+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

Manzu Kyllähän siinä jotain näkyy! Muista sitten, ettet tiiraile tota testiajan jälkeen, koska antaa tosi selviä roskishaamuja. Ettet sitte vertaile :D Mutta tosiaan, kyllä siinä haalea värillinen viiva näkyi, joten jännät paikat sullakin, vahvistuuko vai ei :)
Vedetään sitte kunnon viivat yhdessä, sillä taidan olla vain päivän edellä sua saman mittaisen kierron kanssa :D
 
Manzu ja Kristen, minä näen hailut plussat molemmissa :D :flower:

Pakko kommentoida, kun tuo kommenttisi alkoi näin yliväsyneenä naurattaa: toiset vetää yhdessä kännit, täällä vedetään viivat ;) Harrastuksensa kullakin :LOL: Niin ja vielä Kristen, testasin aikanaan dpo 10 esikoisesta samanlaisen hailun ja taisi olla vielä roskishaamu :D Vasta viikko siitä, kun menkkojen piti alkaa, näkyi testissä vahva plussa. Kyllä se siitä vahvistuu, toivotaan :)
 
:LOL: Jeps, vedetään me Kristen kunnon plussaviivat testeihin! :LOL:

Kyllä täällä niin pidetään peukkuja pystyssä, että viiva tuosta vahvistuisi! Jos nyt tipahtaa, niin tipahdan todelta korkealta!

Peukut kehiin!
 
Huldasharks > :hug: Ei ollut meistä tällä kertaa plussaajiksi, mutta vielä me saadaan testeihin oikein komeat viivat. Missähän sitä vauvaliimaa olisi myytävänä? :D

Manzu ja Kristen > Haaleat viivat nään. :) Toivottavasti vahvistuvat.

Meinaa vähän ärsyttää. Varasin sen soittoajan gynelle, mutta ajan antanut hoitaja ei osannut sanoa mihin aikaan gyne sitten soittelee. Sanoi vaan, että vapaita aikoja on. Lupasin olla puhelimen kuuluvilla ja valmis vastaamaan. Kauppaan pitäisi päästä mieluusti ennen lapsen päivällistä, mutta enhän minä tästä mihinkään uskalla lähteä. Toki kaupassakin voin vastata, mutta en viitsisi puhua tuollaista asiaa yleisön läsnä ollessa. :D Olen jo miettinyt onko kyse sittenkin vasta ensi viikon keskiviikosta. :confused: Onhan tässä aikaa vielä ennen hänen työpäivänsä loppua, mutta aika rasittavaa tällä tavalla päivystää odottamassa. :mad:

Tiirailin sitten sitä aamulla dipattua testiä luonon valossa. Minähän nään testeissä herkästi viivan vaikka sitä ei välttämättä olisikaan. Siksi tuokin piti päästä purkamaan ja tutkimaan tarkemmin. Laitan kuvat kohta koneelle ja yritän kaivella mahdollisen viivan esiin. Miten sen saa selkeämmin esille, jos siellä sellainen on? Negana minä tuota pidän, mutta hullulla on halvat huvit. :LOL:
 
Onpas täällä hienoja viivoja ja haamulaisia.



Toivottavasti niistä kaikista kasvaisi hienot vauvanalut ja tulisi sitten paljon loppukesän pienokaisia. :heart:

mg: Kuuluiko gynestä?
Huldasharks: Voi ei. :( Toivottavasti saisitte joululahjaksi positiivisia uutisia. :hug:
Mirage: Viivat. :D:D
Kristen: Hienot oireet!! Haamulainenhan siellä, toivottavasti vahvistuu!!!

Omat kp:t ma-te-leeeee... :whistle:
Hirveä energiapuuska, leivoin pari pelliä pullaa ja laitoin kanasopan vielä tulelle... :O
Muuten ei mitään eroa siis pillerilliseen aikaan. :LOL:
 
Kuului gynestä. :mad: Tuli niin paha mieli, etten voinut aikaisemmin tulla edes kommentoimaan. Kyllä meni luottamus yksityisiin, kun tuollaisella ylimielisellä ja lyttäävällä asenteella "palvellaan". Sain kyllä ohjeet Terolutien kanssa toimimiseen, mutta kaikki muu olikin sitten ala-arvoista. Sanoi ettei mulla ole voinut olla vuoden sisällä niin montaa kemiallista ja että tulisi laittaa kierto kuntoon ja sitten katsella puoli vuotta tai vuosikin raskausyritystä ennen lisäapujen hakemista. :headwall: Väitti myös, että kaikki käytössä olevat lääkkeet ovat samaa keltarauhashormonia eri nimellä ja ettei kiinnittymistä voida mitenkään auttaa. On kuulemma ihan pelkkää tuuria, jos lääkkeiden avulla saadaan raskaus onnistumaan.

Teroluteista sanoi, etteivät ne estä ovulaatiota eivätkä vääristä ovistestien tulosta. Voin kuitenkin hieman lykätä aloitusta, koska mulla on pitkä kierto. En tiedä mitä nyt sitten tekisin. Ehkä aloittelen ne sitten suunnilleen ohjeen mukaan ja tikuttelen. Ovis tulee, jos on tullakseen. En uskaltanut puhua mitään tästä oireiden jatkumisesta, kun menin välillä tyrmistyneenä ihan hiljaiseksi ja oli jo valmiiksi aivan maahan painettu olo. Kysyn asiaa sairaanhoitajalta tarvittaessa. Nyt koitan rentoutua ja keskittyä muihin asioihin. Onneksi lopuviikoksi onkin paljon ohjelmaa ja tekemistä eikä jouluun valmistautuminen ole vielä voiton puolella. Puuhaa riittää.

Lisey > Ihana ruusun viskoja. :D Mistä osoitteesta linkität hymiöitä?
 
MG: todella todella suuri :hug: on se niin vaikea nykyään saada palvelua.... on se hassua kun apua kysyttäessä ei saa apua sitten on kaiken maailman urpoja joiden viikko suunnitelmaan kuuluu lääkärissä ravaaminen ja tuntuu että niiden jutut otetaan joka kerta tosissaan.... mie toivon että siun ei tarvii enää kyseisen henkilön kanssa olla tekemisissä... toisilla tohtoreilla menee muuten palko nenään jos potilas tietää itse jo asioista niiden on sen jälkeen lytättävä asiakas omalla tietämyksellään...ne ei aina muista että jokainen tuntee oman kehonsa parhaiten...
 
MG Ohhoh :O Mä en tiedä mitä tohon sanoa. Oon ihan äimänkäkenä täällä! Jotenkin sellanen tunne, ettei ollut ihan osaava gyne ja todella huono päivä! Kai sä nyt tiedät, jos vaikka testissä olet ne viivat nähnyt, että niitä kemiallisia on ollut. Ja ei ne mullakaan mitään kiertoa kuntoon laittanut, ennen kun laittoivat suoraan hoitoihin. Mitäs jos ottaisit yhteyttä yleiselle puolelle? Tai onko teidän lähellä muita yksityisiä gynekologeja, johon voisit ottaa yhteyttä?
Joten kuulostaa, tosi epäpätevältä ja epäammattimaiselta tuollainen!

Hudalsharks Pahoittelut vuodon alusta!

Nyt mulla on alkanut olla kamala nälkä koko ajan. Tein sitten ruokaa, josta tulikin vahingossa kamalan tulista ja se alkoi närästää :O Ei ikuna ole tulinen ruoka närästänyt, koska mä rakastan sitä. Jaiho on tosi herkkä. Eilen silmämeikkiä puhdistaessa aine teki kunnon ihottuman toisen silmän alle ja sivuun. Hassua kun ikäni olen samaa ainetta käyttänyt ja koskaan ei siitä ole mitään tullut. Tänään kun tapetoitiin, pieni tippa liisteriä sai aikaan ison ihoreaktion kädelle. Hassua...
Toivon vaan, että nämä lisääntyneet oireet kertoisi raskaushormoonin lisääntymisestä ja näin ollen kunnollisesta kiinnittymisestä!
 
Täällä ei ole toista yksityistä gyneä, mutta tuossa lähellä olevassa isommassa on montakin. Tuon kanssa en kyllä enää ikinä asioi. Saattoi ottaa itseensä senkin, kun hän teki diagnoosin ja sainkin apua julkiselta puolelta ennen kuin edes vuosi tuli täyteen. Metuja aloittaessa taisi olla noin puoli vuotta. Kostaa sitten tylyllä asenteella ja käytöksellä. Saapa nähdä laittaako kuitenkin laskun. Enpä olisi ikinä uskonut, että neuvolalääkäri sanoo kierron tasoittamisen olevan tärkeä ja kiireellinen asia (sanoi siis, että noin pahasti vaihteleva kierto pitää ehdottomasti saada korjattua) ja yksityinen käskee jatkamaan kuurin loppuun ja sitten vain odottelemaan. Onneksi kuukauden päästä on lähete lähtenyt lapsettomuuspolille ja ehkä jo alkuvuodesta päästään ekalle käynnille. Alustavat labrat kun on jo otettu, niin saattaa edetä ihan mukavasti. Ärsyttää kyllä se puhelu, mutta näillä mennään. Jospa tämä kierto näillä ohjeilla ihan mukavasti sujuisi.

Kristen > Toivottavasti oireet johtuvat raskaudesta! Teetkö huomenna uuden testin vai odotteletko vielä?

Minnarun > Tuota vastaavaa asennetta olen kyllä todistanut terveyskeskuksen puolella, mutta kyseinen ihminen onneksi jäi pois. Siellä on monesti niin leipääntyneitä lääkäreitä (juurikin niiden luulosairaiden ramppaajien takia), että luisuvat kohtelemaan ala-arvoisesti. Yksityisellä on kohtuullisempi työmäärä ja työajat, tienaavat hyvin ja muutenkin paremmat työolot, joten ei kyllä pitäisi tuollaista lipsahtaa edes huonona päivänä. Onneksi meillä on oikeus valita ketkä lääkärit meitä tutkii ja hoitaa tai ainakin ketkä eivät hoida.
 
Kristen ja Manzu: Minä näen kyllä hailakat vaaleanpunaiset haamut teidän molempien testeissä =) Toivottavasti vahvistuvat :heart:

MG: Hui, kun alkoi puistattamaan tuo sinun kohtelusi!!! Pistää ihan vihaksi noin ala-arvoinen ja törkeä käytös... Oiskohan niin, että kun se on paikan ainoa gyne, niin se kuvittelee voivansa käyttäytyä miten huvittaa. Isommissa paikoissa, joissa on enempi kilpailua, ei varmaan ole varaa käyttäytyä tuolla tavalla. Toivottavasti saat parempaa apua jatkossa julkiselta puolelta tai toiselta yksityiseltä gyneltä :hug:
 
Kristen ja Manzu! :D Hienot haamut siellä! :heart:Nyt vain viivojen vahvistumista odotellessa.

Onnittelut plussanneille muutenkin! aivan mahtava nähdä noita kuvia! :flower::heart:

Mites onko teillä kokemuksia noista sofi one step testeitä. Etukäteen pitää kysellä tuleeko niihin viivanpaikkoja ym muita näkyviin? en jaksais millään katsella mitään viivanpaikkoja. Ne cb:n testit kun hämäs niin julmasti. Tilasin kotitesti.fi sivustolta liuskoja ja yhden puikon ja huomenna aion jo tikkuun pissiä koska on ne pikkujoulut. Dpo9 on vasta huomenna mutta jos ei näy mitään niin ei tartte ainakaan toivoansa menettää vielä vaan saa jatkaa jännäämistä. :D

Oireita ei kummallisia ole. Jotain nipistelyä päivän mittaan eilen esiinty tuolla alavattalla, mutta siinä kaikki. Perus lämmön nousut ja tissikivut niinkuin joka kierrossa. Lämmöissä tuli kyllä nyt uusi nousu aamulla. Toivotaan, että olis jotai tapahtunut.

EIlen sain pitää sellaista 4kg kokoista 2kk vanhaa tyttöä sylissä ja meinasin aivan kuolla siihen paikkaan. Se oli niin kauniskin, että! NIin pieni, mutta valmis :heart: Ja mikä parasta se tuoksui niin hyvälle!!!
 
Mie vedän ovis epäilyni takaisin sain juuri tetsiin vahvat viivat ei ihan niiin vahva kuin kontrolli mutta vahva =) mie olen näköjään tulkinnut kehoani väärin ovis tulee kun kivut alkaa jo laantua... joten aikaisemmat kierrot ollaan oltu ihan liian aikaisin liikenteessä eikä loppu kierrosta sitten olla juurikaan heiluteltu.... just eilen sanoin miehelleni ettei nämä testit minulla taida näyttää ikinä mitään !!!!! ja sitten kävi näin ja tein taas ns. otollisimman ajan ulkopuolella..... odotan iltaa =)
 
Leo Mä olen sitä mieltä, että kaivelemalla jokaiseen testiin saa viivanpaika. Eli kun katselet testiä, älä jää tiirailemaan!

Ja sitten pienet välituuletukset! *tähän sopisi joku kiva hymiö* :D

Kun mä tiedän, että te tykkäätte kuvista niin tässäpä niitä, enhän mä vauhtiin päästyäni voinut olla testaamatta tänäänkään ;)

Pelkkä testi tältä aamulta Eilinen (ylempi) ja tän päivänen testi


Noi kuvat ei nyt ole yhtä näkyviä, kun en viitsinyt sillon kuuden aikaa kauheesti alkaa sombailemaan, että saan viivan hyvin näkyviin. Ja valokin oli huono. Mutta pointtina se, että tänään se viiva näkyy huomattavasti selvemmin kuin eilen, ja vertaillessa on eilistä SELVÄSTI vahvempi.
Nyt mä vaan toivon, että tää onnistuu...

muoks
Jos muuten ei näy, niin kattokaa vähän sivusta sitä kuvaa, näkyy huomattavasti paremmin :D *vissiin vähän yli valottunut?? *
 
Viimeksi muokattu:
macy gray :kieh: tuollaiselle lääkärille :( Juuri noinhan se asia pitää ammattilaisen hoitaa... :O Itse petyin neuvolalääkäriini esikoista odottaessa loppuraskaudesta, kun tuli isoja ongelmia oman terveyden kanssa. Sain sitten odottaa yli 2 kk hoitosuunnitelmaa, kun neuvolalääkäri ei oikein ottanut asiaa hoitaakseen. Asian diagnosoinut neuvolalääkäri sanoi, että synnytyssairaala hoitaa, synnäri että pitää mennä yliopistolliseen sairaalaan, yliopistollinen taas että neuvolan asia. Lopputulos oli, että pallottelivat niin pitkään, että sain hoitosuunnitelman synnärillä kun neitiä oltiin tekemässä. Naulasin lääkärin kiinni, että tämä hoito pitäisi päättää niin kuin nyt viimeistään. Toivottavasti sinulla toinen gyne olisi ystävällisempi ja asiantuntevampi ja asianne etenisi nyt nopeasti :hug:

Minnarun työn iloa ;) ja onnea plussasta :)

ON: Lämmöt olivat aamulla vähän nousseet, mutta vielä perusviivan alapuolella. Mahasta nippailee siihen malliin, että tänään vissiin kuitenkin dpo 1. Eilen hyödynnettiin ja toivottavasti riittää, miehellä taas tänään reissuhommia, joten oli kyllä nappiajoitus tässä kierrossa työmatkoilla =)

muoks vielä Kristen Näinpä näkyy :D :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kristen: Ihan selvästi viiva on vahvistunut!!! =) Nyt vaan kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart: Onko toi testi muuten Davidin 10? Mulla sen antoi ihmeen hailuja viivoja. Tein kaks sellasta ja molemmilla kerroilla tein samasta näytteestä toisen testin (joka ei yhtä herkkä). Ja molemmilla kerroilla se vähemmän herkkä antoi vahvemman tuloksen. Ihme juttu :confused: Mut siis mun pointti oli se, että jos toi on se David 10, niin kokeileppa tehdä jollain vähemmän herkällä, saatat saada vahvemman viivan =)
 
Sisa Joo, tänään pitäis tulla apteekin omat ja first signal postissa, eli huomenna varmaan testailen niillä sitten. Noita vaan sattui lojumaan kaapissa :D

Ja tässä joku aika sanoin, että noi liuskatestit näyttää huonommin, jota sitten ainakin MG:n kanssa ihmeteltiin, ja tänään mä sitten muistin, että se olikin niin päin, että noi herkät liuskat ei välttämättä näytä yhtään sen herkemmin, kun ei niin herkät testit, koska ne on niin ääreensä kehiteltyjä, että se tekniikka tavallaan pettää.

Voi vitjat kun saisin pikakelauksella hypättyä viikon eteenpäin, niin tietäis mihin suuntaan tää lähtee kehittymään!
 
Huomenta.

tässä olisi tämän aamuinen r-testi ja testiajan sisällä otettu kuva. :) sori, kuva on taas huono, mutta luonnossa on todella selvä.. silti vaalea, mutta selvä.



Muoks. tässä on parempi otos.

 
Viimeksi muokattu:
Manzu: Kyllä siellä vaaleanpunainen haamu kurkkii =) Ihanan jännittävää :D Toivottavasti vahvistuu :heart: Ja huomenna lisää kuvia :D

Muoks. Nyt vasta näin tuon alemman kuvan! Viivahan on ihan selvä! Onnea :flower: =)
 
Viimeksi muokattu:
Manzu: Kyllä siellä vaaleanpunainen haamu kurkkii =) Ihanan jännittävää :D Toivottavasti vahvistuu :heart: Ja huomenna lisää kuvia :D

Muoks. Nyt vasta näin tuon alemman kuvan! Viivahan on ihan selvä! Onnea :flower: =)
Varovainen kiitos SiSa78! Sitten vasta uskon kunnolla, kun menkat on myöhässä.. mutta jos se viiva joka aamu tuosta vahvistuu, niin kyllä se on vain uskottava, että VIIMEINKIN tärppäsi.. tämä kun on yk11. :)
 
Manzu: Tiedän tunteen :) Meillä tärppäs esikoinen jotain yk16-18. Sen takia mä en tässä nyt oikeen meinaa uskoa plussanneeni jo yk2. Mutta kyllä se taitaa kuitenkin niin olla, että joskus se onni vaan meitä potkaisee =) Ihanaa :heart:
 

Yhteistyössä