+ + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

MG: Minusta on ihanaa kun joku taitava, kuten sinä, tätä listaa päivittää. Olen siitä iloinen ja kiitollinen =) Itse en osaa edes kuvaa omaan viestiini laittaa :ashamed: On siis joskus käynyt mielessä, että laittaisin mun ovistesteistä kuvia, mutta taitaa olla ihan toiveajattelua että moiseen kykenisin :LOL: Minä en muuten saanu noin vahvoja viivoja ollenkaan liuskoihin kuin sinulla, kun viime kierrossa sitä ovista yritin bongata. Ja gyne kuitenkin sanoi, että toinen munasarja näyttää toimineelta (oli siis selvästi suurempi kuin toinen). Toivottavasti nuo sinun tuntemukset pitävät paikkaansa ja ovis olisi jo ollut =) Testit kun tosiaan ovat toisinaan aika vaikeasti tulkittavia...

Kysymys: Olen ymmärtänyt niin, että tuo ovisplussan saaminen ei kuitenkaan takaa, että ovulaatio todella tapahtuu. Lueskelin tässä tuon CB:n digiovistestin ohjepaperia ja siinä luki näin: "Kaikilla naisilla ei tapahdu ovulaatiota jokaisen kierron aikana, eikä tällaisten kiertojen aikana havaita LH-huippua." Mitä ootte mieltä, voiko siis sittenkin olla niin, että ovisplussa tarkottaa sitä, että ovis todella tapahtuu? Mä vaan tässä pohdin, että oishan se kiva ajatus, että jos sen ovisplussan saa, niin kans sit ovuloi =)
 
SiSa78 > Kiitos! =) Nuo päivityslistan kuvat ovat linkitettyjä ja avatun kuvan alapuolelle tulee foorumeihin tarkoitettu linkkirivistö. Helppoa, kun asiaan hieman tutustuu. Kuka tahansa sen voi oppia. :) Ovistestien kuvat lataan Aijaa.comiin ja sieltä sitten kopion tietyn linkkirivin. Itse tykkään isommasta kuvasta, mutta monet käyttävät pienen kuvan linkkiä. Siinä on koodi ihan valmis eli ei tarvitse lisäillä mitään. Itsekin onnistuin parin kokeilun tuloksena. :) Tuonkin oppii nopeasti, joten kokeile ihmeessä. On mukava katsella testien kuvia. Toivottavasti saadaan sinultakin sitten myös positiivisen raskaustestin kuvia nähtäväksi. :)

Ovisplussa ei välttämättä tarkoita ovulaatiota, mutta myöskään nega ei välttämättä tarkoita ovuloimattomuutta. Omalla kohdallani näin saattaa olla, koska mulla on pco. Tällä hetkellä tilanne munasarjoissa on kuitenkin normaali ja sen vuoksi uskaltauduin ovistestejä kokeilemaan. Käsittääkseni sellaisilla testien tulokset ovat ihan luotettavia, joilla ei pco:ta ole, ainakin jos tikuttelee viivojen vahvistuessa kaksi tai kolmekin kertaa päivässä. Useamman testin tekeminen saman päivän aikana on suositeltavaa siksi, että lh-piikki ei ehtisi livahtaa ohi. :) Se sitten on testistä ja yksilöstä kiinni millainen viiva on ovis+. Se selvinnee vain kokeilemalla muutaman kierron ajan.
 
MG: Kiitos ohjeista =) Mä voisin kokeilla tota kuvan lataamista testistä viimeistään sitten jos joskus saisin sen plussan r-testiin. Se olisi sitten jo niin hieno hetki, että olisi pakko jakaa se teidänkin kanssa :D

ON: Tänään sain digillä ovisplussan. JEE!!! Tein samasta näytteestä Davidin luiskaovistestin (joita siis mulla jäi viime kierrosta). Ja se David näyttää ihan selkeää viivaa, mutta se on kuitenkin selvästi vaaleampi kuin kontrolli. Ja Davidin ohjeiden mukaanhan kontrollia vaaleampi viiva tarkottaa negaa... Onpa kummallista :confused: No kyllä tuohon digin antamaan ovisplussaan voi varmaankin luottaa :) Ilman tuota digiä olis mulla jääny taas ovis bongaamatta... No nyt sitten vaan kovasti oireita kuulostelemaan ja peitot heilumaan :D Peitot heilui kyllä jo viime yönä :ashamed:

SiSa78 ja elämänsä ensimmäinen ovisplussa :LOL:
 
SiSa78 : Onnea ovisplussasta! Jos sitä seuraisi vielä toisenlainenkin plussa =)

ON: Hemmetin posti :mad: Ryhtyvät lakkoilemaan just nyt kun mun piti tilata testejä! Täytyy lähteä kaupunkiin ostamaan kun en lähiapteekista viitsi ostaa kun on niin pienet piirit. Katsotaan kuinka monta ovisoiretta tunnen jos testeillä onnistun sen plussan saamaan ja mitkä niistä on oikeita oireita ja mitkä ihan oman mielen tuotosta :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Ovisplussia on nyt sadellut! :) Onnea niistä! Ja toivotaan parasta!

macy gray kiitos uudesta pinosta! Ja kyllä sun liuskat + näyttää! Oletko jo alottanu terot?

Kristen voimia clomien kanssa! Mulla tapahtu ovis vasta kp18 clomeilla tärppikierrossa.

).( Vihdoin täti löysi meille! Jee! Nyt kp 3/? ja Mariel voi palata listalle! =)

+++++++++++++tuulia!!!!!! puuh!! :whistle:
 
MG, eka haamu pärähti tikkuun 23.10. haaleana, jatkui samanmoisena toisessa tikussa 26.10., kunnes vahvistui 28.10., jolloin ihmettelinkin jo, et on se kumma kun ei muka raskaana olla!

Kovin on raskaana oleva olo, sitä toivon teille kaikille yrittelijöille tasapuolisesti!
 
Kiitos macy gray uudesta pinosta. Ihailtavasti jaksat näitä niin usein päivittää :flower:

Mä oon kanssa ihan koukussa noihin ovistesteihin :ashamed: Aikaisemmin en tiennyt mistään ovistesteistä mitään, mutta nyt kun ollaan toisesta lapsesta ruvettu haaveilemaan, niin joka kierrossa tikuttelen.

ON: Täällä ovis ilmeisesti tulossa. Eilen aamupäivällä ja illalla tikuttelin davideilla ja kuvittelin saaneeni ovisplussan molemmilla kerroilla (viivat olivat yhtä vahvan väriset), mutta sitten taas tänään oli aamupäivällä pakko testata ja testiviiva oli nyt huomattavasti kontrolliviivaa tummempi. Ota tästä nyt taas selvää, että oliko nuo eiliset sitten ollenkaan plussia :headwall: Peittoja ollaan kyllä heiluteltu viikonloppuna ja eilen ja varmaan pitää tuota ukkelia vielä tänään, huomenna ja ylihuomennakin houkutella :D Myönnetään, että vois vähän rennommin välillä ottaa, liekö tuota toista vauvaa tämmösellä stressaamisella ikinä edes tulee : /

Plussatuulia kaikille =)
 
Ovistesteihin mulla menee hermo :D Tältä näytti tän päivän testi, kun ovulaatiosta ei ultran mukaan voi vielä edes haaveilla:

Että yritäppä sitten testien mukaan pähkäillä millon mitäkin. Kun hoitojen takia suositeltavaa ennen inseminaatiota on pidättäytyä seksistä 2vrk ennen, että siittiöillä on aikaa kypsyä ja kehittyä. Jos viivat on aina tollaset, ei niistä pysty kyllä yhtään päättelemään, koska se ov vois olla lähellä. Että kun ottaa aivoon. Vois tollaset testit olla jätetty keksimättä :kieh:

Joku jossain vaiheessa puhu jotain joulusta. Mä olen jouluihminen henkeen ja vereen! Joka vuosi odotan malttamattomana, koska voin alkaa laittaa joulua meille ja nyt rajana pidetty marraskuun alku on saavutettu :D Ei tietysti vielä mitään joulupukkeja tms. mutta valjoa ja jonkin laisia jouluverhoja ja sellasia. Isänpäivän jälkeen sitten kunnon joulutohinat :D

jonnalle kiitos kun muistutit tosta testien tilaamisesta. Olis muuten ov testit loppunut kesken :D
 
Kristen: Just ton vahvunen viiva mulla oli tänä aamuna liuskatestissä. Ja sit samasta näytteestä tehty digi näytti kuitenkin ovisplussaa =) Noi liuskat ei kai vaan jostain syystä toimi mulla... Tai sit se David on vaan niin huono merkki mun kohdalla. Ostin tänään vielä niitä Cittarin Pregcheck ovistestejä kokeeksi. Tarttee nyt tänään testata miten ne mulla toimii kun onhan ne digit niin hitsin kalliita... Mutta joo, on se tämä tikuttelu tosi koukuttava "harrastus" :D
 
Sisa Mulla nuo on niitä Pregchekejä. Kävin eilen ultrsssa, jossa todettiin vain vasemmalla puolella oleva yksi 8mm rakkula, tai mikä nyt onkaan, eli ei todellakaan voi olla viitettä ovisplussaan tuo viiva. Digejähän se varmaan kannattais, mutta ne on niin pirun kalliita ja pitäis samalla säästää noiden kalliiden lääkkeiden lisäks siihen "unelmien taloon" :D
 
Kristen > Katsoin sinun kiertopäiviäsi ja aika pienethän ne vielä ovat. Ovis voi hyvinkin olla vielä tulossa ja jos sulla clomitkin on käytössä, niin odottele ihmeessä ihan rauhassa. :) Tuon tämänpäiväisen testin sanoisin vielä negaksi, mutta melkein kontrolliviivan vahvuisen saadessasi olisi varmaankin syytä pidättäytyä. Se plussa varmaankin tulee sitten seuraavana päivänä eli ovis ehkä sitä seuraavana ja ehtisit sitten hyvin sinne klinikalle. Toivotaan, ettei osu viikonlopulle ja että saat testeillä bongattua ajoissa. :) Meinaatko alkaa testaamaan kahdesti päivässä jossain vaiheessa? Tsemppiä bongailuun!

tätimoonika > Sulla on sama tilanne kuin mulla testien tulkinnan osalta. :D Aamulla dipattu testi näytti jo haalenevaa ja kivut olivat eilen, joten oletan nyt olevan dpo1. Varmistelen vielä iltapäivän aikana toisella testillä ja ehkä illalla vielä kolmannen. Täytyy katsoa ehdinkö dippaamaan molemmat, sillä nesteen tarpeeni on aika suuri ja dippausta ennen täytyy juomista välttää. Kolme testiä on siis nesteytyksen kannalta mulle vaikeaa ja kaksikin saa aikaan lievää kuivumista. Hyvin te olette kyllä talletelleet, joten sikäli ei varmaankaan ole väliä mikä se oikea ovispäivä on. :) Laitanko sinut piinailijoihin ja millä dpo:lla? =)

Sandemar > Kiitos! Korjaan päiväyksen listalle. :) Tulehan kertomaan kuulumisia välillä vaikka odottajien puolelle pian löytäisitkin. :)

Mariel85 > Onnittelut uudesta kierrosta! Palauttelen sinut listalle. :) Kovasti plussatuulia ja tsemppiä kuumeiluun! Aloitin Terot kp20 aamulla (ovisbongauksessa periksi antaneena) ja illalla tuli sitten vahva testiviiva liuskaan. :) Onneksi oli ovis niin lähellä, ettei ainakaan kipuiluista päätellen Terot sitä estäneet tapahtumasta. Toiveet on nyt korkealla, joten toivottavasti tulee tulosta. :kieh:

jonna_82 > Mullakin alkaa olla ovistestit lopussa, mutta onneksi pärjään jäljellä olevilla päivän tai pari. Seuraavaan kiertoon ehdin sitten tarvittaessa tilailla. Mitenkäs se lakko sitten vaikuttaa? (Ei ole tullut oikein uutisia nyt seurailtua :ashamed:) Eikö posti ollenkaan kulje vai kulkeeko vain hitaammin? Jos tavara liikkuu, niin itse ostaisin tuossa tilanteessa alkuun muutaman apteekista ja tilaisin sitten isomman määrän nettikaupasta. Mekin asutaan pienellä paikkakunnalla, joten oman kylän apteekkiin en testiostoksille mielelläni mene. Onneksi täältäkin on lyhyt matka isompaan kaupunkiin.

Dippasin aamupäivällä ovistestin ja siinä oli selkeästi eilistä haalemapi viiva. Katsoin sen silloin ohjeen mukaisesti, vajaa 10min dippaamisen jälkeen. :D Yritän ehtiä dippaamaan nyt iltapäivän aikana toisen ja ehkä illalla kolmannen. Toinen saattaa jäädä välistä, sillä vettäkin pitäisi ehtiä juomaan. Tällä hetkellä kuitenkin näyttää siltä, että tänään on dpo1. Pms-oireetkin alkoivat voimakkaina. :mad: :headwall: Olen niin kiukkuuntuva ja väsynyt, että taidan pyytää vanhempiani ottamaan lapsen yökylään. Isäänsä ikävöivä uhmaikäinen ei nyt tunnu hyvältä yhdistelmältä oman vointini kanssa.

Tänään on ollut hieman hiljaisen oloista. Jospa listan päivitys saisi hieman keskustelua virkistymään. :)
 
SiSa78, oletko koskaan saanut noilla davideilla selkeän ovisplussan? Tarkoitan siis, että tasavahvat viivat tai testiviiva tummempana kuin kontrolli, vai ainoastaan että testiviiva on vaaleampi?

Rupesin miettimään, että näyttääkö nuo davidit mulla oviksen liian myöhään, että oikeesti ovis olisikin tapahtunut jo aikaisemmin mitä david näyttää... (ja näin ollen liian myöhään oltu miehen kanssa peitonheilutuspuuhissa). Pitäisköhän meikäläisenkin ruveta testailemaan tuolla digitestillä, kun kerta joillakin se digitesti näyttää ovisplussaa, mutta samaan aikaan david ei :confused:
 


tiistai 2.10.2010


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Mischa10....................kp53/31........27v....2. lapsi.......yk7
HelinäKeiju10..............kp45/?..................3. lapsi.......yk2
MyDream....................kp40/28.................1. lapsi.......yk10
vimmu.......................kp32/25-28....26v.....1. lapsi......yk5
JiiMii82.......................kp28/30.........27v....2. lapsi......yk4
Huldasharks...............kp27/40-44..............3. lapsi......yk5
kaneli83.....................kp27/32.........27v.....1. lapsi......yk2
bluebaby....................kp23/28.........26v.....1. lapsi......yk3-4v
macy gray..................kp22/30?........30v.....2. lapsi......yk12
Barbamama35...........kp22/28-32.....35v....3./4. lapsi...yk1
Okaasan....................kp21/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
iloksi..........................kp21/?...........28v.....1. lapsi......yk4,5v+
skorpioni07.................kp18/31...................2. lapsi......yk2
iines83.......................kp17/32-34...............2. lapsi......yk4
An-nie........................kp16/30-35...............................yk6
Viulu..........................kp16/28-30................4. lapsi......yk4
MolliMelooni................kp15/28-38.....32v.....2. lapsi......yk3½v
tätimoonika................kp14/30....................2. lapsi......yk6
SiSa78........................kp13/28-30.....32v.....2. lapsi......yk2
Kristen.......................kp13/?............22v.....2. lapsi......yk15
Manzu........................kp12/31..........26v.....3. lapsi......yk11
hemari.......................kp11/36.....................2. lapsi......yk3
Liina87.......................kp9/29......................................yk5
Leo81.........................kp8/28-33.................3. lapsi......yk1
karvatonkoira..............kp8/?..............32v....4. lapsi......yk3
Pikku-Saara................kp7/35...........28v.....1. lapsi.......yk3
Viola30......................kp5/27............31v.....2. lapsi......yk4(6)
jonna_82...................kp4/29-32........27v.....1. lapsi......yk6
Pumpuliini..................kp4/27............28v.....2. lapsi......yk2
Minnäi.......................kp3/31............31v.....4. lapsi......yk1/12km2
kolmannen haaveilja...kp3/28-30......28v.....3. lapsi......yk2
Mariel85....................kp3/?
Minnarun...................kp2/31............30v.....3. lapsi......yk4
Gabrielle....................kp2/26...........28v.....1. lapsi......yk3
mileon......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, miimii10, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, MiiJane76, kissendaal, Aawatar



PIINAILIJAT
Mischa10...................dpo37
vimmu.......................dpo18
JiiMii82......................dpo11
iloksi.........................dpo3
Huldasharks...............dpo1
macy gray.................dpo1
tätimoonika...............dpo0
SiSa78.....................dpo-1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki............4.10. .....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85....7.10. .....kp26/27-29..............2. lapsi....yk1
tirpula.............17.10. .....kp30/30-32.....31v...2. lapsi....yk5
Mimmimami.....17.10. ....kp32/29-35.....29v....4. lapsi....yk4?
Hiipu1.............19.10.......kp30/27-29......27v...1. lapsi....yk4
skumppis.........22.10. ....kp28/28-30..............1. lapsi....yk1
sandemar........23.10. ....kp30/?.....................3. lapsi....yk1
Silva...............30.10. .....kp26/28..........28v....2. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta marraskuuta
 
Viimeksi muokattu:
MG, Lakko alkaa Turusta jos neuvottelut ei tuota tulosta eli vaikuttaa tällä viikolla vain Turun seudulla. Postin lakko alkaa (ehkä) tänään Turusta, jollon menee lajittelukeskus lakkoon. Huomenna lakossa on samalla alueella Postin myymälät ja logistiikkakuljetukset, torstaina postinjakelu. Ensi viikolla vuorossa ma Jyväskylän ja Seinäjoen seutu, ti Rovaniemi ja Tampere, ke Oulu ja Kuopio, to Uusimaa, Kanta-Häme ja Päijät-Häme.

Päädyin itse ostamaan cittarista Pregcheck-ovistestejä ja tilaan lisää netistä. Voi olla, että vielä ehteisin netin kauttakin saamaan ennen ovista, koska kierto vasta niin alussa, mutta parempi pelata varman päälle. Mistä kp:stä alkaen olette alottaneet testauksen? Itsellä on aika pitkä kierto, joten meinasin aloittaa vasta ensi viikolla dippailun.
 
Mariel85 > Kerrotko puuttuvia tietoja, niin lisäilen listalle? :)

Mischa10 > Huhuu! :attn: Hakuunkin jo laitoin, mutta viimeisimmästä kirjautumisesta on aikaa. Toivottavasti kaikki on hyvin ja saadaan tänne pian tilanteen päivitystä. :)

vimmu > Oletko testaillut? Tulehan sinäkin kertomaan kuulumisia. :)

iines83 > Mitäs tämän päivän ovistesti näyttää? :) Toivottavasti pääset pian piinailemaan ja sieltä sitten plussaamaan. :)
 
Ihanan näköisen pinon olet taas luonut macy gray, kiitos sinulle!

Omaa napaa on pakko purkaa... suututtaa mies, kun meille tuli viikonloppuna pieni riita ja mies ei osaa riidellä kuten aikuiset ihmiset vaan mököttää ja pitää mykkäkoulua ym. eli mullakin meni petipuuhastelufiilikset, kun toinen on ihan mörökölli. Laskureiden mukaan ovis on varmaan ihan näinä päivinä, eilen tuli aika lailla limaista valkovuotoa eli taitaa olla loppusuoralla jo hedelmälliset päivät. Tänään aamullakin oli vielä tosi mörökölli eli ihmeitä saa illalla tapahtua, jos saa mut lämmiteltyä! Ja oviksesta en viitsi puhua mitään, miehellä menee kaikki halut jos vauvaa aletaan "tekemällä" tehdä. Mutta tais sitten tämä kierto mennä riitelyn takia ohitse. :mad:
 
heitän oman kommenttini tuohon ovistikkujen maailmaan ;)
tilasin vuosi sitte mammaksilta nipun ja tikutinki säännöllisesti monta kuukautta. enkä KERTAAKAAN saanu samanvahvuisia viivoja. lievän lh:n kohoamisen kyllä huomasin...
kettuuntuneena sit kyselin mammaksin asiatuntijoilta,missä vika. oli kaks vaihtoehtoo: joko en ovuloi,tai sit mulla ei kohoo lh niin paljoo,et tulis tasavahvat viivat.
lopetin sit tikuttamisen turhan rahanmenon takia,ko luulin et en ovuloi. NOH, tässä sitä vaan ollaan 20+1 viikolla ja mahassa asuu tuleva sami hyypiä :LOL:
skorpionille sen verran,et olisko jotain lepytyskonstia? esim. jotain erikoisherkkuruokaa? TIE MIEHEN SYDÄMMEEN KÄY TUNNETUSTI VATSAN KAUTTA
 
ovistesteistä mä sain aikoinaan mammaksin liuskaan tasavahvat. kun taas davidin liuskaan sain melkein yhtävahvat enkä ollut varma oliko ovista vai ei, mutta raskaaksi tulin, joten se oli +.
nyt meinaan lähteä oviksen metsästykseen liuskoilla ja varmistella sitte digillä ku alkaa näyttää lupaavalta..
 
tätimoonika: Mä en ole koskaan saanu Davidin testillä ovisplussaa. Viime kierron tikutin niillä ja aina jäi testiviiva selvästi vaaleammaksi kuin kontrolli. Siks noita digejä tilansinkin kun rupes niin ärsyttämään kun en sitä ovista bongannu :kieh: Vähän halvemmaksi tulee, jos niitä digejä käyttää vaan "varmisteluun" eli sit kun liuskan viiva on vahvistumaanpäin. Ja netistä niitä digejä saa muutenkin paljon halvemmalla kun apteekista. Suosittelen kyllä kokeilemaan jos tuntuu, ettei liuskoilla saa ovista bongattua ja sen bongata haluaa =) Netistä tilaamalla saa 32 eurolla sen 7 testin paketin. Meidän lähiapteekissa sama paketti maksoi 47 euroa! Huh, mikä hinta!!!

ON: Testasin tässä iltapäivällä niillä Pregcheckin ovistesteillä. Siihen tuli testiajalla ihan hitusen haaleampi viiva kuin kontrolli ja sitten testiajan jälkeen viivat oli jo yhtävahvat. Oli siis jo tosi lähellä selvää ovisplussaa! Ja olin pissaamatta ja juomatta peräti neljä tuntia! Eli kyllä näyte varmasti oli ainakin tarpeeksi vahva. Nämä testit siis kuitenkin toimivat mulla selvästi paremmin kun Davidit. Mutta aamullahan sain jo plussan siihen digiin ja siihen luotan =) Ehkäpä nuo liuskat eivät minulla ylipäätään näytä ovista kovin selvästi...

MG: Kiitos päivityksestä =)
 
Aih ja voih! Jälkikivut ovat kiusallisia eikä niitä edes voi helpottaa mitenkään. Yhtään etukenossa ei kärsi istua ettei tunnu vielä inhottavammalta. Molemmat ovistestit ovat näyttäneet tänään haamua, joten selvästi on nyt sitten dpo1. Lämpö oli päivällä jo illalle tyypillisissä lukemissa eli hieman vajaa 37. Olo on väsynyt ja kiukkuinen, suklaata tekisi mieli ja huimailee. Huimaus saattaa johtua myös Teroluteista ihan kuten tämä lievä etova olokin johtuu.

Keskittymiskyky on taas lähellä nollaa, joten jätän kommentoinnin tällä kertaa väliin. Sainpa nyt tuon ärsytyksen ainakin purettua. :D
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Sandemar ONNEA +++ :heart:

ON Eilen testattu nega mut tänäänkin on vasta 29/30,en vaan malttanu...mut jotenki tuntuu et kohta hanat aukee,valkovuotooki on ollu viikon ajan enemmän,tosin on mul kyl r-oireitaki ollu mut nehä voi johtuu ihan hormooneista..aamulämpö oli hieman korkeempi ku yleensä..mut joo,eipä ole viime tiistaina tilattuja testejä vieläkään näkyny!!!!!vaik sain vahvistusviestin et tiistaina lähteny postiin kirje,missäkähän hel. kuppaa eikai toi postin lakko kirjeisiin noin vaikuta????
Kuulin eilen sellaista et maitohappobakteeri auttais raskautumisessa ku tasapainottaa tota ph:ta,kaveri oli raskautunu viikon käytön jälkeen vaikka ei olis kuulemma olis ollu raskautumismahollisuutta....joten seuraaval kierrol otan kyl käyttöön,kaikkee pitää kokeilla..

Ukon kans ollu hirveetä tappelua vklopulta asti,ärsyttää :stick: ja ku mie olen sellanen mököttäjä et odotan et toinen tulee,no eilen olisin pyytäny kaikkee anteeksi mutta tuli illalla kotiin pienes humalas joten annoin asian olla..no jospa tänään olis parempi pv ja jos illalla lähtis leffaan,harjunpää ja pahan pappi kiinnostais ;) onkos kukaan käyny kattoon?

Sori nyt oli hieman omanapaisuutta liikaa,masentaa,ahistaa ja ärsyttää...
kivaa päivää kaikille!!
 
Pahoittelen että olen ollut aivan liian kauan kommentoimatta.. Olen kyllä päivittäin ( lue monta, monta kertaa päivässä:LOL:) käynyt lukemassa teidän kirjoituksia ja elänyt hengessä mukana!

).( Nyt eletään jännittäviä päiviä, kp28/32...kunnes pudotaan korkealta ja kovaa! Haluisin niin että tämä olisi SE kierto kun ihmeitä tapahtuu! Kaikenlaisia oireita on mutta yritän olla huomaamatta niitä (helpommin sanottu kuin tehty :headwall:) Tenttasin kaverianikin, joka on raskaan ja hänellä ei kuulemma ollut minkäänlaisia oireita..ei nippailua,ei pahoinvointia, ei helliä tissejä, ei mitään, nada, nothing...eikä vieläkään vkolla 25 ole mitään erikoisia oireita ilmaantunut! Eli oireettomuuteen tai oireisiin ei voi näköjään luottaa...eli pakko odottaa tuleeko täti taas kutsumatta kylään. Voisi kyllä pysy poissa jos minulta kysytään :mad: Tekisi mieli jo heittää testit kehiin mutta yritän vielä malttaa!
 

Yhteistyössä