+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

Heippa!

Mahtuuko mukaan kuumeilemaan? Olen 28-vuotias yhden tytön äiti, ja nyt on alkanut tuntua siltä, että pikkusisarus olisi tervetullut :). Ensimmäinen yrityskierto siis meneillään, ja ovulaatiotesti näytti plussaa maanantaina. Sovittiin miehen kanssa, että ei oteta paineita tästä vauvaprojektista vaan tulee jos on tullakseen. Helpommin sanottu kun tehty, heti kun sain taivulteltua miehen yritykseen niin tilasin netistä ison kasan ovulaatiotikkuja :D. Nyt sitten vaan jännitetään, että tärppäsikö heti. Esikoista tehtiin puolisen vuotta, silloin en kyllä käyttänyt ovulaatiotestejä ennen kuin parissa viimeisessä kierrossa. Onkohan muuten yleistä, että synnytyksen jälkeen ovulaatio-oireet alkaa tuntua selvemmin? Ennen en koskaan tuntenut mitään ovulaation aikaan, mutta nyt on kyllä ihan selvä jomotus alavatsalla aina puolen kierron maissa. Testillä sitten vaan varmistelen asiaa.
 
:wave: tervetuloa pumpuliini :)
Itselläni ainakin on vasta nyt synnytyksen jälkeen ovisoireet,en ole ikinä ennen tällaisia kokenu...onko tyttösi minkäikäinen?vaikeaahan tuo on olla sillä mielellä et tulee jos on tullakseen,ku sitä kuite odottaa kokoajan,ensin ovista sit kahta viikkoa et saa testata :D
 
Kristenille erikoishalaus!!

En pystyny pitämään näppejäni erossa tosta ainoasta raskaustestistä joka kaapissa oli ja tänään dpo 11 nega testattu :( Vaikka kuinka tiirailin niin ei kyllä viivan viivaa näkyny. Ainakaan värillistä sellaista. Ärsyttää. No, seuraavaan kiertoon vaan.
 
JiiMii82 kiitos :)
Aika mielettömiä pudotuksia olet itsekin tehnyt. Tsemppiä tulevaankin painonpudotukseen :)

Tuosta yhdyntätiheydestä ( :D ihanan virallinen sana :p ) sen verran, että JOS ei ole mitään ongelmia siittiöiden kanssa (ja oletettavaa on ettei olisi, kun kerran lapsi(a?) on ennestäänkin niin ei siinä jokapäivä-metodissa taida mitään ongelmaa olla. Mutta, jos on epäilys, että saattaisi olla häikkää simpoissa, niin jokatoinenpäivä-taktiikka on hyvä. Jokapäivä harrastaessa niitä siittiöitä ei välttämättä ehdi kypsyä tarpeeksi ja ovat sitten laadultaan huonompia. Jokatoinenpäivätaktiikalla ehtivät kypsyä paremmin.

Meillä on juuri tämä ongelma, että jokapäivä ei voida harrastella, koska miehellä on alentunut siittiötiheys ja kunnollisia siittiöitä ei muodostu jos jokapäivä niitä luovuttelee :D
Eli meillä mennään yleensä jokatoinenpäivä oviksen aikoihin.

Niin ja vielä niistä siittiöistä sen verran, että siittiöthän elää JOPA 5 päivää naisen elimistössä, joten se jokatoinenpäivä on siinäkin mielessä aivan riittävä määrä. Mutta jos tykkää jokapäivä eikä epäilystä siittiö-ongelmista ole, niin ei muuta kuin jouset natisemaan :D

Ja onnittelut tulevasta oviksesta :) tsemppiä piinailuun!

Pumpuliini tervetuloa joukkioon. Toivottavasti visiittisi täällä ei veny liian pitkäksi :) Eli plussatuulet puhaltakoot !
 
Viimeksi muokattu:
JiiMii82: Tyttö on 1 v 3 kk, että aika pienihän tuokin vielä on. Välillä mietin, että onko liiankin pieni? Mutta toisaalta, voihan tässä mennä pitkäänkin ennen kuin tärppää! Sulla näky testissä vahvat viivat, kohta taitaa olla h-hetki lähellä :D

iloksi : Kiitos! Toivottavasti täältä lähdetään pian sankoin joukoin tonne odotuspuolelle!
 
Viimeksi muokattu:
no toi olis ihan hyvä väli,itselläni 4v poika jolla on kans vauvakuume :D sano että äitillä pitäis kasvattaa mahassa vauva ja isosiskoa olis halunnu mut se ei ihan mahdollista mutta toivotaan sitä pikkusiskoa ;)
ja tämä olisi meidän yhteinen ensimmäinen lapsi mieheni kans,poika edellisestä 9v.suhteesta.toivottavasti tällä kierrolla tärppää ku ekaa kertaa bongailen tota ovista :) eikä nykyisellä miehellä pitäis olla ongelmaa siittiöiden kans ku takana on km ja abortti,siis ex-kumppaneilla ;)
 


torstai 21.10.2010



KUUMEILEVAT
Mischa10..................kp41/31.............27v..........2. lapsi....yk7
HelinäKeiju10............kp33/?............................3. lapsi...yk2
Manzu.......................kp32/31-33.......26v..........3. lapsi...yk10
hemari......................kp30/36...........................2. lapsi...yk2
MiiJane76..................kp28/31-32
Leo81.......................kp28/28-30.......................3. lapsi...yk0
MyDream...................kp28/28..........................1. lapsi...yk10
sandemar..................kp28/?............................3. lapsi....yk1
skumppis...................kp27/28-30......................1. lapsi....yk1
Liina87......................kp26/30........................................yk5
Pikku-Saara...............kp25/35............28v..........1. lapsi...yk2
Minnäi.......................kp21/31............31v.........4. lapsi....yk1/12km2
Viola30.....................kp21/27............31v..........2. lapsi...yk3
kolmannen haaveilja...kp20/28-30.......28v..........3. lapsi...yk1
vimmu.......................kp20/25-28.......26v.........1. lapsi....yk5
Silva..........................kp17/28............28v.........2. lapsi....yk1
Pumpuliini..................kp17/27............28v.........2. lapsi....yk1
Gabrielle....................kp16/32............28v.........1. lapsi....yk2
JiiMii82......................kp16/30.............27v.........2. lapsi....yk4
Huldasharks...............kp15/40-44.......................3. lapsi....yk5
kaneli83.....................kp15/32............27v..........1. lapsi....yk2
bluebaby....................kp11/28.............26v.........1. lapsi....yk3-4v
ulleli83.......................kp10/28-32.......................1. lapsi....yk2
macy gray..................kp10/30..............30v.........2. lapsi....yk12
Okaasan.....................kp9/28-30.........33v...........4. lapsi....yk8
iloksi..........................kp9/?................28v...........1. lapsi....yk4,5v+
Aawatar.....................kp7/28-35.........33v...........1. lapsi....yk4
skorpioni07.................kp6/31.............................2. lapsi....yk2
iines83.......................kp5/32-34.........................2. lapsi....yk4
An-nie.......................kp4/30-35........................................yk6
Viulu..........................kp4/28-30.........................4. lapsi....yk4
MolliMelooni...............kp3/28-38.........32v............2. lapsi.....yk3½v
tätimoonika................kp2/30...............................2. lapsi...yk6
SiSa78......................kp1/28-30........32v.............2. lapsi...yk2
Kristen.......................kp1/?...............22v............2. lapsi...yk15
Kissendaal..................kp?/?...............25v............2. lapsi....yk1
karvatonkoira.....................................32v...........4. lapsi....yk2
mileon...............................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, miimii10, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva



PIINAILIJAT
Mischa10...................dpo25
sandemar..................dpo12
hemari.......................dpo11
Kissendaal..................dpo7
Viola30......................dpo6
vimmu.......................dpo6
kolmannen haaveilja...dpo4
Silva.........................dpo3?
Pumpuliini.................dpo2
JiiMii82......................dpo-1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki............4.10. .....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85....7.10. .....kp26/27-29..............2. lapsi....yk1
tirpula.............17.10. .....kp30/30-32.....31v...2. lapsi....yk5
Mimmimami.....17.10. ....kp32/29-35.....29v....4. lapsi....yk4?
Hiipu1.............19.10.......kp30/27-29......27v...1. lapsi....yk4



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Pumpuliini > Tervetuloa! Haluatko kiertopäiväsi listalle? Et maininnut niitä viestissäsi, joten lisäsin sinut ilman niitä. Voin käydä korjaamassa. :)

HelinäKeiju10 > MIkä sulla on tilanne? Saapuiko täti eli korjaanko sulle kp1?

Kristen > :hug: Minua niin surettaa tuo sinut takkuinen tiesi odotusta odottaen! Kokemuksestakin tiedän kuinka pahalta toistuvat kemialliset tuntuvat. Toivottavasti saat ongelmasi pian selville ja siihen apua. Päivitin sulle kp1. Haluatko kuitenkin taustalle kuten mainitsit?

iines83 > Hyvä, että sait juteltua gynen kanssa ja luvan lykätä Terojen aloitusta. Mukavampaahan se niin on, että oviksen saa odottaa ja on sitten parempi mahdollisuus päästä plussaamaan. :) Mulla kierto heittää niin pahasti (19-47), että pysyttelen tämän kolmen kierron ajan tunnollisena lykäten Terojen aloitusta korkeintaan kahdella päivällä. Toivottavasti tämä on kohdallani oikea ratkaisu.

iloksi > Kiitos! :flower: Surullisissakin asioissa on yleensä jotain positiivista, joten koitan siitä ammentaa jaksamista. Menetyksistä huolimatta oma elämä jatkuu ja täytyyhän pienenevään sukuun koittaa uusia jäseniä saada. :whistle: Toisten onnesta iloitseminenkin auttaa jaksamaan, varsinkin kun välillä saa lukea raskaan tien kulkeneiden plussaamisia. Päivittäminen ei ole kuormittanut tähän mennessä, mutta pyydän kyllä apua sitä tarvitessani. :) Ihanaa, kun huolehdit! =)

Lämpimät kiitokset myös muille hengessä mukana olleille! :flower: Meillä on täällä mahtava porukka. :)

Meille tulee vieraita viikonlopuksi, joten en tiedä kuinka oviksen tikuttaminen onnistuu. Haittaako, jos dippaa lämpimään näytteeseen? :confused: Petipuuhia en ainakaan uskalla harrastella, kun on näin pieni asunto. Täytynee tänään yrittää jaksaa talletella vaikka päivän ahkera puuhastelu varmasti väsyttääkin. Sunnuntaina sitten uudestaan, että mahdollisuudet olisi riittävät. Päivittämäänkään en sitten oikein pääse, sillä tietokone on olohuoneessa, mikäli muut eivät mene käymään jossakin. Yritän huomenna ehtiä päivittämään listan aamupäivän aikana ja sitten seuraavan sunnuntaina. Kommentointi jääkin sitten myöhemmäksi, sillä olen onnistunut järjestämään aika paljon tekemistä saadakseni asunnon näyttämään mieleiseltä vieraiden tuloa varten. :LOL: Olen siis hyvä aloittamaan projekteja ja vielä parempi jättämään ne kersken, joten nyt täytyy saattaa monta hommaa loppuun tai ainakin laittaa syrjään pois näkyviltä.

Oviskivut ovat vahvistuneet eli muniksia juilii ja vihloo välillä ihan kunnolla. Limailu ei edelleenkään ole alkanut, joten tuskin ovuloin ainakaan loppuviikon aikana. Tiistaina on kp15 eli viimeistään torstaina pitäisi aloittaa Terolutit. Viikonloppuna onkin sitten hautajaiset, joten toivon ovista alkuviikolle.

Nyt täytyy palata hommien pariin, mutta tulen välillä poikkeamaan täällä. Mukavaa päivää kaikille ja runsaasti plussapuhureita!
 
Olipas täällä taas paljon tekstiä! Kiva juttu :)

Kristen: hyvä, ettei sentään tarvinnut vuotoa odotella. Toivottavasti saat pikaisesti apua pienten kiinnittymiseen!

Iloksi ja joku muu (?) oli tiputellut reippaasti painoa, hienoa!! Sitten onkin kiva alkaa painoa taas lisäämään ;) Minäkin aloitin alkuvuodesta -10kg projektin ja 8kg on veks! Tuo viimeinen 2kg oli muutenkin sellainen ekstrajuttu.

Tervetuloa uudelle! (ei nyt muista nimimerkkiä :ashamed:)

Omanapa kiirehti kotiin töistä kun mies soitti, että testit on tullut. Vähän höpsö sekin siis :heart: No 5minuutin sisällä tulos oli tällainen:



Joko tuo lasketaan plussaksi? Raskaaksi.fi taisi olla tilauspaikka ja 2kpl 25herkkyydellä olevaa testiä laatikkoon asti maksoi 6,40e, merkkiä en tiedä.

Sitten pitääkin pohtia, että milloinkas sitä menis ottamaan ekat kilpirauhas arvot? Mikä mahtaa olla suositus? Viimeksi menin aikaisin neuvolaan ja kävin labrassa kerralla ottamassa kilppariarvot ja vein neuvolaan niiden tarvitsemat veriputket. Niin hölmöltä tuntuu ihan alussa joutua pohtimaan kaikkea, kun mitä vaan ehtii vielä tapahtua..
Nyt täytyy suunnistaa kauppaan, toivottavasti jalat ei kamalasti tärise.
 
Viimeksi muokattu:
Kristen suuret pahoittelut:hug: Mä olen niin pahoillani sun puolesta, jaksamista.

Minäkään en tuntenut ovulaatioota ennen seynnytystä. Sen jälkeen on ollut välillä jopa supistuksen kaltaista tunnetta alavatsalla oviksen aikoihin.

MG jaksamista ja haleja surun keskellä:hug:, en ole tainut vielä huomioida suruasi. Anteeksi:ashamed: Kiitos ihanasta pinosta ja loistavista päivityksistä.

Hemari sain otse dpo 11, haamun/viivanpaikan ja seuraavana päivänä selkeän plussan. Älä vielä luovuta=)

Jiimii onnittelut ovisplussasta:flower:

Tervetuloa Pumpuliina, meilläkin on kohta 1v 2kk esikoispoika. Äidin oma muru:heart:

Iloksi kovasti toivon teille onnea oman vaavin saamisessa, niin kuin tietenkin kaikille.

Kuukautisista laskien on jo 4+5, joten pikkuhiljaa tässä alan uskomaan raskauteen. Yritän siirtyä tuonne odotuspuolelle, vaikka se tuntuu kovin pelottavalta.. Tulen varmasti kurkkimaan ja kommentoimaa teidän juttujanne vielä aika usein. Toivottavasti pysyn kuitenkin odotuspuolella pitkälle kesäkuuhun=)

Plussia kaikille toivottelee tirpula ja pikkuihanuus:wave:

Mimmimami sehän on selkeä plussa!!! Onnittelut, aivan ihanaa=)=)
 
Viimeksi muokattu:
Mimmimami > Tuosta ei kyllä ainakaan jää asia epäselväksi. Mahtavaa! Siirrän sinut plussanneisiin. Tarrasukkia ja onnea odotukseen! Älähän kokonaan täältä sitten katoa, vaan tule ainakin välillä kuulumisia välillä kertomaan. :)
 
Onnea Mimmimami!

Tirpulalle paljon onnea matkaan ja odotuspuolelle vaan :)

Anteeksi jos unohdin jotain tärkeää...

Vuoto on alkanut kunnolla, ja kivut sitäkin kovemmin. Istuessa tuntuu supistuksia, eli kyllä se nyt pusertaa pientä ulos kunnolla! Tai vuoto ei ole vielä ihan mahdotonta, mutta sen verta kuitenkin, että kp1 on nyt virallista...
n.15 vrk:n kuluttua olemme siittämässä lastamme :D ja huomenna suuntaan apteekkiin clomifenejä hakemaan...
Onko kukaan syönyt noita? Tuleeko niistä oireita kuten teroluteista?

Kiitos kaikille myötäeläjille. Kyllä tämä koville ottaa, mutta puhelu rakkaan ystävän kanssa auttoi pahimman yli ja nyt se ei auta kuin ottaa katse kohti tulevaisuutta... Pientä kun ei saa itkemällä elämään, vaikka kuinka rääkyisi :(
 
Mimmimami: ONNEA!!! Upea plussa =)

MG: Voimia sinulle :hug: Ja kiitos kun jaksat vielä surun keskellä päivitellä ja kommentoida meidän juttuja!

ON: Mulle saa päivittää kp 1/28-30 ja yk 2. Kävin tänään gynellä ja se oli sitä mieltä, että voisin laskea tänään olevan kp 1 kun tänään se tuhruttelu muuttui väriltään punaiseksi. Ehkä se kunnon vuotokin alkaa tässä pikkuhiljaa... Mulla löyty kohdusta arpikudosta. Nyt sitten seuraavaksi tutkitaan, että onko se mun arpikudos peräisin esikoisen hätäsektiosta vai onko mulla kenties endometrioosi. Mä todella toivon ettei mulla ole sitä endometrioosia, kun sehän aiheuttaa tiputteluvuodon lisäksi lapsettomuutta :(
 
JiiMii82 Ihana toi sun poikas :heart:. Ehkä se pikkusisko sieltä piankin tulee! Isosisko vois olla tosiaan vähän hankalampi järjestää...

macy gray Nyt taitaa olla meneillään kp 17/27, eli täällä on jännät paikat loppukuusta =). Mites muuten, kun se ovulaatiotesti oli positiivinen maanantaina, niin mikä dpo nyt on? Oon vähän pihalla, sori.

Mimmimami Suuren suuret onnittelut!!!

tirpula Onnea myös sulle ja jaksamista odotusaikaan! Vaikka en vielä ole edes raskaana, voin jo kuvitella mitä se on juosta ison mahan kanssa ton tytön perässä :D. Meneekö teillä poika jo vauhdilla?
 
Viimeksi muokattu:
Pumpuliini > Ovis tapahtuu kahden vuorokauden sisällä ovisplussasta. Ollaan täällä merkattu dpo-päivät olettaen, että ovis on plussaa seuraavana päivänä (dpo0). Tietenkin jos bongaa oviksen oireista vasta sitten parin päivän päästä, niin sitten merkkaan sen mukaan. Sulla on siis tänään dpo2. :) Päivitän sen tuonne listalle samoin kuin kiertopäivät.

JiiMii82 > :D Itse lapsena toivoin isoveljeä, mutta täytyi tyytyä isosiskoihin. Ehkä juuri tästä isoveljen kaipuusta johtuen mulla on itseäni vanhempi miespuolinen ystävä, joka on melkein kuin veli. Myös minun lapsellani on vauvakuume ja välillä sanookin, että äitin mahassa on vauva tai että parin päivän päästä vauva muuttaa äitin masuun. :D Ällistyttävä on se, että lapsi todella näyttää tietävän millon raskaus on saanut alkunsa vaikka ne sitten kemiallisiksi ovat jääneetkin. :O
 
Juu Pumpuliini meneehän se poika aika vauhtia. Mietin tänään kun hyppi masun päällä, että millon pitää ruveta vähän varomaan liian rajuja leikkejä. Kultu on vielä niin pieni, että ei tajua vauvan tulosta tuon taivaallista:p Jos maanantaina oli ovis testi ekaa kertaa pos niin se on dpo -1, tiistaina oli ovis eli dpo 0, ke dpo 1 ja siis dpo 2. Mietin itse samoja ja olin aivan pihalla miten tulkita testejä koska mulla ovis testi näyttää plussaa vähän yli 2 vrk. Onneksi on netti olemassa=)

Enhän mä osaa pysyä täältä poissa... Jotenkin pelottaa kauhiasti kirjoitella tuonne odotuspuolelle. Älytöntähän sekin..
 
Kiitokset onnitteluista! :) Niin jännää, kun on salaisuus ja ainoat todisteet itsellenikin on vain jäätävä kylmyys ja esim. autosta ylös noustessa repäisykivut. En mä vielä osaa tuonne odotuspuolelle mennä, joten täällä vielä keikun.
Meillä kans kuopus on nyt ihan hassu vauvajuttuineen. Tulee syliin ja lässyttää olevansa vauva, kertoi siskoille, että vauvoja saadaan sairaalasta lääkäreiltä, laitti mandariinin paitansa alle ja kertoi siellä olevan vauvan :confused: Tällä viikolla nämä jutut ja poju 3v.

Kristen kysyi clomifeniä käyttäneistä. Mulla on nyt 3. raskaus saatu niillä aikaan. Ekoista lääkkeettömistä kierroista tärppäsi aiemmat eli, kun otin teroja myös (ajallaan) niin en ilmeisesti ehtinyt ovuloimaan. Tällä kertaa siirsin tiedoista viisastuneena terojen aloitusta clomikierrossa 3 päivää oviskipujen yli ja se oli ilmeisesti hyvä päätös! :)
Sivuoireita en saanut viimeisillä kerroilla, mutta esikoista yritettäessä olikin sitten... Olin niiin kiukkuinen, että raivosin jostain ja samalla itsekin ihmettelin että miksi.. Toinen oli kuumat aallot, eli tuli aivan kamalía hikikohtauksia! Opiskelin ja kävin töissä ja kesken kaiken oli välillä jätettävä hommat just siihen ja painua ulos. Mulla ovat siis toimineet ja ihan pienellä annostuksella 1tbl/pv.
Onnea matkaan!
 
huomenta kaikille! :)

onnea myös mimmimamille!! ja tulethan myös tirpula kertomaan tänne kuulumisiasi vielä :) mg:lle tsemppiä dippailuun vierailta salassa ja muutenkin hyvää viikonloppua kaikille!

ja sitten omaa asiaa taas.. tänään on dpo9 ja tein aamupissasta onestepin herkän. jotkut kun puhuvat että siinä on aina joku haamu tai viivanpaikka, kerkesin jo kirota kun olin niitä tilannut. mutta mulle ainakin tuli ihan puhdas nega, testiviivaa ei millään ilveellä saanut näkyviin. nyt sit tietää jos muutaman päivän päästä saa haamun, niin ei välttämättä johdu vain testistä. vaikka olishan se plussa ollut kiva jo nyt...

esikoiselta muistaakseni sain herkällä testillä selkeän haamun mut en ihan plussaksi arvattavaa dpo11. millä dpolla te muut ootte saaneet plussia aiemmin?

positiivisia tuulia kaikille!! :D
 
Pumpuli tervetuloa mukaan!
Kristenille voimahaleja:hug:
Macy Gray onnea tikutus-projektille=)

).( Kp 16/32 täällä ja ovis pitäisi olla kohta ovella (jos ei jo ole ollut). En ole vielä siirtynyt tikutteluun kun päätettiin avokin kanssa että annetaan tämän projektin edetä omalla painollaan. Eli lapsi saa tulla jos on tullakseen. Mutta arvatkaa vain miten vaikeata on olla miettimättä niitä tärppi-päiviä tms ja jatkaa ns. normi elämää. Kyllä tämä vauvaprojekti nostaa päätään päivittäin. Olisi niin ihana saada se papu jo alulleen. Olisi sit jotain mitä odottaa...argh, tahtoo jo oman tuhisevan käärön syliin! Yk2 siis vasta menossa ja täällä ollaan jo niin malttamattomana että!!!
 
Prkl :kieh: Olin häätänyt ukon ja muksun maailmalle, että saan rauhassa keskittyä metikan nettikurssiin, mutta mitä vielä. Netin resurssit ei tänään halua riittää yhteyden ylläpitämiseen, joten haaveeks jäi. Täytyy sitten hälinässä yrittää vkl aikana nauhalta tsekata tärkeimmät :(

Soitin aamulla polille ja hyvin tylyn oloinen nainen vastasi ja totesi, ettei meidän viime käynnistä ole mitään merkintää siellä! :O Hyvä että suostui antamaan edes ultra aikaa, kun ei missään lue, että se on meille luvattu.
No joka tapauksessa huomenna alotan clomit ja sitten kp 12 1.11 on ultra aika. Käski varulta tehdä vkl ja etenkin maanantaina ov testin, kun menee noin myöhään, vaikka yleensä se kuulemma tehdään viim. kp 11.
En vaan saanut mitään ohjeita, jos ov testi näyttääkin plussaa! Sitten mä varmaan kai soitan aamulla polille, että mitäs nyt, kun mulla piti olla ultra aika ja ov testi oli positiivinen. Jännittää moniko munarakkula siellä alkaa kasvamaan kun oma keo on tehnyt ovulaation ilman lääkkeitäkin viimeaikoina :D
 
AAAAARGH!
Kirjotin pitkän viestin ja sitten jotenkin kämmäsin.. Ja siis tällä kertaa se oli ihan oma kämmi, eikä vain sivujen tilttaus.

Kylläpä ärsyttää.

Aiemmin kirjoittamani viesti oli vielä kovin positiivissävytteinen :p Noooh, eipä tästä aleta nyt masentumaan. Aloitetaan uudestaan :)

Kristen sinulle piti clomeista vastata, että minulla niistä ei tullut mitään oireita. Ei myöskään teroluteista. Ainoat lääkkeet, jotka jollain tavalla ovat tuntemuksia aiheuttaneet ovat metformiinit. Niitä alotellessa kärsin noin ensimmäisen viikon (isolla annoksella) pahoinvoinnista. Mutta sitten se meni ohi.

Oletteko te siis menossa inssiin parin viikon päästä? Mikäli näin on, niin oikein paljon onnea matkaan :) Toivottavasti clomit toimivat, eivätkä aiheuta mitään sivuvaikutuksia :)

tirpula kiitos :)

Mimmimami onnea ja onnellista odotusta :)

Omaanapaa täällä odotellaan ovista. Vaikka olin päättänyt aloittaa tikuttelun vasta kp 15, niin taidan aloittaakin sen jo aiemmin. Ehkä jo tänäiltana. Eilen oli sellaisia tuntemuksia, että ajattelin jo oviksen tulevan.
Valkovuoto on lisääntynyt joten kyllä tässä kohti ovista mennään.

Hyvillä mielillä olen ja toiveikkaana, että ovis tulisikin aiemmin. Olisi huippua, kun ehtisi useammankin kierron tässä vielä yrittää ennen hoitoihin lähtöä. Ei parane kuitenkaan nuolaista ennen kuin tipahta...

Toivottelen kaikille paljon iloisia asioita tähän päivään :)

(HAHAA! kopioin tämän viestin ennen lähetystä- ONNEKSI, koska nyt sitten sivu tilttasi. Olinkin varautunut... :p eikä päässyt uudestaan menemään tekstit hukkaan )
 

Yhteistyössä