Miss Universum-kisojen jatkot täällä

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi olet siellä sensuuripalstalla? Ihan sairasta moderointia!
Tänne on kerääntynyt iso joukko lopullisesti siihen pettyneitä ja kettuuntuneita.
Siellä on aktiivisempaa keskustelua ollut ainakin aiemmin. On pitkä aika kun olen viimeksi täällä kirjoitellut niin en osaa sanoa kuinka aktiivista täällä on. Vauvalla on kyllä sensuuri ihan sairasta jo. Muutenkin meno aika sairasta. Asialliset keskustelut poistuu ja vastaavasti jotkut kuvottavat keskustelut ei poistu heti kun ne ilmiantaa.

Ap

vierailija
Käyn videoilla jos tänään iltapäivällä on siellä jotain uutta. Joko tänä yönä tapahtuu jotain? Huomenna kilpailujen pitäisi jo loppua, ja aikaeron mukaan meillä jo maanantai.

vierailija
Pitääkin etsiä vanha iPad ja laittaa lataukseen. Toivottavasti Vauvan av:lla kerrottu linkki pitää paikkansa. En viitsisi maksaa kisan katsomisesta kun on muutenkin menoja tiedossa joulun vuoksi.

vierailija
Joo en mä ainakaa rupia maksamaan mitää kisojen kattomisesta. Tympii ku ei näe ilmaaseksi mistää.
Telemundon Youtube kanavalta katsoin priliminary kisat ja kaikki toimi hyvin. Sieltä meinaan finaalinkin katsoa. Onko veikkauksia sijoituksista? Mä veikkaan että Thaimaa voittaa, Venezuela on 2., Peru on 3. ja Chile 4. Tanska 5. Sitten meneekin vaikeammaksi.

Telemundon Youtube kanavalta katsoin priliminary kisat ja kaikki toimi hyvin. Sieltä meinaan finaalinkin katsoa. Onko veikkauksia sijoituksista? Mä veikkaan että Thaimaa voittaa, Venezuela on 2., Peru on 3. ja Chile 4. Tanska 5. Sitten meneekin vaikeammaksi.
Pitää koittaa tuota Telemundoa. Mä en edes oo kattonu pahemmin muita kilpailijoita vaan kannustan Matildaa. Tanskan edustaja ei oo kyllä mun makuun. Mitä vähä muiden kuvia nähny niin kauniimpiaki on.

Yhteistyössä