Kristen :hug: Voi ei! On surullista lukea täältä taas näitä ikäviä uutisia. Ajattelin jo, että lopulta pääset odottamaan sitä pientä kakkosta. Jotenkin tuntuu kyllä tosi pahalta, että aina käy näin. Ensin toivo pompsahtaa, sitten taas kaikki viedään pois. En yhtään ihmettele, jos itselläsikin alkaa usko loppumaan. Onneksi olette kuitenkin jo menossa sinne lapsettomuuspolille ja pääsette pian selvittämään tätä asiaa. Toivottavasti syy löytyy ja se saadaan jollain tapaa korjattua. Voimia sinulle! Toivottavasti kaikki kuitenkin kääntyisi vielä hyväksi <3
Silva ja
kissendaal tervetuloa mukaan
Toivottavasti visiittisi ei kestä täällä liian pitkään
ulleli83 :hug: Toivottavasti välit miehen kanssa on selvitetty ja tilanne on rauhottunut. Tsemppiä sinulle
macy gray olen lukenut jo aiemmin, kun kerroit, että surua on odotettavissa, mutten vielä ole asiaa kommentoinut. Minulle on tullut sinusta tunne, että olet syvästi tunteva ja empaattinen ihminen, joka jaksaa iloita toisten iloja myös oman surun läpi. Siksi toivon sinulle paljon voimia ja jaksamista kestää kaikki surut ja vastoinkäymiset. Toivottavasti nämä tekemäsi päivitykset (jotka hoidat kyllä erinomaisen hienosti!! ) eivät kuormita sinua liikaa. Mikäli näin käy, niin kerro ajoissa, niin joku varmasti hoitaa asiaa jos haluat pitää päivittämisestä lomaa.
Toivon sinun elämääsi kaikkea hyvää <3 surunkin keskelle. Ja pahoitteluni työpaikan saamattomuudesta (... vai mikä se sana olisi tänän sopiva? )
Helinäkeiju onnea uuteen kiertoon! Heinävauvahan olisi oikein ihana juttu. Saisi olla kesäkuumalla viimesillään raskaana... olisi ainakin jotain syytä valittaa
MiiJane varmaan turha sanoakaan, että raskausoireilta kuulostaa. Toivottavasti sieltä ei tule menkat vaan plussa. Tsemppiä sinulle tähän loppupäivien piinailuun!
tirpula pitkä ja kivinen tie sinullakin takana tällä vauvakuumeilun tiellä. Onnea sinulle raskauteen ja kaikkea hyvää! Toivottavasti kaikki menee hyvin ihan loppuun asti
JiiMii minä en muista noista davidin ovistesteistä, että näyttivätkö minulle ovista (kun sitä ovista ei tapahdu ilman lääkitystä...) mutta nyt ainakin nuo kotitestin Sofi- One Step-testit ovat olleet oikein hyviä. Tuolta kuvia ovistesteistä- ketjusta kannattaa käydä kurkkimassa millaisia tuloksia ihmiset ovat testeillään saaneet
Ja minä suosittelen sitä digitestiä siihen sitten varmistukseen vielä liuskojen lisäksi. Itse käytän kierrossa 1-2 digitestiä. Vaikka ovatkin kalliita, niin ainakin varmoja (vaikka siis voihan olla, ettei ovis lopultakaan tapahdu vaikka hormonit nousisivat mut digitesti ainakin näyttää sen hormonipiikin )
iines83 minulla pitkät kierrot on aiheuttanut ovuloimattomuus. Aina kun ovulaatio on tapahtunut niin aina silloin on menkatkin tulleet. Minulle lääkäri sanoi, että ennemminkin on käynyt niin, ettei se ovis sittenkään ole tapahtunut, jos ei niitä menkkoja kuulu (kun en raskaanakaan ole). Ja ovis voi jäädä tapahtumatta vaikka ne hormonit nousisikin. Mut toisaalta, jos on kipuja selvästi oviksesta, niin voihan silloin ajatella, että se tosiaan tapahtuu.
Mutta varmaan ehkä kannattaa kokeilla sitä ilman teroja kiertoa. Voihan ne terot sitten aloittaa myöhemminkin, jos menkat ei tule. Minä olen aloittanut terot joskus kp 60 myöhäisimmillään.
Toivottavasti seuraavat menkat jäis sitten tulematta raskauden takia... eikä minkään muun. Tsemppiä
Omaa napaa:
Aika suvantovaihetta tässä vielä elellään. Ainakin vielä viikko on ovulaatioon, joten ei senkään suhteen kauheasti mitään kiireitä. Pikkuhiljaa mieliala alkaa parantumaan ja halut heräämään. Loppukierrosta ja ihan alkukierrosta ei yleensä minua nuo seksihommat nappaa. Ei yhtään. Ja yleensä sitten jos sitä seksiä harrastetaan, niin se johtuu siitä, etten raaski miestä pitää puutteessa. Eli oon aika reilu
Mies joutuu sitten joustamaan siinä oviksen aikoihin, kun joutuu tinkimään yöunistaan ja heräämään aiemmin, että ehditään sitten laittamaan niitä uimareita matkaan
Painonpudotusprojektia olen koittanut pitää tiukasti käynnissä. Jouluun mennessä toiveena olisi saada vielä n. 7kg pois (siis tavoite on 10 kg, mut olen jo saanut 3 kg pois). Sitten ehkä vähän aikaa ehtii vielä laihduttelemaan, mut sit jätän sen projektin vähemmälle ja alan elelemään saavutettua painoa ylläpitäen. En halua kroppaa(ja päätä) stressata laihduttamalla samaan aikaan sitten lapsettomuushoitojen kanssa. Ne ovat varmasti stressaavia aikoja jo muutenkin.
Sen verran täytyy leuhkia, että 13 viikkoa olen laihduttanut ja yli 16 kiloa on tippunut. Välillä tekee kyllä mahdottoman tiukkaa, mutta vielä olen repsahdusten jälkeen saanut palattua raiteille.
Toivottelen oikein mukavaa päivää kaikille ja voimia niille jotka sitä tarvitsevat. Toivottavasti tämä päivä tuo monille paljon kaikkea hyvää
- iloksi iloisella mielellä-