ja räikeästi ( en todellakaan nuku pommiin ikinä) sitten on aikasta moiset flunssaoireet lämmöt oli 36.7 normaali 35.6-9 mutta en tunne itseäni sairaaks hyvin väsyneeksi ja viluiseksi kyllä. Alavatsa yhä hellä ja vatsalihakset myös. Mut sitten on ihan oikean taudin merkkejä nivelsärkyä varsinkin nilkoissa. Ja sitten tää väsymys on mielenkiintoista väsyttää mut ei nukuta ja illalla en meinaa sitten kuitenkaan sen aikaisemmin käy nukkumaan väsymys on iltapäivällä ehdóttomasti vahvinta, tää kaikki voi kyllä olla ihan syysmasennusta. Pelottaa kuinka kestän pettymyksen tällä hetkellä elämäni pyörii tämän vauvahaaveen ympärillä. Koetan keksiä muutakin ajateltavaa mutta hieman vaikeaa vauvakuume on saanut minusta yliotteen. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia ? Keinoja saada itselleen järki käteen ?
 
Heipä hei vain kaikille :wave:

Jospa nyt, vihdoin ja viimein ehtisin tänne jotain kirjoittelemaankin. Päivittäin kyllä olen käynyt lukemassa juttujanne. Täällä tosiaan pitää hieman kiirettä, talon hankintaa, työpaikan hakua ja häiden suunnittelua :) Sitten omalta osaltaan myös tuon joulun saapuminen tuo omia kiireitä tähän aikaa vuodesta :xmas: Ja myös nuo kaksi poikaa ( 6v. ja 4v.) pitää tämän äidin kiireisenä ja sitten joka toinen viikonloppu miehen tytär on meillä niin on tekemistä ja askarretta vaikka muille jakaa=)

Niin, paljon on siis sattunut ja tapahtunut....
Sandemar, todella surullista ja niin epäoikeuden mukaista, ei oikein tiedä mitä sanoa, jaksamista ja voimia :hug:
Viola:hug:

Voimia ja jaksamisia muillekkin niitä tarvitseville!!! :hug:

Onneksi on sitten vastapainoksi iloisiakin uutisia!!!:heart:

Kristen, hieno viiva sekä hurjan paljon onnea plussasta ja "tervemenoa" odottajien puolelle!:)
Karvatonkoira onnea plussasta :heart:

Onnea myös kaikille muille plussanneille!!!!

Omaan napaan sitten sen verran, että tosiaan ovis tuli normaalia aikaisemmin ja ehdimme sen kyllä hyödyntämään... Jos kierto siis aikaisesta oviksesta huolimatta pysyy "normaalina" niin tädin pitäisi kurvata sunnuntaina kylään... Vaikka tänään onkin laskujeni mukaan dpo 13, niin en meinaa testata vasta kuin ensi viikolla siis jos täti ei sitä ennen saavu... Oireita nyt sillain ihan kauheesti ei ole tai jos on niin ne voi johtua raskaudesta tai saapuvasta tädistä... alavatsaa nippailee välillä ja aikaajoin juilii sillalailla ihain kuin menkat olisi alkamassa mutta sitten ei kuitenkaan...ainakaan vielä:kieh: Välillä alavatsalla tuntuu repäiseviä kipuja kun tekee äkkiliikkeitä...
Rintoja myös aika ajoin pistelee ja välillä ovat arat... Olen yrittänyt olla kuulostelematta oireita mutta nämä oireet tuntee ilman kuulostelemattakin:D

Tästä vauvaprojektista senkin verran vielä että meillä taitaa tällä hetkellä olla mies se joka on enemmän innoissaan ja malttamattomampi kuin minä. Vähän väliä kyselee että "jokos sinä olet raskaana, pitäisikö sinun tehdä jo testi?" "Milloinkas sinulla on tärppipäivät ja kun olen ollut nyt aktiivisempi että jos vaikka tärppäisi!?!?!" :LOL: Kaupassakin katsoo jokaisen vauvan perään ja keksii nimiä...

Mulla kun on enemmän tyyliin jalat maassa keväisen asian takia, jäi vähän pelko kuitenkin takaraivoon kolkuttelemaan mutta kuitenkin yritän olla katse tulevaisuuteen päin...
Mutta juu, täytyy tästä mennä taas erotuomariksi veljesten eripuraan:D
 
Kolmannen Haaveilija: Ihana mies sulla. Meillä ei tuollaisia piirteitä löydy. No kysyi se kyllä toissa iltana, että jännittääkö sua jo... :D

Mä olen tään päivän ollu niin maassa. aamulla oli ihan hillitön lasku lämmöissä. En tiedä. Viel pieniä toiveita että se sieltä nousee, koska vuotoa ei ole näkyny. Toivoa pitää nyt ainakin, vaikka hyvin epätodennäköistä. Onneksi kaikki muu on pysyny. Tissit ehkä asteen aremmat kuin eilen. Mä en perkules luovuta... en ennen kuin punahilkka soittaa ovikelloa. :kieh:
 
jonna82 kiitos toivotuksesta :) Ja aivan totta... juuri kun oli antamassa periksi, niin annetaankin lisää toivoa. Toivottavasti tämä ei pääty taas vaan kyyneliin.
Tsemppiä sinulle loppukierron piinailuun:) Tuosta greippimehusta en olekaan kuullut, että ei saisi juoda loppukierrosta? Hmm.. jos löydät selityksen asiaan, niin tule kertomaan. Vaikka en kyllä nyt greippimehua käytä, mutta mielenkiinnosta..

Kiitos Gabrielle tervetulotoivotuksesta :) Ja kiitos muistakin toivotuksista:)
Toivottavasti teillä on nyt tärppi käynyt ja nuo limailut on sitten sitä. Tuossa omaa kohtaloani limailujen suhteen mietin ja olen oikeastaan kyllä sitä mieltä, että ei minulla ainakaan pitkää kuivaa kautta tule oviksen jälkeen.. Vaikka täytyy myöntää, etten hirveästi ole asiaan perehtynyt.

Lisey kiitos :) Ja oviksenmetsästysonnea sinulle! Toivottavasti on tulossa mojova ovis ;)

Barbamama35
kiitos :)
Hyviltä kuulostavat nuo sinun tuntemuksesi. Toivon, että kyse on kiinnittymiskivuista ja pikkuinen on tarrannut matkaan. Tsemppiä vielä loppuun piinailuun !

karvatonkoira
en ole yhtään varma (enkä jaksa tarkistaa), että joko olen onnitellut sinua. Mutta ei varmasti lisäonnittelut haittaa eli SuuuuRemmoiset onnittelut plussasta :) Toivottavasti kaikki menee hyvin ! Onnellista odotusaikaa !

Leo81 minulla lämmöt laskevat päivän pari ennen kuin vuoto alkaa. Edelliskierrossa 2 pv ennen ja viimekierrossa vuoto taisi alkaa sitten seuraavana päivänä. Toivottavasti kuitenkaan siitä ei olisi kyse. Ja tuo se on oikea asenne!

Oma napaon aika hiljainen. Jonkinmoista viivaa näkyy jo ovistestissä, muttei vielä kyllä plussanmallista. Mietin tuossa vaan, että mahtaako se ovis tulla aiemmin, kun kuitenkin nyt jo näyttää sen verran vahvempaa viivaa. Toivottavasti ei tule, koska sitten menee kaikki ihan sekaisin. Miehen kanssa ollaan eri vuoroissa eikä nähdä ennen kuin viikonloppuna. Menkat alkaa liian aikaisin, jos ovis tulee aikaisemmin.
Niin monta muttaa on matkalla, jos nyt ovis tupsahtaakin etuajassa.
Kai sitä täytyy vaan tarkkaan testata.

Minulla ainoa vaihtoehto on testata aamuisin, koska päivällä juon niin paljon ettei mihinkään testiin voisi luottaa. Onneksi nuo testit ovat näyttäneet toimivan myös aamupissistä.

Mukavaa illanjatkoa!
 

Yhteistyössä