+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +


Tässä vielä tuo testivuori. alin on nyt klo 15 tehty, toiseksi viimeinen tänä aamuna ja ensimmäinen kp 7
Mietin vaan, kun toisissa sanotaan ohjeissa että ov testi tehdään klo 10-20 ja toisissa että mihin vuorokauden aikaan tahansa. Onkohan sillä oikeasti merkitystä, vai voisko toi tarkottaa huomiselle, viimeistään maanantaille ov plussaa?
 
macy graylle lähetän minäkin voimia. Eilen kaupassa törmäsin Macy Grayn levyyn ja (yllättäen) tulit mieleeni. Paljon jaksamista <3

Viola30 pahoitteluni kp1 :stä :hug: Toisaalta hyvä, että asia selvisi, mutta kurjaa, että näinpäin. Tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon. Tästä suunta on taas vaan ylöspäin :)
Ja kiitos tsempistä :)

Leo81 minä olen noita aamulämpöjä mittaillut nyt itseltäni säännöllisesti päivittäin parin kierron ajan. Huomasin myös, että toisinaan on suuriakin eroja aamu- ja iltalämmöissä. Itse mittaan lämmön suusta heti herättyäni. Kun kello soittaa, laitan mittarin suuhun ja vielä lepäilen sen ajan, kunnes se piippaa. Viikolla mittausajat ovat aika säännöllisesti 5.30-6.00 välillä, mutta viikonloppuna myöhemmin. Huomasin myös sen, että jos heräilen vapaasti (esim. viikonloppuna) eli saan omaa tahtia heräillä, silloin lämmötkin ovat korkeammalla kuin suoraan unesta.
Iltalämpöihin vaikuttaa minulla ainakin liikunta nostavasti.
Itse olen aika yllättynyt kuinka mielenkiintoista hommaa tuo mittailu on ollut :)

Sisa78 minä olen huomannut, että ainakin minulla vaihtelee se kuinka vahva liuskatestin viivan pitää olla, että digitesti näyttää plussaa. Koskaan en ole saanut ihan vahvaa plussaa liuskatestiin, mutta olen silti saanut plussan digitestillä samasta näytteestä.
Tuolta "kuvia ovistesteistä"-ketjusta kannattaa käydä kurkkimassa kuvia, jos et ole jo käynyt tutustumassa :) Sieltä saat varmasti lisää näkemystä asiaan :)

Huldasharks
oireileeko sinulla ovulaatio niin, että pystyt oireiden perusteella tunnistaa sen? Itse mietin eilen työpaikalla kivuissa kärvistellessä, että vuosikaudet olen niistä kärsinyt tietämättä, että mitä se oikein tarkoittaa. Nyt muutaman vuoden kateissaolon jälkeen ne kivut ovat oikein tervetulleita.
Tärppionnea oviksen kanssa :)

Kristen onko sinulla digitestiä, jolla testaisit avuksi? Tuo alin on jo ihan selvästi tummempi ja varmaan alkais sen oviksen edellä olemaan.
Ja noista ohjeista.. Minä nimittäin pitkään tuskailin sen testailun kanssa, kun päivällä en ikinä muistanut pidättää tarpeeksi ja tulokset olivat sitten hyvin vaihtelevia.
Nykyään teen aamupissistä testin ja ainakin minulla on toiminut. Ainakin kerran on varmistettu se ovuloiminen ultrallakin, kun testi näytti plussaa aamupissistä ja aamupäivästä ultrassa ennen inssiä näkyi kypsä munasolu. Joten olen sitä mieltä, että aamupissaa voi aivan hyvin käyttää.

Omaa napaa Vähän hirvittää, kun eilisen päivän tosiaan kärsin kovista oviskivuista ja tänäaamuna vasta päästiin sitten uimareita laittamaan matkaan. Aamulla ei ollut vielä lämpö noussut, joten toivon kovasti, ettei ovis ole vielä ohi. Huomenaamulla sen näkee sitten.
Eilen viivat olivat vahvimmillaan testeissä, mutta illalla tehty digitesti näytti miinusta. Aamulla tehty liuskatesti oli vahvin ja siitä se lähti sitten haalistumaan.
Tänään kipuja on ollut vain vähän, mutta välillä on tuntunut.
Jännittämään tässä kai silti pääsee, vaikka harmittaakin, ettei keritty oikein valmistautumaan tähän kunnolla. Koko viikko meni niin, että olimme yhtaikaa kotona vain nukkumassa. Mies kun tuli töistä, minä nukuin ja minä kun lähdin, mies nukkui.

Seuraavat pari viikkoa ovat sitten taas piinaavat. Täytyy yrittää keskittyä vaikka kuntoiluun, ettei mene ihan överiksi tämä homma. Seuraavat kuukautiset pitääkin jo ilmoittaa klinikalle, että osaavat suunnitella tulevaa hoitoa.

Mukavaa lauantain jatkoa :) Ja hedelmällistä viikonloppua :)
 
testi laskurin mukaan viiden päivän päästä ovis mutta äskön tein ovis testin ja molemmat viivat yhtätummia! Ihanaa ehkä kystä on jo poissa? sain toiveen hippusen jälleen ja ilman stressiä. Tänään kokeillaan pupuilua ja jos ei tärppää ni ei tärppää, kuhan kroppa toimii ja kaikkea vesijä ei olla heitetty kiukaalle. kaikille plussa onnea oviksissa ja plussauksissa!
 
miimiille onnea iltapuuhiin!
Meillä taitaa olla vähän saman suuntaiset meinigit tänään, sillä inseminaation ohjeissa oli, että miehen pitää pidättäytyä ennen toimenpidettä 2vrk. Mä en nyt käytännössä ymmärrä mistä mä voin tietää onko se plussa kahden vai kolmen vai yhden päivän päästä, mutta näin viikonloppuna se on hyvä ottaa varman päälle, jos vaikka maanantaille sattuis. Sillä olihan se päivänen testi selvästi edellisiä vahvempi... Ja huomenna ei minnekään voida vielä mennä vaikka kuinka plussa olisikin.
iloksi munasoluhan on ovulaation jälkeen jonkin aikaa vielä hedelmöityskykyinen, eli mahdollisuudet on teilläkin :)
 
Iloksi: En sen kummemmin, paitsi tosiaan nyt osaan "jotain" kuunnella erilailla kropassani. Ennen luulin, että oviksen aikaan on menkat alkamassa, mulla on vähän vastaavia oireita. Siis kiukuttaa, tulee finni tai pari. Mahaa turvottaa, limoja, ilmaa mahassa jne. mukavaa. Mutta ikinä ei ole menkat sillloin alkaneet ja ne ei siis ole voinut olla muuta kuin ovis. Mistä en siis ennen tajunnut mitään. Mistään kiertojutuista. Ajattelin vaan niin, että joku on tullut menkkojenkin aikana raskaaksi, niin raskaaksi on periaatteessa mahdollista tulla koska vaan.... Naiivia ehkä, tai sitten ihanan huoletonta :D
 
Minnarun pahoittelut tädin tuloon ja tsempit uudelle kierrokselle :hug:

Kristen Sulle paljon voimia tilanteeseen! Toivottavasti pian tärppäisi :flower:

Ja Miimii, toivottavasti illan "liikunnat" tuovat oikean tuloksen ;)

Omaa napaa, sain taas tänään haamun siihen Davidin 10:iin. Huhheijaa, että jännittää. Tänäänhän on kp 26/28. Kiertopäivät mulla on viimeaikoina olleet tota 28 pvää, mutta tarkistin kalenterista, että kesällä oli yks sellanen 26 pvän kierto. Ja keväällä 27 pvän. Ja nyt tässä kierrossa en tosiaan tuntenut niitä normaaleja ovulaatio oireita, ainakaan yhtä vahvoina mitä normaalisti.
Mä kuitenkin pessimistinä ajattelen, etten noihin haamuihin luota, vaan tarvin sen vahvan viivan. Hölmöä, mut oon niin tunteella eläjä, että en halua tippua korkeelta ja kovaa jos/kun täti saapuu. Joten ootan vaikka hiukan yli menkkojen oletetun alkamispäivän ja testaan sitten uusiksi. Mutta jännää on, en kiellä =)

Halloweeniä kaikille kuumeilijoille :vampire:
 
koitetaan tänään vielä "pidättäytyä" ja huomenna aamusta sitten käydään "töihin" vatsa on kipeä ja tänään töissä juili selkää ja alhaalla alkaa olemaan "tarvittavat" edellytykset eli tyytyväisenä nukkumaan:)
Ei kyllä harmita jos ei tärppää kun ajatukset lähinnä ollut että lähteekö kystä ja ovuloinko enään koskaan, olo on nyt jo lotto voitolla ja kaikki ekstra on kirjaimellisesti PLUSSAA ;) katsellaan sitten kristenin kanssa vahvisuuko entisestään viivat ja tietenki muille samat onnen toivomukset tässä tärppi asioissa <3
 
Silva: Tuhannesti onnea ja viivan vahvistumista!!!

iloksi: Onneks munasolu pysyy hengissä sen vuorokauden verran, joten hyvinkin loistava teidän ajoitus voinut olla! Ootko onnistunu selvittään ovistesteillä missä kohtaa sulla ne kivut yleensä tulee? Kun kertakin voi riittää niin toivotaan et se oli just SE kerta, nyt pidetään kovasti peukkuja että olis tärpänny!!!

miimii10: Ihanaa että kroppa näyttäis toimivan kystan jälkeen, kiva lukea sun positiivista kirjoitusta, tulin ittekin ihan hyvälle mielelle vaikka muuten tänään ärsyttäny kaikki. Toivon sulle sitä kirjaimellista plussaakin!

Minnarun: :hug: voi kurjuus...

Kristen: Oon kuullu että se hormoonin määrä virtsassa ei oo aamupissassa korkeimmillaan, siks suositellaan tota aikaväliä. Mulla on ollu paketti semmosia, jotka käsketään tekeen aamupissasta ja niistä ei ainakaan ota mitään selvää, viiva tummu jossain vaiheessa ja on pysyny siitä lähtien samanlaisena. Voisin kuvitella, että plussa olis piakkoin tulossa kun tän päivänen on tummunu niin paljon aamusta. Tuuhan kertoon kuinka kävi... Ovisplussaa puhaltelen sulle!!

Huldasharks
: Kiitos kun jaat tietämystäs oviksesta, tulee tarpeeseen! Kuinka opit tunnistaan mihin oviksen vaiheeseen ne kivut liittyy? Kun mulla on oviskipuja (tai niiks niitä ainakin luulen) tyyliin vähintään kaks viikkoa... Joillainhan niitä tulee ennen, toisilla oviksen aikaan ja toisilla sen jälkeen. Mulla on ilmeisesti noi kaikki sit... Nytkin joka kerta kun liikun melkein kun kramppaa tuolta molemmilta puolilta ja kipuja ollut kohta kaks viikkoa. Mietin tosin voisko ne johtua noista Teroista joita syön ekaa kiertoa, toisaalta niiden sivuvaikutuksissa ei mainita kun harvinaisena vatsakipua eikä tää oo oikein sitäkään...
 
Gabrielle kiitti tsempistä :) Minä oon vähän epätietoinen siitä, että missä vaiheessa se munasolu oikein irtoo... kun sen irtoamisen pitäisi olla vihlaiseva kipu (?) ja sit keltarauhanen jomottelee irtoamisen jälkeen. Mutta... siis tunnen sen jomotuksen, mut ei vihlaisua. Siksi epäilyttää, että irtoaminen tapahtui jo eilen ja tänään se oli jo kuollut se munasolu. Mut en tiiä. ihan tarkkaa irtoamisajankohtaa en siis osaa sanoa. Voin vaan toivoo, että ehdittiin...

Meillä kun on ongelmana minun ovuloimattomuus (joka näyttää ainakin tällä hetkellä parantuneelta) ja miehen alentunut siittiötiheys, jonka vuoksi jokapäivä ei suositella työstämistä. Paras olisi ollut, kun olis saatu uimareita jo odottelemaan ovista, muttei tässä ole seksiä kerinnyt varmaan kahteen viikkoon harrastamaan, joten kaikki on nyt tämän yhden kortin varassa.

Viimekierrossa alotettiin ajoissa, muttei se mitään auttanut. Täytyy toivoo, jos tämä tepsis paremmin.

Ja kiitos toivosta myös sinulle Kristen

Nyt nukkumaan <3
 
iloksi: En osaa sanoa muuta kuin että jos olen saanut oviksen bongattua, niin silloin tulee sellainen ahaa-fiilis, että jaa tuo olikin sitä tai tätä.... :D

Tällaista oli illalla... Ihmeellistä suoraan sanoen.... : /







Mutta kun nyt mietin, niin mullahan oli NOIN tummat liuskat kahdessa edellisessä kierrossa heti digi+ jälkeen.. Eli olisiko sittenkin ollut digillä eilen illalla jo plussa ja nyt näyttää sitten jo negaa???? Outoa.... No liuska on noin tumma ja limat ja kaikki on olllu vajaa viikon, niin lasken (omasta päätöksestä, digiä uhmaten) ovis+ olleen tänään :D
 
Hautajaisreissu on nyt takana ja fiilikset vaihtelee normaalista kiukkuun ja itkuun. Koin jonkinlaisen romahduksen ennen hautajaisia eikä itkusta meinannut tulla loppua. Jotenkin kaikki suru ja menetyksen tuska yhdistyi saaden aikaan todella raskaan olon. Olen tsempannut kemiallisten jälkeen, mutta nyt se kaikki pettymys purkautui. Olin itsekin ihmeissäni kuinka pahalta se kaikki tuntui. Ihan kuin lapsi olisi jo ollut sylissäni ja sitten riistetty minulta. Todella riipaiseva tunne. Olen harkinnut ajan pyytänmistä psykiatriselle sairaanhoitajalle ihan varmuuden vuoksi, etten sairastuisi masennukseen menetysteni seurauksena. Alkaa siis tuntua aiheelliselta purkaa tunteita ulkopuoliselle ammattilaiselle, joka pystyy antamaan lisää keinoja asian käsittelyyn. Päällisin puolin olen kunnossa, mutta sydämeni on riekaleina. Onneksi rinnallani on ihana mies, joka jaksaa tukenani. :heart:

Viiva ovistestissä on nyt pysynyt saman paksuisena kontrolliviivan kanssa. Väri vaan vetäytyy testiajan jälkeen liuskan kuivuessa viivan reunaan. Seuraavassa kierrossa otan kuvat jokaisesta testistä erikseen testiaikana ja liitän sitten kuvasarjaksi vertailua varten. Enää en voi Terolutien aloitusta lykätä, joten aloitan ne huomenna. Limailu on edelleen vähäistä, mutta muut oireet viittaavat oviksen olevan parin päivän sisällä tai jo mennyt. Toivottavasti raskautumismahdollisuus on (pitäisi olla ihan hyvä petipuuhien osalta) ja pääsen testailemaan loppukierrosta.

En viitsi tähän aikaan päivittää listaa. Huomenna ehkä availen sitten myös uutta pinoa, jos ehdin katselemaan siihen uusia kuvia. Torstain lista taisi jäädä tekemättä, kun tuli muita puuhia. Pahoittelen! Luin nyt uudet kirjoitukset, mutta perehdyn huomenna paremmin päivitettävien tietojen osalta ja yritän kommentoida.

Plussatuulia! :wave:
 
iloksi: Kiitos kun selvensit teijän tilannetta, kivempi miettiä näitä juttuja kun tietää... Toivotaan, että jos munasolu irronnut eilen, olis ollu vielä tänä aamuna siellä sopivasti odottelemassa uimareita. Luulis jotenkin että sit ne just oikeaan aikaan talletetut uimarit vois olla virkeämpiä kun jostain luin, ettei niiltä kuitenkaan kestäis kun puolituntia päästä sen munasolun luo. Nää on tietenkin vaan mun päätelmiä, kovasti toivoisin että teillä nyt onnistuis!!

Huldasharks
: En oo ikinä saanu noin vahvaa toista viivaa tohon testiin (näyttäis olevan samoja kun mulla), ihan varmasti plussa! Oon kattellu muillakin sivustoilla noita ovistestikuvia ja monilla on just silleen et cb:n digiplussa tulee esim. tänään ja silti liuskatestin viiva on vahvimmillaan seuraavana päivänä. Ei kun talletuksia tekemään ja paljon plussaonnea saman tien mukaan!
 
MG: Paljon paljon voimia! Varmasti raskas, mutta näköjään myös tietyllä tapaa terapeuttinen reissu. Pitäähän ne tunteet joskus päästää ulos ja tuo ulkopuolisen avun hakemisen päätöksen syntyminenkin auttaa asiassa eteenpäin. Hyvä, että ajatukset selkiytyneet. Voisipa jotenkin auttaa, tuntuu että kaikki sanat on niin laimeita. Sun menetyksien syvyyttä ei pysty kukaan muu arvioimaan tai vähättelemään niiden vaikutusta yhtään. Useinhan ajatuksien pukeminen sanoiksi ja niiden kuuleminen ääneen sanottuna voi jo auttaa ja vielä kun saat ammattilaisen apua niiden jäsentelemiseen.

Pinon päivittämisestä älä suotta ota pienintäkään stressiä. Jos vaan haluat ja jaksat sitä tehdä niin mikään kiire sillä ei todellakaan ole! Kiva kun jaksat tulla tänne kertoon kuulumisias ja ajatuksia. Oikein paljon voimia ja jaksamista. Iso hali!
 


sunnuntai 31.10.2010




KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Mischa10....................kp51/31........27v....2. lapsi.......yk7
HelinäKeiju10..............kp43/?..................3. lapsi.......yk2
MyDream....................kp38/28.................1. lapsi.......yk10
skumppis....................kp37/28-30............1. lapsi.......yk1
Minnarun....................kp32/29-31...30v.....3. lapsi.......yk3
Minnäi........................kp31/31........31v.....4. lapsi......yk1/12km2
kolmannen haaveilja...kp30/28-30....28v.....3. lapsi......yk1
vimmu.......................kp30/25-28....26v.....1. lapsi......yk5
Silva..........................kp27/28.........28v.....2. lapsi......yk1
Pumpuliini..................kp27/27.........28v.....2. lapsi......yk1
Gabrielle.....................kp26/32........28v.....1. lapsi......yk2
JiiMii82.......................kp26/30.........27v....2. lapsi......yk4
Huldasharks...............kp25/40-44..............3. lapsi......yk5
kaneli83.....................kp25/32.........27v.....1. lapsi......yk2
bluebaby....................kp21/28.........26v.....1. lapsi......yk3-4v
macy gray..................kp20/30.........30v.....2. lapsi......yk12
Okaasan.....................kp19/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
iloksi..........................kp19/?...........28v.....1. lapsi......yk4,5v+
Aawatar.....................kp17/28-35.....33v.....1. lapsi......yk4
skorpioni07.................kp16/31...................2. lapsi......yk2
iines83.......................kp15/32-34...............2. lapsi......yk4
An-nie........................kp14/30-35...............................yk6
Viulu..........................kp14/28-30................4. lapsi......yk4
MolliMelooni................kp13/28-38.....32v.....2. lapsi......yk3½v
tätimoonika................kp12/30....................2. lapsi......yk6
SiSa78........................kp11/28-30.....32v.....2. lapsi......yk2
Kristen.......................kp11/?............22v.....2. lapsi......yk15
Manzu........................kp10/31..........26v.....3. lapsi......yk11
hemari.......................kp9/36......................2. lapsi......yk3
Liina87.......................kp7/29......................................yk5
Leo81.........................kp6/28-33.................3. lapsi......yk1
karvatonkoira..............kp6/?..............32v....4. lapsi......yk3
Pikku-Saara................kp5/35...........28v.....1. lapsi.......yk3
Viola30......................kp3/27...........31v.....2. lapsi......yk4(6)
mileon......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, miimii10, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, MiiJane76, kissendaal



PIINAILIJAT
Mischa10...................dpo35
vimmu.......................dpo16
kolmannen haaveilja...dpo14
Silva..........................dpo13?
Pumpuliini..................dpo12
Gabrielle....................dpo10?
JiiMii82......................dpo9
Huldasharks...............dpo0



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki............4.10. .....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85....7.10. .....kp26/27-29..............2. lapsi....yk1
tirpula.............17.10. .....kp30/30-32.....31v...2. lapsi....yk5
Mimmimami.....17.10. ....kp32/29-35.....29v....4. lapsi....yk4?
Hiipu1.............19.10.......kp30/27-29......27v...1. lapsi....yk4
skumppis.........22.10. ....kp28/28-30..............1. lapsi....yk1
sandemar........28.10. ....kp35/?.....................3. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT
Silva...............30.10. .....kp26/28..........28v....2. lapsi....yk1




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Viimeksi muokattu:
tässä odotellaan kunnon vuotoa...aamu aloitettu ruskealla tuhru vuodolla jota ei ole moneen kuukauteen ollut... alan miettiä onko minun kehossa jotain vikaa... ja täytyy sanoa että olen todella masentunut, pupuilu sattui tässä kierrossa oletetun oviksen aikoihin mutta tulokset on jäänyt saamatta... mie otan kyllä nyt itseäni niskasta kiinni ja koetan panostaa tähän kiertoon ja koetan järjestöö oviksen aikoihin lapset johonikin et oikeasti voitas panostaa...;)

näin omasta navasta sitten muille :

Mg: voimia, ei ollenkaan huono asia ole käydä puhumassa ammattilasiten kanssa ne antaa ihan uuden näkökulman asioihin ja saattaa löytää sellaisia tunteita joita et edes itse ole osannut ajatella =)

Viola30: pahoittelut sullekkin, josko tästä kierrosta saataisiin se tuloksia synnyttävä kierto =)

HS: hienoja viivoja, monet kun on puhunut ja nääyttänyt vain semmoisia hentoisia viivoja nuo on tosiaan kunnon viivoja =)

Sitten kaikille lopuksi yhteisesti: pahoittelut tätien viiraamille ja niille joiden ovis on jossain...

Tämän kierron omistan ovisken pongailuun ja jos sillä saisin tuloksia =)

Voi olla että vaikenen hetkeksi nämä on ne päivät kun unelmat on romutettu ja uuden toivon herättelyyn on jokunen viikko =)
 

Yhteistyössä