+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

Nyt avaudun oikein kunnolla tuntemuksista kun siltä tuntuu ja näitä trunteita on vaikea jakaa ihmisten kanssa jotka eivät ole kokeneet/ eivätkä elä samassa tilanteessa....kiitokset ihanaisesta tsemistä...vaikka tässä kierrossa en ole antanut toiveiden nousta ja koettanut järkeä hokea itselleni ni lähes kaikki oireet käy raskauteen / tädin tuloon... ni silti se pettymys hiipii ja kovasti voi miksi voi miksi ?? on aika epä kelpo olo itsellä... no seuraava kierto tikutellen ja jos ei puolen vuoden sisään suju ni kai sitä on alettava tutkimaan missä vika kun aiemmin oon tullu lähes miehen vehkeen nähdessä raskaaks...ei ole elämä reilua ei !

kiittää ja kumartaa ja pyytää anteeks purkautumistaan.
 
heippa moi

juu on selkeitä plussia tullut,piti varmistella muutama kerta.neuvolakin jo tilattu ens kuun loppuun =)
aika ihmeellistä että ensiyrittämällä tärppäsi.

toivotan paljon onnea muillekkin yritykseen :heart:
 
Viola30 voi tuota piinaa ja jännitystä! Toivottavasti tämä tarina päättyy hyvin :) Tsemppiä!

Onnea vielä skumppis ja onnellista odotusta :)

Vihdoinkin on jotain kerrottavaa omassa navassa : Aamulla lämpö oli tippunut 35,9 (tähän asti 36,1-36,3). Iltapäivällä tekemäni ovistesti näytti jo selvästi vahvempaa viivaa, samoin illalla tekemäni, muttei vielä digitesti luvannut ovista. Mut selvästikin tuloillaan on :) Hurraa! Kylläpä on tuntunut pitkältä ajalta odottaa.
Nyt vaan harmittavasti mies on iltavuorossa ja minä nukkumassa, kun hän saapuu kotiin. Ja aamulla kun minä herään, mies nukkuu. Onneksi viikonloppu on tulossa ja sen tietää sitten, mitä meidän ohjelmassa on. :)

MG toivottavasti se ovis löytää tiensä sinnekin, että pääset niitä Teroja napostelemaan. :)
 
En malta vielä lukea kuulumisia, vaan kerron eka ite et plussattu on :) :)

Reissussa oltiin ja koko ajan odotin, et menkat alkaa, mut eipä alkaneetkaan. Pari haamua sain ja eilen sit menin töissä labraan, löin pissapurkin pöytään ja sanoin, et kattokaahan nyt tuo, et onko vai ei. Selkeä plussa tuli, vähän oon silti järkyttyny. Ekasta kierrosta kierukan poiston jälkeen nappas, hieman on pää pyörällä...

Nyt luen teidän kuulumiset ja siirryn hiljakseen odottajien puolelle. Ihanaa jatkoa tänne ja plussatuulia hurrrjasti kaikille!

Sandemar rv 4+6
 
Viimeksi muokattu:
Onpa tullut iloisia plussauutisia - onnea Sandemar ja skumppis!

Hienoa, iloksi, kyllä se ovis sieltä selkeästi tulee, nyt vaan hyödyntämään se mahdollisimman tehokkaasti.

Minnarun, tiedän -valitettavasti- tunteen.. Ja kiitos kaikille tsempeistä. Mutta.. Mullakin on aika lailla toiveet menetetty, one stepin 10 ja davidin 25 näyttivät eilen illalla ja tänä aamuna puhdasta negaa, ei mitään väriä. Testasin sen haamun eilen Predictorilla ja luin siitä kokemuksia netistä ja moni on saanut haamun vaikka oikeesti onkin ollut nega. En saanut oikein nukuttuakaan viime yönä kun vaan pyörittelin mielessäni tätä asiaa. Varmaan tää henkinen painekin aiheuttaa sen et menkat tulee pari päivää myöhässä ja saa noita ihme haamuplussia.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Heippa!
Täällä ollaan oltu nettipimennossa, joten pääsin vasta nyt lueskelemaan ketjua. Ja waude miten paljon plussia onkaan sadellut! Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti :heart:

Mulla siis on nyt menossa ehkä dpo11 (kp25/28), jos oireiden mukaan lasken. Tilasin Raskauskeijulta noita Davidin herkkiä liuskatestejä, herkkyydeltään 10ml/IU hCG. Vapaapäivän kunniaksi tein niistä tänään aamulla yhden, ja tuloksena oli haamu/viivanpaikka! Siis kysyn nyt teiltä viisaammilta, et tiedättekö antaako nämä testiliuskat viivanpaikkoja?!
Onneks testejä on vielä kolme kaapissa, joten jännä viikonloppu tulossa =)
 
Tilasin Raskauskeijulta noita Davidin herkkiä liuskatestejä, herkkyydeltään 10ml/IU hCG. Vapaapäivän kunniaksi tein niistä tänään aamulla yhden, ja tuloksena oli haamu/viivanpaikka! Siis kysyn nyt teiltä viisaammilta, et tiedättekö antaako nämä testiliuskat viivanpaikkoja?!
Onneks testejä on vielä kolme kaapissa, joten jännä viikonloppu tulossa =)

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1864724-huonoimmat-raskaustestit/

Tuolla on mainittu Davidin testi, joka antais viivanpaikkoja. Onko sun testissä väriä? Laitas kuva meille, niin saadaan yhdessä arvuutella :D
 
Kiitti Huldasharks linkistä! Kuvaa en omasta testistä enää saa, se on jo roskiksessa pihalla.. Mut siis testiin tuli ihan testiajan sisällä haalea viiva, mis mun mielestä oli väriäkin. Mitä viivanpaikka muuten ees tarkottaa? Mä oon niin noviisi näissä testitouhuissa vielä:ashamed:
Ja miten pitkään virtsan pitäis olla rakossa, että sihen kertyis riittävä määrä tota hCG:tä? Mahtaaks 4 tuntia riittää? Jos aattelis vaikka illemmalla vielä testailla.
Paljon mahdollista että mä tulkitsin nyt viivanpaikan haamuksi näillä vauvakuumeisilla silmilläni..
 
P.S.

No, nyt voin ainakin luetella, mitka EI oo raskausoireita:

-palelu (lammot max 37.1, useimmiten alle)
-kipeat ja vihlovat rinnat
-aivastaminen
-flunssainen olo
-poskien kuumottaminen
-vasymys
-sukkapuikkokipu
-menkkakipu muutamaa paivaa ennen menkkoja
-nippailut mahassa
-vitutus
-masennus
-nalka
 
viola noi oireet oli mulla ja 9 päivää menkat myöhässä, ultrassa odettiin puhjennut kystä.. Opin siitä että nyt en enään katso mitään oireita itsestäni paitsi sitten kun konkreettisesti oksennan tai mulla on menkat tyyliin 1kk myöhässä.

Tikutusta tehty ja tulkinta vaikeaa, menee macyn kanssa aika samoilla kuvilla ainut että ne on hieman paksumpia.. tänään liuska näytti tosi tummalta mutta 5 tunnin jälkeen se ei ollu saman värinen koltroliviivan kanssa mitä aamusta.. hmm mitä ovis tuntemuksiin tulee ei limoja mutta haluja on ;)
 
Ensiksikin onnittelut plussanneille :)!

Silva Mulla on noita samoja testejä, ja tänään dpo10. Ihan puhdas nega oli, ei näkyny edes minkäänlaista viivanpaikkaa tai haamua vaikka kuinka tihrustin. Kaivoin sen testin vielä kerran roskiksestakin, mut ei siinä mitään näkyny myöhemminkään ;). Toivottavasti sulla on pian vahva viiva tikussa! Sinuna testaisin huomenna aamulla uudestaan.

Luulenpa että tää kierto oli tässä ja menkat alkaa viikonlopun aikana. Tietysti pieni toivo elää ennen kuin kp1 koittaa! Eilisestä alkaen ollu sellasta pientä menkkakipua. Yleensä mulla on menkkakipu alkanu vasta samaan aikaan vuodon kanssa, mutta turha kai tässä on kuvitella itselleen mitään raskausoireita...
 
Viimeksi muokattu:
Silva: Mulla on ollu noita davidin testejä myös, ja saanu niihin ton viivan paikan. Mutta siis sitä saa kyllä todella tihrustaa :) Ja minäkös olen todella tihrustanu :LOL: Ikkunan äärellä silmät kipeiksi tuijottanu :)
Toivotaan että sulla olis ihan oikea viiva!!!
 
Silva, mä kanssa puolustelen noita davidin testejä. En ole saanut niihin yhtään mitään viivanpaikkaa aiemmin, vaikka ikkunan edessä kuinka olen yrittänyt tihrustaa. Tässä kierrossa sain siis vasta viivaa näkymään ja plussahan se oli! Toivottavasti vahvistuu sullakin! Melkein uskon, että ainakin jotain yritystä on niillä viivanpaikan saaneillakin ollut.

Onnea Sandemar plussasta!

Oma napa on menossa rv 6 noin ja edelleen melko oireeton. Limakalvot ja iho on tosi kuivat ja ummetuskin tuli jo vierailulle eli täytyy muistaa juoda ja juoda. Päivittäin jossain vaiheessa kuvottaa, muttei juuri muuta suklaa-, mausteisen ja suolaisen ruoan himon lisäksi. Kerran kyökkisin pahasti,kun erehdyin miehen hupparia haistamaan, oli PIKKASEN hikoillut sen kanssa!:x
Odotuspuolelle en ole uskaltautunut vielä oikeasti menemään, mutta kurkistelemassa olen tietty käynyt =)

Plussatuulia!++++++++++++++++
 
Onnea plussanneille.

Anteeksi nyt hyvin oma napainen kommentointi, olo on edelleen aika heikko :( Kuume oli ja meni, enää ei siis edes lämpöä ole, mutta olo on tukalan huono. Välillä ällöttää, vähän väliä tulee tuskan kuuma kun tekee mieli heittää alasti ja sekään ei auta! Kokoajan on jotenkin hankalan heikko olo ja väsymys on kovaa. Lämmöt ovat pysyneet yllättävän korkeilla, sillä välillä lämpö on 36,8 välillä jopa 37! Siis aamulämpö! Ei ole laskenut alle tuon 36,8 edellisen ovulaation jälkeen ollenkaan.
Ovulaatiotestit eivät ole antaneet plussaa. Tein torstaina vielä testin, joka oli siis keskiviikkoista vahvempi. Tein vielä illalla, joka oli hitusen aamuista vahvempi, mutta tänä aamuna viiva oli jo haaleampi. Eli ovulaatiota ilmeisesti edelleen odottelen.
Pahaa oloa lisää myös huoli ystävästä, jonka lapsen isä kuoli yllättäen. En tiedä miten hän jaksaa, joten huoli on kammottava!
Viime kierto painaa edelleen mielessä ja tää yleisolo tekee muutenkin jotenkin synkän ja tukahtuneen olon :(
No, nyt viikonloppu mennään näillä ja maanantaina olisi ensimmäinen ultra, ellei ovulaatiotesti näytä plussaa huomenna ja sunnuntaina jo haalistunutta...

Muoks. Ainiin. Vuodan edelleen :( En paljoa, mutta sellaista vaaleanpunaista tuhruttelua :(
 
Viimeksi muokattu:
Minnarun: :hug:

Violalle tsemppiä uuteen kiertoon!!!

Sandemar: Onnittelut plussasta! :flower:

Kristen: :hug: ja kovasti temppiä tähän kiertoon!!! Mittaatko muuten aina ennen ylösnousua lämmön. Huomasin vain hurjan eron tänään. Ennen ylösnousua 36,08 ja noin tunti siitä 36,8. Eikös lämmöt tulis aina mitata ennen nousua jos ovista yrittää bongata.

Pumpuliini: Eipäs nyt vielä luovuteta!!! Toivoa on vielä!!! =)

Mä testasin tänään mielenrauhan vuoksi Apteekin omalla ja nega tuli. Joten nyt täysillä keskittymään tähän ekaan yk:n. Onhan nyt jo kp5 :D reilu viikko niin saa jo ovista bongailla. :wave:

Nyt jatkamaan yövuoroa. :whistle:
 
illalla mulle välähti että oonkohan osannu laskea kiertoani oikein.... elikkä tänään kp31 ja jos vuoto alkaa tänään onko kierto 30 pvä kun sitten tästä päivästä tulis kp1 ? monasti oon lukenu kun ihmiset ihmettelee tätä asiaa ja ajatellu että selväähän se mutta illalla iski oikein kunnon pähkäily... toivon että täti pysyis poissa.... eilen munasarja tuntemuksia ja muutamaan kertaan piti vessassa käydä kun tuli semmonen tunne et nyt kyllä varmaan vuodan... pysy poissa paha täti tule plussa testiin =)
 
Minnarun: Jos tänään alkaisi menkat ennen klo 18, niin sulla olisi kp 1 ja kierto olisi ollut 30 päivää. Jos menkat alkaa klo 18 jälkeen, kp 1 olisi vasta huominen :)

Mulle voisi päivittää dpo -1. On niin tummaa viivaa jo, että illalla varmaan bongaisin plussan, mikäli pääsisin testaamaan. Mutten pääsen, niin heitetään tällainen villi arvaus :D Korjataan sitten, jos ovis onkin esim. huomenna. Kiitos mc!



Tämä on tämän aamuisesta testistä.
 
Viimeksi muokattu:
Sandemar ja skumppis: Hirmuisesti onnea plussista teille molemmille!!! Ihanaa =)

Pahoittelut tädin yllättäneille :hug:

MG: Voimia suruusi, tämä viikonloppu on varmasti sinulle raskas :hug:

Huldasharks: Täysin epärelevantti kommentti, mutta meillä taitaa olla samanlainen pöytä kun teillä :D Sitten vähän järkevämpää asiaa: Missä vaiheessa sä varmistelet aina sillä digillä? Onko tuo sinun viivasi nyt sen vahvuinen mikä kannattaisi jo digillä tarkistaa vai menisikö digitesti hukkaan? Olen aika aloittelija vielä tässä ovisbongailussa :ashamed:

ON: Mun pitäisi alottaa gynen mukaan tänään ovistestaaminen. Ihmettelen kyllä, että miks jo nyt kun on vasta kp10/28-30. No kai se tietää... Käyn siis nyt gynellä tän kierron ajan kerran viikossa, kun mulle tehdään sellanen kuukautiskierron kartoitus. Mulla siis epäillään endometrioosia ja tällä kartoituksella pitäs saada selville sen todennäköisyys. Kalliiksi tämä gynellä ravaaminen kyllä tulee, mutta haluun kyllä saada tietää, että mitä sen mun kohdusta löytyny kipeä arpikudos on... Vähän on kyllä sellanen epätoivonen olo raskautumisen suhteen :( No mutta yritettävähän se on... Ja tsemppattava itseään paremmalle mielelle :)

Plussatuulia kaikille!!! Ja mukavaa lauantaita =)
 
SiSa78: En tuota mun aamuista vielä lähtisi digillä testaamaan, vaan vasta illemmalla. Mutta tämän tekisin vain siksi, että viime kierrossa ovis+ oli kp 25, eli ns. huomenna. On siis ihan mutu-tuntumasta nyt tää juttu. :D

Jos on samanlaiset pöydät, niin sulla on aika hyvä maku sisustuksen suhteen :D

:hug: Halit kaikille, joilla on huono viikonloppu!


Tää lähtis nyt shoppailemaan! :wave:
 
Mulla ei ole tulehdusarvoja mitattu. Itsekin mietin tota, mutta en taida kuormittaa miedän arvauskeskusta...
Tää on niin kummallista! Samanlaisia heikotuskohtauksia tulee sillon tällön, kuin esikoisen slkuraskauden aikana. Lisäksi kun noi aamulämmöt (nimen omaa ennen ylösnousemista) on noin koholla ja kaikki. Sellasia heikotuskohtauksia ei voi edes kuvitella, kun silmissä pimenee, tuskanhiki nousee pintaan ja jos ei pääse pitkälleen varmasti pyörtyy! Ei ole edes kipeä olo, vaan sellanen yleislöysä / heikko.
No, kyllä ne raskaustestit näyttäis kokoajan jotakin, jos olis aihetta, ja nä vuodot on niin kamalia, ettei niistä mikään voi selvitä! Eli siis omalta kantilta ihan hyvään saumaan tulee nyt se ultra, sillä jos nää olis raskausoireita, kyllä siellä jotain pitäis näkyä.

SiSa Ehkä juuri sen vuoksi gyne käski testaamaan noin aikasin, ettei heittelevän kierron takia ovulaatio mene ainakaan ohitse. Parempi se on käyttää pari testiä liikaa, kuin liian vähän ja missata sitten koko ovis :) Toivotaan että ravaaminen tuo tulosta ja ongelmakohta löytyy...
 

Yhteistyössä