+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

En sitten malttanut odottaa aamuun (vaikka olisi pitänyt!) vaan tein r-testin (David 25) nyt illalla. Tuloksena haalea viiva (kp 27/30, dpo 13). Aikaisemmin en kyseisellä testillä ole saanut mitään väriä testivviivaan / viivanpaikkaa. Saa nähdä vahvistuuko viiva vai alkaako menkat sittenkin. Vähän epäuskoinen olo, kun kuvittelin, että heti olisi tullut kunnon viiva tuohon testiin, jos kerta raskaana olisin :confused:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tätimoonika;22461900:
En sitten malttanut odottaa aamuun (vaikka olisi pitänyt!) vaan tein r-testin (David 25) nyt illalla. Tuloksena haalea viiva (kp 27/30, dpo 13). Aikaisemmin en kyseisellä testillä ole saanut mitään väriä testivviivaan / viivanpaikkaa. Saa nähdä vahvistuuko viiva vai alkaako menkat sittenkin. Vähän epäuskoinen olo, kun kuvittelin, että heti olisi tullut kunnon viiva tuohon testiin, jos kerta raskaana olisin :confused:
Rohkenen onnitella! ONNEA!

nimim. yks "haamuviiva" on jo 5v
ja tämäkin raskaus ilmoitti itsestään ihan heikolla haamuviivalla

T:Neiti, rv 5
 
Onnea skorpioni ja tätimoonika :heart:

Mä olen alkanut miettiä, että missähän tämä mättää... Pelottaa kun jostain luin, että jollain on sektioarpi sellaisessa paikassa, että kiinnittyminen ei oikein onnistu. Jouduin sektioon kesken kuopuksen synnytyksen tarjontavirheen ja pysähtyneen synnytyksen vuoksi. Onko kukaan kuullut tällaisesta?
 
Täällähän on parissa päivässä tapahtunu! Onnea plussan saaneille :flower: ! Tulihan niitä plussia tähänkin kuuhun :)
Jännityksessä eläville plussatuulia

On: ovista odotellessa edelleen. Lauantaina laskujen mukaan pitäis olla, mut katsotaan miten käy...
 
ONNEA hirmuisesti haamuilijoille!!! :flower: Toivottavasti ne muuttuvat oikein vahvoiksi plussiksi =) Kuviakin olisi kiva nähdä lisää :D

Huldasharks: En tiedä tuosta sektioasiasta mitään, mutta aihe kiinnostaisi minuakin, jos joku siitä sattuisi jotain tietämään :) Jouduin hätäsektioon kesken tuon meidän poitsun synnytyksen. Eli mulla on se arpi siis pystysuunnassa. Onkohan sillä merkitystä? Luulisi, että pystysuuntainen saattaisi olla pahempi arpikudoksen kannnalta, kun se ulottuu pidemmälle/ylemmäs...: /

Äizikkä: Nuo tulkinnat Tarot-korteista kuulostivat tosi mielenkiintoselle =) Olisin myös kiinnostunut :D

ON: Tiputteluvuoto vaan jatkuu... Huoh |O Keskiviikkona pitäisi sitten alkaa kunnon vuoto, jos vanhat merkit pitävät paikkaansa. On se tämäkin rasittavaa, kun aina näyttää tiputtavan 6 päivää ennen menkkoja... Tuntuu ne menkat ikäänkuin "superpitkiltä". No, hormonikoneen tuloksia ootellessa edelleen...
 
Huldasharks Harmi vuodosta. Halaus siis! Tosta sektio asiasta en tiedä, mutta vois hyvinkin olla mahdollista, sillä myös mulle on tehty hätäsektio, ja ongelmat tällähetkellä juurikin kiinnittymisessä... En tiedä sitten vaikuttaako.

tätimoonika, toivotaan, että viivat nyt vahvistuu kunnolla. onnittelut kuitenkin haamusta!

Mä kommentoin nyt, kun en huomenna ehdi, eli siis, väsymys on ihan kamalaa! Miehen tullessa kotiin nukuin tunnin päikyt, vaikka yleensä en osaa päikkyjä nukkua. Ja nyt illalla olen nuokkunut kymmenestä lähtien, vaikka noi päiväunet on jo pohjalla. Nyt vaan oon yrittänyt kukkua pystyssä ja auttaa miestä tapetoinnissa, mutta kai se on annettava periksi ja mentävä nukkumaan |O Kn:ää tunnustellessa alkoi taas menkkajuilinnat, eli taidan jättää moisen "harrastuksen", ettei vaan aiheuta mitään! Ja peilistä katsoessa järkytyin miten rinnat on oikeesti kasvanut! Mieskin sanoi, että ne on ihan muhkut :D No, onpahan miehelle silmä iloa, kun tähän asti ne on olleet sellaset rukkaset viime raskauden jäljiltä ;)
 
Minne tämä aika karkaa? :O Pahoittelen, etten taaskaan saanut päivitystä hoidettua! Tarkoitus oli, mutta huomiselle jää. :ashamed: Rentouduin saunoen ja nyt pitäisi malttaa mennä nukkumaan, sillä aamulla täytyy heräillä ajoissa. Olen kyllä parantumaton valvoja eikä univelkoja näin saa pois hoidettua, mutta huomenna ei onneksi ehdi nuokkua. :D
 
Onnittelut Viulu! :) Paljon tarrasukkia pienelle :)

Ovistesti oli aamulla ihan selvä nega, vaikka tcoyf:in ja omien laskujen mukaan oviksen pitäisi olla joko huomenna tai ylihuomenna. Tarkoittaa onneksi, että mies ehtinee kotiin hyödyntämään oviksen, ellei jää ovis tässä kierrossa kokonaan pois... onko teillä muilla millaisia kokemuksia, miten nopeasti nuo ovishaamut vahvistuvat plussaksi? Meinaan kun tämänaamuinen oli vielä ihan tosi hailu haamu... :confused:
 
Mä olen perheen esikoinen, keskonen vieläpä. Mut leikattiin ja silloin ei tunnettu esteettisempää haavamuotoa eli pystyhaava äidilläni. Systerillä ja mulle 3,5 vuotta ikäeroa ja häntä ei kauaa kuulema yritetty ja hän sitten taas oli yli nelikiloinen syntyessään eli äidilläni meni kaikki kiinnittymisestä synnytykseen hyvin pitkän arpikudoksenkin ollessa tuolla. En tiedä tuoko kellekään tämä sepustus nyt lohtua... mutta jaoin nyt kuitenkin...
 
Plussanneille paljon onnea =) Odotan kuumeisesti että pääsisin itse jakamaan plussani tänne.

oma napaa pikaisesti meni eilinenkin ilta harakoille, nukahdin kierron pupuilu määrä on tällä hetikellä kaksi kertaa ja vitutus on armoton !!!!

No näillä mennään mut tänään on pidettävä miehen kanssa pikapalaveri ei mee miun suunnitelmien mukaan ei...ovistesti ei oo näyttäny vielä mitään saa nähdä mitä tänään...
 
Viulu: Onnea :heart: ja peukutuksia viivojen vahvistumiselle bd

mg: No hätä! Päivittelet, kun ehdit. Eiköhän täällä kaikki suurinpiirtein tiedä kiertopäivänsä ;)

(.) Miehelle nousi eilen kova kuume ja on edelleen 39 luokkaa. Tietenkin samaan aikaan alkoi mulla tulla ovislimoja ja juilintaa vatsalla. Nyt on alaselkä tosi kipeä - ihan kuin menkkojen aikaan. Viimeksi taisi ovis tulla n. kp 12 ja nyt eletään kp 11. Menikö siinä sitten tämä kuukausi ja ehkä pari seuraavaakin??? :( Onko jollain henk.koht. kokemusta miehen kuumetaudista ja mitä vaikutusta sillä on siimahäntiin? Pupuiltiin viikonloppuna ahkerasti (viimeksi su iltana), mutta tuskin riittää jos ovis on tänään tai huomenna... Tekisi mieli vielä varmistaa, mutta huolestuttaa siittiöiden kunto. Meillä on takana keskeytys kromosomivian vuoksi, joten en todellakaan halua kokea vastaavaa uudestaan :( Auttakaa kiltit kanssasiskot. Pitäiskö jättää vaan väliin ja siirtää katse ensi vuodelle vai kokeilla onnea kuumeesta huolimatta?
 
Esikoinen (tyttö) syntyi 1.5.2007 hätäsektiolla rv 42+0 synnytys ei vain kunnolla käynnistynyt. Leikkaushaava on pystysuorassa. Minulla ei vaikuttanut kiinnittymiseen leikkaussuunta.. sillä kuopus sai alkunsa yk1. Mutta toki kiinnostaa tietää enemmän jos jollakin on tästä tietoa.. kolmatta ollaan yritetty nyt 11yk.

Piinapäivät olisi meneillään ja tuntemuksia on laidasta laitaan..Minulla oli ovis kp18 ja nyt on meneillään kp26/31
Tuntemukset:
- väsymys (illalla nukahdan väkisinkin jo 20.30)
- ärtymys
- itkuisuus
- kylmä koko ajan
- rinnat arat
- tekee pahaa
- mahassa ihme vihlontaa aina välillä
- pahoinvointia
- päänsärkyä
- naama kukkii

Huoh, onkohan nuo vain stressin aiheuttamia tuntemuksia.. vai.. en uskalla edes ääneen sanoa.. niin, suoraan sanoen jännittää.. vielä pitäis jaksaa viikko odottaa testaamista.
 


Toi liuska on David 10 herkkyydeltään ja samasta näytteestä (aamupissa) tehty digi. Oli pakko törsätä toi digi, kun Davidin herkkä antoi tuon haamun. Ja mä en siis edes meinannu tehdä mitään testiä, kun on ollu tota tiputtelua dpo 8 lähtien! Mutta sitten ajattelin ihan varmuuden vuoksi tehdä ton Davidin herkän kun niitä kaapissa sattui olemaan. Mä siis varasin eilen ajan jo aukiolotutkimukseenkin. Tää on kyllä nyt todellinen yllätysten yllätys!!!

Siis mitä ihmettä? Mä en nyt ymmärrä enää mistään mitään? :O Voiko toi olla totta? :confused: Mulla on siis ollu sitä tiputteluvuotoa. Eilen illalla tiputtelu loppu ja yöllä sitten heilutettiin peittoja sen kunniaksi :ashamed: Mutta sitten tuli ihan kunnon punaista vuotoa hommailujen johdosta. Se kuitenkin loppui heti. Eikä ole tullut sen jälkeen enää mitään vuotoa (ainakaan vielä!). Tulee kyllä mieleen nyt kemiallinen tai km... Toivottavasti ei olis! En uskalla vielä ajatella tästä mitään. Menkat pitäs alkaa huomenna. Apua!!! Nyt jännittää ja pelottaa : Mitä ootte ihanat naiset mieltä tästä mun tilanteesta? Onkohan mitään toivoa?
 
SiSa Onnea! :D Ihan selvä haamuplussahan se on :) Ja tekstikin sen kertoo. Tiputtelu on käsittääkseni aika yleistä ja vaaratonta, jos ei ole kauheita kipuja tai ihmeitä siinä vuodon seassa. Tarrasukkia pienelle ja toivotaan, että viiva vahvistuu :) Niin ja joillakinhan voi tulla kiinnittymisen aikaan (ylensä dpo 7-10) tuhruttelua tuon kiinnittymisen vuoksi.
 
Heippa kaikille!

Onnea plussanneille :)!

Ja pahoittelut, etten ole ehtinyt pävittämään tilannetta. Asutaan nyt anoppilassa rempan valmistumiseen asti ja hässäkkää ollut niin kovasti. Mietin jo siirtymistä tauatailemaankin, mutta yritän vielä roikkua mukana, jos sopii...? Täällä siis menossa todennäköisesti dpo 3, mutta piinailijoihin ei varmasti tässä kierrossa kannata minua laittaa, kp siis 17. On ollut mieli matalana tämän kuumeilun kanssa, ja välillä tulee kertakaikkiaan toivoton olo... Meidän aktiivinen seksielämä on hiipunut jonkin verran, ja vaikka oviksen bongasinkin ei haluja ollut sinä päivänä oikein kummallakaan. Tilannetta tietysti vaikeuttaa se, että viereisessä huoneessa nukkuu miehen äiti : /.

Tällaista siis tällä kertaa, anteeksi vuodatus ja omanapaisuus! Ihanaa oli huomata, että kovasti on ihmiset plussailleet :)!

iloksi, sua olen miettinyt paljon että mikä tilanne sulla on, mutta sen taidan nähdä kunhan luen aikaisemmat viestit :)

Ihanaa joulunodotus aikaa kaikille :heart:
 
Mirage: Kiitos kommentista =) Ihan en uskalla vielä iloita asiasta. Meinaan varmistella testeillä vielä moneen kertaan :D Siis jos vuoto ei ala... Kun toi Davidin herkkä (10) liuskatestikin antoi vaan haamun. Eikö herkän testin pitäisi näyttää jo vahvempaa viivaa dpo 13 :confused:

ON: On kyllä vähän "menkkamainen" olo vatsassa, että kyllä tässä pelko perseessä on, että tämä kemialliseksi osoittautuu... Ei mulla siis mitään kipuiluja ole, mutta sellanen turvonnu ja aavistuksen juiliva olo alavatsassa. Ja kun ei oikeen ole muitakaan oireita... Kai? Tissit on kyllä ihan pikkasen kipeet ja parina päivänä on ollut vähän huono ja itkuinen olo. Olin ajatellut sen johtuvan siitä tiputteluvuodosta ja sen aiheuttamasta stressistä. Lisäksi mua on vähän palellut, päätä särkenyt ja nenä ollut vähän tukossa. Aattelin, että olen vaan tulossa kipeäksi. Toivottavasti nämä olisivat nyt niitä raskausoireita ja pikkuinen pysyisi kyydissä... Toivoisin sitä niin kovasti.

Joo ja toinen todellinen ihme on, että mä osasin laittaa kuvan tänne! Kyllä siinä säheltäessä aikaa menikin :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Ruokatunnilla oli ihan pakko hakea Clearbluen digitesti, kun aattelin että se kertoo parhaiten päiväpissasta totuuden ja äsken kävin tekemässä testin, tulos:

GRAVID
RASKAANA
1-2


IHANAA!!! =) Eilinen haamu siis enteili oikein!

Mä en ehkä saa töissä mitään enää aikaiseksi tänään! :rolleyes: Huomisaamuksi ostin vielä apteekin oman testin varmistukseksi, mutta eikön tää aika selvä ole jo.

ONNEA Viulu ja SiSa!! :heart:
 
Ihanasti rapissut PLUSSIA! Onnea teille kaikille kolmelle!! :heart:

Sisa Tuo tuhruttelu on ihan normaalia, raskauden aikana, mulla oli esikoisesta läpi koko raskauden, ja välillä tuli kunnolla kirkasta vertakin, mutta terve poika syntyi kuitenkin :)

Mirage Positiivinen tulos voi tulla hyvinkin äkkiä, joten, älä jätä päiviä välistä.

Mun oma pää alkaa epäilemään ja usko vuodon alkamisesta voimistuu koko ajan. Kn ei ole enää niin kova, lämmöt ei ollut aamulla ihan niin korkealla, vain 36.99, rinnat ei aristanut, ennen kuin töihin mennessä kyllä muistuttivat itsestään kovastikin. Ainoa, mikä oireista vaan jatkuu on tää armoton väsymys! Ja rinnat on edelleen muhkeat :D
Ja mitenkähän noi ov testit, kun sen tiedän, ettei ne kaikilla näytä raskautta, mutta mulla kyllä yleensä loppukierrosta tähän aikaan on tullut jo ihan selviä viivoja, vaikkakin kontrolliviivoja kuitenkin selvästi haaleampia. Nyt on vaan parina päivänä sellasia, että hyvä kun niitä näkee, ihan kun tekis raskaustestiä ja siitä yrittäisi viivoja testailla... Kun kai se raskaushormooni nyt jollain tapaa pitäis siihen LH:seenkin vaikuttaa?
 
Kiitos Kristen! Itse asiassa googlailin tuosta asiasta ja noista käyttöohjeista. Tosi monelta sivulta löysin, että aamuvirtsasta ei saisi tehdä ja muutenkin vasta klo 10 jälkeen, vaikka noiden minulla olevien tikkujen ohjeissa sanotaan, että koska vaan voi tehdä. Menin sitten ja tein uuden testin, ja täysin erilainen tulos kuin yön yli pidätetystä aamuvirtsasta :O

Eroa siis testeillä se 6h ja väittäisin, että tuo on nyt ovisplussa. Täällä siis dpo -1 kuitenkin aamuisesta negasta huolimatta :O Voi tosin olla, että huominen on vielä vahvempi, mutta tuo äsken saatu on yhtä vahva kuin viime kierron plussa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä