+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

Kristen: Onko sulla aina oletettu ovis näin alkukierrosta? Mistä päättelet oviksen olevan juuri nyt? Tuo viivan vahvuus saattaa vaihdella kellonajan, virtsan vahvuuden ja luultavasti kuun asennonkin mukaan ja mä en ainakaan pysty noista päättelemään oviksen olevan tulossa omalla kohdalla. Siis noista "melkein" vahvoista.

Aijaa.com - 6763193.jpg

Tuossa mun viime kierto (Wondfon liuskat) ja kuten näet, siellä on tummiakin välissä ja silti digillä varmistettuanki se ei ollut ovis. Vaan ovis olikin myöhemmin.


Tässä alempana sitä edellinen kierto. Nuo tummemmat ovat Pregchekin liuskoja ja vaalemammat muistaakseni One Stepin.

Aijaa.com - 6582439.jpg
 
Viimeksi muokattu:
MiiJane76 :hug:

Kertomisesta: Kyllä tietää vauvaprojektista perhe ja pari kaveria.. on ollu tässä 2 km niin on"jääty kiinni".. Mutta on se vaan hyvä että löytyy ystävä jolle voi puhua. Jota kiinnostaa ja joka ymmärtää.. :heart: Muuten tässä ois varmaan seonnut vielä enemmän!

On kyllä sekoominen lähellä ku päässä ei muuta liiku ku nä vauvajutut... Eikä pääse ees yrittämään ku ei menkat vaan ala!!!!!!! Ja tiedän et menee varmaan ainakin v2012 ennen kun mitään lasta saadaan, mut pääsis edes aina kierrosta toiseen. :headwall:
 
Huldasharks Mun kierto on yleensä pitkä, joten ov:kin tapahtuu myöhemmällä. Tässä kierrossa mulla on kuitenkin ollut clomit apuna ja ovulaatio oireita on ruvennut ilmaantumaan (mm. rintojen aristus, pahoinvointi, ruokahaluttomuus ja alavatsan nippailut ) Ja hoitaja sanoi, että testaus kannattaa aloittaa viimeistään vkl, sillä nuo clomit saattaa aikaistaa ovulaatiota hurjastikin.
 
Okei :) Ajattelin vaan kertoa, että ei kannata liikaa stressata noita melkein tummia viivoja. Toki ollaan kaikki eri muotista veistetty, mutta niiden viivojen tummuus voi heitellä hurjasti. Mulla on ollut nyt ovis plussat digillä kp 29 ja kp 25 viime kierroissa, joten pitkiä ovat nämä pitkäkiertolaisten odottavat päivät :D
 
No oli toi kieltämättä aika hyvä tieto :) Katson huomenna minkälaista viivaa antaa ja jos on selvästi haaleempi niin sitten ollaan ihan rauhassa reissussa. Jos taas näyttää samaa tai tummempaa otetaan varman päälle ja tullaan iltasella kotia niin, että poika pääsee yöunille autoon.
Ei passaa menettää vähäisiä mahdollisuuksia :D
 
Huldasharks: Olipa hyviä noi sun kuvat avartamaan tota ovistestailua! Tilasin heti noiden liuskatestien lisäksi CB:n digiovistestejä varmistelua varten! Näköjään nuo liuskat ovat tosiaan aika vaikeita tulkita (ainakin tälläselle alottelijalle)... Kiitos =)
 
Piti ruveta nopsaan kommentoimaan tuosta vauvakuumeilusta kertomisesta..
Meillä takana on jo useampia vuosia ja vaikka tarkoitus ei ollut kertoa juuri kenellekään, niin se tieto on vain levinnyt. Olemme olleet sellainen pari alusta saakka, että meiltä on vauvauutisia odotettu ihan kokoajan. Ensin kerroin vain siskolleni ja parille parhaimmalle ystävälle. Nyt on kerrottu myös minun vanhemmilleni ja isovanhemmilleni tilanne, jotta ikäviltä kyselyiltä vältytään. Parhaimmat ystäväni ovat ilmeisesti tässä vuosien saatossa kertoneet muillekin ongelmistamme ja se on sellainen "yleinen salaisuus" josta kukaan ei kehtaa kysyä, vaikka varmasti tietävät. Minä näen sen ihmisten katseista ja varovaisuudesta minun läsnäollessani, että tietävät ja välttelevät aihetta.
Hieman harmittaa se, että itselleni hyvin kipeä ja arka asia on "kaikkien" tiedossa.
 
Mulla on tänään sanat vähissä, joten kommentointi jää olemattomaksi. Pahoittelen! Nukuin huonosti olen stressannut hautajaisvaatteita valitessa, joten kirjoituksiin keskittyminen on ollut vähäistä. Teen päivityksen jossain vaiheessa, kunhan saan itseni rauhoittumaan näiltä ylikierroksilta.

Suututin vatsani aamulla ylimääräisellä kahvimukillisella, sillä herääminen oli vaikeaa eikä aamiainen maistunut. Minun ei ikinä pitäisi juoda kahvia tyhjään vatsaan, mutta lähtipä ainakin aineenvaihdunta kunnolla käyntiin. Olokin on ollut niin turvonnut, että onneksi siihen sentään sain helpotusta. :D Vatsaan koski koko aamupäivän, mutta en tiedä liittivätkö ne tuohon kahvin tehostamaan aineenvaihduntaan vai olivatko oviskipuja. Äsken dipattu liuska ainakin näyttää todella haaleaa viivaa, joten eilinen viiva saattoi sitten olla plussa. Testaan vielä illemmalla uudestaan, sillä nesteytys ja vessareissut eivät ole tänään sujuneet ihan ovistestaamisen vaatimalla tavalla.

Mies kotiutuu tavallista aikaisemmin ja odottelen jo himoilleni helpotusta. Viikonloppuna on sitten se hautajaisreissu, jonne menemme jo hieman etuajassa. Päivittämiseen tulee pieni tauko, koska koneelle en yöpaikassa pääse. Senkin takia haluan vähän varmistella hedelmöityspuuhia, jos ovis ei vielä mennytkään vaan tulee parin päivän sisällä. Ovislimailu on vasta runsastunut, joten se kyllä puhuisi oviksen olevan vielä tulossa. Yritä nyt sitten olla tässä stressaamatta, kun on tämmöinen tilanne. :kieh:

Täytyy varmaan perehtyä joululahja-asioihin hetken aikaa, jos sillä saisin keskittymiskykyni takaisin. Rakastan lahjojen ja muiden muistamisten suunnittelua ja tekemistä, paketointia ja muuta joulutunnelman luomista. Juuri sellaista positiivista nyt kaipaan. Hautajaisista palattuamme pistän glögipannun kuumaksi, villasukat jalkaan ja käperryn viltin alle neulomaan hyvän musiikin soidessa. Mies saa luvan hemmotella jalkojani hieromalla. :LOL:
 
Heippa vaan kaikille!:wave:
olen kyllä joka pv käynyt lukemassa vähän väliä tääl mut en ole jaksanu alkaa kirjoittaan ku ei ole niin asiaa ollu,odottelen tuota ens viikkoa;) huomenna pitäis postissa tulla testit..

Huldasharks ja muut ovista bongailleet... mietin vain et miten olette ton dpon kattoneet kun mulla oli viime ptorstaina tumma viiva ja perjantaina vaalee ja mulle sanottiin et se torstai on sillo dpo-1 ja pe dpo0...kun katon noita kuvia niin esim toi huldan kp26 olis dpo-1..??vai onko mulle sanottu väärin tai olenko ymmärtäny väärin.?
tässä vielä kuvaa;

Aijaa.com - 6919922.jpg

MG kuulostaa niin ihanalta tuo glögipannu,villasukat,musiikki ja jalkahieronta...oih =) tulee varmaan muutenkin raskas vkloppu joten ymmärrämme päivitykset ym.

Itselläni on tullut möläyteltyä tästä yrityksestä muutamille,luulin ettei siihen kauaa menis ku plussa tulis mutta taustalla ollu koko ajan tietty pelko ettei ihan helposti onnistuiskaan....olis pitäny olla hiljaa,vaikka eipä ne kenelle olen kertonut,ole mitenkää onneksi ahdistelleet et joko joko...mut nyt olen hissunkissun siihen asti kunnes tärppää ja vauva hyvin kyydissä =)
Tänään on taas ollu hieman jomotuksia alavatsalla mitä ei ole muutamaan päivään ollutkaan....eilisen illan tärisin kullan kainalossa 2viltin alla nukahtamiseen asti,hirvee vilu;pipo päässä sisälläki :D ,lämmöt edelleen normit..
 
Taisi olla iltapäivällä laimea näyte, kun tihrustettavan viivan vain sain ovistestiin. Tein äsken uuden ja siinä on leveä viiva. Ei kontrolliviivan vahvuinen vieläkään, mutta mielestäni selvästi eilistä näkyvämpi. Laitan kohta kuvaa ja päivitän listan lapsen mentyä nukkumaan.

Lisän tähän tämän kuvan:


Tämän iltainen viiva on leveämpi kuin eilinen vahvimmillaan, mutta eilisessä on tummempi väri. Tuskin kumpikaan on plussa, joten jatkan tikuttamista pari päivää ja katson sitten tilannetta uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:
aa no niinhän siinä lukikin =) ...Aika jännä vaan et ton liuskan väri on tummempi dpo0 ku edellisenä digiplussa päivänä :confused: taidanpa itsekin kyllä ostaa ens kierrossa (toivottavasti sellaista ei kylläkään tule) tollasen digitestin niin ei tarvii miettii noita värejä :D
 


keskiviikko 27.10.2010




KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
Mischa10....................kp47/31........27v....2. lapsi.......yk7
HelinäKeiju10..............kp39/?..................3. lapsi.......yk2
MyDream....................kp34/28.................1. lapsi.......yk10
sandemar...................kp34/?...................3. lapsi.......yk1
skumppis....................kp33/28-30............1. lapsi.......yk1
Liina87.......................kp32/30..................................yk5
Minnarun....................kp28/29-31...30v.....3. lapsi.......yk3
Minnäi........................kp27/31........31v.....4. lapsi......yk1/12km2
Viola30......................kp27/27.........31v.....2. lapsi......yk3
kolmannen haaveilja...kp26/28-30....28v.....3. lapsi......yk1
vimmu.......................kp26/25-28....26v.....1. lapsi......yk5
Silva..........................kp23/28.........28v.....2. lapsi......yk1
Pumpuliini..................kp23/27.........28v.....2. lapsi......yk1
Gabrielle.....................kp22/32........28v.....1. lapsi......yk2
JiiMii82.......................kp22/30.........27v....2. lapsi......yk4
Huldasharks...............kp21/40-44..............3. lapsi......yk5
kaneli83.....................kp21/32.........27v.....1. lapsi......yk2
bluebaby....................kp17/28.........26v.....1. lapsi......yk3-4v
macy gray..................kp16/30.........30v.....2. lapsi......yk12
Okaasan.....................kp15/28-30....33v......4. lapsi.....yk8
iloksi..........................kp15/?...........28v.....1. lapsi......yk4,5v+
Aawatar.....................kp13/28-35.....33v.....1. lapsi......yk4
skorpioni07.................kp12/31...................2. lapsi......yk2
iines83.......................kp11/32-34...............2. lapsi......yk4
An-nie........................kp10/30-35...............................yk6
Viulu..........................kp10/28-30................4. lapsi......yk4
MolliMelooni................kp9/28-38.......32v.....2. lapsi......yk3½v
tätimoonika................kp8/30......................2. lapsi......yk6
SiSa78........................kp7/28-30.......32v.....2. lapsi......yk2
Kristen.......................kp7/?..............22v.....2. lapsi......yk15
Manzu........................kp6/31............26v.....3. lapsi......yk11
hemari.......................kp5/36......................2. lapsi......yk3
Leo81.........................kp2/28-33.................3. lapsi......yk1
karvatonkoira..............kp2/?..............32v....4. lapsi......yk3
Pikku-Saara................kp1/35...........28v.....1. lapsi.......yk3
Kissendaal..................kp?/?..............25v.....2. lapsi......yk1
mileon......................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, miimii10, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, MiiJane76



PIINAILIJAT
Mischa10...................dpo31
sandemar..................dpo18
Kissendaal..................dpo14
Viola30......................dpo12
vimmu.......................dpo12
kolmannen haaveilja...dpo10
Silva..........................dpo9?
Pumpuliini..................dpo8
Gabrielle....................dpo6?
JiiMii82......................dpo5



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki............4.10. .....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85....7.10. .....kp26/27-29..............2. lapsi....yk1
tirpula.............17.10. .....kp30/30-32.....31v...2. lapsi....yk5
Mimmimami.....17.10. ....kp32/29-35.....29v....4. lapsi....yk4?
Hiipu1.............19.10.......kp30/27-29......27v...1. lapsi....yk4



HAAMUILIJAT
skumppis.........22.10. ....kp28/28-30..............1. lapsi....yk1




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Leo81 tosi kurjaa, että testi näytti noin selkeetä plussaa ja sit kuitenkin täti tuli heti, teitkö vielä varmistustestin?

MG voimia viikonloppuun, ihanan positiivinen jaksat kuitenkin olla ja kiitos kun päivität näitä sivuja näin ahkeraan! Toi glögi, viltti, villasukat ja mies hieromassa yhdistelmä kuulostaa niin ihanalta, että pakko kans kokeilla. :heart:

ON täällä yritetään kovasti nyt bongailla ovista ja ainakin pupuiltu on siihen malliin, että simppoja pitäis olla hyvin matkalla... ;)
 
skorpioni: mä tein tänä aamuna sen toisen jossa viiva edelleen, mutta ilman sitä tummempaa reunaa. Löytyy edelliseltä sivulta kuva kummastakin testistä.

Kiitos kaikille kun jaksaa tsempata. Tuo "plussan" vai mikä se nyt sitten olikaan näkeminen ei ainakaan helpota niitä tunteita , että jos kuitenkin olis raskaana, on vain vuotoa. Voi plaah. Mä tiedän, että tässä käy vielä niin, että testin joudun yhden velä hakemaan. Mutta ihan eri merkkiä.
 
Kiitos selostuksesta Macy, toivottavasti teillä tässä kierrossa nyt tärppää!! :)

Tein tosiaan CB:n sen ihan tavistestin. Eikä siihen ilmestynyt pystyviivaa, ei testiajalla eikä sen jälkeen vaikka ois mikroskoopilla kattonut.

Menkat alkoivat eilen. Olo on kuin ekalla kerralla pikkutyttönä, yli 2v taukohan tässä olikin :D Eli tänään on kp2/?. Menee varmaan aikansa että kierto säännöllistyy, tiedä häntä.

Voisiko minut laittaa taustailijaksi? Me mietittiin asiaa vaikka ja kuinka, ja päädyttiin siihen tulokseen että siirretään aktiiviyritystä muutamalla kuukaudella. Ihan esikoisen takia, toinen kun on vielä niiiiiiin pieni :heart: Musta olis kuitenkin mukava olla täällä teidän porukassa, ootte niin mukavia kaikki :) Ja kevättalvella me kuitenkin sitten alettais enempi yrittää, siihen saakka mennään tulee jos on tullakseen-meiningillä.

Plussatuulia kaikille, jos ei nyt lokakuun lopulle niin ensi kuuksi!!! =)
 
JiiMii82: Olet oikeassa, että olen hassusti laittanut dpo 0 sen tummimman liuskan, mutta digi oli edellisenä päivänä +, niin menen sen digin mukaan. Mulla on sellainen kutina, että JOS ovuloin (lh-nousuhan sitä ei edes takaa), niin lh-piikin jälkeen munasolu irtoaa mulla varsin nopeasti, ainakin oireiden perusteella, ehkä max. 12h. Muutamakin tunti meni kai toissa kierrossa.
Luulen että digi olisi tuolloin dpo 0 näyttänyt edelleen plussaa, mutten raaskinut niitä nyt tuhlata, vaan menen sen ensimmäisen digi+ mukaan, niin kuin ohjeissakin sanotaan. Ettei siis saisi enää plussan jälkeen tehdä testejä, koska ne eivät merkkaa mitään.

Se täytyy vielä sanoa, että mielestäni tuo dpo -1 oli tummempi silloin märkänä, eli noin kuivana kun se tuossa kuvassa on, sitä ei edes saisi tulkita :D

Aijaa.com - 6758505.jpg

^^Tuossa viime kierron liuska ja digi. Ovis+ kp 25

Aijaa.com - 6724678.jpg

^^ Tuossa muutama päivä ennen luulin olevan ovis+ kp 19, mutta digi näytti negaa.

Aijaa.com - 6582467.jpg

^^ Tuossa sitä edellisestä kierrosta liuska ja digi+ kp 29, otettu samasta näytteestä, liuska on mielestäni nega ja seuraavana päivänä oli taas hieman vahvempi, niin kuin alla olevasta kuvasta näkyy kp 30

Aijaa.com - 6582439.jpg


Tää on niin ihmeellistä touhua kyllä... Sen olen huomannut, että silloin digi näyttää plussaa, KUN liuskaan alkaa piirtyä se testi viiva HETI eikä hetken päästä, niin kuin se yleensä tekee joka tapauksessa mulla haalean viivan. Eli kun TESTIVIIVA alkaa piirtyä HETI, niin silloin teen digin ja kaksi kertaa olen jo näin löytänyt lh-piikin :D

Toivottavasti on jollekkin apua. Raskautumisapua tästä ei näytä olevan, kun itse olen vielä täällä, mutta onhan se nautinto sekin, kun saa ovulaatiotestiin plussan :D
 
Tänään tuli postissa nyt ekat ovistikut. En ole vielä yhdessäkään kierroksessa tikuttanut.. olen mennyt ihan mututuntumalla.. nyt sitten mietin, että milloin sitä oikein pitää aloittaa tikuttamisen? nyt on meneillään kp7 ja mun kierto on ollut siinä 31-33 päivää.

Kristen Kuinka pitkä kierto yleensä on ollut? Mainitsit, että oviskin on sit myöhemmin.. mietin juuri tuota tikuttamista, että kannattaako kuinka aikasin aloittaa..

MG Voih että, voiskohan sitä itsekin aloittaa jo glögin juomisen ja asennoitumaan tulevaan rauhalliseen joulun alkutaipaleeseen. Jospa tämä vauvakuumeilukin hieman rauhottuisi eikä stressais niin paljoa.

Plussatuulia kaikille!
 
Sanoisin Macy Gray, että sun ovis odottaa vielä tulemistaan. Ei noista oikein mikään ole sellainen mikä voisi olla plussa. Jos arvelluttaa ja haluaa tietää paremmin kierrostaan, niin suosittelen ostamaan jonkun megapäkin ovistestejä (esim. ebaysta, ulkomailta... maksaa 60 testiä alle 10€) ja tekee kierron alusta loppuun ja vaikka vielä kaksi kiertoa, jos joku kuukausi jääkin ovuloimatta. Mua ainakin helpotti kun tiesin, että ovuloin tosi myöhään ja luteaalivaihe jää vielä tarpeeksi pitkäksi, niin en edes ala testaamaan ja hermoilemaan alkukierrosta. Mä olen ainakin niin hullu, että pystyn kuvittelemaan ittelleni kaikki mahdolliset oireet, jos niin vain haluan. Sama syy miksi en halua esim. lääkärikirjoja lukea :D
Nyt olen saanut olla alkukierron rauhassa ja vasta nyt alan miettimään ovulaatiota. Sulla on tosin tosi epäsäännöllinen kierto, joten sulla oviskin heittelee varmasti enemmän kuin mulla, jolla on vaan pitkä kierto. Mutta jo se oviksen bongaaminen on niin tyydyttävää ja ihanaa kun saa oljenkorren, edes sen ovis+ :D Tsemppiä bongailuun ja kyllä se sieltä vielä tulee, mä meinasin kanssa lyödä jo hanskat tiskiin, kunnes ekan plussan sain vasta kp 29!! Sitä ennen olen vaan tikuttanut noin kp. 10-19 ja ajatellut etten ovuloi edes.
 
Huldasharks kiitti! Katsoinkin nuo testit läpi ja aikaslailla samoja päiviä tuli.. muutama ihan outoja vastauksia.. samat tulokset antoivat vau.fi, helistin, halpa-testi ja raskauslaskuri. Elikkäs marraskuun ekan viikon lopulla ja viim. 2viikona alussa varmaankin kantsii ruveta tikuttamaan. :)
 
Heti omaa napaa: Tänään on siis kp28/27(-28), eilen tuli vähän tuhrua, mutta sen jälkeen ei mitään. Oon testannut jo neljänä aamuna puhtaan valkoisen negan. Tänään pitäs sit menkat alkaa, mutta ei oo vielä alkaneet. Oon töissä, ramppaan jatkuvasti vessassa kattoo onko ne alkaneet. Noh, äsken sit hermo meni ja lampsin apteekkiin ostamaan testin (maksoi 15e, tsiisus!! - kotona siis about 20 testiä, en vaan voinut enää odottaa). Testiajalla ei tullut mitään, MUTTA 20 min päästä haaleista haalein viiva. Tai sit mä vaan näen harhoja. Ekasta raskaudesta sain roskishaamun juuri kp28, joten arvatkaa vaan nousiko toiveet ja mikä pettymys tulee taas olemaan jos ja kun menkat alkaa. Aattelin etten edes kirjoita tänne, koska jos taas kuvittelen vaan ja kohta onkin kp1. Minä niin toivon, toivon, toivon ettei menkat alkais..

Nyt se testi on papereiden alla tuolla työpöydän laatikossa.. Katon sitä kahden minuutin välein miltä se näyttää, vaikka voihan se olla pelkästään virhe, kun testiajan ulkopuolella ja tuli. Ja kun se on niin älyttömän haalea. Mutta saanhan silti toivoa, saanhan..
 
Huldasharks: Iso kiitos! Noista kuvista oli tosi iso apu, etenkin siitä että digi voi olla + vaikka liuska olis vähän vaaleempikin. Harmittaa etten testannu sen oletetun plussan kohdalla digillä, unohdin ostaneeni niitäkin. Nyt on jo liian myöhästä kun oon syöny noita Teroja jo useamman päivän. Toisaalta viime kierron ovis+ oli kp26 et tuskinpa se oikee plussa oli jonka kuvittelin saaneeni kp16.

Viola30: Jännää!!! Voi kun se siitä parin päivän sisällä vahvistuis!!

Minnarun: :hug:

MG: Sais nyt se plussa pärähtää tikkuun, eikös sunkin pidä kohta alottaa Terot? Kyllä se sieltä tulee!!

).( Ihan älyttömät menkkakivut enkä tajua miks nyt jo kun menossa kp23... Teroja oon syöny jo 6 päivää (alotin vähän myöhässä) et ilmeisesti ne tän saa aikaan. Alaselkäkin on ihan jumissa mut sen mä selitän kyllä juoksulenkeillä. Onko muilla kokemuksia ekoista Tero-kierroista et tekevätkö kamalat vatsakivut jo näin aikasin?
 

Yhteistyössä