+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

Onnittelut Silvalle plussasta!

Tylsiä nämä kierron alkupäivät, ei ole oikein mitään raportoitavaakaan! Ovistestejä pitäisi varmaan kohta tilailla tai hakee kaupasta. Davidit on toiminu mulla ihan hyvin, viime kierrossa tuli selvät yhtä vahvat viivat tikkuun. Mitä ne Pregcheckin ovistestit suunnilleen maksaa? Montako testiä siinä paketissa on? Jos vaan hakis Citymarketista, kun kerran postikin takkuilee.
 
Onnea ovisplussista!

JiiMii82 ja Kaneli83: Jännää =) Oireita on täälläkin jo roppakaupalla ja tunne sanoo, että raskaana ollaan. Pelkään tosi paljon, että oireet onkin jotain ihan muuta ja ensi viikolla putoan rajusti maan pinnalle. Voi kumpa päästäisiin joukolla odottajien puolelle =)

(.) Kp 23/28-32 (viime kierto 28, sitä ennen raskaana ja sitä ennen kiertoa sotki ehkäisy eli ehkä tuo 28 on lähempänä totuutta kuitenkin)
Oireita on:
- jatkuva nälkä
- mielialan rajut heittelyt ja ärsyynnyn tosi helposti, mikä ei ole normaalia
- väsymys
- palelu
- alavatsassa tuntemuksia, joita en osaa selittää (siis ei mitään ilmavaivoja)
- iho kukkii :(
- repäisykipuja
- tunne, että olen raskaana

Mitä oireita muilla loppukiertolaisilla on? Missä vaiheessa teidän oireet alkoivat? On jotenkin epäuskoinen olo kuitenkin. Siis ajatus siitä, että taas olisi tärpännyt ensimmäisestä kierrosta on uskomaton.
 
Pumpuliini Pregchekissä on kymmenen testiä ja maksaa 9.95 eli ei mikään kallis paketti.

Monella jännät paikat joten toivon parasta heille :)

Mä en ymmärrä mikä miesten idioottiviikko nyt on menossa! Kaikki tuntuu olevan niin v mäisellä päällä, itsekeskeisiä paskiaisia, että ihan suututtaa!
Mikä niissä oikeesti on, ettei ne tajua, vaikka niille sanoo? Sais painua kuuseen koko miehet :kieh:
 
Tulin ilmoittautumaan. :D Olo on aika levoton, sillä päivään on mahtunut monenlaisia tunteita ja tilanteita. Nyt saan hetken olla rauhassa ja yritän rauhoittua. Onneksi päässä pyörii enimmäkseen jouluun liittyvät kivat asiat eikä ikävät jutut. Viikonloppuna on tarkoitus valmistella eka erä kortteja ja niihin sekä paketteihin liittyen olenkin jo etsinyt valmiiksi vinkkivihkosia ja ostanut pari uutta lehteä. Ihana vaikuttaa kivalta askartelulehdeltä, joten suosittelen sitä lämpimästi askartelusta pitäville jouluihmisille. :)

Yritän palailla myöhemmin päivityspuuhiin ja kommentoimaan. Nyt on liian rauhaton olo keskittymistä vaativiin juttuihin, mutta olen kyllä välillä käynyt lukemassa kirjoituksia. Mukavaa iltaa!
 
Ihanaa miulle tukli ovistestit eilen ja kylkiäisenä raskaustesti...tilasein semmosen paketin missä 14 ovistestiä + 2 raskaustestiä ja yks tuli kaupan tekijäisiksi hintaa tuli 14,50 kaiken kaikkiaan.

Davidin testejä nuo on saa nähdä kuinka ne minulla näyttää.... ohjeet tuntui kovin selkeiltä ja suhteellisen joustava ....ajattelin että miun täytyy testaus jättää aina iltaisin mikään muu aika ei oikein käy klo 10-20 välillä (ohjeistus) ajattelin että täytyy tehdä tässä ihan alkukierrosta jo testi että näkee tuleeko puhtaan valkoinen oikeasti näillä turhilla päiillä.... ettei haaleista viivoista sitten toivetta nosta.... jännittävää ajattelin aloittaa testauksen kp12 kun oletettavasti tämä on se 29 kp kierto.

mie oon jotenkin hassun seesteinen ollu näiden menkkojen aikana että melkein tekisi mieli tehdä tuo raskaustesti....vai alkaako minusta tulla vanha =)

paljon onnea hienoista ovis plussista
tervetuloa uusille ja toivottavasti voisin sanoa että terve menoa vanhoille :LOL:
 
toivottavasti voisin sanoa että terve menoa vanhoille :LOL:
:D Olisihan täällä aika hieman "vaihtaa porukkaa", kun joillakin on kestänyt ihan kohtuuttoman kauan. Itsekin mieluusti siirtyisin odottajiin, mutta koitan maltillisesti odotella joko tämän pinon jälkeen pääsisin siirtymään. Mahtavaa on jokainen plussa ja kaikille toivon pikaista siirtymistä vahvan vauvaliiman kera. :) Viime päivinä on ollut selkeä ovisbuumi. Toivottavasti muuttuu raskautumisbuumiksi ja vetää mahdollisimman paljon tällä hetkellä ovista odottelevia perässä. Olisi todella mukavaa saada mahdollisimman paljon tuttua porukkaa samaan odotuspinoon vaihtamaan kuulumisia ja ajatuksia. (Kuulostaa siltä, että olen päättänyt plussata parin viikon päästä. :xmas:)
 
:attn: Mut voi siirtää taustalle! :attn:

Keskityn nyt loppuvuoden hyvin alkaneeseen painonpudotukseen ja mielenkiintoisiin koulujuttuihin. :) Onnea kaikille yritykseen ja pikaista siirtymistä odottajien puolelle!
 


keskiviikko 3.11.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Mischa10....................kp54/31........27v....2. lapsi.......yk7
HelinäKeiju10..............kp46/?..................3. lapsi.......yk2
MyDream....................kp41/28.................1. lapsi.......yk10
vimmu.......................kp33/25-28....26v.....1. lapsi......yk5
JiiMii82.......................kp29/30.........27v....2. lapsi......yk4
Huldasharks...............kp28/40-44..............3. lapsi......yk5
kaneli83.....................kp28/32.........27v.....1. lapsi......yk2
bluebaby....................kp24/28.........26v.....1. lapsi......yk3-4v
macy gray..................kp23/30?........30v.....2. lapsi......yk12
Barbamama35...........kp23/28-32.....35v....3./4. lapsi...yk1
Okaasan....................kp22/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
iloksi..........................kp22/?...........28v.....1. lapsi......yk4,5v+
skorpioni07.................kp19/31...................2. lapsi......yk2
iines83.......................kp18/32-34...............2. lapsi......yk4
Viulu..........................kp17/28-30................4. lapsi......yk4
MolliMelooni................kp16/28-38.....32v.....2. lapsi......yk3½v
tätimoonika................kp15/30....................2. lapsi......yk6
SiSa78........................kp14/28-30.....32v.....2. lapsi......yk2
Kristen.......................kp14/?............22v.....2. lapsi......yk15
Manzu........................kp13/31..........26v.....3. lapsi......yk11
hemari.......................kp12/36.....................2. lapsi......yk3
Liina87.......................kp10/29.....................................yk5
Leo81.........................kp9/28-33.................3. lapsi......yk1
karvatonkoira..............kp9/?..............32v....4. lapsi......yk3
Pikku-Saara................kp8/35...........28v.....1. lapsi.......yk3
Viola30......................kp6/27............31v.....2. lapsi......yk4(6)
jonna_82...................kp5/29-32........27v.....1. lapsi......yk6
Pumpuliini..................kp5/27............28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp4/31............31v.....4. lapsi......yk1/12km2
kolmannen haaveilja...kp4/28-30......28v.....3. lapsi......yk2
Mariel85....................kp4/?.............25v......2. lapsi.....yk1km2
Minnarun...................kp3/31............30v.....3. lapsi......yk4
Gabrielle....................kp3/26...........28v.....1. lapsi......yk3
mileon......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, miimii10, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, MiiJane76, kissendaal, Aawatar, An-nie



PIINAILIJAT
Mischa10...................dpo38
vimmu.......................dpo19
JiiMii82......................dpo12
iloksi.........................dpo4
Huldasharks...............dpo2
macy gray.................dpo2
tätimoonika...............dpo1
SiSa78.....................dpo0
iines83.....................dpo0



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki............4.10. .....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85....7.10. .....kp26/27-29..............2. lapsi....yk1
tirpula.............17.10. .....kp30/30-32.....31v...2. lapsi....yk5
Mimmimami.....17.10. ....kp32/29-35.....29v....4. lapsi....yk4?
Hiipu1.............19.10.......kp30/27-29......27v...1. lapsi....yk4
skumppis.........22.10. ....kp28/28-30..............1. lapsi....yk1
sandemar........23.10. ....kp30/?.....................3. lapsi....yk1
Silva...............30.10. .....kp26/28..........28v....2. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta marraskuuta
 
Nyt on varmaan tänne pakko purkaa ajauksia koska kaksi läheistäni ystävää on raskaana ja heidän sijassansa en itse jaksaisi onneni huipulla kuulla omaa "valitustani"

Joten tänne ajattelin purkaa.. ovis testeja enään 3 ja viivat ovat haaleimpia päivä päivätä 26-28.10 olivat kaikki tummia muttei niitä voinut tulkita plussiksi mutta myös oma kroppa kertoo kuinka ovis yritti tulla mutta se typerä möykky esti taas.

Miten 23 vuotias voi kärsiä tässä vaiheessa jo lapsettomuudesta ja kuinka keväällä voi mennettää kaksi lasta?

Tuntuu tosi epäreilulta, onkohan meille tarkoitettu vain että me emme ansaitse lapsia enään ja miksi? Sitten joku johanna tukiainen pamahtaa samantien paksuksi kun toiset yrittävät pienokaista niin pitkään..
En ymmärä miten paljon tämä voi syödä mua niin paljon?
 
Kaneli83 > Pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon!

miimii10 > :hug: Elämä on joskus todella epreilua enkä minäkään voi sitä ymmärtää. Epäoikeudenmukaisuus on sellainen asia, jota minun on vaikea sietää. Lapsettomuus on kipeä aihe ja raskas käsitellä, joten ymmärrän tunteesi. Ikäsi puolesta sinulla on onneksi vielä toivoa. Toivottavasti tilanteesi helpottaa ja pääset odottelemaan omaa nyyttiä syliisi pian! Voimia siihen asti! Jospa se oviskin sieltä vielä tulisi tällekin kiertoa. :hug:

On tämä hämmentävää. Itsellänikin kun on vaikeuksia nyt saada raskaus kestämään olen oppinut paremmin ymmärtämään millaisia asioita ja lohdutuksia toisilta ei halua kuulla. Silti on vaikea löytää sanat jotka oikeasti lohduttaisivat ja joilla onnistuisin osoittamaan olevani hengessä mukana ja tukena. Tulee aika avuton olo. :( Haluaisin niin kovasti auttaa muita vaikeassa tilanteessa olevia, mutta usein kykenen vain antamaan virtuaalihalin. :ashamed: Kumpa voisin kääntää epäonnen onneksi ja saisin plussatuulet perille.

Omaan napaan ei kuulu uutta. Ovistestejä en ole enää tehnyt, kun haamuviivat tulivat jo. Jotain tuolla tapahtuu, sillä painetta tuntuu ja kirveltelee. Nyt pitäisi vain malttaa rauhassa odotella kierron loppuun ja toivoa parasta. En haluaisi joutua ilmoittamaan lääkärille, että lähete lapsettomuuspolille tarvitaan. Joulukuun meinaan vielä tarvittaessa Teroilla eli ennen vuoden vaihtumista en lisätutkimuksia ja lääkkeitä halua. En ole siihen vielä valmis.

Huomenna pääsen hierojalle. Kaipaankin kovasti hemmottelua. Illaksi minut on kutsuttu yhdelle keikalle, mutta en tiedä jaksanko mennä. Alkoholia en tässä vaiheessa kiertoa haluaisi enemmälti käyttää etten häiritsisi mahdollista kiinnittymisyritystä, mutta pieni nollaaminen kaiken surun vuoksi tekisi kyllä hyvää. Ehkä piipahdan nauttimassa musiikista ja kavereiden seurasta pari juomaa siemaillen. Ulkona käyminen varmasti antaa lisää voimia vaikka humaltumisen jättäisinkin väliin. En muutenkaan tykkää siitä tunteesta enkä varsinkaan seuraavan päivän väsymyksestä olipa sitten krapula tai ei. Rauhallinen tissuttelu hyvässä seurassa, aterian kanssa tai yömyssynä on enemmän minulle sopiva tapa käyttää alkoholia.
 
Mullä lähtee järki,näiden välivuotojen kanssa!!!:mad: (anteeksi tarkka kuvaus)....Aamulla herätessä Hirveitä hyytymiä useampia....Mitä ihmettä tämä on?? Onneksi pääsen niihin verikokeisiin ensi viikolla. Onko kenelläkään muulla tullut isoja hyymiä välivuodon seassa? Kyllä nyt taitaa olla hormoonit sekaisin,tai sitten endo tekee kepposia....: / Noh maanantain menkkoja odotellessa,vaikkakin tässä kierrossa taas ollut ennemmän vuoto päiviä kun vuodottomia...:headwall:
 
MG: Tuo hieroja kuulostaa aivan ihanalle =) Pitäisiköhän itsekin varata aika, tekisi kyllä hyvää... Tuli mieleen tuosta alkoholin käytöstä, että kuulosti niin tutulle. Tissuttelu hyvän ruuan ja kaveriporukan kanssa on erittäin rentouttavaa ja voimia antavaa =) Olen huomannut, että tarvitsen aika ajoin annoksen omien kavereideni hilpeää ja välitöntä seuraa. Lisäksi nautin myös suunnattomasti lauantai-illoista oman miehen kanssa omalla sohvalla punaviinilasillisen ja kynttilän valon kanssa. Elämän pienistä iloista saa kummasti voimia näinä pimeinä iltoina :)

Lapsettomuus on tosiaan erittäin kipeä ja arka asia, johon on todella vaikea löytää oikeita sanoja kertomaan kuinka paljon toivoo ja haluaa toiselle kaikkea hyvää. Omalla kohdallani turvauduin siihen, että esitin (yhtä ihmistä lukuunottamatta) kaikille, etten muka halua lapsia. Siis kun esikoista se puolitoista vuotta yritettiin. En vain kyennyt asiasta puhumaan, koska se teki niin kipeää. Ja silloin tuntui siltä, että kaikki ympärillä napsahtavat paksuksi kun pelkästään näkevät miehen vehkeen...

No nyt on sitten hieman toivoton olo raskautumisen suhteen tuon aikaisemman lapsettomuuden, endometrioosiepäilyn ja iän takia. Tuo ikä on alkanut lisääntyvissä määrin ahdistamaan, kun tietää ettei niitä hedelmällisiä vuosia tässä enää montaa ole... Nyt on kuitenkin tilanne sikäli toinen verrattuna aikaisempaan yritykseen, että nythän meillä on kuitenkin tuo ihana pikkumies ilonamme. Ja sehän on paljon se =)
 
bluebaby: Mulla on ollut juuri tuota samaa kahdessa edellisessä kierrossa! (Nyt älkää herkät lukeko :D ) Mulla on alkanut ne välivuodot noin viikkoa ennen menkkoja. Ja se on ollut sellaista tummanruskeaa tiputtelua/tuhruttelua hyytymillä varustettuna. Ja nythän mä sit sen takia ravaan gynellä endometrioosi epäilyjen takia. Mulla löytyi sit lisäksi kohdusta kipeää arpikudosta. Eli ei hyvältä vaikuta... Mutta toivottavasti sulla ei ole samaa ja syy vuotoihin selviää :)
 
SiSa78 Minullahan on endo todettu ja sitä on myös leikattukin. Välivuodot alkanut vasta tänävuonna,vaikka endo todettu mulla 5.v sitten. Nyt nuo vuodot on niin kamala riesa että hermot menee totaalisesti,hyvä kun pari vuodotonta päivää kk:ssa....:( Lapsettomuuspolille olen taas menossa,kunhan saa otettua verikokeet ja saan niiden tulokset.
 
BB Itselläni oli tuos 2-3 vuotta sitten monen kuukauden ajan ongelmana tyyliin joka toinen vk menkat,vaikka käytin ehkäisyrengasta siihen aikaan!(rengasta olin käyttäny ennen raskauttakin monta vuotta ja n.vuoden rask.jälkeen) syytä sille ei selvinny,lähinnä epäilivät stressiä,painonpudotusta tms.
ne sain kuriin kun vaihdoin sillo pillereihin ja ne oli sellaset missä tulee 3-4pv aina erimäärä hormoonia..söin niitä 3kk ja vaihdoin ihan normipillereihin mitkä lopetin sit nyt kesällä. Suurin veikkaus on et varmaankin stressi laukkaisi tuon ja voi tuo painonpudotuskin,pudotin vajaassa vuodes n.24kg.
Toivottavasti saat selvyyttä vuotoihisi ja ilman muuta gynelle tutkituttaan tilanne.

Minkäs hintaisia on muute noi tutkimukset missä selviää hedelmällisyys jne jne??mietin et jos yksityiselle varais aikaa viim.ens vuoden alus jos ei tärppää...haluaisin tutkituttaa lähinnä itteni et onko jotai vahinkoa tulehduksesta tullu...kävin kyllä gynellä toissakuussa ja katso alakertaan et kaikki näytti hyvältä(ei ultrannu...) muuta ku se papa tulos oli sit luokka2,mikä toiv. normalisoituu..
 
Heippa kaikille! :wave:

Täällä yksi vauvakuumeinen (ja utelias) tapaus tunnustaa kurkkineensa jo pari kuukautta teidän juttujanne... :D Porukka vaikuttaa mukavalta, on ollut ihana lueskella onnenhetkiä ja myötäelää myös niitä haikeita tunteita. Ikähaarukankin puolesta väki on samanikäistä (minä 28v.), sekin ehkä on "koukuttanut" lukemaan pinoanne. Nyt sitten olisi vihdoin ja viimein aika siirtyä mukaan juttuihinne, jos se vain suinkin passaa? =)

Taustatiedoiksi kerrottakoon, että minulla on 3,5-vuotias poika, avioerosimme isänsä kanssa n. puolitoista vuotta sitten. Nykyisen mieheni kanssa olemme olleet kimpassa melkolailla siitä erosta asti, saman katon alla olemme majailleet nyt vuoden. :heart: Viime syksynä tein yllätyksenä positiivisen raskaustestin (kondomin käytöstä huolimatta), mutta valitettavasti juuri järkytyksestä selvittyämme ja ilon alkaessa pieni ei jaksanut pysyä mukana, vaan meni kesken vkolla 5+. :( Siitä asti on pieni vauvakuume takonut takaraivossa, vaikka pillerit hainkin tämän km:n jälkeen...

Nyt olisi levyssä neljä pilleriä jäljellä ja sitten alkaa yritys. :eek: Vähän jännittää miten tuo kroppa alkaa toimimaan pillereiden jälkeen... Esikoinen on saanut alkunsa yk2 (edeltävä ehkäisy vain oli kumi). Vaivana tosin silloin oli ylipitkät kierrot (30-70pvää) ja ihmeelliset välivuodot. Olin kuitenkin onnekas eikä vaivoista ollut estettä raskaudelle. :)

Joten jos vain suinkin pääsisin mukaan listalle? Vielä ei mitään kp-juttuja ole, laitetaan ne sitten jahka pillerit loppuu...tuskin maltan odottaa...
 
Tervetuloa uusille!

Miten sattuikin.... täällä on puhuttu välivuodosta. mä en tiedä missä mennään ja mitä pitäis ajatella. Tänään kp10 ja veristä limaista vuotoa reilu tunti sitten vessa reissulla????? siis ihan tummaa veristä limaa ei mitään limavuotoa jossa veriviiruja. Mulla on kyllä aamu lämpö jo tänään noussu, mutta on ollu vähän flunssainen olo tänään jotta ajattelin sen olevan siitä. En tiedä mitä ihmettä. :( :?: Ovista veikattiin, mutta kun en tiedä. Mikä nyt risoo.
 
Lisey: Tervetuloa :wave:

bluebaby: Voi harmi :( Voin vaan yrittää kuvitella kuinka inhottavalta tuntuu kun on noin paljon välivuotoa... Mulla siis vuotoa kestää yhteensä noin kaks viikkoa (välivuotoa ensin viikko ja sitten perään menkat toinen viikko) ja sit on taas kaks viikkoa vuodotonta aikaa. Näin on nyt siis menny pari viime kiertoa. Ja mulla on jo meinannu hermot mennä :kieh: Toivottavasti tuo sun tilanne korjaantuu tavalla tai toisella :hug: Mikä se verikoe muuten on mihin oot menossa?
 
Lisey > Tervetuloa! =)

Huldasharks > Apua! En minä ole uskaltanut niin pitkälle miettiä. :LOL: Paras olisi varmaan sinnitellä ainakin dpo14 asti, mutta varmasti testit huutelee kaapista jo aikaisemmin. Täytyy katsoa antavatko oireet syytä testailla kuinka aikaisin. Dpo10 lienee ehdoton raja, sillä sitä ennen tuskin 25 herkkyinen testi mitään näyttää jos silloinkaan. Milloin itse meinaat testailla? =)

Lämpö on nyt asettunut tuohon 36.9 asteeseen eli on sama aamupäivästä iltaan. Hieman on etovaa oloa, jonka uskon johtuvan Teroluteista. Alavatsalla kutittelee jälleen elohiiri, nivusissa tuntuu painetta istuessa ja muniksissa pientä kipuilua. Olen todella väsynyt, sillä en ole saanut nukuttua kunnolla. Ruokakaan ei maistu, mutta vettä täytyy juoda aika paljon. Ihan kuin tuntisin nälän sijasta janoa. Jotenkin on sellainen olo, että tässä kierrossa raskaudun. On vaikea asennoitua mahdolliseen pettymykseen, mutta on pakko pitää jalat maassa. Tässä vaiheessa ei vielä mitään oireitakaan voi olla, kun dpo on vielä pieni.
 
SiSa78: Hormoonikokeita otetaan ensi keskiviikkona,kun on alkukierto menossa. TSH,T4-V,FSH,LH,prolaktiini ja pieni verenkuva. Halusin näiden vuotojen takia otattaa nuo,ihan terveyskeskuksessa,niistä VOI löytyä syy tähän vuotoiluun. Tosin endohan jo on yksi syy...Kilpirauhasenvajaatoimintahan minulla jo on,joten nuo on vaan kontrollina. Pikkusen jännittää kun multa ei ole koskaan otettu Fsh:ta ja LH:ta :) Nämä vuodot on kyllä kurjia kun haittaavat jo normaalia elämääkin...Nyt ei taas vuoda mitään niiden aamuisten hirmu klönttien jälkeen:LOL: Jospa nyt pysyis pois sinne maanantaihin,kun ne menkat alkaa. Tosin mulla on pari kertaa aiemmin vuotanut endopesäke,joka on ihan tuossa kohtunkaulan reunassa,siinä on ollut alle 2mm reikä ja verta tuli PALJON! Ja tunnen kyllä että menkkavuotoja nämä ei ole,koska kipua ei ole. Kummallista nipistelyä kylläkin,joka tarkoittaa että jotakin kummaa tuolla mahassa tapahtuu...:confused:
 
Viimeksi muokattu:
Lisey > Tervetuloa! =)

Huldasharks > Apua! En minä ole uskaltanut niin pitkälle miettiä. :LOL: Paras olisi varmaan sinnitellä ainakin dpo14 asti, mutta varmasti testit huutelee kaapista jo aikaisemmin. Täytyy katsoa antavatko oireet syytä testailla kuinka aikaisin. Dpo10 lienee ehdoton raja, sillä sitä ennen tuskin 25 herkkyinen testi mitään näyttää jos silloinkaan. Milloin itse meinaat testailla? =)

Lämpö on nyt asettunut tuohon 36.9 asteeseen eli on sama aamupäivästä iltaan. Hieman on etovaa oloa, jonka uskon johtuvan Teroluteista. Alavatsalla kutittelee jälleen elohiiri, nivusissa tuntuu painetta istuessa ja muniksissa pientä kipuilua. Olen todella väsynyt, sillä en ole saanut nukuttua kunnolla. Ruokakaan ei maistu, mutta vettä täytyy juoda aika paljon. Ihan kuin tuntisin nälän sijasta janoa. Jotenkin on sellainen olo, että tässä kierrossa raskaudun. On vaikea asennoitua mahdolliseen pettymykseen, mutta on pakko pitää jalat maassa. Tässä vaiheessa ei vielä mitään oireitakaan voi olla, kun dpo on vielä pieni.
Juuri tuota itsekin ajattelin!!! Siis mitä tummensin ja alleviivasin. Mutta mutta... hold your horses, babe :D

En osaa sanoa koska testaan. Olisi niin ihana saada jo aikaisin eka nega ja sitten tummenevaa viivaa kameralle. Ihan vaan muistoksi. Mutta pettymys on suuri, jo liian aikaisin... Tai mitäs merkitystä sillä oikeastaan on. Ennemmi toisaalta otan sen negan ja yllätyn iloisesti tai petyn tietoisesti, kuin elän jännityksessä dpo 14 saakka ja mietin sitä että näkyykö viivaa vai ei. Eli itseni tuntien alan testaamaan heti kun vaan on mahdollista saada viivaa :D Varmaan muutaman päivän kuluttua...
 
Paljon paljon tekstiä tullut.
Tervetuloa uudet!
Ja An-nie, hyviä ajatuksia tulevaan!

Ja sitten tietysti peukut pystyssä kaikille teille :)

Mä edelleen odottelen ovista. Rinnat ovat taas alkaneet vähän aristaa, joten kai ehkä se on sieltä tulossa, tai sitten ei. Tänään oli aamusta jo aika vahva viiva, mutta ei kuitenkaan lähelle plussa. Mä niin toivon, ettei huominenkaan tuo vielä plussaa, vaan se venyis sunnuntaille tai maanantaille. Sillon meillä olis vielä mahkut!
Noh, mun tuurilla sitä plussaa ei tule ollenkaan, joten haaveilu kannattanee jättää hamaan tulevaisuuteen.
Nyt lähden nappaamaan jotain syömistä, jos saisin suustani alas, ja sitten jatkan nettikurssia. Palailen kirjoittelemaan lisää iltapäivällä :)
 

Yhteistyössä