+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

Uusi käyttäjä liittyy virallisesti seuraanne. Olen seurannut taustalta ketjua, mutta nyt päätin kirjautua koska viime kiertokaan ei tuonut toivottua tulosta. :'(

Olen 27v ja mieheni on pari vuotta vanhempi. Vauvahaaveita on ollut ilmassa jo muutama vuosi, mutta päätettiin tuolloin odottaa vielä hieman. Viime talvena tuli molemmille olo, että nyt on kaikki se tehty ja nähty, mitä pienen lapsen kanssa ei niin helposti pysty toteuttamaan ja tämän vuoden tammikuussa jätin pillerit pois. Tyhjennysvuoto tuli normaalisti ja jäin odottamaan menkkoja. Lääkäri kyllä kertoi ettei tarvitse välttämättä odottaa omia luomumenkkoja, mutta koska olin käyttäny pillereitä jo kymmenen vuotta, halusin nähdä miten oma keho toimii ja jonkinlaisen varmistuksen, että se on pillereiden hormoneista toipunut. Ensimmäiset luomumenkat alkoivat toukokuussa ja sen jälkeen jätettiin kumi pois. Kierto onneksi normalisoitui ja on ollut suht säännöllinen eli kp29-32.
Eli meillä tällä hetkellä tilanne yk6, kp 3/29-32.

Lähipiiristä löytyy sekä tahattomasti lapsettomia että kättelystä raskaaksi tulevia. Jotenkin sitä toivoi, että kuuluttaisiin tuohon jälkimmäiseen... Itselleni on tehty ultraääni pari vuotta sitten vatsan päältä, jonka perusteella kohtu ja munasarjat näyttivät normaalilta. Samana vuonna mies osallistui spermatutkimukseen, josta sai tulokset itselleen ja tuollahan oli tilavuus, tiheys, kokonais määrä ja liikkuvuus reilusti yli viitearvojen. Tuossa tutkimuksessa ei kuitenkaan tehty mitään biokemiallisia tutkimuksia. Tammikuussa menen omalle gynelle jos siihen mennessä ei mitään ole tapahtunut. Tässä kierrossa koitan ovistesteillä tuleeko ovis ollenkaan kun en ainakaan sitä tunne vaikka kuinka olen keho koittanut kuunnella.
 
Jonna82 Tervetuloa ja toivottavasti saat pian siirtyä täältä tuonne plussanneiden puolelle niinkuin me kaikki toivomme siirtyvämme =) Täällä on kiva "helpottaa" vauvakuumetta ja jakaa sekä ilot että surut ja täällä monet ovat samassa tilanteessa joten vertaistukea löytyy=)
 
Lääh ja plääh. Ultra toi uutisia, muttei ihan sellaisia mitä olisin toivonut. Lääkekuuri oli saanut aikaan yhden 8mm munarakkulan vasemmalle puolelle, muuten ei mitään. Totesi vain, että taitaa ovulaatio tulla vasta pitkän ajan jälkeen ja tuosta kun laskee niin todennäköisesti lauantaina. Ja jos ov + on lauantaina, asialle ei voi tehdä mitään.
Ja kun noin vähän oli saanut lääke aikaan, ensi kierrossa annosta ilmeisimmin lisätään. Ja tästä jo ollut niin kauheat oireet, että hirvittää miten mä selviän edes jokapäiväsestä arjesta, jos tota annosta vielä lisätään!
Puhuttiin miehen kanssa, että kun näin onnettomalta kerta näyttää, taidetaan kokeilla muutama kierto ja jättää asia sitten sikseen. Ei siitä mitään tulisi, että kerta toisensa jälkeen olisi aina vain pahemmat oireet ilman hyvää lopputulosta, kun olisi tuo esikoinenkin hoidettavana...

Aika surullisin mielin *Kristen*
 
Mitäs sanotte, voisiko tämä olla ovis+? :D Kuva tosiaan on otettu testiajan jälkeen, koska unohdin liuskan vessaan. Väri on tuossa jo vetäytynyt reunaa kohti, mutta on silti selkeästi vahvin tähänastisista viivoista. Nyt kuivuttuaan on jo haalea, mutta edelleen vahvin. Dippailen iltapäivän aikana ja tarvittaessa illalla toisen. Mielenkiinnolla odotan vahvistuuko viiva vai onko jo vaaleampi. Tuntemuksia ovikseen viittaavasti on tänään ollut ja eilen tuli pupuiltua, joten toivon oviksen olevan tänään tai huomenna.


Päivitän kohta listan ja tulen sitten kommentoimaan, jos lapsi antaa rauhassa palstailla. :D

jonna_82 > Tervetuloa! :wave: Kommentoin sinullekin kohta, kun ensin saan rauhassa luettua kirjoitukset uudestaan. :)
 


maanantai 1.10.2010



KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Mischa10....................kp52/31........27v....2. lapsi.......yk7
HelinäKeiju10..............kp44/?..................3. lapsi.......yk2
MyDream....................kp39/28.................1. lapsi.......yk10
vimmu.......................kp31/25-28....26v.....1. lapsi......yk5
JiiMii82.......................kp27/30.........27v....2. lapsi......yk4
Huldasharks...............kp26/40-44..............3. lapsi......yk5
kaneli83.....................kp26/32.........27v.....1. lapsi......yk2
bluebaby....................kp22/28.........26v.....1. lapsi......yk3-4v
macy gray..................kp21/30?........30v.....2. lapsi......yk12
Barbamama35...........kp21/28-32.....35v....3./4. lapsi...yk1
Okaasan....................kp20/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
iloksi..........................kp20/?...........28v.....1. lapsi......yk4,5v+
skorpioni07.................kp17/31...................2. lapsi......yk2
iines83.......................kp16/32-34...............2. lapsi......yk4
An-nie........................kp15/30-35...............................yk6
Viulu..........................kp15/28-30................4. lapsi......yk4
MolliMelooni................kp14/28-38.....32v.....2. lapsi......yk3½v
tätimoonika................kp13/30....................2. lapsi......yk6
SiSa78........................kp12/28-30.....32v.....2. lapsi......yk2
Kristen.......................kp12/?............22v.....2. lapsi......yk15
Manzu........................kp11/31..........26v.....3. lapsi......yk11
hemari.......................kp10/36.....................2. lapsi......yk3
Liina87.......................kp8/29......................................yk5
Leo81.........................kp7/28-33.................3. lapsi......yk1
karvatonkoira..............kp7/?..............32v....4. lapsi......yk3
Pikku-Saara................kp6/35...........28v.....1. lapsi.......yk3
Viola30......................kp4/27............31v.....2. lapsi......yk4(6)
jonna_82...................kp3/29-32........27v.....1. lapsi......yk6
Pumpuliini..................kp3/27............28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp2/31............31v.....4. lapsi......yk1/12km2
kolmannen haaveilja...kp2/28-30......28v.....3. lapsi......yk2
Minnarun...................kp1/31............30v.....3. lapsi......yk4
Gabrielle....................kp1/26...........28v.....1. lapsi......yk3
mileon......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, miimii10, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, MiiJane76, kissendaal, Aawatar



PIINAILIJAT
Mischa10...................dpo36
vimmu.......................dpo17
JiiMii82......................dpo10
iloksi.........................dpo2
Huldasharks...............dpo0
macy gray.................dpo0



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki............4.10. .....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85....7.10. .....kp26/27-29..............2. lapsi....yk1
tirpula.............17.10. .....kp30/30-32.....31v...2. lapsi....yk5
Mimmimami.....17.10. ....kp32/29-35.....29v....4. lapsi....yk4?
Hiipu1.............19.10.......kp30/27-29......27v...1. lapsi....yk4
skumppis.........22.10. ....kp28/28-30..............1. lapsi....yk1
sandemar........28.10. ....kp35/?.....................3. lapsi....yk1
Silva...............30.10. .....kp26/28..........28v....2. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta marraskuuta
 
Viimeksi muokattu:
Kristen: :hug: Varmasti käyt läpi aikamoista tunnevuoristorataa tällä hetkellä. Minulle tuli mieleen, että onhan teillä jo yksi lapsi eli se on kuitenkin täysin mahdollista, että voisitte onnistua uudelleen. Kannustaisin kuitenkin vielä yrittämään, koska olette jo pitkään yrittäneet ja nyt päässeet hoitoihin. Eihän sitä tiedä vaikka ne tuottaisivat toivotun tuloksen :) Toki ne hoidot ovat varmasti rankkoja. Miettikää miehen kanssa yhdessä voisitteko jotenkin helpottaa arkeasi, että jaksaisit hoidot. Voiko esim. isovanhemmat auttaa lapsenne kanssa aina välillä tai miehesi ottaa isomman osan kotitöistä? Kovasti tsemppihalituksia :hug:

Minnarun: :hug: Onnea uuteen kiertoon!

macy gray: Kyllä tuo ainakin minun silmiin hyvältä näyttää. Tosin en ole koskaan noita ovistestejä tehnyt, joten paha mennä sen puoleen sanomaan... Olen ymmärtänyt, että niiden tulkinta on melkoisen hankalaa.

jonna_82: Tervetuloa! Teillä on takana melko lyhyt yritys. Älä vielä mieti lapsettomuutta. Itsellänikin kesti esikoisen yritys 9kk ja olin jo ihan varma, ettei minusta tule koskaan äitiä. Otin tosi raskaasti kuukautisten alkamisen joka kerta ja olin jo heittämässä hanskoja naulaan. Sitten yllättäen, kun en enää stressannut asiasta, olinkin raskaana. Näin jälkikäteen mietittynä en silloin tiennyt juuri mitään oikeasta ajoituksesta, kuinka tiheään kannattaa peittoja heilutella ym. faktoja. Stressasin myös ihan liikaa. Peittojen heiluttelukaan ei ollut enää kivaa vaan pakkopullaa. Toinen ja kolmas raskauteni alkoivat ensimmäisestä yrityksestä eli tilanne voi myös kääntyä siihen helposti sikiävään vaikka alku olisi takkuista. Toivottavasti päästään joukolla pian tuonne odottajien puolelle :)

(.) Eilen ja tänään olen ollut ärtyisä ja mielialat on vaihdelleet tosi rajusti. Ensin suutun pienestä, sitten purskahdan itkuun ja hetken päästä nauran taas iloisena. Joko olen ihan sekaisin tai sitten raskaana :LOL: On muutenkin sellainen pieni aavistus sisällä, mutta vielä en siihen uskalla luottaa yhtään. En halua pudota kovin korkealta viikon päästä, jos menkat alkaa normaalisti.
 
Kiitos kaikille! =)

Barbamama : Juu, ei täällä vielä lapsettomuus kummittele mielessä. Tuon ovistestinkin haluan tehdä, koska se on niin helppo testata ja näkee, että siltä osin kroppa toimii. Stressiä ei yrittämisestä suuresti oteta. Pupuillaan kun tekee mieli ympäri kierron, ei siis millään pakko fiiliksellä tai vain "tärppipäivinä".
 
Barbamama35 > Itse olin juuri tuollainen tuuliviiri, kun odotin esikoista. Plussatuulia ja tarrasukkia!

Kristen > Voimia tilanteeseen! :hug: Minä myös kannustan jatkamaan yritystä, kun olette nyt apua saamassa. Toivottavasti saatte lapsen hoitoon ja muutenkin arkeen apua, jotta jaksaisit paremmin. Koita hemmotella itseäsi ja muutenkin pitää itsestäsi huolta, jotta stressi ja paha mieli ei saisi yliotetta. Lääkkeillä on ikäviä sivuvaikutuksia, mutta niihin usein tottuu ajan kanssa. Toivottavasi niin käy myös sinun kohdallasi. Meinaatko jatkaa oviksen testaamista? Jospa se sieltä tulisi ja vieläpä hyvällä ajoituksella, niin pääsisit piinailemaan. Jaksamista ja oikein paljon vauvaliimaista plussaonnea!

jonna_82 > Mulla ei ollut oviskipuja ennen ekaa raskautta. Limailua varmaankin oli, mutta en osannut sellaiseen kiinnittää silloin huomiota. Rinnat alkoivat aristaa aina menkkojen edellä, mutta plussakierrossa ne tulivat todella kipeiksi. Muuten en oireita osannut lukea enkä niihin tainnut enemmälti kehoani tarkkaillakaan. Aloitin palstailun vasta raskauduttuani ja sen myötä olen sitten oppinut monenlaisia jänniä asioita oviksesta ja oireiluista. :D Toivottavasti bongaat oviksen, saat sen hyödynnettyä ja pääset piinailijoista plussanneisiin. :)

Huldasharks >Tsemppiä piinailuun ja vauvaliimaisia plussatuulia! Olin näköjään laittanut jo eiliselle dpo0. :D Täytyypä käydä korjaamassa.

Minnarun > :hug: Parempaa onnea uuteen kiertoon!

Minnäi > Toivottavasti onnesi kääntyy tässä kierrossa tai viimeistään seuraavassa ja saadaan sinut vauvaliimaterveisten saattelemana odottajien puolelle.

Leo81 > Kuulostaa kemialliselta. Nehän ovat ihan yleisiä, joten välttämättä mitään ei ole pielessä. Toivottavasti seuraava tärppi kiinnittyy kunnolla ja pääset odottelemaan pikkuisesi valmiiksi kasvamista. :)

Hassua. Päivälämpö on normaalia korkeampi vaikka ei olekaan kovin montaa kymmenystä noussut aikaisemmasta. Nyt pitäisi yrittää pidätellä pari tuntia ja olla juomatta, jotta näyte olisi tarpeeksi vahva ja saisin luotettavan tuloksen liuskaan. Harmittaa, kun en aamulla muistanut mittailla lämpöä vaikka en tiedä olisiko sillä mitään merkitystä nyt ollutkaan, kun en ole tässä kierrossa seuraillut. Jos eilinen viiva oli ovis+, niin aika nopeasti mulla sitten ovis tapahtuu. Tulen raportoimaan sitten, kun olen saanut liuskan dipattua. :D
 
Minnäi :hug:

Gabrielle kiitos puhureista, toivottavasti tuulevat tänne asti :) Ja toivottavasti se sinun terotuhruilu olisikin mielummin vauvatuhruilua. Vihlaisukivut ainakin kuulostavat lupaavilta :) Toivotaan parasta ! Ja toivoahan on niin kauan, kun hanat ei aukea.

Kristen todellakin kurja juttu, että harmittavien uutisten kanssa jouduit ultrasta palaamaan. Lohduttaisin sinua sillä, että minullakin ovis tulee vasta kp 18-19 paikkeilla clomeista huolimatta. Se vaan ei kauheasti lohduta, kun en minäkään raskaaksi ole tullut. Minulla parhaiten on toiminut tuo 1 tabl/vrk, silloin kierto jää alle 33 pv. 2 tabl/vrk kierroissa kierto on saattanut venyä jopa 60pv mittaiseksi.. joten ei se annoksen nostaminen välttämättä auta.

macy gray minusta näyttää myös tosi hyvältä tuo sinun viiva. :) Nyt vaan plussatuulia ilmaan, että tärppi kävisi.
Ja minut voi laittaa sinne piinailijoihin dpo 2.

jonna_82 tervetuloa minunkin puolestani :) Toivottavasti visiittisi ei jää kovin pitkäksi vaan pääset pian tuonne odottavien puolelle :)

Barbamama35 toivottavasti mielialan ailahtelut olisivat oireita siitä plussasta :)

Minnarun pahoitteluni menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon. Toivottavasti tämä kierto olisi se onnekas :)
 
Kiitos lohdutuksista. Aikahan sen vain pystyy näyttämään, kuinka pitkään jaksaa yrittää. Hermo meni jo noihin testeihinkin, kun ovat antaneet jo todella selkeää viivaa, vaikka ovista ei näy mailla eikä halmeilla. Onkohan olemassa kuin nuo digit, joihin uskaltaisi luottaa? Nekin vaan maksaa niin pirusti :(
Niin, että tämä kierto tikutellaan ja katsotaan kun tilaisuus valuu läpi sormien. Sitten taas uusi kierto ja uudet tuskat ja sen jälkeen ei auta kuin ihmetellä :(

mg Kyllähän tuo jo ihan hyvältä näyttäisi mun silmissä. Tosin itse sain melkein samanlaisen viivan, joka ei tän päivän ultran mukaan ole millään tavalla viitteellinen ovikseen nähden. Toivotaan kuitenkin että sulla se olis just se viiva :)
 
iloksi: Kiitos kannustuksesta, tuli vähän parempi mieli kun luin sun kirjotuksen... Pidän sulle peukkuja ja jännään sun loppukiertoa!! Kiinnittymisiä!!

Kristen: Ei kuulosta kyllä kivalta, varmasti laittaa mielen maahan... Mäkin muiden lailla tsemppaisin sua vielä jatkamaan niitä hoitoja vaikka varmasti todella raskasta onkin. Toivottavasti voisittte saada apuja jostain esikoisen hoitoon, toisaaltahan teillä on todisteita että mahdotonta se lapsen saaminen ei ole...

MG: Toi reuna on kyllä tummempi kun kontrolli! Nyt toivotaan toivotaan!!!

ON: kp 1/26 ja mieli maassa. Yritin niin toitottaa ittelleni ettei se tästä ekasta tero-kierrosta voi onnistua kun ei varmaan koko ovista ehtinyt tuleen mut eihän se mitään auttanu, kovaa kolahdin kuitenkin. Ainoa lohtu se, ettei tarvinnut turhaan jännittää ja odottaa vuodon alkamista. Ja kuten Minnarun sanoi, kiertopäivien laskemisen pitäis onnistua... Nyt ei kyllä jaksa innostua yhtään mistään... :headwall:
 
Kiitos MG hienosta pinosta.

Täällä kohti ovista pikkuhiljaa. Tikutettu on, muttei vielä bongattu, tosin ei ole vielä hirmuisesti oireitakaan, joten ehkä viikon sisällä ovis ilmaantuu.

Mutta minä jättäydyn tässä vaiheessa taustailemaan. Elämä on nyt niin hektsistä ja yllättäen kaikki isot asiat tulee päällekkäin. Palaan ehkä jossain vaiheessa, mutta nyt en ennätä olla kovinkaan aktiivinen.

Paljon plussatuulia meille kaikille kuumeilijoille ++++++++++++!! Yritys jatkukoon :)
 
Taisi se ovis mennä, sillä vasen munis on jomotellut ja nyt kipuilu on polttelevaa. Molemmat tämän päiväiset testiviivat ovat olleet eilistä hailakampia ihan tuoreeltaankin, joten hyvillä mielin taidan siirtyä piinailemaan. :) Lämmötkin ovat nyt nousseet lisää, tyypilliselle loppukierron tasolle. Limailu oli kummallisen niukkaa ja oviksen tullessa jopa kuivaa, mutta ehkä sillä ei ole vaikutusta. Lempi kyllä maistui ja sehän on pääasia. :D Poskia kuumottelee, välillä huippaa ja pieni päänsärkykin on seuranani. Taitaa olla vähän nestevajausta tikuttelun takia, mutta se toskin kuumotuksia aikaan saa. Testailen vielä huomenna ja jos viivat ovat haaleita, jään odottelemaan raskaustestien dippailuun pääsyä.

Gabrielle > :hug: Sulla näköjään on keskimääräistä lyhyempi luteaaliaika, mutta ihan riittävä kiinnittymiseen. Toivottavasti sullakin sujuu toinen Terolut-kierto paremmin ja pääset pian odottajien puolelle. Mulla on toiveet nyt korkealla, mutta ei se onnistuminen varmaa ole. Oviksen bongaaminen testillä oli kuitenkin jo positiivinen asia sekin, joten ehkä sullakin ovis aikaistuu tässä uudessa kierrossa. :)

Kristen > En minäkään tiedä varmaksi ovuloinko, mutta toiveikas olen. Harmillista tuo sinun tilanteesi. Toivon kovasti, että löydät toivon ja onnistut. :hug:

kolmannen haaveilija > Pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon!

Listaa on näköjään aihetta korjailla, joten palaan sen pariin saatuani lapsen nukkumaan. Ikäviä nuo tätien saapumiset, joten toivottavasti uusi kierto tuo toivotun lopputuloksen. Plussapuhureita piinailusisarille! :whistle:
 
Pahoittelut taas kaikille tädin yllättäneille ja muisen hankaluuksienkanssa kamppaileville!

Sain tänään jo ihan selkeät kaksi viivaa testiin, joten uskottava se kai on, hyvässä lykyssä meille tulee heinävauva =) Ostin apteekista yhden digitaalisen testin, sen kun ilmottaa ne raskausviikotkin. Ja ajattelin siihen vielä pissiä huomenna aamulla, kun kuukautiset ovat virallisesti päivän myöhässä. Lentelen vielä ihan pilvissä, toivottavasti ei tule kovaa tiputusta alas.. Odottajien puolelle en ihan vielä uskalla siirtyä, eipä tässä kai mikään hoppu ole :heart:

Tsemppiä kaikille ja paaaaljon plussapuhureita!!!
 
Hei!:wave: Olen ollut aika pitkään pois,muutto hässäkkä takana...huh mitä hommaa...Netti saatiin vasta tänään toimimaan. Hankalaa oikein kenellekään kommentoida kun menis viikko kaikkien jutut lukea läpi:LOL: Meillä on nyt aivan vasta valmistunut uusi koti,ihanaa :) Mutta sitten tähän omaan tilanteeseen,välivuodot jatkuu...Kävin viikko sitten PAPa kokeessa,ja sain lähetteen verikokeisiin jossa otetaan Lh,fsh,prolaktiini,pvk ja kilpparikontrolli on myös. Vähän jännittää kun lh ja fsh:ta ei ole koskaan ennen otettu. Viikonpäästä olis kokeet,alkukierrosta. Simppoja talletettiin pari kertaa oviksen aikoihin. Tosin ovistestiä en tehnyt...

Macy gray Upea uusi pino!:xmas: Sinun viivan kuvan näin,hyvältä näyttää!
 
Ovistesti-ihmettelyä on nyt pakko laittaa, kun näin tämän iltaisen testin noin puoli tuntia dippaamisen jälkeen eli suunnilleen saman ajan kuluttua mitä kävin katsomassa eilisen illan testin. :confused:

Tässä on kuva tämän päivän ovistesteistä tuoreeltaan. Olen siis liittänyt kuvat yhteen, jotta vertailu olisi helpompaa.


Tässä on eilisen illan testi puolisen tuntia dippaamisen jälkeen (koska unohdin käydä katsomassa testiajan sisällä) tuo ylimmäinen yksin oleva. Sitten alemmassa kuvassa on sama testi kuivana tuo ylempi eli tavallaan keskimmäinen (olen lisännyt testipäivän tiedot) ja sen alapuolella samassa kuvassa tämän iltainen testi puolisen tuntia dippaamisen jälkeen.


Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? :O Lämmöt ovat siis selkeästi nousseet ja olo on sen mukainen. (Mittari näyttää 36.9 astetta ja normaali alkukierron lämpö on iltaisin yleensä 36.4-36.6 astetta) Päivällä kipuili vasen munis ja nyt sitä polttelee. Tällä hetkellä tuntuu saman kaltaista kipuilua oikealla puolella kuin päivällä vasemmalla. Kohdun alueella tuntuu siltä, kuin sinne olisi laitettu pieni vesi-ilmapallo.

Toivottavasti nuo kuvat näkyvät. Lisään itseni nyt piinailijoihin ja tämän päivän ovispäiväksi. Ei sen luulisi paljon pieleen menevän. Selvästi kehossani nyt jotain tapahtuu ja toivottavasti se on se ovis. :D

Lisäystä:
Tämän päivän testit siis olivat tuoreeltaan haaleamman näköisiä kuin eilisen illan liuska, mutta nyt tuo tämän illan testi näyttää vahvemmalta kuin eilisen illan viiva. Oleteko samaa mieltä? Taidan laittaa nämä kuvat tuonne ovistestipinoon myös, niin saa sielläkin asiaa ihmetellä. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Kristen: Voi miten harmillinen tilanne... Toivottavasti saat voimia jatkaa hoitoja :hug: Ja voihan se olla, että elimistö tottuu lääkkeisiin, eikä niistä sitten tulisi enää niin paljoa sivuvaikutuksia. Toivotaan niin :)

jonna_82: Tervetuloa :wave: Mäkään en tunne ovista, vaikka meillä yksi lapsi jo onkin. En ole kyllä siihen aikaisemmin kiinnittänyt kamalasti huomiotakaan... Nyt tässä pikkukakkosen haaveilussa olen yrittänyt ovista alkaa kuulostelemaan ja testailemaan. Tosin aika heikolla menestyksellä tähän asti :D Viime kierrossa tikutin ovista, mutta en saanut kun hailakoita viivoja testiin, vaikka gynellä käydessä toinen munasarja näytti kuulemma siltä että se olisi toiminut :confused: No nyt on sitten kovemmat panokset tässä kierrossa: tilasin nimittäin CB:n digitaalisia ovistestejä varmistelua varten :D Oon päättäny, että haluan edes kerran bongata sen oviksen niin jospa oppisin tietämään miltä se tuntuu. Olis se niin kiva tuntea oman kroppansa toimintaa :)

Tuli mieleen, että tossa kun puhuttiin Joulusta, että mäkin oon NIIN jouluihmisiä kun voi olla =) Rakastan Joulun odotusta, lahjojen ostoa, koristelua, kynttilöitä, glögiä, torttuja ym. kaikkea Jouluun liittyvää =) Tästä meidän ihanan talvisesta uudesta listasta tuli niin ihana joulunodotusmieli!
 
SiSa78 > Tuosta jouluasiasta sen verran, että olen ihan innoissani näistä tiettyjen teemojen mukaisista kuvista kuukausipinon päivityksiä ajatellen. :D Eihän sitä lunta ole vielä enemmälti näkynyt, ainakaan pysyvämmin, mutta kuvat tuo kyllä talvitunnelmaa. Jos en tässä kuussa plussaa, niin seuraavaan pinoon laitan sitten jouluteeman. Toki joku muukin saa sen tehdä, jos haluaa päivittäjäksi. :) Mielelläni linkitän sitten ne sivustot seuraavalle päivittäjälle, jotka Lara- linkitti minulle ja joista olen nuo kuvat käynyt valitsemassa. :)

bluebaby > Tervetuloa takaisin keskusteluihin! =) Kaikki varmaan ymmärtävät, jos et kertyneitä kirjoituksia jaksa käydä lukemassa ja kommentoimassa. Monen sivun läpi käyminen on aikaa vievä homma. Kyllä sinä varmasti kärryille pääset ilmankin. :) Plussaonnea piinailuun ja onnea uutukaiseen kotiin! Kerrothan, jos tietojasi tarvitsee korjailla. :)

Silva > Hienoa! Vauvaliimaiset onnittelut! :flower: Siirrän sinut tuonne plussanneisiin, mutta saat kyllä viihtyä seurassamme niin kauan kuin hyvältä tuntuu. :)
 
Silva: Onnea :heart:

bluebaby: Onnea uuteen kotiin! :)

Halit tädin yllättämille :hug:

Kiitoksia macy gray ja iloksi! Tajusin, että olen ollut myös tosi nälkäinen jo useamman päivän ajan. Työkaveri vitsaili perjantaina, että olen raskaana, kun ihmettelin miten voi olla jo nälkä vaikka lounaaseen oli vielä aikaa. Vatsa kurnii ja juoksen jääkaapilla jatkuvasti. Plussatuulia myös teille ja muillekin!
 
Lisään vielä, että tämän päivän testit (jotka ovat samaan kuvaan liitettynä) on kuvattu 5min kuluttua dippaamisesta. Ohjeessa lukee, että negatiivisen tuloksen pois sulkemiseksi tulee odottaa 10min eikä testiä saa tulkita sen jälkeen, kun 30min on kulunut. En muistanut ohjetta niin tarkasti. :ashamed: Testinä on Sofi One step.
 
Ihan ekana taas suuri kiitos MG:lle, kun jaksat kaikesta huolimatta ahertaa pinon kanssa! :hug: On kyllä hieno uusi pino! Tulis nyt sitä lunta ja se JOULU! :D

Hurjan paljon onnea kaikille plussanneille! :heart:
Kukahan pääsee korkkaamaan marraskuun? :)

Tervetuloa uusille! :wave:

Ikävän paljon olin huomaavinani tylsiä tätien vierailuja ja muita huonoja uutisia. :( Tasapuolisesti kaikille ISO HALAUS! :hug:

Toivottavasti Joulunodotus tuo mukanaan meille kaikille myös muuta ihanaa odotettavaa! Suurensuuri PLUSSAPUHURI nyt puhaltamaan! PUUUuuuhh! ++++++++++ :whistle:

).( Mä oon viettänyt vähän hiljaiseloa kirjottelussa, koska ei yksinkertaisesti ole ollut aikaa eikä mitään kerrottavaa... Alkukierto on aina vähän tylsähköä aikaa. Joka päivä olen käynyt kuitenkin kaikki jutut lukemassa! No mutta asiaan... Kierron puoliväli tuli ja meni ja tänään mennään kp16. Olin ihan asennoitunut siihen, että ovis tulee taas joskus kp22, mutta ilokseni sain huomata, että ovulaatio on aikaistumaanpäin! Tänään olen bongannut joka kerta vessassa käydessäni oikein mojovat kananmunalimat! Ovistestin testiviiva oli himpunverran vaaleampi kuin kontrolli, joten huomenna hyvin todennäköisesti saan bongattua ovisplussan. :) Vitsit, että mä oon iloinen! Tulis jo huominen ja sais dipata sen plussan sieltä. :D Mä oon kyllä jääny ihan koukkuun noihin ovistesteihin... On se vaan niin kiva edes johonkin testiin saada plussa! :LOL: Ja vielä kun sais miehen vihdoin kotiin töistä, niin pääsisi tositoimiin!
 
Viimeksi muokattu:
iines83 > Minä niin allekirjoitan tuon ovistestien koukuttavuuden! :LOL: Katso vaikka kuinka höyryän ihan liekeissä, kun olen saanut vahvan testiviivan. :xmas: Ovisplussatuulia sinulle, jotta päästään puhaltelemaan niitä raskausplussatuulia! =)
 

Yhteistyössä